Prosím o kontrolu logu

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: memphisto, Mods_senior, Security team

kimamia
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 124
Registrován: květen 15
Pohlaví: Muž

Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod kimamia » 16 čer 2017 07:48

Prosím o kontrolu. Občas se stane, že mi na monitoru problikne černá obrazovka v rámečku. Něco jako, když zadáváte příkazový řádek. Děkuji

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 7:47:54, on 16.06.2017
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.15063.0000)

FIREFOX: 53.0.3 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamtray.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Program Files (x86)\iTV\iTV.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA GeForce Experience\NVIDIA Share.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA GeForce Experience\NVIDIA Share.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvNode\NVIDIA Web Helper.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
E:\Nová složka (2)\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\system32\userinit.exe
O2 - BHO: IDM Helper - {0055C089-8582-441B-A0BF-17B458C2A3A8} - C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IDMIECC.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [UVS10 Preload] C:\Program Files (x86)\Ulead Systems\Ulead VideoStudio SE DVD\uvPL.exe
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Tomáš\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [IDMan] C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IDMan.exe /onboot
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [iTV] C:\Program Files (x86)\iTV\iTV.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\ONBttnIE.dll/105
O8 - Extra context menu item: Stáhnout s IDM - C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IEExt.htm
O8 - Extra context menu item: Stáhnout s IDM všechny odkazy - C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IEGetAll.htm
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: mso-minsb-roaming.16 - {83C25742-A9F7-49FB-9138-434302C88D07} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: mso-minsb.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf-roaming.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - (no file)
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWoW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: aswbIDSAgent - AVAST Software s.r.o. - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\x64\aswidsagenta.exe
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Freemake Improver - Freemake - C:\ProgramData\Freemake\FreemakeUtilsService\FreemakeUtilsService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Malwarebytes Service (MBAMService) - Malwarebytes - C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA LocalSystem Container (NvContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA NetworkService Container (NvContainerNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: NVIDIA Telemetry Container (NvTelemetryContainer) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvTelemetry\NvTelemetryContainer.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Ulead Burning Helper (UleadBurningHelper) - Ulead Systems, Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 10429 bytes


OS Win 10 Home
Základní deska MSI H110M PRO-VD,
2jádrový procesor Intel Core i3-6098P (3.6GHz, HyperThreading), 8GB operační paměti DDR4 2133 MHz TEAM Elite,
Pevný disk 1TB Seagate Barracuda,
Grafická karta NVIDIA GeForce GTX 750 Ti 2GB GDDR5,
DVD±RW mechanika LG,
Zdroj CHIEFTEC GPB-350S, 350 W
Skříň AIO Virtuo TAB04 Champagne

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 37257
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 16 čer 2017 09:15

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
http://www.adlice.com/downloadprogress/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví se okno „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídající log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako C:\AdwCleaner [C?].txt ), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
-Pokud není program aktuální , klikni na možnost „Aktualizovat nyní“ či „Opravit nyní“.
- bude nalezena aktualizace a nainstaluje se.
- poté klikni na Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole, tak klikni na Uložit výsledky a vyber zkopírovat do schránky a vlož sem celý log. Nebo klikni na „Textový soubor ( .txt)“ a log si ulož.
-jinak se log nachází zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Dokončit, a program zavři křížkem vpravo nahoře.
(zatím nic nemaž!).
Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

kimamia
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 124
Registrován: květen 15
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod kimamia » 16 čer 2017 09:49

# AdwCleaner v6.047 - Log vytvořen 16/06/2017 v 09:39:58
# Aktualizováno dne 19/05/2017 z Malwarebytes
# Databáze : 2017-06-15.1 [Server]
# Operační systém : Windows 10 Home (X64)
# Uživatelské jméno : Tomáš - DESKTOP-KUKHJ0L
# Spuštěno z : C:\Users\Tomáš\Desktop\adwcleaner_6.047.exe
# Mod: Skenování
# Podpora : https://www.malwarebytes.com/support



***** [ Služby ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé služby.


***** [ Složky ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé složky.


***** [ Soubory ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé soubory.


***** [ DLL ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé DLL.


***** [ WMI ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé klíče.


***** [ Zástupci ] *****

Žádný infikovaný zástupce nenalezen.


***** [ Naplánované úlohy ] *****

Žádná nebezpečná úloha nenalezena.


***** [ Registry ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky registru.


***** [ Internetové prohlížeče ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky prohlížeče Firefox.
Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky prohlížeče Chromium.

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [32434 Bajty] - [13/03/2017 10:00:21]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C2].txt - [1621 Bajty] - [13/03/2017 10:48:57]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C3].txt - [1617 Bajty] - [15/03/2017 18:04:55]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C4].txt - [2178 Bajty] - [06/04/2017 15:22:37]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C5].txt - [2896 Bajty] - [08/05/2017 15:00:41]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C6].txt - [3330 Bajty] - [28/05/2017 11:12:45]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [49989 Bajty] - [13/03/2017 09:59:49]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S10].txt - [2396 Bajty] - [14/04/2017 10:08:55]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S11].txt - [3105 Bajty] - [08/05/2017 15:00:27]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S12].txt - [2619 Bajty] - [08/05/2017 15:04:47]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S13].txt - [3561 Bajty] - [28/05/2017 11:12:31]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S14].txt - [2838 Bajty] - [12/06/2017 08:42:52]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S15].txt - [2914 Bajty] - [15/06/2017 10:54:14]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S16].txt - [2179 Bajty] - [16/06/2017 09:39:58]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [1958 Bajty] - [13/03/2017 10:48:37]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S2].txt - [1666 Bajty] - [13/03/2017 15:30:42]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S3].txt - [2054 Bajty] - [15/03/2017 18:04:45]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S4].txt - [1887 Bajty] - [17/03/2017 10:03:23]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S5].txt - [1956 Bajty] - [24/03/2017 11:31:15]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S6].txt - [2029 Bajty] - [29/03/2017 10:55:52]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S7].txt - [2108 Bajty] - [03/04/2017 17:21:44]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S8].txt - [2378 Bajty] - [06/04/2017 15:22:11]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S9].txt - [2321 Bajty] - [12/04/2017 08:09:26]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S16].txt - [2910 Bajty] ##########


Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 16.06.17
Čas skenování: 9:43
Logovací soubor: malware.txt
Správce: Ano

-Informace o softwaru-
Verze: 3.0.6.1469
Verze komponentů: 1.0.103
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.2163
Licence: Bezplatný

-Systémová informace-
OS: Windows 10
CPU: x64
Systém souborů: NTFS
Uživatel: DESKTOP-KUKHJ0L\Tom\u00c3\u00a1\u00c5\u00a1

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 399690
Uplynulý čas: 2 min, 44 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Zakázáno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Povoleno
Potenciálně nežádoucí modifikace: Povoleno

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Hodnota v registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Soubor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)
OS Win 10 Home
Základní deska MSI H110M PRO-VD,
2jádrový procesor Intel Core i3-6098P (3.6GHz, HyperThreading), 8GB operační paměti DDR4 2133 MHz TEAM Elite,
Pevný disk 1TB Seagate Barracuda,
Grafická karta NVIDIA GeForce GTX 750 Ti 2GB GDDR5,
DVD±RW mechanika LG,
Zdroj CHIEFTEC GPB-350S, 350 W
Skříň AIO Virtuo TAB04 Champagne

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 37257
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 16 čer 2017 18:04

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.


Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.


Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY
64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků

http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

kimamia
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 124
Registrován: květen 15
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod kimamia » 16 čer 2017 21:09

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.3 (04.10.2017)
Operating System: Windows 10 Home x64
Ran by Tom ç (Administrator) on 16.06.2017 at 19:40:31,67
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 5

Successfully deleted: C:\ProgramData\mntemp (File)
Successfully deleted: C:\ProgramData\productdata (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Tom ç\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\sztjn40t.default\MRSputnikData\mailru.xml (File)
Successfully deleted: C:\Users\Tom ç\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\sztjn40t.default\user.js (File)
Successfully deleted: C:\WINDOWS\system32\Tasks\Driver Booster SkipUAC (Tom ç) (Task)



Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 16.06.2017 at 19:41:45,19
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


RogueKiller V12.11.2.0 (x64) [Jun 12 2017] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.15063) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Tomá? [Práva správce]
Started from : C:\Users\Tomá?\Downloads\RogueKiller_portable64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 06/16/2017 20:43:40 (Duration : 00:22:11)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 1 ¤¤¤
[PUM.HomePage][Firefox:Config] sztjn40t.default : user_pref("browser.startup.homepage", "about:superstart"); -> Nalezeno

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST1000DM003-1SB10C +++++
--- User ---
[MBR] 81e98609eccdf2277d4af21be4f63706
[BSP] 7136883ea5dfe86d3cc45598f714222d : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 450 MB
1 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 923648 | Size: 100 MB
2 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 1128448 | Size: 16 MB
3 - Basic data partition | Offset (sectors): 1161216 | Size: 203301 MB
4 - Basic data partition | Offset (sectors): 417521664 | Size: 520000 MB
5 - Basic data partition | Offset (sectors): 1482481664 | Size: 115000 MB
6 - Basic data partition | Offset (sectors): 1718001664 | Size: 115000 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: WD 5000AAV External USB Device +++++
--- User ---
[MBR] 847277f9b3757adf1cc9c7e3a17964b1
[BSP] 96545aae4c3a8e5d84fbb99372be0652 : Windows XP MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 63 | Size: 476937 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )
OS Win 10 Home
Základní deska MSI H110M PRO-VD,
2jádrový procesor Intel Core i3-6098P (3.6GHz, HyperThreading), 8GB operační paměti DDR4 2133 MHz TEAM Elite,
Pevný disk 1TB Seagate Barracuda,
Grafická karta NVIDIA GeForce GTX 750 Ti 2GB GDDR5,
DVD±RW mechanika LG,
Zdroj CHIEFTEC GPB-350S, 350 W
Skříň AIO Virtuo TAB04 Champagne

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 37257
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 17 čer 2017 10:48

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.


Vypni antivir i firewall.
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe
klik nahoře vpravo na .rar-file a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;

klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.


Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

kimamia
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 124
Registrován: květen 15
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod kimamia » 17 čer 2017 13:50

RogueKiller V12.11.2.0 (x64) [Jun 12 2017] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.15063) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Tomá? [Práva správce]
Started from : C:\Users\Tomá?\Desktop\RogueKiller_portable64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 06/17/2017 12:48:46 (Duration : 00:19:39)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 1 ¤¤¤
[PUM.HomePage][Firefox:Config] sztjn40t.default : user_pref("browser.startup.homepage", "about:superstart"); -> Nahrazeno (about:home)

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST1000DM003-1SB10C +++++
--- User ---
[MBR] 81e98609eccdf2277d4af21be4f63706
[BSP] 7136883ea5dfe86d3cc45598f714222d : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 450 MB
1 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 923648 | Size: 100 MB
2 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 1128448 | Size: 16 MB
3 - Basic data partition | Offset (sectors): 1161216 | Size: 203301 MB
4 - Basic data partition | Offset (sectors): 417521664 | Size: 520000 MB
5 - Basic data partition | Offset (sectors): 1482481664 | Size: 115000 MB
6 - Basic data partition | Offset (sectors): 1718001664 | Size: 115000 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive2: USB FLASH DRIVE USB Device +++++
--- User ---
[MBR] 93e1239794faa1e064609389937e97cf
[BSP] da5059b74f254b79b8617f08e9c97458 : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] FAT32-LBA (0xc) [VISIBLE] Offset (sectors): 243 | Size: 1967 MB
User = LL1 ... OK
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 27-09-2015
Tool run by Tom ç on 17.06.2017 at 13:12:25,96.
Microsoft Windows 10 Home 10.0.15063 x64
Running in: Normal Mode No Internet Access Detected
Launched: C:\Users\TOM~1\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

17.06.2017 13:12:57 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~2\Movie Maker pro Windows 10 deleted successfully
C:\PROGRA~2\COMMON~1\AV deleted successfully
C:\PROGRA~3\Comms deleted successfully
C:\PROGRA~3\IDM deleted successfully
C:\PROGRA~3\SoftwareDistribution deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\LocalLow deleted successfully
C:\Users\defaultuser0\AppData\Local\VirtualStore deleted successfully
C:\Users\TOM~1\AppData\Local\ConnectedDevicesPlatform deleted successfully
C:\Users\TOM~1\AppData\Local\DBG deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\TOM~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\sztjn40t.default\prefs.js:
user_pref("browser.search.order.1", "Amazon ");
user_pref("browser.search.useDBForOrder", true);

Added to C:\Users\TOM~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\sztjn40t.default\prefs.js:

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\PROGRA~2\Movie Maker pro Windows 10 not found
C:\PROGRA~3\Package Cache deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\Machine deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\User deleted
C:\Users\TOM~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\sztjn40t.default\Invalidprefs.js deleted
C:\Users\TOM~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\sztjn40t.default\.autoreg deleted
C:\Users\TOM~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\sztjn40t.default\jetpack deleted

==== Firefox Extensions Registry ======================

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Mozilla\Firefox\Extensions]
"mozilla_cc3@internetdownloadmanager.com"="C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\idmmzcc3.xpi" [08.06.2017 18:23]

==== Firefox Extensions ======================

ProfilePath: C:\Users\TOM~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\sztjn40t.default
- Undetermined - C:\Users\Tomáš\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\sztjn40t.default\extensions\superstart@enjoyfreeware.org
- Undetermined - %ProfilePath%\extensions\installed-extensions.txt
- Undetermined - %ProfilePath%\extensions\blockfall
- esk slovnk pro kontrolu pravopisu - %ProfilePath%\extensions\cs@dictionaries.addons.mozilla.org
- Super Start - %ProfilePath%\extensions\superstart@enjoyfreeware.org
- Undetermined - %ProfilePath%\extensions\tabbin
- Undetermined - %ProfilePath%\extensions\temp
- CSHelper - %ProfilePath%\extensions\{d91a2be6-3b56-4dfb-97f5-5e48fe3ed473}
- Unread Tabs - %ProfilePath%\extensions\{f57f9be0-5281-11d9-9669-0800200c9a664}
- Check4Change - %ProfilePath%\extensions\check4change-owner@mozdev.org.xpi
- Extended Copy Menu fix version - %ProfilePath%\extensions\extended.copy.menu@fix.version.xpi
- Undetermined - %ProfilePath%\extensions\mozilla_cc3@internetdownloadmanager.com.xpi
- Penguin - %ProfilePath%\extensions\penguin@loic.com.xpi
- S3.Google Translator - %ProfilePath%\extensions\s3google@translator.xpi
- Undetermined - %ProfilePath%\extensions\sp@avast.com.xpi
- Undetermined - %ProfilePath%\extensions\wrc@avast.com.xpi
- Flagfox - %ProfilePath%\extensions\{1018e4d6-728f-4b20-ad56-37578a4de76b}.xpi
- Image Zoom - %ProfilePath%\extensions\{1A2D0EC4-75F5-4c91-89C4-3656F6E44B68}.xpi
- IE View - %ProfilePath%\extensions\{6e84150a-d526-41f1-a480-a67d3fed910d}.xpi
- DictionarySearch - %ProfilePath%\extensions\{a0faa0a4-f1a7-4098-9a74-21efc3a92372}.xpi
- Image Toolbar - %ProfilePath%\extensions\{A4732521-77D9-447E-A557-B279AC923F06}.xpi
- Adblock Plus - %ProfilePath%\extensions\{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}.xpi

AppDir: C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox
- Undetermined - %AppDir%\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}.xpi

==== Firefox Plugins ======================


==== Chromium Look ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck - No path found[]
gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki - No path found[]
ngpampappnmepgilojfohadhhmbhlaek - C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IDMGCExt.crx[08.06.2017 18:58]

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
No DefaultScope Set For HKCU

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66}"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC"

==== Reset Google Chrome ======================

Nothing found to reset

==== Empty IE Cache ======================

C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\TOM~1\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\TOM~1\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Users\TOM~1\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\sztjn40t.default\cache2 emptied successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

No Chrome User Data found

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=33 folders=39 36116989 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\TOM~1\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on 17.06.2017 at 13:32:05,73 ======================

Zemana AntiMalware 2.74.2.49 (instalační verze)

-------------------------------------------------------
Scan Result : Dokončeno
Scan Date : 2017.6.17
Operating System : Windows 10 64-bit
Processor : 4X Intel(R) Core(TM) i3-6098P CPU @ 3.60GHz
BIOS Mode : UEFI
CUID : 122668BA2E40D2BE04D34B
Scan Type : Skenování systému
Duration : 3m 40s
Scanned Objects : 54509
Detected Objects : 16
Excluded Objects : 0
Read Level : Normal
Auto Upload : Zapnuto
Detect All Extensions : Vypnuto
Scan Documents : Vypnuto
Domain Info : WORKGROUP,0,2

Detected Objects
-------------------------------------------------------

Firefox Search
Status : Skenováno
Object : ICQ Search - http://search.icq.com
MD5 : -
Publisher : -
Size : -
Version : -
Detection : Podezřelé nastavení prohlížeče
Cleaning Action : Opravit
Related Objects :
Nastavení prohlížeče - Firefox Search

Firefox Search
Status : Skenováno
Object : FootieFox - http://en.footiefox.com
MD5 : -
Publisher : -
Size : -
Version : -
Detection : Podezřelé nastavení prohlížeče
Cleaning Action : Opravit
Related Objects :
Nastavení prohlížeče - Firefox Search

Firefox Search
Status : Skenováno
Object : EN-CZ - http://online-slovnik.cz
MD5 : -
Publisher : -
Size : -
Version : -
Detection : Podezřelé nastavení prohlížeče
Cleaning Action : Opravit
Related Objects :
Nastavení prohlížeče - Firefox Search

Firefox Search
Status : Skenováno
Object : EN-CZ - http://online-slovnik.cz
MD5 : -
Publisher : -
Size : -
Version : -
Detection : Podezřelé nastavení prohlížeče
Cleaning Action : Opravit
Related Objects :
Nastavení prohlížeče - Firefox Search

Firefox Search
Status : Skenováno
Object : Brothersoft Customized Web Search - http://suggest.search.conduit.com
MD5 : -
Publisher : -
Size : -
Version : -
Detection : Podezřelé nastavení prohlížeče
Cleaning Action : Opravit
Related Objects :
Nastavení prohlížeče - Firefox Search

Firefox Search
Status : Skenováno
Object : Brothersoft Customized Web Search - http://search.conduit.com
MD5 : -
Publisher : -
Size : -
Version : -
Detection : Podezřelé nastavení prohlížeče
Cleaning Action : Opravit
Related Objects :
Nastavení prohlížeče - Firefox Search

Firefox Search
Status : Skenováno
Object : Bible - pasaz (CEP) - http://biblenet.cz
MD5 : -
Publisher : -
Size : -
Version : -
Detection : Podezřelé nastavení prohlížeče
Cleaning Action : Opravit
Related Objects :
Nastavení prohlížeče - Firefox Search

Firefox Search
Status : Skenováno
Object : Bible - klicove slovo (CEP) - http://biblenet.cz
MD5 : -
Publisher : -
Size : -
Version : -
Detection : Podezřelé nastavení prohlížeče
Cleaning Action : Opravit
Related Objects :
Nastavení prohlížeče - Firefox Search

Firefox Search
Status : Skenováno
Object : Delta Search - http://delta-search.com
MD5 : -
Publisher : -
Size : -
Version : -
Detection : Podezřelé nastavení prohlížeče
Cleaning Action : Opravit
Related Objects :
Nastavení prohlížeče - Firefox Search

Firefox Search
Status : Skenováno
Object : FootieFox - http://en.footiefox.com
MD5 : -
Publisher : -
Size : -
Version : -
Detection : Podezřelé nastavení prohlížeče
Cleaning Action : Opravit
Related Objects :
Nastavení prohlížeče - Firefox Search

Firefox Search
Status : Skenováno
Object : EN-CZ - http://online-slovnik.cz
MD5 : -
Publisher : -
Size : -
Version : -
Detection : Podezřelé nastavení prohlížeče
Cleaning Action : Opravit
Related Objects :
Nastavení prohlížeče - Firefox Search

Firefox Search
Status : Skenováno
Object : Bible - pasaz (CEP) - http://biblenet.cz
MD5 : -
Publisher : -
Size : -
Version : -
Detection : Podezřelé nastavení prohlížeče
Cleaning Action : Opravit
Related Objects :
Nastavení prohlížeče - Firefox Search

Firefox Search
Status : Skenováno
Object : Bible - klicove slovo (CEP) - http://biblenet.cz
MD5 : -
Publisher : -
Size : -
Version : -
Detection : Podezřelé nastavení prohlížeče
Cleaning Action : Opravit
Related Objects :
Nastavení prohlížeče - Firefox Search

{d91a2be6-3b56-4dfb-97f5-5e48fe3ed473}
Status : Skenováno
Object : %appdata%\mozilla\firefox\profiles\sztjn40t.default\extensions\{d91a2be6-3b56-4dfb-97f5-5e48fe3ed473}
MD5 : -
Publisher : -
Size : -
Version : -
Detection : PUA.FirefoxExt!Gr
Cleaning Action : Opravit
Related Objects :
Rozšíření prohlížeče - {d91a2be6-3b56-4dfb-97f5-5e48fe3ed473}

wrc@avast.com
Status : Skenováno
Object : %appdata%\mozilla\firefox\profiles\sztjn40t.default\extensions\wrc@avast.com.xpi
MD5 : 985627CB8FEDB032E6F19161B6DFB696
Publisher : -
Size : 694121
Version : -
Detection : PUA.FirefoxExt!Gr
Cleaning Action : Opravit
Related Objects :
Rozšíření prohlížeče - wrc@avast.com
Soubor - %appdata%\mozilla\firefox\profiles\sztjn40t.default\extensions\wrc@avast.com.xpi

installed-extensions
Status : Skenováno
Object : %appdata%\mozilla\firefox\profiles\sztjn40t.default\extensions\installed-extensions.txt
MD5 : 349E02A308522DAE308437C011DD87C4
Publisher : -
Size : 45
Version : -
Detection : PUA.FirefoxExt!Gr
Cleaning Action : Opravit
Related Objects :
Rozšíření prohlížeče - installed-extensions
Soubor - %appdata%\mozilla\firefox\profiles\sztjn40t.default\extensions\installed-extensions.txt


Cleaning Result
-------------------------------------------------------
Cleaned : 16
Reported as safe : 0
Failed : 0
OS Win 10 Home
Základní deska MSI H110M PRO-VD,
2jádrový procesor Intel Core i3-6098P (3.6GHz, HyperThreading), 8GB operační paměti DDR4 2133 MHz TEAM Elite,
Pevný disk 1TB Seagate Barracuda,
Grafická karta NVIDIA GeForce GTX 750 Ti 2GB GDDR5,
DVD±RW mechanika LG,
Zdroj CHIEFTEC GPB-350S, 350 W
Skříň AIO Virtuo TAB04 Champagne

kimamia
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 124
Registrován: květen 15
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod kimamia » 17 čer 2017 14:05

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 14:00:57, on 17.06.2017
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.15063.0000)

FIREFOX: 53.0.3 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA GeForce Experience\NVIDIA Share.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA GeForce Experience\NVIDIA Share.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvNode\NVIDIA Web Helper.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IEMonitor.exe
C:\Program Files (x86)\Zemana AntiMalware\ZAM.exe
C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\WINWORD.EXE
E:\Nová složka (2)\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\system32\userinit.exe
O2 - BHO: IDM Helper - {0055C089-8582-441B-A0BF-17B458C2A3A8} - C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IDMIECC.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [UVS10 Preload] C:\Program Files (x86)\Ulead Systems\Ulead VideoStudio SE DVD\uvPL.exe
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Tomáš\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [IDMan] C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IDMan.exe /onboot
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [iTV] C:\Program Files (x86)\iTV\iTV.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\ONBttnIE.dll/105
O8 - Extra context menu item: Stáhnout s IDM - C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IEExt.htm
O8 - Extra context menu item: Stáhnout s IDM všechny odkazy - C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IEGetAll.htm
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: mso-minsb-roaming.16 - {83C25742-A9F7-49FB-9138-434302C88D07} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: mso-minsb.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf-roaming.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - (no file)
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWoW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: aswbIDSAgent - AVAST Software s.r.o. - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\x64\aswidsagenta.exe
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Freemake Improver - Freemake - C:\ProgramData\Freemake\FreemakeUtilsService\FreemakeUtilsService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Malwarebytes Service (MBAMService) - Malwarebytes - C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA LocalSystem Container (NvContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA NetworkService Container (NvContainerNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: NVIDIA Telemetry Container (NvTelemetryContainer) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvTelemetry\NvTelemetryContainer.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Ulead Burning Helper (UleadBurningHelper) - Ulead Systems, Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: ZAM Controller Service (ZAMSvc) - Copyright 2017. - C:\Program Files (x86)\Zemana AntiMalware\ZAM.exe

--
End of file - 10585 bytes

Problikávání zatím žádné.
Jinak jsem se chtěl zeptat. Má televizi přes internet a mimo jiné má fungovat přes KODI. Udělal jsem vše jak píšou. Přihlásil jsem se a při asi 70% načítání mi to napíše " Nepodařilo se uložit playlist na dané cestě" a otevře se tato chyba.

Obrázek
Psali mi, že to není jejich chyba.Jen se chci zeptat jestli může být problém v PC, nebo v KODI. Díky
OS Win 10 Home
Základní deska MSI H110M PRO-VD,
2jádrový procesor Intel Core i3-6098P (3.6GHz, HyperThreading), 8GB operační paměti DDR4 2133 MHz TEAM Elite,
Pevný disk 1TB Seagate Barracuda,
Grafická karta NVIDIA GeForce GTX 750 Ti 2GB GDDR5,
DVD±RW mechanika LG,
Zdroj CHIEFTEC GPB-350S, 350 W
Skříň AIO Virtuo TAB04 Champagne

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 37257
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 17 čer 2017 19:17

Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\system32\userinit.exe
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"


Stáhni si zde DelFix
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

Zadej si téma do jiné sekce , pak se sem kdyžtak vrať.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

kimamia
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 124
Registrován: květen 15
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod kimamia » 18 čer 2017 07:34

ok zadám jinde.


# DelFix v1.013 - Logfile created 18/06/2017 at 07:32:59
# Updated 17/04/2016 by Xplode
# Username : Tomáš - DESKTOP-KUKHJ0L
# Operating System : Windows 10 Home (64 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\zoek_backup
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\zoek-results.log
Deleted : C:\Users\Tomáš\Desktop\RogueKiller_portable64.exe
Deleted : C:\Users\Tomáš\Desktop\zoek.exe
Deleted : HKLM\SOFTWARE\OldTimer Tools
Deleted : HKLM\SOFTWARE\TrendMicro\Hijackthis

~ Cleaning system restore ...

Deleted : RP #11 [Windows Update | 06/14/2017 05:52:43]
Deleted : RP #16 [JRT Pre-Junkware Removal | 06/16/2017 17:40:34]

New restore point created !

########## - EOF - ##########
OS Win 10 Home
Základní deska MSI H110M PRO-VD,
2jádrový procesor Intel Core i3-6098P (3.6GHz, HyperThreading), 8GB operační paměti DDR4 2133 MHz TEAM Elite,
Pevný disk 1TB Seagate Barracuda,
Grafická karta NVIDIA GeForce GTX 750 Ti 2GB GDDR5,
DVD±RW mechanika LG,
Zdroj CHIEFTEC GPB-350S, 350 W
Skříň AIO Virtuo TAB04 Champagne

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 37257
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 18 čer 2017 09:15

OK.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 3 hosti