Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 28 dub 2017 18:44

(1) Crucial_CT256MX100SSD1
Health Status : Dobrý (94 %)

taky nevypadá jako úplně OK.


Obnovení počítače z bodu obnovení systému
https://support.microsoft.com/cs-cz/hel ... ry-options

Stáhni si Memtest:

Políčko , ve kterém je napsáno:
All unused RAM -ponech , jak je.
-dej Start , nech nejméně 2h běžet , pokud bude po 2h stále 0 errors , jsou v pořádku.
V případě vyšších kapacit RAM je třeba Memtest spustit několikrát , pro 2GB ( jednotlivá největší kapacita RAM) 2x , pro 4GB 3x , pro 8Gb 4x ap.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Reklama
HHM
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: leden 10
Bydliště: Nivnice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod HHM » 30 dub 2017 20:06

tak se mi nakonec podařilo spustit obnovu (musel sem přejmenovat jen jednu složku(která to nějak blokovala či co)) a hodil sem zálohu z 19.4 (tedy 3 dny před problémem), a problém vyřešen až na pád fps (ale zkusil sem i jiné hry a tam nebyl nějak velký rozdíl) ale ještě řádně otestuji

jinak ramky jsou v pohodě
Win 10
Intel core i5 4460 3.2ghz
MSI B85-G43
MSI GeForce GTX 1060 GAMING X+ 6G
Kingston HyperX Fury Blue 8GB DDR3 1600 (2x)
Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB
Crucial MX100 - 256GB

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 01 kvě 2017 09:14

s udělat ještě jednou CDI. Pokud se hodnota Dobrý (94 %) , bude na vině disk.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

HHM
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: leden 10
Bydliště: Nivnice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod HHM » 01 kvě 2017 21:59

pořád je to na 94%, ale má to opravdu za následek SSD? když je na něm jen OS + nějaké prográmky, a hry ne? nevím sice přesně jak disk funguje ale na poškozené části to přece data nedává ne?

ještě otázka, ve správce zařízení mě to v další zařízení ukazuje neznámé zařízeni (nejde nainstalovat ovladač ani zjistit co to je a při jeho odebrání se objeví znova)

2.jpg
Win 10
Intel core i5 4460 3.2ghz
MSI B85-G43
MSI GeForce GTX 1060 GAMING X+ 6G
Kingston HyperX Fury Blue 8GB DDR3 1600 (2x)
Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB
Crucial MX100 - 256GB

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 02 kvě 2017 08:58

systémový disk je nejdůležitější , přes ten se zpracovávají i data na ostatních discích.

Zkus to neznámé zařízení , klik pravým a vybrat aktualizovat ovladač , i když se ovladač nenainstaluje , měl bys vidět v okně , co to za zařízení je.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

HHM
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: leden 10
Bydliště: Nivnice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod HHM » 02 kvě 2017 15:44

ano to je, zkoušel sem i HD Tune, ukazoval cca to samé ale test bloků byl naprosto v pořádku (žádná chyba) a ukazoval stav disku 100%, nedalo mě to a stahl sem aplikaci přímo od výrobce (navíc nabídl i aktualizaci na ovladače disku) a ukázal taky stav ok ikdyž nějaké chyby tam jsou ale moc mi to neříká.

4.jpg


s tím ovladačem sem to zkoušel jak si psal a vůbec nic to neukázalo, a ve vlastnostech taky nic neni

3.jpg
Win 10
Intel core i5 4460 3.2ghz
MSI B85-G43
MSI GeForce GTX 1060 GAMING X+ 6G
Kingston HyperX Fury Blue 8GB DDR3 1600 (2x)
Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB
Crucial MX100 - 256GB

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 02 kvě 2017 18:49

Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

HHM
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: leden 10
Bydliště: Nivnice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod HHM » 02 kvě 2017 19:00

nenašlo to nic co bych mohl aktualizovat
Win 10
Intel core i5 4460 3.2ghz
MSI B85-G43
MSI GeForce GTX 1060 GAMING X+ 6G
Kingston HyperX Fury Blue 8GB DDR3 1600 (2x)
Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB
Crucial MX100 - 256GB

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 02 kvě 2017 22:20

Kromě toho jsou nějaké jiné problémy?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

HHM
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: leden 10
Bydliště: Nivnice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod HHM » 02 kvě 2017 22:34

ano, výkon PC šel dolů, jinak ještě sem si všim že když nastavim v PC 144hz obraz tak se obraz vlní a když dám zpět 60hz tak je vše v pohodě krom toho výkonu a přitom mě to vždy fungovalo bez problému (mám 144hz monitor)
Win 10
Intel core i5 4460 3.2ghz
MSI B85-G43
MSI GeForce GTX 1060 GAMING X+ 6G
Kingston HyperX Fury Blue 8GB DDR3 1600 (2x)
Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB
Crucial MX100 - 256GB

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 03 kvě 2017 09:34

Stáhni Kaspersky VRT
na svojí plochu.
Spusť program Kaspersky VRT, .Program se nainstaluje.
Potvrď licenci a klikni na „Start“ . Pokud program nabídne aktualizaci , klikni dole na na „Download Now“.
- Klikni na ozubené kolečko v pravém horním rohu. V okně vyber kromě již zatržených , svojí jednotku disku , pokud jich máš víc , můžeš zatrhnout všechny.
- zvol „Automatic Scan“ nahoře vlevo. a stiskni tlačítko „Start Scanning
- Program začne skenovat zatržené jednotky

Zaškrtnuté :
Hidden startup objects
System Memory
Disk boot sectors

Počítač
Místní disk C

Nezašrkrtnuté:
Dokumenty
My email
Místní disk D
Jednotka DVD-Rom (E)
Jednotka BD-ROM (G)
Disketová jednotka

A jiné , např. Flash disky , které máš připojeny.

- povol programu Virus Removal Tool odstranit všechny nalezené infekce
- jakmile sken skončí ,zvol záložku „Report“ , vpravo nahoře (vedle ozubeného kolečka)
- klikni na „Detected Threads“ a klikni na obrázek diskety („Save“)
- ulož do počítače zprávu a vložit ji sem do příspěvku

Zadej si téma v odpovídající sekci , popisované problémy viry nezpůsobují.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

HHM
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: leden 10
Bydliště: Nivnice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu  Vyřešeno

Příspěvekod HHM » 03 kvě 2017 11:11

nic to nenašlo tak to už asi nemá smysl to sem posílat, jinak díky moc za pomoc.
Win 10
Intel core i5 4460 3.2ghz
MSI B85-G43
MSI GeForce GTX 1060 GAMING X+ 6G
Kingston HyperX Fury Blue 8GB DDR3 1600 (2x)
Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB
Crucial MX100 - 256GB


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů