prosím o kontorlu logu

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Marek Bambule
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: červenec 17
Bydliště: Ostrava
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

prosím o kontorlu logu

Příspěvekod Marek Bambule » 19 črc 2017 22:41

Nejspíš mám vir v GPu a nevím co s tím :-(

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontorlu logu

Příspěvekod jaro3 » 19 črc 2017 22:44

Vlož log z HJT:
http://www.pc-help.cz/viewtopic.php?f=70&t=5119

+
Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
http://www.adlice.com/downloadprogress/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví se okno „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídající log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako C:\AdwCleaner [C?].txt ), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
-Pokud není program aktuální , klikni na možnost „Aktualizovat nyní“ či „Opravit nyní“.
- bude nalezena aktualizace a nainstaluje se.
- poté klikni na Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole, tak klikni na Uložit výsledky a vyber zkopírovat do schránky a vlož sem celý log. Nebo klikni na „Textový soubor ( .txt)“ a log si ulož.
-jinak se log nachází zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Dokončit, a program zavři křížkem vpravo nahoře.
(zatím nic nemaž!).
Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Marek Bambule
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: červenec 17
Bydliště: Ostrava
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontorlu logu

Příspěvekod Marek Bambule » 19 črc 2017 22:52

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 22:51:57, on 19.07.2017
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.15063.0000)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\AI Suite III\AISuite3.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\AI Suite III\DIP4\DIPAwayMode\DipAwayMode.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\AI Suite III\DIP4\GpuFanHelper.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\AURA\AsRogAuraGpuDllServer.exe
C:\Program Files\ASUSTeKcomputer.Inc\Sonic Suite 3\Foundation\SS3Svc32.exe
C:\Program Files (x86)\Razer\Synapse\RzSynapse.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA GeForce Experience\NVIDIA Share.exe
D:\programs\TuneUp\Framework\Common\avguix.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA GeForce Experience\NVIDIA Share.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvNode\NVIDIA Web Helper.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\GPU TweakII\ASUSGPUFanServiceEx.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\AI Suite III\AsPowerBar\AsPowerBar.exe
C:\Program Files (x86)\NZXT\CAM\CAM_V3.exe
C:\Program Files (x86)\NZXT\CAM\FPS\CAMFPS.exe
C:\Users\Marek\AppData\Roaming\AVG\Windows Mail\wabmig.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\GPU TweakII\GPUTweakII.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\GPU TweakII\ASUSGPUFanService.exe
D:\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_131\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_131\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Razer Synapse] "C:\Program Files (x86)\Razer\Synapse\RzSynapse.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AvgUi] "D:\programs\TuneUp\Framework\Common\avguirna.exe" /lps=fmw
O4 - HKLM\..\Run: [RamCache II ] "C:\Program Files (x86)\RamCache II\RamCache.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "D:\programs\Steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Pro Agent] "D:\programs\Daemon\DAEMON Tools Pro\DTAgent.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [EADM] "C:\Program Files (x86)\Origin\Origin.exe" -AutoStart
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O15 - Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O23 - Service: acCAMService - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\NZXT\CAM\Service\CAMService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: ASUS Com Service (asComSvc) - ASUSTeK Computer Inc. - C:\Program Files (x86)\ASUS\AXSP\2.00.02\atkexComSvc.exe
O23 - Service: ASUS HM Com Service (asHmComSvc) - ASUSTeK Computer Inc. - C:\Program Files (x86)\ASUS\AAHM\1.00.25\aaHMSvc.exe
O23 - Service: AsRogAuraService - ASUSTek Computer Inc. - C:\Program Files (x86)\ASUS\AURA\AsRogAuraService.exe
O23 - Service: ASUS System Control Service (AsSysCtrlService) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\ASUS\AsSysCtrlService\1.00.22\AsSysCtrlService.exe
O23 - Service: AsusFanControlService - ASUSTeK Computer Inc. - C:\Program Files (x86)\ASUS\AsusFanControlService\1.08.22\AsusFanControlService.exe
O23 - Service: AVG Service (avgsvc) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - D:\programs\TuneUp\Framework\Common\avgsvca.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Security\ekrn.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Logitech Gaming Registry Service (LogiRegistryService) - Logitech Inc. - C:\Program Files\Logitech Gaming Software\Drivers\APOService\LogiRegistryService.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA LocalSystem Container (NvContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA NetworkService Container (NvContainerNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: NVIDIA Telemetry Container (NvTelemetryContainer) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvTelemetry\NvTelemetryContainer.exe
O23 - Service: Razer Game Scanner (Razer Game Scanner Service) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Razer\Razer Services\GSS\GameScannerService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender Advanced Threat Protection\MsSense.exe,-1001 (Sense) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender Advanced Threat Protection\MsSense.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\Windows\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\Windows\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: AVG PC TuneUp Service (TuneUp.UtilitiesSvc) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - D:\programs\TuneUp\AVG PC TuneUp\TuneUpUtilitiesService64.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 10087 bytes

Marek Bambule
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: červenec 17
Bydliště: Ostrava
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontorlu logu

Příspěvekod Marek Bambule » 19 črc 2017 23:11

# AdwCleaner 7.0.0.0 - Logfile created on Wed Jul 19 21:10:13 2017
# Updated on 2017/17/07 by Malwarebytes
# Database: 07-19-2017.4
# Running on Windows 10 Pro (X64)
# Mode: scan
# Support: https://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

No malicious services found.

***** [ Folders ] *****

PUP.Optional.Legacy, C:\Program Files (x86)\DriverToolkit
PUP.Optional.Legacy, C:\Users\Marek\AppData\Local\DriverToolkit
PUP.Optional.Legacy, C:\ProgramData\DriverSetupUtility
PUP.Optional.Legacy, C:\Program Files\DriverSetupUtility
PUP.Optional.Legacy, C:\Users\All Users\DriverSetupUtility


***** [ Files ] *****

PUP.Optional.Legacy, C:\Windows\SysNative\drivers\swdumon.sys
PUP.Optional.Legacy, C:\Windows\SysNative\drivers\netfilter2.sys


***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI found.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts found.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks found.

***** [ Registry ] *****

PUP.Optional.Legacy, [Key] - HKU\S-1-5-21-194862213-799401718-2506642400-1001\Software\DriverToolkit
PUP.Optional.Legacy, [Key] - HKCU\Software\DriverToolkit
PUP.Optional.Legacy, [Key] - HKLM\SOFTWARE\SlimWare Utilities Inc
PUP.Optional.Legacy, [Key] - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{2B51C83A-465D-4EA9-9CDC-1ED95ED09AC6}
PUP.Optional.Legacy, [Key] - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Products\A38C15B2D5649AE4C9CDE19DE50DA96C
PUP.Optional.Legacy, [Key] - HKLM\SOFTWARE\Classes\Installer\Features\A38C15B2D5649AE4C9CDE19DE50DA96C
PUP.Optional.Legacy, [Key] - HKLM\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\A38C15B2D5649AE4C9CDE19DE50DA96C


***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

Plugin found: Ant Video Downloader - Ant.com


***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries.

*************************



########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt ##########

Marek Bambule
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: červenec 17
Bydliště: Ostrava
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontorlu logu

Příspěvekod Marek Bambule » 19 črc 2017 23:14

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 19.07.17
Čas skenování: 23:13
Logovací soubor:
Správce: Ano

-Informace o softwaru-
Verze: 3.1.2.1733
Verze komponentů: 1.0.160
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.2401
Licence: Zkušební

-Systémová informace-
OS: Windows 10 (Build 15063.483)
CPU: x64
Systém souborů: NTFS
Uživatel: BATTLESTATION\Marek

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 355280
Zjištěné hrozby: 6
Hrozby umístěné do karantény: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)
Uplynulý čas: 0 min, 43 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Zakázáno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Povoleno
Potenciálně nežádoucí modifikace: Povoleno

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 3
PUP.Optional.DriverUpdate, HKLM\SYSTEM\CURRENTCONTROLSET\SERVICES\SWDUMon, Žádná uživatelská akce, [1006], [337087],1.0.2401
PUP.Optional.IFEO, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\IMAGE FILE EXECUTION OPTIONS\STEAM.EXE, Žádná uživatelská akce, [9794], [239347],1.0.2401
PUP.Optional.IFEO, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\IMAGE FILE EXECUTION OPTIONS\STEAM.EXE, Žádná uživatelská akce, [9794], [239347],1.0.2401

Hodnota v registru: 2
PUP.Optional.IFEO, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\IMAGE FILE EXECUTION OPTIONS\STEAM.EXE|DEBUGGER, Žádná uživatelská akce, [9794], [239347],1.0.2401
PUP.Optional.IFEO, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\IMAGE FILE EXECUTION OPTIONS\STEAM.EXE|DEBUGGER, Žádná uživatelská akce, [9794], [239347],1.0.2401

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Soubor: 1
PUP.Optional.DriverUpdate, C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\SWDUMON.SYS, Žádná uživatelská akce, [1006], [337087],1.0.2401

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)

Marek Bambule
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: červenec 17
Bydliště: Ostrava
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontorlu logu

Příspěvekod Marek Bambule » 19 črc 2017 23:16

mělo by to být včechno doufám, co teď ?

Marek Bambule
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: červenec 17
Bydliště: Ostrava
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontorlu logu

Příspěvekod Marek Bambule » 20 črc 2017 09:40

Nevím co teď s tím, dá se to teda odstranit nebo je lepší reinstall Windows ?

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontorlu logu

Příspěvekod jaro3 » 20 črc 2017 09:59

Reinstal je až poslední možností.

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Scan“, po prohledání klikni na „ Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu klikni na „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídají log, (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.


. spusť znovu Malwarebytes' Anti-Malware a dej Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na „Vše do karantény(smazat vybrané)“ a na „Exportovat záznam“ a vyber „textový soubor“ , soubor nějak pojmenuj a někam ho ulož. Zkopíruj se celý obsah toho logu.

Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY
64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků

http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Marek Bambule
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: červenec 17
Bydliště: Ostrava
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontorlu logu

Příspěvekod Marek Bambule » 20 črc 2017 10:27

# AdwCleaner 7.0.0.0 - Logfile created on Thu Jul 20 08:24:22 2017
# Updated on 2017/17/07 by Malwarebytes
# Running on Windows 10 Pro (X64)
# Mode: clean
# Support: https://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

No malicious services deleted.

***** [ Folders ] *****

Deleted: C:\Program Files (x86)\DriverToolkit
Deleted: C:\Users\Marek\AppData\Local\DriverToolkit
Deleted: C:\ProgramData\DriverSetupUtility
Deleted: C:\Program Files\DriverSetupUtility
Deleted: C:\Users\All Users\DriverSetupUtility


***** [ Files ] *****

Deleted: C:\Windows\SysNative\drivers\swdumon.sys
Deleted: C:\Windows\SysNative\drivers\netfilter2.sys


***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks deleted.

***** [ Registry ] *****

Deleted: [Key] - HKU\S-1-5-21-194862213-799401718-2506642400-1001\Software\DriverToolkit
Deleted: [Key] - HKCU\Software\DriverToolkit
Deleted: [Key] - HKLM\SOFTWARE\SlimWare Utilities Inc
Deleted: [Key] - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{2B51C83A-465D-4EA9-9CDC-1ED95ED09AC6}
Deleted: [Key] - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Products\A38C15B2D5649AE4C9CDE19DE50DA96C
Deleted: [Key] - HKLM\SOFTWARE\Classes\Installer\Features\A38C15B2D5649AE4C9CDE19DE50DA96C
Deleted: [Key] - HKLM\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\A38C15B2D5649AE4C9CDE19DE50DA96C


***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

Plugin deleted: Ant Video Downloader - Ant.com


***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries deleted.

*************************

::Tracing keys deleted
::Winsock settings cleared
::Additional Actions: 0



*************************

C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S0].txt - [2008 B] - [2017/7/19 21:10:13]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S1].txt - [2076 B] - [2017/7/20 8:23:36]


########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt ##########

Marek Bambule
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: červenec 17
Bydliště: Ostrava
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontorlu logu

Příspěvekod Marek Bambule » 20 črc 2017 10:31

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.4 (07.09.2017)
Operating System: Windows 10 Pro x64
Ran by Marek (Administrator) on 20.07.2017 at 10:30:01,28
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 4

Successfully deleted: C:\ProgramData\mntemp (File)
Successfully deleted: C:\Users\Marek\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\d640q4co.default\user.js (File)
Successfully deleted: C:\Windows\system32\Tasks\AVG Driver Updater Scan (Task)
Successfully deleted: C:\Windows\Tasks\AVG Driver Updater Scan.job (Task)



Registry: 1

Successfully deleted: HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SWDUMon (Registry Key)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 20.07.2017 at 10:30:38,01
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Marek Bambule
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: červenec 17
Bydliště: Ostrava
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontorlu logu

Příspěvekod Marek Bambule » 20 črc 2017 10:33

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 20.07.17
Čas skenování: 10:32
Logovací soubor: malwerbytes.txt
Správce: Ano

-Informace o softwaru-
Verze: 3.1.2.1733
Verze komponentů: 1.0.160
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.2403
Licence: Zkušební

-Systémová informace-
OS: Windows 10 (Build 15063.483)
CPU: x64
Systém souborů: NTFS
Uživatel: BATTLESTATION\Marek

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 358867
Zjištěné hrozby: 4
Hrozby umístěné do karantény: 4
Uplynulý čas: 0 min, 35 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Zakázáno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Povoleno
Potenciálně nežádoucí modifikace: Povoleno

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 2
PUP.Optional.IFEO, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\IMAGE FILE EXECUTION OPTIONS\STEAM.EXE, V karanténě, [9795], [239347],1.0.2403
PUP.Optional.IFEO, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\IMAGE FILE EXECUTION OPTIONS\STEAM.EXE, V karanténě, [9795], [239347],1.0.2403

Hodnota v registru: 2
PUP.Optional.IFEO, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\IMAGE FILE EXECUTION OPTIONS\STEAM.EXE|DEBUGGER, V karanténě, [9795], [239347],1.0.2403
PUP.Optional.IFEO, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\IMAGE FILE EXECUTION OPTIONS\STEAM.EXE|DEBUGGER, V karanténě, [9795], [239347],1.0.2403

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Soubor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)

Marek Bambule
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: červenec 17
Bydliště: Ostrava
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontorlu logu

Příspěvekod Marek Bambule » 20 črc 2017 11:51

na to že ten Sophos prohledává SSD to trvá, nevadí že jsem PC odpojil od sítě ? Hodně mi vadí jak se mi GPU zbytečně smaží.


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů