zdravím prosím o kontrolu logu
- jaro3
- člen Security týmu
-
Guru Level 15
- Příspěvky: 43054
- Registrován: červen 07
- Bydliště: Jižní Čechy
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: zdravím prosím o kontrolu logu
ještě mbam , RK , HJT
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
rogue
RogueKiller V12.11.3.0 (x64) [Jun 19 2017] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Website : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com
Operating System : Windows 10 (10.0.15063) 64 bits version
Started in : Normal mode
User : gavla [Administrator]
Started from : C:\Users\gavla\Downloads\RogueKiller_portable64.exe
Mode : Scan -- Date : 06/26/2017 17:51:54 (Duration : 01:29:33)
¤¤¤ Processes : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Registry : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Tasks : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Files : 0 ¤¤¤
¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Hosts File : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Loaded) ¤¤¤
¤¤¤ Web browsers : 0 ¤¤¤
¤¤¤ MBR Check : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST1000LM024 HN-M101MBB +++++
--- User ---
[MBR] 958cd1d9436bcb56de436d1c7e86afe0
[BSP] 1a0878c633b76b6a1588de9239cc1f5d : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 260 MB
1 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 534528 | Size: 16 MB
2 - Basic data partition | Offset (sectors): 567296 | Size: 380772 MB
3 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 780388352 | Size: 499 MB
4 - Basic data partition | Offset (sectors): 781410304 | Size: 572321 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Website : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com
Operating System : Windows 10 (10.0.15063) 64 bits version
Started in : Normal mode
User : gavla [Administrator]
Started from : C:\Users\gavla\Downloads\RogueKiller_portable64.exe
Mode : Scan -- Date : 06/26/2017 17:51:54 (Duration : 01:29:33)
¤¤¤ Processes : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Registry : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Tasks : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Files : 0 ¤¤¤
¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Hosts File : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Loaded) ¤¤¤
¤¤¤ Web browsers : 0 ¤¤¤
¤¤¤ MBR Check : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST1000LM024 HN-M101MBB +++++
--- User ---
[MBR] 958cd1d9436bcb56de436d1c7e86afe0
[BSP] 1a0878c633b76b6a1588de9239cc1f5d : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 260 MB
1 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 534528 | Size: 16 MB
2 - Basic data partition | Offset (sectors): 567296 | Size: 380772 MB
3 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 780388352 | Size: 499 MB
4 - Basic data partition | Offset (sectors): 781410304 | Size: 572321 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
- jaro3
- člen Security týmu
-
Guru Level 15
- Příspěvky: 43054
- Registrován: červen 07
- Bydliště: Jižní Čechy
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: zdravím prosím o kontrolu logu
. spusť znovu Malwarebytes' Anti-Malware a dej Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na „Vše do karantény(smazat vybrané)“ a na „Exportovat záznam“ a vyber „textový soubor“ , soubor nějak pojmenuj a někam ho ulož. Zkopíruj se celý obsah toho logu.
nedal si log...
Zemana AntiMalware Free něco našel?
Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
ďakujem za pomoc
som mal ten log ale keď som ho chcel skopírovať to zamrzlo musel som to znova spustiť ale vírusy boli už preč tak som znova skontroloval a je to v poriadku. Zemana odstránil posledné chyby všetko už beží ako má som fakt ti moc vďačný za pomoc už som si nevedel sám rady a môj notebook beží zas ako nový.
- jaro3
- člen Security týmu
-
Guru Level 15
- Příspěvky: 43054
- Registrován: červen 07
- Bydliště: Jižní Čechy
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: zdravím prosím o kontrolu logu
Vypni antivir i firewall.
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe
klik nahoře vpravo na .rar-file a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:
klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe
klik nahoře vpravo na .rar-file a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:
Kód: Vybrat vše
autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;
klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů