Prosím o kontrolu logu - netwts04 error

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: memphisto, Mods_senior, Security team

RitterQa
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 134
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Žena

Prosím o kontrolu logu - netwts04 error

Příspěvekod RitterQa » 03 čer 2017 17:35

Zdravím,
prosím o kontrolu logu. Notebook mám třetím měsícem a právě se mi objevila "modrá obrazovka", že došlo k nějakému problému a je třeba restartovat počítač s chybou Driver_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Netwtw04.sys.
Navíc mi v poslední chybě problikává okno - připomíná to, když se otevře okno s reklamou, ale hned se zavře.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 17:32:53, on 03.06.2017
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.14393.0953)

FIREFOX: 53.0.3 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Lenovo\PowerDVD12\PDVD12Serv.exe
C:\Program Files (x86)\Lenovo\iMController\PluginHost\Lenovo.Modern.ImController.PluginHost.SettingsApp.exe
C:\Users\Lucie\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Users\Lucie\AppData\Roaming\Spotify\SpotifyWebHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Lenovo\Power2Go\CLMLSvc_P2G8.exe
C:\Program Files (x86)\Canon\IJ Network Scanner Selector EX\CNMNSST.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Conexant\SAII\SmartAudio.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
C:\Program Files (x86)\Comodo\Dragon\dragon.exe
C:\Program Files (x86)\Comodo\Dragon\dragon.exe
C:\Program Files (x86)\Comodo\Dragon\dragon.exe
C:\Program Files (x86)\Comodo\Dragon\dragon.exe
C:\Program Files (x86)\Comodo\Dragon\dragon.exe
C:\Program Files (x86)\Comodo\Dragon\dragon.exe
C:\Program Files (x86)\Comodo\Dragon\dragon.exe
C:\Program Files (x86)\Comodo\Dragon\dragon.exe
C:\Program Files (x86)\Comodo\Dragon\dragon.exe
C:\Program Files (x86)\Comodo\Dragon\dragon.exe
C:\Program Files (x86)\Comodo\Dragon\dragon.exe
C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat Reader DC\Reader\Reader_sl.exe
C:\Users\Lucie\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://lenovo17win10.msn.com/?pc=LCTE
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://lenovo17win10.msn.com/?pc=LCTE
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=
O2 - BHO: Canon Easy-WebPrint EX BHO - {3785D0AD-BFFF-47F6-BF5B-A587C162FED9} - C:\Program Files (x86)\Canon\Easy-WebPrint EX\ewpexbho.dll
O3 - Toolbar: Canon Easy-WebPrint EX - {759D9886-0C6F-4498-BAB6-4A5F47C6C72F} - C:\Program Files (x86)\Canon\Easy-WebPrint EX\ewpexhlp.dll
O4 - HKLM\..\Run: [CLMLServer_For_P2G8] "C:\Program Files (x86)\Lenovo\Power2Go\CLMLSvc_P2G8.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [CLVirtualDrive] "C:\Program Files (x86)\Lenovo\Power2Go\VirtualDrive.exe" /R
O4 - HKLM\..\Run: [CanonQuickMenu] C:\Program Files (x86)\Canon\Quick Menu\CNQMMAIN.EXE /logon
O4 - HKLM\..\Run: [IJNetworkScannerSelectorEX] C:\Program Files (x86)\Canon\IJ Network Scanner Selector EX\CNMNSST.exe /FORCE
O4 - HKLM\..\Run: [Dropbox] "C:\Program Files (x86)\Dropbox\Client\Dropbox.exe" /systemstartup
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Lucie\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Spotify Web Helper] "C:\Users\Lucie\AppData\Roaming\Spotify\SpotifyWebHelper.exe"
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: mso-minsb-roaming.16 - {83C25742-A9F7-49FB-9138-434302C88D07} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: mso-minsb.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf-roaming.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWoW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: aswbIDSAgent - AVAST Software s.r.o. - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\x64\aswidsagenta.exe
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: CCSDK - Lenovo - C:\Program Files (x86)\Lenovo\CCSDK\CCSDK.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\ki119320.inf_amd64_1636669de50ea477\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HDCP Service (cplspcon) - Intel Corporation - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\ki119320.inf_amd64_1636669de50ea477\IntelCpHDCPSvc.exe
O23 - Service: @C:\Windows\system32\CxAudMsg64.exe,-100 (CxAudMsg) - Unknown owner - C:\Windows\system32\CxAudMsg64.exe (file missing)
O23 - Service: Dropbox Update Service (dbupdate) (dbupdate) - Dropbox, Inc. - C:\Program Files (x86)\Dropbox\Update\DropboxUpdate.exe
O23 - Service: Dropbox Update Service (dbupdatem) (dbupdatem) - Dropbox, Inc. - C:\Program Files (x86)\Dropbox\Update\DropboxUpdate.exe
O23 - Service: DbxSvc - Unknown owner - C:\Windows\system32\DbxSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: COMODO Dragon Update Service (DragonUpdater) - Comodo - C:\Program Files (x86)\Comodo\Dragon\dragon_updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: GDCAgent - Lenovo - C:\Program Files (x86)\Lenovo\GDCAgentSetupRed\GDCAgent.exe
O23 - Service: Intel(R) Rapid Storage Technology (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: @oem14.inf,%SERVICE_NAME%;Intel Bluetooth Service (ibtsiva) - Unknown owner - C:\Windows\system32\ibtsiva (file missing)
O23 - Service: Intel(R) HD Graphics Control Panel Service (igfxCUIService2.0.0.0) - Intel Corporation - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\ki119320.inf_amd64_1636669de50ea477\igfxCUIService.exe
O23 - Service: System Interface Foundation Service (ImControllerService) - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\Lenovo\ImController\Service\Lenovo.Modern.ImController.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: Wireless PAN DHCP Server (MyWiFiDHCPDNS) - Unknown owner - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\PanDhcpDns.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Conexant SmartAudio service (SAService) - Conexant Systems, Inc. - C:\Windows\system32\SAsrv.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\Windows\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: SynTPEnh Caller Service (SynTPEnhService) - Synaptics Incorporated - C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnhService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Zero Configuration Service (ZeroConfigService) - Intel® Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\ZeroConfigService.exe

--
End of file - 12501 bytes



Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 37239
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu - netwts04 error

Příspěvekod jaro3 » 03 čer 2017 19:18

https://answers.microsoft.com/en-us/win ... 985feba641

případně si založ téma v sekci BSOD.

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
http://www.adlice.com/downloadprogress/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví se okno „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídající log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako C:\AdwCleaner [C?].txt ), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
-Pokud není program aktuální , klikni na možnost „Aktualizovat nyní“ či „Opravit nyní“.
- bude nalezena aktualizace a nainstaluje se.
- poté klikni na Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole, tak klikni na Uložit výsledky a vyber zkopírovat do schránky a vlož sem celý log. Nebo klikni na „Textový soubor ( .txt)“ a log si ulož.
-jinak se log nachází zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Dokončit, a program zavři křížkem vpravo nahoře.
(zatím nic nemaž!).
Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

RitterQa
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 134
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Žena

Re: Prosím o kontrolu logu - netwts04 error

Příspěvekod RitterQa » 04 čer 2017 08:13

# AdwCleaner v6.047 - Log vytvořen 04/06/2017 v 08:12:29
# Aktualizováno dne 19/05/2017 z Malwarebytes
# Databáze : 2017-06-02.2 [Server]
# Operační systém : Windows 10 Home (X64)
# Uživatelské jméno : Lucie - LAPTOP-755PPDVT
# Spuštěno z : C:\Users\Lucie\Desktop\AdwCleaner.exe
# Mod: Skenování
# Podpora : https://www.malwarebytes.com/support



***** [ Služby ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé služby.


***** [ Složky ] *****

Složka nalezena: C:\Users\defaultuser0\AppData\Local\Host App Service
Složka nalezena: C:\Users\Lucie\AppData\Local\Host App Service
Složka nalezena: C:\ProgramData\Host App Service
Složka nalezena: C:\ProgramData\Application Data\Host App Service
Složka nalezena: C:\Users\Lucie\AppData\Local\Host App Service
Složka nalezena: C:\Users\Default\AppData\Local\Host App Service


***** [ Soubory ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé soubory.


***** [ DLL ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé DLL.


***** [ WMI ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé klíče.


***** [ Zástupci ] *****

Žádný infikovaný zástupce nenalezen.


***** [ Naplánované úlohy ] *****

Naplánovaná úloha nalezena: App Explorer


***** [ Registry ] *****

Klíč nalezen: HKU\S-1-5-21-3331609357-757802895-1508243298-1001\Software\Conduit
Klíč nalezen: HKU\S-1-5-21-3331609357-757802895-1508243298-1001\Software\Host App Service
Klíč nalezen: HKU\S-1-5-21-3331609357-757802895-1508243298-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Host App Service
Klíč nalezen: HKCU\Software\Conduit
Klíč nalezen: HKCU\Software\Host App Service
Klíč nalezen: HKLM\SOFTWARE\Conduit
Klíč nalezen: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Host App Service
Klíč nalezen: [x64] HKCU\Software\Conduit
Klíč nalezen: [x64] HKCU\Software\Host App Service
Klíč nalezen: [x64] HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Host App Service
Data nalezena: HKU\S-1-5-21-3331609357-757802895-1508243298-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main [Secondary Start Pages] - hxxp://mystart.lenovo.com
Data nalezena: HKU\S-1-5-21-3331609357-757802895-1508243298-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main [Default_Secondary_Page_URL] - hxxp://mystart.lenovo.com
Data nalezena: HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main [Secondary Start Pages] - hxxp://mystart.lenovo.com
Data nalezena: HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main [Default_Secondary_Page_URL] - hxxp://mystart.lenovo.com
Data nalezena: [x64] HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main [Secondary Start Pages] - hxxp://mystart.lenovo.com
Data nalezena: [x64] HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main [Default_Secondary_Page_URL] - hxxp://mystart.lenovo.com


***** [ Internetové prohlížeče ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky prohlížeče Firefox.
Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky prohlížeče Chromium.

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [3014 Bajty] - [04/06/2017 08:12:29]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [3087 Bajty] ##########

RitterQa
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 134
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Žena

Re: Prosím o kontrolu logu - netwts04 error

Příspěvekod RitterQa » 04 čer 2017 08:21

U toho Malwarebytes se mi žádná zatržítka neobjevila.

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 04.06.17
Čas skenování: 8:16
Logovací soubor: qqq.txt
Správce: Ano

-Informace o softwaru-
Verze: 3.1.2.1733
Verze komponentů: 1.0.139
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.2082
Licence: Zkušební

-Systémová informace-
OS: Windows 10
CPU: x64
Systém souborů: NTFS
Uživatel: LAPTOP-755PPDVT\Lucie

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 381994
Zjištěné hrozby: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)
Hrozby umístěné do karantény: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)
Uplynulý čas: 3 min, 12 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Zakázáno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Povoleno
Potenciálně nežádoucí modifikace: Povoleno

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Hodnota v registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Soubor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 37239
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu - netwts04 error

Příspěvekod jaro3 » 04 čer 2017 10:36

Zkusil si ten návod z toho odkazu?

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Scan“, po prohledání klikni na „ Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu klikni na „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídají log, (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.


Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY
64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 host