Stránka 4 z 4

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 28 dub 2017 18:44
od jaro3
(1) Crucial_CT256MX100SSD1
Health Status : Dobrý (94 %)

taky nevypadá jako úplně OK.


Obnovení počítače z bodu obnovení systému
https://support.microsoft.com/cs-cz/hel ... ry-options

Stáhni si Memtest:

Políčko , ve kterém je napsáno:
All unused RAM -ponech , jak je.
-dej Start , nech nejméně 2h běžet , pokud bude po 2h stále 0 errors , jsou v pořádku.
V případě vyšších kapacit RAM je třeba Memtest spustit několikrát , pro 2GB ( jednotlivá největší kapacita RAM) 2x , pro 4GB 3x , pro 8Gb 4x ap.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 30 dub 2017 20:06
od HHM
tak se mi nakonec podařilo spustit obnovu (musel sem přejmenovat jen jednu složku(která to nějak blokovala či co)) a hodil sem zálohu z 19.4 (tedy 3 dny před problémem), a problém vyřešen až na pád fps (ale zkusil sem i jiné hry a tam nebyl nějak velký rozdíl) ale ještě řádně otestuji

jinak ramky jsou v pohodě

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 01 kvě 2017 09:14
od jaro3
s udělat ještě jednou CDI. Pokud se hodnota Dobrý (94 %) , bude na vině disk.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 01 kvě 2017 21:59
od HHM
pořád je to na 94%, ale má to opravdu za následek SSD? když je na něm jen OS + nějaké prográmky, a hry ne? nevím sice přesně jak disk funguje ale na poškozené části to přece data nedává ne?

ještě otázka, ve správce zařízení mě to v další zařízení ukazuje neznámé zařízeni (nejde nainstalovat ovladač ani zjistit co to je a při jeho odebrání se objeví znova)

2.jpg

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 02 kvě 2017 08:58
od jaro3
systémový disk je nejdůležitější , přes ten se zpracovávají i data na ostatních discích.

Zkus to neznámé zařízení , klik pravým a vybrat aktualizovat ovladač , i když se ovladač nenainstaluje , měl bys vidět v okně , co to za zařízení je.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 02 kvě 2017 15:44
od HHM
ano to je, zkoušel sem i HD Tune, ukazoval cca to samé ale test bloků byl naprosto v pořádku (žádná chyba) a ukazoval stav disku 100%, nedalo mě to a stahl sem aplikaci přímo od výrobce (navíc nabídl i aktualizaci na ovladače disku) a ukázal taky stav ok ikdyž nějaké chyby tam jsou ale moc mi to neříká.

4.jpg


s tím ovladačem sem to zkoušel jak si psal a vůbec nic to neukázalo, a ve vlastnostech taky nic neni

3.jpg

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 02 kvě 2017 18:49
od jaro3

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 02 kvě 2017 19:00
od HHM
nenašlo to nic co bych mohl aktualizovat

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 02 kvě 2017 22:20
od jaro3
Kromě toho jsou nějaké jiné problémy?

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 02 kvě 2017 22:34
od HHM
ano, výkon PC šel dolů, jinak ještě sem si všim že když nastavim v PC 144hz obraz tak se obraz vlní a když dám zpět 60hz tak je vše v pohodě krom toho výkonu a přitom mě to vždy fungovalo bez problému (mám 144hz monitor)

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 03 kvě 2017 09:34
od jaro3
Stáhni Kaspersky VRT
na svojí plochu.
Spusť program Kaspersky VRT, .Program se nainstaluje.
Potvrď licenci a klikni na „Start“ . Pokud program nabídne aktualizaci , klikni dole na na „Download Now“.
- Klikni na ozubené kolečko v pravém horním rohu. V okně vyber kromě již zatržených , svojí jednotku disku , pokud jich máš víc , můžeš zatrhnout všechny.
- zvol „Automatic Scan“ nahoře vlevo. a stiskni tlačítko „Start Scanning
- Program začne skenovat zatržené jednotky

Zaškrtnuté :
Hidden startup objects
System Memory
Disk boot sectors

Počítač
Místní disk C

Nezašrkrtnuté:
Dokumenty
My email
Místní disk D
Jednotka DVD-Rom (E)
Jednotka BD-ROM (G)
Disketová jednotka

A jiné , např. Flash disky , které máš připojeny.

- povol programu Virus Removal Tool odstranit všechny nalezené infekce
- jakmile sken skončí ,zvol záložku „Report“ , vpravo nahoře (vedle ozubeného kolečka)
- klikni na „Detected Threads“ a klikni na obrázek diskety („Save“)
- ulož do počítače zprávu a vložit ji sem do příspěvku

Zadej si téma v odpovídající sekci , popisované problémy viry nezpůsobují.

Re: Prosím o kontrolu logu  Vyřešeno

Napsal: 03 kvě 2017 11:11
od HHM
nic to nenašlo tak to už asi nemá smysl to sem posílat, jinak díky moc za pomoc.