Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 04 črc 2017 17:44

ještě rk.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Reklama
tempus
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 131
Registrován: září 09
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod tempus » 04 črc 2017 18:13

RogueKiller V12.11.5.0 (x64) [Jul 3 2017] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.14393) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Jup [Práva správce]
Started from : C:\Users\Jup\Desktop\RogueKiller_portable64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 07/04/2017 17:55:05 (Duration : 00:16:15)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 3 ¤¤¤
[PUP.Ghokswa] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Firefox -> Nalezeno
[PUP.Ghokswa] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-4192133963-13638634-2934346348-1000\Software\Firefox -> Nalezeno
[PUP.Ghokswa] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-4192133963-13638634-2934346348-1000\Software\Firefox -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 2 ¤¤¤
[PUP.Gen0][Složka] C:\ProgramData\System -> Nalezeno
[PUP.Gen0][Složka] C:\ProgramData\System -> Nalezeno

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: Samsung SSD 850 EVO 250GB +++++
--- User ---
[MBR] ca7f4bf9a84c4611ebe799cf1ac0674f
[BSP] 4ca00b7fc41ef73d1a0de57e1087b5c5 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 237576 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 486764544 | Size: 796 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

tempus
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 131
Registrován: září 09
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod tempus » 04 črc 2017 18:14

2017-07-04 15:15:56.694 Sophos Virus Removal Tool version 2.6.1
2017-07-04 15:15:56.694 Copyright (c) 2009-2017 Sophos Limited. All rights reserved.

2017-07-04 15:15:56.694 This tool will scan your computer for viruses and other threats. If it finds any, it will give you the option to remove them.

2017-07-04 15:15:56.694 Windows version 6.2 SP 0.0 build 9200 SM=0x300 PT=0x1 WOW64
2017-07-04 15:15:56.694 Checking for updates...
2017-07-04 15:15:56.716 Update progress: proxy server not available
2017-07-04 15:16:04.720 Option all = no
2017-07-04 15:16:04.720 Option recurse = yes
2017-07-04 15:16:04.722 Option archive = no
2017-07-04 15:16:04.722 Option service = yes
2017-07-04 15:16:04.722 Option confirm = yes
2017-07-04 15:16:04.722 Option sxl = yes
2017-07-04 15:16:04.722 Option max-data-age = 35
2017-07-04 15:16:04.722 Option vdl-logging = yes
2017-07-04 15:16:04.727 Customer ID: 094260ca9b3af99f9d4a3909fc47a743
2017-07-04 15:16:04.727 Machine ID: 86e22104f5eb4d3a8887b9c3b95974d4
2017-07-04 15:16:04.728 Component SVRTcli.exe version 2.6.1
2017-07-04 15:16:04.728 Component control.dll version 2.6.1
2017-07-04 15:16:04.728 Component SVRTservice.exe version 2.6.1
2017-07-04 15:16:04.728 Component engine\osdp.dll version 1.44.1.2286
2017-07-04 15:16:04.728 Component engine\veex.dll version 3.68.6.2286
2017-07-04 15:16:04.728 Component engine\savi.dll version 9.0.7.2286
2017-07-04 15:16:04.729 Component rkdisk.dll version 1.5.31.1
2017-07-04 15:16:04.729 Version info: Product version 2.6.1
2017-07-04 15:16:04.729 Version info: Detection engine 3.68.6
2017-07-04 15:16:04.729 Version info: Detection data 5.40
2017-07-04 15:16:04.729 Version info: Build date 30.05.2017
2017-07-04 15:16:04.729 Version info: Data files added 307
2017-07-04 15:16:04.729 Version info: Last successful update (not yet updated)
2017-07-04 15:16:08.002 Downloading updates...
2017-07-04 15:16:08.003 Update progress: [I96736] sdds.svrt_10: adding primary package C1A903B2-E63E-483b-982D-04BB9C457C60 RECOMMENDED baseVersion=1
2017-07-04 15:16:08.003 Update progress: [I95020] sdds.svrt_10: looking for packages included from product C1A903B2-E63E-483b-982D-04BB9C457C60 RECOMMENDED path=
2017-07-04 15:16:08.003 Update progress: [I22529] sdds.svrt_10: looking for supplements included from product C1A903B2-E63E-483b-982D-04BB9C457C60 RECOMMENDED path=
2017-07-04 15:16:08.003 Update progress: [I49502] sdds.savi0910.xml: found supplement SAVIW32 LATEST path= baseVersion= [included from product C1A903B2-E63E-483b-982D-04BB9C457C60 RECOMMENDED path=]
2017-07-04 15:16:08.003 Update progress: [I95020] sdds.savi0910.xml: looking for packages included from product SAVIW32 LATEST path=
2017-07-04 15:16:08.003 Update progress: [I22529] sdds.savi0910.xml: looking for supplements included from product SAVIW32 LATEST path=
2017-07-04 15:16:08.003 Update progress: [I49502] sdds.data0910.xml: found supplement IDE540 LATEST path= baseVersion= [included from product SAVIW32 LATEST path=]
2017-07-04 15:16:08.003 Update progress: [I95020] sdds.data0910.xml: looking for packages included from product IDE540 LATEST path=
2017-07-04 15:16:08.003 Update progress: [I22529] sdds.data0910.xml: looking for supplements included from product IDE540 LATEST path=
2017-07-04 15:16:08.003 Update progress: [I49502] sdds.data0910.xml: found supplement IDE541 LATEST path= baseVersion= [included from product IDE540 LATEST path=]
2017-07-04 15:16:08.003 Update progress: [I95020] sdds.data0910.xml: looking for packages included from product IDE541 LATEST path=
2017-07-04 15:16:08.003 Update progress: [I22529] sdds.data0910.xml: looking for supplements included from product IDE541 LATEST path=
2017-07-04 15:16:08.003 Update progress: [I49502] sdds.data0910.xml: found supplement IDE542 LATEST path= baseVersion= [included from product IDE541 LATEST path=]
2017-07-04 15:16:08.003 Update progress: [I95020] sdds.data0910.xml: looking for packages included from product IDE542 LATEST path=
2017-07-04 15:16:08.003 Update progress: [I22529] sdds.data0910.xml: looking for supplements included from product IDE542 LATEST path=
2017-07-04 15:16:08.003 Update progress: [I49502] sdds.data0910.xml: found supplement IDE543 LATEST path= baseVersion= [included from product IDE542 LATEST path=]
2017-07-04 15:16:08.003 Update progress: [I95020] sdds.data0910.xml: looking for packages included from product IDE543 LATEST path=
2017-07-04 15:16:08.003 Update progress: [I22529] sdds.data0910.xml: looking for supplements included from product IDE543 LATEST path=
2017-07-04 15:16:08.003 Update progress: [I19463] Syncing product C1A903B2-E63E-483b-982D-04BB9C457C60 RECOMMENDED path=
2017-07-04 15:16:08.199 Update progress: [I19463] Syncing product SAVIW32 LATEST path=
2017-07-04 15:16:08.199 Update progress: [I19463] Product download size 165113825 bytes
2017-07-04 15:16:21.856 Update progress: [I19463] Syncing product IDE540 LATEST path=
2017-07-04 15:16:21.856 Update progress: [I19463] Product download size 1784068 bytes
2017-07-04 15:16:31.886 Update progress: [I19463] Syncing product IDE541 LATEST path=
2017-07-04 15:16:31.886 Update progress: [I19463] Product download size 2265483 bytes
2017-07-04 15:16:32.214 Update progress: [I19463] Syncing product IDE542 LATEST path=
2017-07-04 15:16:32.214 Update progress: [I19463] Product download size 2018230 bytes
2017-07-04 15:16:32.518 Update progress: [I19463] Syncing product IDE543 LATEST path=
2017-07-04 15:16:32.518 Update progress: [I19463] Product download size 537656 bytes
2017-07-04 15:16:32.726 Installing updates...
2017-07-04 15:16:33.331 Error level 1
2017-07-04 15:16:36.144 Update successful
2017-07-04 15:16:44.228 Option all = no
2017-07-04 15:16:44.228 Option recurse = yes
2017-07-04 15:16:44.228 Option archive = no
2017-07-04 15:16:44.228 Option service = yes
2017-07-04 15:16:44.228 Option confirm = yes
2017-07-04 15:16:44.228 Option sxl = yes
2017-07-04 15:16:44.229 Option max-data-age = 35
2017-07-04 15:16:44.229 Option vdl-logging = yes
2017-07-04 15:16:44.234 Customer ID: 094260ca9b3af99f9d4a3909fc47a743
2017-07-04 15:16:44.234 Machine ID: 86e22104f5eb4d3a8887b9c3b95974d4
2017-07-04 15:16:44.234 Component SVRTcli.exe version 2.6.1
2017-07-04 15:16:44.235 Component control.dll version 2.6.1
2017-07-04 15:16:44.235 Component SVRTservice.exe version 2.6.1
2017-07-04 15:16:44.235 Component engine\osdp.dll version 1.44.1.2285
2017-07-04 15:16:44.235 Component engine\veex.dll version 3.68.5.2285
2017-07-04 15:16:44.235 Component engine\savi.dll version 9.0.7.2285
2017-07-04 15:16:44.235 Component rkdisk.dll version 1.5.31.1
2017-07-04 15:16:44.236 Version info: Product version 2.6.1
2017-07-04 15:16:44.236 Version info: Detection engine 3.68.5
2017-07-04 15:16:44.236 Version info: Detection data 5.39
2017-07-04 15:16:44.236 Version info: Build date 02.05.2017
2017-07-04 15:16:44.236 Version info: Data files added 439
2017-07-04 15:16:44.236 Version info: Last successful update 04.07.2017 17:16:36

2017-07-04 15:18:59.127 >>> Virus 'Mal/Generic-S' found in file C:\AdwCleaner\quarantine\files\fcaetgzlvintxggafplpvyojpuivmfkl\Snare.dll
2017-07-04 15:18:59.127 >>> Virus 'Mal/Generic-S' found in file HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System\ConsentPromptBehaviorAdmin
2017-07-04 15:18:59.127 >>> Virus 'Mal/Generic-S' found in file HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System\ConsentPromptBehaviorAdmin
2017-07-04 15:20:25.121 Could not open C:\hiberfil.sys
2017-07-04 15:20:25.168 Could not open C:\pagefile.sys
2017-07-04 15:26:14.185 Could not open C:\ProgramData\Autodesk\SDS\SecureDataStorage.sds\LOCK
2017-07-04 15:26:39.044 Could not open C:\swapfile.sys
2017-07-04 15:26:39.075 Could not open C:\System Volume Information\{0bab7e4d-5842-11e7-a59a-d8cb8a8018b3}{3808876b-c176-4e48-b7ae-04046e6cc752}
2017-07-04 15:26:39.075 Could not open C:\System Volume Information\{0bab8150-5842-11e7-a59a-d8cb8a8018b3}{3808876b-c176-4e48-b7ae-04046e6cc752}
2017-07-04 15:26:39.075 Could not open C:\System Volume Information\{0bab815e-5842-11e7-a59a-d8cb8a8018b3}{3808876b-c176-4e48-b7ae-04046e6cc752}
2017-07-04 15:26:39.075 Could not open C:\System Volume Information\{3808876b-c176-4e48-b7ae-04046e6cc752}
2017-07-04 15:26:39.076 Could not open C:\System Volume Information\{dbc565a5-60c8-11e7-a59d-d8cb8a8018b3}{3808876b-c176-4e48-b7ae-04046e6cc752}
2017-07-04 15:29:37.016 Could not open C:\Windows\System32\config\BBI
2017-07-04 15:29:37.035 Could not open C:\Windows\System32\config\RegBack\DEFAULT
2017-07-04 15:29:37.036 Could not open C:\Windows\System32\config\RegBack\SAM
2017-07-04 15:29:37.037 Could not open C:\Windows\System32\config\RegBack\SECURITY
2017-07-04 15:29:37.038 Could not open C:\Windows\System32\config\RegBack\SOFTWARE
2017-07-04 15:29:37.039 Could not open C:\Windows\System32\config\RegBack\SYSTEM
2017-07-04 15:40:56.793 The following items will be cleaned up:
2017-07-04 15:40:56.793 Mal/Generic-S

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 04 črc 2017 18:42

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.


Vypni antivir i firewall.
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe
klik nahoře vpravo na .rar-file a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;

klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.


Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.


Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

tempus
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 131
Registrován: září 09
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod tempus » 04 črc 2017 21:49

RogueKiller V12.11.5.0 (x64) [Jul 3 2017] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.14393) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Jup [Práva správce]
Started from : C:\Users\Jup\Desktop\RogueKiller_portable64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 07/04/2017 21:29:48 (Duration : 00:15:40)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 3 ¤¤¤
[PUP.Ghokswa] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Firefox -> Smazáno
[PUP.Ghokswa] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-4192133963-13638634-2934346348-1000\Software\Firefox -> Smazáno
[PUP.Ghokswa] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-4192133963-13638634-2934346348-1000\Software\Firefox -> Smazáno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 2 ¤¤¤
[PUP.Gen0][Složka] C:\ProgramData\System -> Smazáno
[PUP.Gen0][Soubor] C:\ProgramData\System\A050E00G.L04 -> Smazáno
[PUP.Gen0][Složka] C:\ProgramData\System -> ERROR [3]

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: Samsung SSD 850 EVO 250GB +++++
--- User ---
[MBR] ca7f4bf9a84c4611ebe799cf1ac0674f
[BSP] 4ca00b7fc41ef73d1a0de57e1087b5c5 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 237576 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 486764544 | Size: 796 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

tempus
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 131
Registrován: září 09
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod tempus » 04 črc 2017 22:03

Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 27-09-2015
Tool run by Jup on 04.07.2017 at 21:50:42,89.
Microsoft Windows 10 Home 10.0.14393 x64
Running in: Normal Mode No Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Jup\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

04.07.2017 21:51:49 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~3\Comms deleted successfully
C:\PROGRA~3\SoftwareDistribution deleted successfully
C:\Users\Jup\AppData\Local\CrashDumps deleted successfully
C:\Users\Jup\AppData\Local\Femap deleted successfully
C:\Users\Jup\AppData\Local\GHISLER deleted successfully
C:\Users\Jup\AppData\Local\NetworkTiles deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\CrashDumps deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\NetworkTiles deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\PROGRA~3\Package Cache deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\Machine deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\User deleted
"C:\Users\Jup\AppData\Roaming\MPC-HC" deleted

==== Fake Chromium Profiles Check ======================

Fake profile C:\Users\Jup\AppData\Local\Google\Chrome deleted

==== Chromium Look ======================


Chrome Media Router - Jup\AppData\Local\Vivaldi\User Data\Default\Extensions\pkedcjkdefgpdelpbcmbmeomcjbeemfm

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02"

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\Jup\AppData\Local\Vivaldi\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Jup\AppData\Local\Vivaldi\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Jup\AppData\Local\Vivaldi\User Data\Default\Web Data was reset successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Jup\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Jup\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Jup\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\Jup\AppData\Local\Opera Software\Opera Stable\Cache emptied successfully
C:\Users\Jup\AppData\Local\Vivaldi\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=145 folders=82 83824963 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\Jup\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on 04.07.2017 at 22:02:20,09 ======================

tempus
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 131
Registrován: září 09
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod tempus » 04 črc 2017 22:10

Zemana AntiMalware 2.74.2.76 (instalační verze)

-------------------------------------------------------
Scan Result : Dokončeno
Scan Date : 2017.7.4
Operating System : Windows 10 64-bit
Processor : 4X Intel(R) Core(TM) i7-5700HQ CPU @ 2.70GHz
BIOS Mode : Legacy
CUID : 1225441FACAE77B4057BC3
Scan Type : Skenování systému
Duration : 1m 6s
Scanned Objects : 59898
Detected Objects : 1
Excluded Objects : 0
Read Level : SCSI
Auto Upload : Zapnuto
Detect All Extensions : Vypnuto
Scan Documents : Vypnuto
Domain Info : WORKGROUP,0,2

Detected Objects
-------------------------------------------------------

Edge Homepage
Status : Skenováno
Object : http://www.ourluckysites.com/?type=hp&t ... SAFC78709D
MD5 : -
Publisher : -
Size : -
Version : -
Detection : Podezřelé nastavení prohlížeče
Cleaning Action : Opravit
Related Objects :
Nastavení prohlížeče - Edge Homepage


Cleaning Result
-------------------------------------------------------
Cleaned : 1
Reported as safe : 0
Failed : 0

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 04 črc 2017 22:11

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

tempus
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 131
Registrován: září 09
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod tempus » 04 črc 2017 22:11

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 22:11:12, on 04.07.2017
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.14393.0953)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamtray.exe
C:\Program Files\Nahimic\Nahimic2\UserInterface\Nahimic2UILauncher.exe
C:\Program Files (x86)\AVG\Framework\Common\avguix.exe
C:\Program Files\Nahimic\Nahimic2\UserInterface\Nahimic2svc32.exe
C:\Program Files (x86)\AVG\Antivirus\AVGUI.exe
C:\Users\Jup\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA GeForce Experience\NVIDIA Share.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA GeForce Experience\NVIDIA Share.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvNode\NVIDIA Web Helper.exe
C:\Program Files (x86)\MSI\SUPER CHARGER\SUPER CHARGER.exe
C:\WINDOWS\SysWOW64\cmd.exe
C:\Users\Jup\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe
C:\Users\Jup\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe
C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
C:\Program Files (x86)\Zemana AntiMalware\ZAM.exe
C:\Users\Jup\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\system32\userinit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SUPER CHARGER] C:\Program Files (x86)\MSI\SUPER CHARGER\SUPER CHARGER.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Autodesk Desktop App] "C:\Program Files (x86)\Autodesk\Autodesk Desktop App\AutodeskDesktopApp.exe" -tray
O4 - HKLM\..\Run: [AvgUi] "C:\Program Files (x86)\AVG\Framework\Common\avguirna.exe" /lps=fmw
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Jup\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Akamai NetSession Interface] "C:\Users\Jup\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Autodesk Sync] C:\Program Files\Autodesk\Autodesk Sync\AdSync.exe
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite Automount] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DTAgent.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe" -silent
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-07042017220211396\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User '?')
O4 - HKUS\S-1-5-21-4192133963-13638634-2934346348-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-07042017220211414\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Jup\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background (User '?')
O4 - HKUS\S-1-5-21-4192133963-13638634-2934346348-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-07042017220211414\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR (User '?')
O4 - HKUS\S-1-5-21-4192133963-13638634-2934346348-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-07042017220211414\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun (User '?')
O4 - HKUS\S-1-5-21-4192133963-13638634-2934346348-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-07042017220211414\..\Run: [Steam] "C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe" -silent (User '?')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [Autodesk Sync] C:\Program Files\Autodesk\Autodesk Sync\AdSync.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [Autodesk Sync] C:\Program Files\Autodesk\Autodesk Sync\AdSync.exe (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Killer Network Manager.lnk = C:\Program Files\Killer Networking\Network Manager\NetworkManager.exe
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O23 - Service: Autodesk Desktop App Service (AdAppMgrSvc) - Autodesk Inc. - C:\Program Files (x86)\Autodesk\Autodesk Desktop App\AdAppMgrSvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\WINDOWS\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AVG Antivirus - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\Antivirus\AVGSvc.exe
O23 - Service: avgbIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\Antivirus\x64\aswidsagenta.exe
O23 - Service: AVG Service (avgsvc) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\Framework\Common\avgsvca.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: Disc Soft Lite Bus Service - Disc Soft Ltd - C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DiscSoftBusServiceLite.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Foxit Reader Service (FoxitReaderService) - Foxit Software Inc. - C:\Program Files (x86)\Foxit Software\Foxit Reader\FoxitConnectedPDFService.exe
O23 - Service: Intel(R) Rapid Storage Technology (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: @oem31.inf,%SERVICE_NAME%;Intel Bluetooth Service (ibtsiva) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ibtsiva (file missing)
O23 - Service: Intel(R) HD Graphics Control Panel Service (igfxCUIService2.0.0.0) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\igfxCUIService.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Killer Service V2 - Rivet Networks - C:\Program Files\Killer Networking\Network Manager\KillerService.exe
O23 - Service: Malwarebytes Service (MBAMService) - Malwarebytes - C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: Micro Star SCM - Micro-Star International Co., Ltd. - C:\Program Files (x86)\SCM\MSIService.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: MSI_SuperCharger - MSI - C:\Program Files (x86)\MSI\SUPER CHARGER\ChargeService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA LocalSystem Container (NvContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA NetworkService Container (NvContainerNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: NVIDIA Telemetry Container (NvTelemetryContainer) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvTelemetry\NvTelemetryContainer.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: SynTPEnh Caller Service (SynTPEnhService) - Synaptics Incorporated - C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnhService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: AVG PC TuneUp Service (TuneUp.UtilitiesSvc) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TuneUpUtilitiesService64.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: ZAM Controller Service (ZAMSvc) - Copyright 2017. - C:\Program Files (x86)\Zemana AntiMalware\ZAM.exe

--
End of file - 11413 bytes

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 04 črc 2017 22:18

Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\system32\userinit.exe


Stáhni si zde DelFix
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

Co problémy?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

tempus
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 131
Registrován: září 09
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod tempus » 04 črc 2017 22:27

Problémy:

Vypadá to dobře, zbavil jsem se falešných zástupců Chrome (na ploše a tlačítku Strat), když jsem z toho prohlížeče chtěl něco hledat, přes adresní řádek, tak to šlo přes nějaké stránky Lucky...něco a vždy jen chyba. Reinstal Chromu taky nešel. A vlastně díky tomu jsem přešel na Operu a až dnes se dostal k tomu to vyřešit :-)

tempus
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 131
Registrován: září 09
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod tempus » 04 črc 2017 22:36

# DelFix v1.013 - Logfile created 04/07/2017 at 22:34:52
# Updated 17/04/2016 by Xplode
# Username : Jup - JUP-PC
# Operating System : Windows 10 Home (64 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\zoek_backup
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\zoek-results.log
Deleted : C:\Users\Jup\Desktop\AdwCleaner.exe
Deleted : C:\Users\Jup\Desktop\JRT.exe
Deleted : C:\Users\Jup\Desktop\JRT.txt
Deleted : C:\Users\Jup\Desktop\HijackThis.exe
Deleted : C:\Users\Jup\Desktop\hijackthis.log
Deleted : C:\Users\Jup\Desktop\hijackthis1.txt
Deleted : C:\Users\Jup\Desktop\RogueKiller_portable64.exe
Deleted : C:\Users\Jup\Desktop\TFC.exe
Deleted : C:\Users\Jup\Desktop\zoek.exe
Deleted : HKLM\SOFTWARE\TrendMicro\Hijackthis

~ Cleaning system restore ...

Deleted : RP #37 [Microsoft Visual C++ 2012 Redistributable (x86) - 11.0.61030 | 06/29/2017 18:13:55]
Deleted : RP #38 [Microsoft Visual C++ 2012 Redistributable (x64) - 11.0.61030 | 06/29/2017 18:14:04]
Deleted : RP #39 [JRT Pre-Junkware Removal | 07/04/2017 15:00:12]

New restore point created !

########## - EOF - ##########


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti