Prosím o kontrolu logu

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: memphisto, Mods_senior, Security team

hukuj
Level 1
Level 1
Příspěvky: 84
Registrován: září 10
Bydliště: Brno
Pohlaví: Muž

Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod hukuj » 31 kvě 2017 21:57

Dobrý den,

jsem "pololama", ale vždycky jste mi tady zatím poradili. Mám pevný PC, Windows 10, prohlížeč používám Mozilla Firefox. Mám free antivir AVAST, občas projedu počítaž CCleanerem a firewall, jestli tomu dobře rozmím, je integrovaný ve Win 10.

Myslím, že mi zase (jako kdysi, když jste mi taky pomohli) probíhají v PC nějaké nechtěné procesy a hlavně při používání map Google se PC zpomaluje a zcela zasekává. Kdyby byl někdo ochoten se tím zabývat, posílám log z HiJackThis, protože (aspoň, jak jsem to dříve pochopil) z toho někdo něco poznáte.

Předem děkuju.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 21:56:10, on 31.5.2017
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.14393.0953)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Users\oem\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\AVerMedia\AVerQuick\AVerHIDReceiver.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\AVerMedia\AVerQuick\AVerQuick.exe
C:\Program Files (x86)\Creative\Creative Live! Cam\Live! Central 3\CTLVCentral3.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\system32\userinit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HDAudDeck] C:\Program Files (x86)\VIA\VIAudioi\VDeck\VDeck.exe -r
O4 - HKLM\..\Run: [ATICustomerCare] "C:\Program Files (x86)\ATI\ATICustomerCare\ATICustomerCare.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Live! Central 3] "C:\Program Files (x86)\Creative\Creative Live! Cam\Live! Central 3\CTLVCentral3.exe" /mode2
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\oem\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Global Startup: AVer HID Receiver.lnk = C:\Program Files (x86)\Common Files\AVerMedia\AVerQuick\AVerHIDReceiver.exe
O4 - Global Startup: AVerQuick.lnk = C:\Program Files (x86)\Common Files\AVerMedia\AVerQuick\AVerQuick.exe
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/s ... wflash.cab
O16 - DPF: {D4B68B83-8710-488B-A692-D74B50BA558E} (Creative Software AutoUpdate Support Package 2) - http://files.creative.com/Web/softwareu ... PIDPDE.cab
O16 - DPF: {F6ACF75C-C32C-447B-9BEF-46B766368D29} (Creative Software AutoUpdate Support Package) - http://files.creative.com/Web/softwareu ... /CTPID.cab
O18 - Protocol: mso-minsb-roaming.16 - {83C25742-A9F7-49FB-9138-434302C88D07} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: mso-minsb.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf-roaming.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: aswbIDSAgent - AVAST Software s.r.o. - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\x64\aswidsagenta.exe
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: AVerRemote - AVerMedia - C:\Program Files (x86)\Common Files\AVerMedia\Service\AVerRemote.exe
O23 - Service: AVerScheduleService - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Common Files\AVerMedia\Service\AVerScheduleService.exe
O23 - Service: DbxSvc - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DbxSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @mqutil.dll,-6102 (MSMQ) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\mqsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Secunia PSI Agent - Secunia - C:\Program Files (x86)\Secunia\PSI\PSIA.exe
O23 - Service: Secunia Update Agent - Secunia - C:\Program Files (x86)\Secunia\PSI\sua.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: TomTomHOMEService - TomTom - C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\TomTomHOMEService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @oem13.inf,%ViaKaraokeSrv.SvcDesc%;VIA Karaoke digital mixer Service (VIAKaraokeService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\viakaraokesrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 10166 bytes



Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 14.5
Guru Level 14.5
Příspěvky: 36197
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 31 kvě 2017 23:40

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
http://www.adlice.com/downloadprogress/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví se okno „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídající log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako C:\AdwCleaner [C?].txt ), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
-Pokud není program aktuální , klikni na možnost „Aktualizovat nyní“ či „Opravit nyní“.
- bude nalezena aktualizace a nainstaluje se.
- poté klikni na Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole, tak klikni na Uložit výsledky a vyber zkopírovat do schránky a vlož sem celý log. Nebo klikni na „Textový soubor ( .txt)“ a log si ulož.
-jinak se log nachází zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Dokončit, a program zavři křížkem vpravo nahoře.
(zatím nic nemaž!).
Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

hukuj
Level 1
Level 1
Příspěvky: 84
Registrován: září 10
Bydliště: Brno
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod hukuj » 01 čer 2017 21:10

Provedeno, vkládám logy.


# AdwCleaner v6.047 - Log vytvořen 01/06/2017 v 20:40:24
# Aktualizováno dne 19/05/2017 z Malwarebytes
# Databáze : 2017-05-31.2 [Server]
# Operační systém : Windows 10 Home (X64)
# Uživatelské jméno : oem - OEM-PC
# Spuštěno z : C:\Users\oem\Desktop\AdwCleaner.exe
# Mod: Skenování
# Podpora : https://www.malwarebytes.com/support


***** [ Služby ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé služby.

***** [ Složky ] *****

Složka nalezena: C:\Users\oem\AppData\Local\DriverToolkit
Složka nalezena: C:\Users\oem\AppData\Roaming\lavasoft\web companion
Složka nalezena: C:\Program Files (x86)\DriverToolkit
Složka nalezena: C:\WINDOWS\SysWOW64\C2MP

***** [ Soubory ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé soubory.

***** [ DLL ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé DLL.

***** [ WMI ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé klíče.

***** [ Zástupci ] *****

Žádný infikovaný zástupce nenalezen.

***** [ Naplánované úlohy ] *****

Naplánovaná úloha nalezena: DRIVERTOOLKIT AUTORUN

***** [ Registry ] *****

Klíč nalezen: HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{3CCC052E-BDEE-408A-BEA7-90914EF2964B}
Klíč nalezen: HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{61F47056-E400-43D3-AF1E-AB7DFFD4C4AD}
Klíč nalezen: HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{E2B98EEA-EE55-4E9B-A8C1-6E5288DF785A}
Klíč nalezen: HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{81CA8FCD-1420-4A07-B47D-B30F3DDA79E1}
Klíč nalezen: HKU\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\DriverToolkit
Klíč nalezen: HKU\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\GotClip Downloader
Klíč nalezen: HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\InternetRegistry\REGISTRY\USER\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\SweetIM
Klíč nalezen: HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\InternetRegistry\REGISTRY\USER\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\WNLT
Klíč nalezen: HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\InternetRegistry\REGISTRY\USER\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\neurowise
Klíč nalezen: HKCU\Software\DriverToolkit
Klíč nalezen: HKCU\Software\GotClip Downloader
Klíč nalezen: HKLM\SOFTWARE\Lavasoft\Web Companion
Klíč nalezen: [x64] HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\InternetRegistry\REGISTRY\USER\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\SweetIM
Klíč nalezen: [x64] HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\InternetRegistry\REGISTRY\USER\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\WNLT
Klíč nalezen: [x64] HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\InternetRegistry\REGISTRY\USER\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\neurowise
Klíč nalezen: [x64] HKCU\Software\DriverToolkit
Klíč nalezen: [x64] HKCU\Software\GotClip Downloader
Klíč nalezen: HKLM\SOFTWARE\Classes\Installer\UpgradeCodes\789034A89BAC50E4782F0A7BDBF75632
Klíč nalezen: HKLM\SOFTWARE\Classes\Installer\UpgradeCodes\A97CEC23332751B47BA4B95BAA50C9D0
Klíč nalezen: [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Installer\UpgradeCodes\789034A89BAC50E4782F0A7BDBF75632
Klíč nalezen: [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Installer\UpgradeCodes\A97CEC23332751B47BA4B95BAA50C9D0

***** [ Internetové prohlížeče ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky prohlížeče Firefox.
Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky prohlížeče Chromium.

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [3425 Bajty] - [01/06/2017 20:40:24]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [3498 Bajty] ##########






Malwarebytes
http://www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 01.06.17
Čas skenování: 20:49
Logovací soubor: Malware log.txt
Správce: Ano

-Informace o softwaru-
Verze: 3.1.2.1733
Verze komponentů: 1.0.139
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.2067
Licence: Vypršelo

-Systémová informace-
OS: Windows 10
CPU: x64
Systém souborů: NTFS
Uživatel: OEM-PC\oem

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 442125
Zjištěné hrozby: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)
Hrozby umístěné do karantény: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)
Uplynulý čas: 11 min, 53 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Zakázáno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Povoleno
Potenciálně nežádoucí modifikace: Povoleno

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Hodnota v registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Soubor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

(end)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 14.5
Guru Level 14.5
Příspěvky: 36197
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 01 čer 2017 22:39

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Scan“, po prohledání klikni na „ Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu klikni na „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídají log, (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.


Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.


Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY
64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

hukuj
Level 1
Level 1
Příspěvky: 84
Registrován: září 10
Bydliště: Brno
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod hukuj » 02 čer 2017 22:52

Provedeno a vkládám logy:


# AdwCleaner v6.047 - Log vytvořen 02/06/2017 v 21:20:32
# Aktualizováno dne 19/05/2017 z Malwarebytes
# Databáze : 2017-06-02.1 [Server]
# Operační systém : Windows 10 Home (X64)
# Uživatelské jméno : oem - OEM-PC
# Spuštěno z : C:\Users\oem\Desktop\AdwCleaner.exe
# Mod: Čištění
# Podpora : https://www.malwarebytes.com/support


***** [ Služby ] *****


***** [ Složky ] *****

[-] Složka smazána: C:\Users\oem\AppData\Local\DriverToolkit
[-] Složka smazána: C:\Users\oem\AppData\Roaming\lavasoft\web companion
[-] Složka smazána: C:\Program Files (x86)\DriverToolkit
[-] Složka smazána: C:\WINDOWS\SysWOW64\C2MP


***** [ Soubory ] *****


***** [ DLL ] *****


***** [ WMI ] *****


***** [ Zástupci ] *****


***** [ Naplánované úlohy ] *****

[-] Úloha smazána: DRIVERTOOLKIT AUTORUN


***** [ Registry ] *****

[-] Klíč smazán: HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{3CCC052E-BDEE-408A-BEA7-90914EF2964B}
[-] Klíč smazán: HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{61F47056-E400-43D3-AF1E-AB7DFFD4C4AD}
[-] Klíč smazán: HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{E2B98EEA-EE55-4E9B-A8C1-6E5288DF785A}
[-] Klíč smazán: HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{81CA8FCD-1420-4A07-B47D-B30F3DDA79E1}
[-] Klíč smazán: HKU\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\DriverToolkit
[-] Klíč smazán: HKU\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\GotClip Downloader
[-] Klíč smazán: HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\InternetRegistry\REGISTRY\USER\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\SweetIM
[-] Klíč smazán: HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\InternetRegistry\REGISTRY\USER\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\WNLT
[-] Klíč smazán: HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\InternetRegistry\REGISTRY\USER\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\neurowise
[#] Klíč smazán po restartu: HKCU\Software\DriverToolkit
[#] Klíč smazán po restartu: HKCU\Software\GotClip Downloader
[-] Klíč smazán: HKLM\SOFTWARE\Lavasoft\Web Companion
[#] Klíč smazán po restartu: [x64] HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\InternetRegistry\REGISTRY\USER\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\SweetIM
[#] Klíč smazán po restartu: [x64] HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\InternetRegistry\REGISTRY\USER\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\WNLT
[#] Klíč smazán po restartu: [x64] HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\InternetRegistry\REGISTRY\USER\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\neurowise
[#] Klíč smazán po restartu: [x64] HKCU\Software\DriverToolkit
[#] Klíč smazán po restartu: [x64] HKCU\Software\GotClip Downloader
[-] Klíč smazán: HKLM\SOFTWARE\Classes\Installer\UpgradeCodes\789034A89BAC50E4782F0A7BDBF75632
[-] Klíč smazán: HKLM\SOFTWARE\Classes\Installer\UpgradeCodes\A97CEC23332751B47BA4B95BAA50C9D0
[#] Klíč smazán po restartu: [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Installer\UpgradeCodes\789034A89BAC50E4782F0A7BDBF75632
[#] Klíč smazán po restartu: [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Installer\UpgradeCodes\A97CEC23332751B47BA4B95BAA50C9D0


***** [ Prohlížeče ] *****


*************************

:: "Tracing" klíče smazány
:: Winsock nastavení vyčištěno

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [3348 Bajty] - [02/06/2017 21:20:32]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [3605 Bajty] - [01/06/2017 20:40:24]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [3678 Bajty] - [02/06/2017 21:18:54]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [3567 Bajty] ##########







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.3 (04.10.2017)
Operating System: Windows 10 Home x64
Ran by oem (Administrator) on p  02.06.2017 at 21:32:18,82
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

File System: 0

Registry: 0

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on p  02.06.2017 at 21:35:55,42
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





RogueKiller V12.11.0.0 (x64) [May 29 2017] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.14393) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : oem [Práva správce]
Started from : C:\Users\oem\Desktop\RogueKiller_portable64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 06/02/2017 21:59:28 (Duration : 00:36:34)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 16 ¤¤¤
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyDocs : 0 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyGames : 2 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowDownloads : 0 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowRun : 0 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyMusic : 0 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyPics : 0 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowUser : 0 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowRecentDocs : 0 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyDocs : 0 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyGames : 2 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowDownloads : 0 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowRun : 0 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyMusic : 0 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyPics : 0 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowUser : 0 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowRecentDocs : 0 -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: SAMSUNG HD502HJ ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 993aa261cab172352dca3e01ea500451
[BSP] 8bc189643afa3b8f6c8f61247ce22134 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 476388 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 975849472 | Size: 450 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: Generic USB SD Reader USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive2: Generic USB CF Reader USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive3: Generic USB xD/SM Reader USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive4: Generic USB MS Reader USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 14.5
Guru Level 14.5
Příspěvky: 36197
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 03 čer 2017 09:18

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.


Vypni antivir i firewall.
Stáhni
Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe
klik nahoře vpravo na .rar-file
a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.


Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

hukuj
Level 1
Level 1
Příspěvky: 84
Registrován: září 10
Bydliště: Brno
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod hukuj » 04 čer 2017 11:52

Provedeno, ale ne všechno.

Ten Zoek se nepovedl. Možná jsem zdrbal to vložení scriptu (zkopíroval jsem to i s textem "kód: vybrat vše"). Začal pracovat cca ve 12:00, ale podle mě se to kouslo - čas poslední operace to hlásilo 12:32 a od té doby nic, i když to pořád hlásilo "Zoek running...". Ale až do 22:00 už nic. Tak jsem to natvrdo restartoval a nevím, jestli jsem něco nepokazil. Udělal jsem pak ještě ten Zemana AntiMalware, ale podle něho (jak jsem pochopi) je PC čistý. Mám znovu zkusit ten Zoek nebo něco dalšího? Díky.




RogueKiller V12.11.0.0 (x64) [May 29 2017] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.14393) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : oem [Práva správce]
Started from : C:\Users\oem\Desktop\RogueKiller_portable64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 06/03/2017 11:26:39 (Duration : 00:35:40)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 16 ¤¤¤
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyDocs : 0 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyGames : 2 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowDownloads : 0 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowRun : 0 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyMusic : 0 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyPics : 0 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowUser : 0 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowRecentDocs : 0 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyDocs : 0 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyGames : 2 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowDownloads : 0 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowRun : 0 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyMusic : 0 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyPics : 0 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowUser : 0 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1790967181-1192606045-1394816446-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowRecentDocs : 0 -> Nahrazeno (1)

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: SAMSUNG HD502HJ ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 993aa261cab172352dca3e01ea500451
[BSP] 8bc189643afa3b8f6c8f61247ce22134 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 476388 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 975849472 | Size: 450 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: Generic USB SD Reader USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive2: Generic USB CF Reader USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive3: Generic USB xD/SM Reader USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive4: Generic USB MS Reader USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )






Zemana AntiMalware 2.72.2.388 (instalační verze)

-------------------------------------------------------
Scan Result : Dokončeno
Scan Date : 2017.6.3
Operating System : Windows 10 64-bit
Processor : 2X AMD Athlon(tm) II X2 240e Processor
BIOS Mode : Legacy
CUID : 122C3741BCF5D7E1C796C1
Scan Type : Skenování systému
Duration : 55m 56s
Scanned Objects : 509185
Detected Objects : 0
Excluded Objects : 0
Read Level : SCSI
Auto Upload : Zapnuto
Detect All Extensions : Vypnuto
Scan Documents : Vypnuto
Domain Info : DOMA,0,2

Detected Objects
-------------------------------------------------------

Nebyly zjištěny žádné hrozby

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 14.5
Guru Level 14.5
Příspěvky: 36197
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 04 čer 2017 15:44

Ještě to další.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

hukuj
Level 1
Level 1
Příspěvky: 84
Registrován: září 10
Bydliště: Brno
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod hukuj » 04 čer 2017 18:16

Sláva, povedlo se. Tak vkládám ještě ten log ze Zoek.


Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 27-09-2015
Tool run by oem on ne 04.06.2017 at 17:18:16,72.
Microsoft Windows 10 Home 10.0.14393 x64
Running in: Normal Mode No Internet Access Detected
Launched: C:\Users\oem\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== Older Logs ======================

C:\zoek-results2017-06-03-103219.log 3381 bytes

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Maps deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\oem\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\y504fwoy.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "https://www.google.cz/");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

Added to C:\Users\oem\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\y504fwoy.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

Deleted from C:\Users\oem\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\vdid4vtc.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

Added to C:\Users\oem\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\vdid4vtc.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

Deleted from C:\Users\oem\AppData\Roaming\TomTom\HOME\Profiles\sobfh24o.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

Added to C:\Users\oem\AppData\Roaming\TomTom\HOME\Profiles\sobfh24o.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\oem\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\y504fwoy.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

ProfilePath: C:\Users\oem\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\vdid4vtc.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

ProfilePath: C:\Users\oem\AppData\Roaming\TomTom\HOME\Profiles\sobfh24o.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions ======================

ProfilePath: C:\Users\oem\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\y504fwoy.default
- WOT - %ProfilePath%\extensions\{a0d7ccb3-214d-498b-b4aa-0e8fda9a7bf7}
- Undetermined - %ProfilePath%\extensions\sp@avast.com.xpi
- Undetermined - %ProfilePath%\extensions\stefanvandamme@stefanvd.net.xpi
- Undetermined - %ProfilePath%\extensions\wrc@avast.com.xpi
- Adblock Plus - %ProfilePath%\extensions\{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}.xpi

ProfilePath: C:\Users\oem\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\vdid4vtc.default
- Lightning - %ProfilePath%\extensions\{e2fda1a4-762b-4020-b5ad-a41df1933103}
- Adblock Plus - %ProfilePath%\extensions\{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}.xpi

ProfilePath: C:\Users\oem\AppData\Roaming\TomTom\HOME\Profiles\sobfh24o.default
- Map status indicator - C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\xul\extensions\MapShare-status@tomtom.com
- TomTom HOME default theme - C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\xul\extensions\baseTheme@tomtom.com
- Emulator - %ProfilePath%\extensions\Navcore.8.010.9369@tomtom.com

AppDir: C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox
- Undetermined - %AppDir%\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}.xpi

==== Firefox Plugins ======================

Profilepath: C:\Users\oem\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\y504fwoy.default
80320392DCC61B22F0BB23DD5AD7D341 - C:\WINDOWS\SysWOW64\Macromed\Flash\NPSWF32_25_0_0_171.dll - Shockwave Flash
10737B44923217BC0E67D26A9FC1F0AA - C:\ProgramData\Real\RealPlayer\BrowserRecordPlugin\MozillaPlugins\nprpchromebrowserrecordext.dll - RealNetworks(tm) Chrome Background Extension Plug-In (32-bit)
2645990C521342DCD08963D2DF6CD0D2 - C:\ProgramData\Real\RealPlayer\BrowserRecordPlugin\MozillaPlugins\nprphtml5videoshim.dll - RealPlayer(tm) HTML5VideoShim Plug-In (32-bit)
D9F9ED68815333915D0F54F87FD9B375 - C:\WINDOWS\SysWOW64\Adobe\Director\np32dsw_1228198.dll - Shockwave for Director / Shockwave for Director


==== Chromium Look ======================

Google Chrome Version: 46.0.2490.86

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck - No path found[]
gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\Chrome\aswWebRepChrome.crx[]

Avast SafePrice - oem\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck
Avast Online Security - oem\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki
Chrome Media Router - oem\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pkedcjkdefgpdelpbcmbmeomcjbeemfm

==== Chromium Fix ======================

C:\Users\oem\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki deleted successfully
C:\Users\oem\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\chrome-extension_gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\oem\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Extension Settings\gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki deleted successfully

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.google.cz/"
"Old Start Page"="http://www.google.com"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.google.cz/"
"Old Start Page"="http://www.google.cz/"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02&pc=UE05"
{67C334C0-408D-4E6D-B5A7-0ADD6AFFA252} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:{language}:{referrer:source}&ie={inputEncoding?}&oe={outputEncoding?}"

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\oem\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\oem\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\oem\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully

==== Deleting Registry Keys ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Google\Chrome\Extensions\gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki deleted successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\oem\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\oem\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\oem\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Users\oem\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Users\oem\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\y504fwoy.default\cache2 emptied successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\oem\AppData\Local\Opera Software\Opera Stable\Cache emptied successfully
C:\Users\oem\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=285 folders=124 13726359 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\oem\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on ne 04.06.2017 at 17:43:58,70 ======================

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 14.5
Guru Level 14.5
Příspěvky: 36197
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 04 čer 2017 19:44

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

hukuj
Level 1
Level 1
Příspěvky: 84
Registrován: září 10
Bydliště: Brno
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod hukuj » 04 čer 2017 21:44

Vkládám a informuju.
Možná je to lepší, ale furt se mně PC zdá pomalejší, než má být. Ale nevím, možná je pomalej hardware. Když chcu nějaký rychlejší zobrazování (což je v mým případě jen Street View na Google Maps nebo Panorama na Mapy.cz), tak po chvíli to hodně zpomalí a skoro se to až sekne a i po zavření aplikace ta červená kontrolka na PC o nějakým provozu svítí a bliká ještě cca půl minuty. Možná tam běží nějaký procesy, o který vůbec nestojím - fakt tomu moc nerozumím. Nedá se z toho logu HJT poznat, že je tam něco zbytečnýho, co se "zpravidla" nepoužívá?



Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 21:56:10, on 31.5.2017
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.14393.0953)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Users\oem\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\AVerMedia\AVerQuick\AVerHIDReceiver.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\AVerMedia\AVerQuick\AVerQuick.exe
C:\Program Files (x86)\Creative\Creative Live! Cam\Live! Central 3\CTLVCentral3.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\system32\userinit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HDAudDeck] C:\Program Files (x86)\VIA\VIAudioi\VDeck\VDeck.exe -r
O4 - HKLM\..\Run: [ATICustomerCare] "C:\Program Files (x86)\ATI\ATICustomerCare\ATICustomerCare.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Live! Central 3] "C:\Program Files (x86)\Creative\Creative Live! Cam\Live! Central 3\CTLVCentral3.exe" /mode2
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\oem\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Global Startup: AVer HID Receiver.lnk = C:\Program Files (x86)\Common Files\AVerMedia\AVerQuick\AVerHIDReceiver.exe
O4 - Global Startup: AVerQuick.lnk = C:\Program Files (x86)\Common Files\AVerMedia\AVerQuick\AVerQuick.exe
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/s ... wflash.cab
O16 - DPF: {D4B68B83-8710-488B-A692-D74B50BA558E} (Creative Software AutoUpdate Support Package 2) - http://files.creative.com/Web/softwareu ... PIDPDE.cab
O16 - DPF: {F6ACF75C-C32C-447B-9BEF-46B766368D29} (Creative Software AutoUpdate Support Package) - http://files.creative.com/Web/softwareu ... /CTPID.cab
O18 - Protocol: mso-minsb-roaming.16 - {83C25742-A9F7-49FB-9138-434302C88D07} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: mso-minsb.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf-roaming.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: aswbIDSAgent - AVAST Software s.r.o. - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\x64\aswidsagenta.exe
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: AVerRemote - AVerMedia - C:\Program Files (x86)\Common Files\AVerMedia\Service\AVerRemote.exe
O23 - Service: AVerScheduleService - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Common Files\AVerMedia\Service\AVerScheduleService.exe
O23 - Service: DbxSvc - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DbxSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @mqutil.dll,-6102 (MSMQ) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\mqsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Secunia PSI Agent - Secunia - C:\Program Files (x86)\Secunia\PSI\PSIA.exe
O23 - Service: Secunia Update Agent - Secunia - C:\Program Files (x86)\Secunia\PSI\sua.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: TomTomHOMEService - TomTom - C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\TomTomHOMEService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @oem13.inf,%ViaKaraokeSrv.SvcDesc%;VIA Karaoke digital mixer Service (VIAKaraokeService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\viakaraokesrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 10166 bytes

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 14.5
Guru Level 14.5
Příspěvky: 36197
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 05 čer 2017 09:36

Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\system32\userinit.exe
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/s ... wflash.cab


Stáhni si zde DelFix
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

Stáhni si Memtest:

Políčko , ve kterém je napsáno:
All unused RAM -ponech , jak je.
-dej Start , nech nejméně 2h běžet , pokud bude po 2h stále 0 errors , jsou v pořádku.
V případě vyšších kapacit RAM je třeba Memtest spustit několikrát , pro 2GB ( jednotlivá největší kapacita RAM) 2x , pro 4GB 3x , pro 8Gb 4x ap.

Ještě zkontrolovat HDD na chyby ,popř. zkusit jeho defragmentaci ..


Stáhni si CrystalDiskInfo
Spusť program a klikni na Úpravy-Kopírovat. Poté sem vlož pomocí Ctrl+V obsah logu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 hostů