PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: memphisto, Mods_senior, Security team

bruno
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno

PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod bruno » 18 srp 2017 17:11

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 17:11:00, on 18.08.2017
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.15063.0000)

FIREFOX: 55.0.1 (x86 sk)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files\ESET\ESET Security\egui.exe
C:\WINDOWS\system32\sihost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\taskhostw.exe
C:\Windows\System32\RuntimeBroker.exe
C:\WINDOWS\SystemApps\ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy\ShellExperienceHost.exe
C:\Windows\SystemApps\Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy\SearchUI.exe
C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.SkypeApp_11.19.820.0_x86__kzf8qxf38zg5c\SkypeHost.exe
C:\Windows\System32\InstallAgent.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCuiL.exe
C:\Windows\PixArt\Pac7302\Monitor.exe
C:\Program Files\Canon\Quick Menu\CNQMMAIN.EXE
C:\Program Files\Canon\Quick Menu\CNQMUPDT.EXE
C:\Windows\System32\SystemSettingsBroker.exe
C:\Windows\System32\InstallAgentUserBroker.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\WINDOWS\system32\taskhostw.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Windows\System32\smartscreen.exe
C:\Users\broni\Desktop\HijackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchFilterHost.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: Canon Easy-WebPrint EX BHO - {3785D0AD-BFFF-47F6-BF5B-A587C162FED9} - C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint EX\ewpexbho.dll
O3 - Toolbar: Canon Easy-WebPrint EX - {759D9886-0C6F-4498-BAB6-4A5F47C6C72F} - C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint EX\ewpexhlp.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SecurityHealth] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCuiL.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PAC7302_Monitor] C:\WINDOWS\PixArt\PAC7302\Monitor.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ShadowPlay] "C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe" C:\WINDOWS\system32\nvspcap.dll,ShadowPlayOnSystemStart
O4 - HKLM\..\Run: [CanonQuickMenu] C:\Program Files\Canon\Quick Menu\CNQMMAIN.EXE /logon
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\broni\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\System32\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\System32\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O15 - Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\System32\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\System32\tbauth.dll
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Security\ekrn.exe
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender Advanced Threat Protection\MsSense.exe,-1001 (Sense) - Unknown owner - C:\Program Files\Windows Defender Advanced Threat Protection\MsSense.exe (file missing)

--
End of file - 4211 bytes



Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 37096
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod jaro3 » 18 srp 2017 18:00

To je stejný počítač , jaký jsme tu řešili nedávno?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

bruno
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod bruno » 18 srp 2017 18:02

ano ale probehla aktualizacia,vratil som to spet

bruno
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod bruno » 18 srp 2017 18:03

ano PC STEJNE ako minule

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 37096
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod jaro3 » 18 srp 2017 18:05

Problémy se vrátily?
Pokud ano , dej sem ATF , TDF , Adwcleaner a mbam.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

bruno
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod bruno » 18 srp 2017 18:14

ale tyto programy byli odinstalovane

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 37096
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod jaro3 » 18 srp 2017 20:29

Tak je stáhni znovu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

bruno
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod bruno » 19 srp 2017 00:53

ospravedlnujem sa ale mi to stale mrzne a restart

bruno
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod bruno » 19 srp 2017 00:53

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti denníka-
Dátum skenovania: 19.08.17
Čas skenovania: 0:34
Súbor denníka: log.txt
Správca: Áno

-Údaje o softvéri-
Verzia: 3.1.2.1733
Verzia súčastí: 1.0.160
Aktualizovať verziu balíka: 1.0.2616
Licencia: Skúšobná verzia

-Systémové informácie-
OS: Windows 10 (Build 15063.540)
Procesor: x86
Systém súborov: NTFS
Používateľ: DESKTOP-5NOU34O\bronislav553

-Zhrnutie skenovania-
Typ skenovania: Vyhľadávanie hrozieb
Výsledok: Dokončené
Preskenované objekty: 240895
Zistené hrozby: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)
Hrozby umiestnené do karantény: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)
Uplynulý čas: 0 min, 55 s

-Možnosti skenovania-
Pamäť: Povolené
Spúšťanie: Povolené
Systém súborov: Povolené
Archívy: Povolené
Rootkity: Zakázané
Heuristika: Povolené
PUP: Povolené
PUM: Povolené

-Podrobnosti skenovania-
Proces: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Modul: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Kľúč databázy Registry: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Hodnota databázy Registry: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Údaje databázy Registry: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Prúd údajov: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Priečinok: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Súbor: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Fyzický sektor: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 37096
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod jaro3 » 19 srp 2017 09:36

Ještě to ostatní.

Nouz. režim funguje normálně?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

bruno
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod bruno » 19 srp 2017 10:25

PC SOM OBNOVOVAL TA ZASILAM NOVY LOG

bruno
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod bruno » 19 srp 2017 10:29

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 10:28:05, on 19.08.2017
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.15063.0000)

FIREFOX: 55.0.2 (x86 sk)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\sihost.exe
C:\WINDOWS\system32\taskhostw.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Windows\SystemApps\ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy\ShellExperienceHost.exe
C:\Windows\SystemApps\Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy\SearchUI.exe
C:\Windows\System32\RuntimeBroker.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCuiL.exe
C:\Users\bronislav553\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\Program Files\ESET\ESET Security\egui.exe
C:\WINDOWS\system32\ApplicationFrameHost.exe
C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.SkypeApp_11.19.820.0_x86__kzf8qxf38zg5c\SkypeHost.exe
C:\Program Files\ESET\ESET Security\eOPPFrame.exe
C:\WINDOWS\system32\DllHost.exe
C:\WINDOWS\system32\taskhostw.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchFilterHost.exe
C:\Windows\System32\smartscreen.exe
C:\Users\bronislav553\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O4 - HKLM\..\Run: [SecurityHealth] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCuiL.exe
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\bronislav553\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\System32\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\System32\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O15 - Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\System32\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\System32\tbauth.dll
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Security\ekrn.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe

--
End of file - 3372 bytes


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 hostů