Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
vanaondrej10
Level 1
Level 1
Příspěvky: 91
Registrován: listopad 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod vanaondrej10 » 08 říj 2017 11:11

Ahoj,
navím čím, ale nanesl jsem si do PC nějaký bordel a nevím jak ho dostat ven. Čistil jsem PC ADWcleanerem a našlo to(obrázek) a když jsem to vyčistil a znovu prohledal, tak se to stejně nevymazalo. V Chromu mě to furt někam redirectuje. Zkoušel jsem reinstall i reset nastavení v Chromu, ale nic nepomohlo.
Přikládám tedy log a prosím o kontrolu a pomoc jak dál a čím čistit pc.

Díky
Ondra

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 11:09:09, on 8.10.2017
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.18792)
Boot mode: Normal

Running processes:
c:\Program Files\Hewlett-Packard\HP ProtectTools Security Manager\Bin\DPAgent.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\System32\hkcmd.exe
C:\Windows\System32\igfxpers.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Desktop Keyboard\HPKEYBOARDx.EXE
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Remote Solution\HP_Remote_Solution.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\File Sanitizer\coreshredder.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Odometer\hpsysdrv.exe
C:\Program Files\Microsoft Security Client\msseces.exe
C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files\Common Files\Apple\Internet Services\iCloudServices.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Desktop Keyboard\Keystatus.exe
C:\Program Files\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe
C:\Windows\system32\SearchProtocolHost.exe
C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamtray.exe
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\system32\wuauclt.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe
C:\Users\Ondra\Desktop\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.bing.com?pc=CMDTDF
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkI ... id=UE12DHP
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\Windows\system32\userinit.exe,c:\Program Files\Hewlett-Packard\HP ProtectTools Security Manager\Bin\DPAgent.exe,
O2 - BHO: BHO_Startup - {3134413B-49B4-425C-98A5-893C1F195601} - c:\Program Files\Hewlett-Packard\File Sanitizer\IEBHO.dll
O2 - BHO: Lync Click to Call BHO - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\OCHelper.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Free Download Manager - {CC59E0F9-7E43-44FA-9FAA-8377850BF205} - C:\Program Files\Free Download Manager\iefdm2.dll
O2 - BHO: Microsoft OneDrive for Business Browser Helper - {D0498E0A-45B7-42AE-A9AA-ABA463DBD3BF} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\GROOVEEX.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\Windows\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\Windows\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\Windows\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP KEYBOARDx] "C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Desktop Keyboard\HPKEYBOARDx.EXE"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Remote Solution] %ProgramFiles%\Hewlett-Packard\HP Remote Solution\HP_Remote_Solution.exe
O4 - HKLM\..\Run: [File Sanitizer] c:\Program Files\Hewlett-Packard\File Sanitizer\CoreShredder.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPSYSDRV] C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Odometer\HPSYSDRV.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [MSC] "c:\Program Files\Microsoft Security Client\msseces.exe" -hide -runkey
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Wondershare Helper Compact.exe] C:\Program Files\Common Files\Wondershare\Wondershare Helper Compact\WSHelper.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WSHelperSetup.exe] C:\Program Files\Common Files\Wondershare\Wondershare Helper Compact\WSHelper.exe
O4 - HKCU\..\Run: [iCloudServices] "C:\Program Files\Common Files\Apple\Internet Services\iCloudServices.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [WSHelperSetup.exe] C:\Program Files\Common Files\Wondershare\Wondershare Helper Compact\WSHelper.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files\Microsoft Office\Root\Office16\ONBttnIE.dll/105
O8 - Extra context menu item: Stáhnout FDM - file://C:\Program Files\Free Download Manager\dllink.htm
O8 - Extra context menu item: Stáhnout video FDM - file://C:\Program Files\Free Download Manager\dlfvideo.htm
O8 - Extra context menu item: Stáhnout vybrané FDM - file://C:\Program Files\Free Download Manager\dlselected.htm
O8 - Extra context menu item: Stáhnout vše FDM - file://C:\Program Files\Free Download Manager\dlall.htm
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Lync Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\OCHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Lync Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\OCHelper.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: mso-minsb-roaming.16 - {83C25742-A9F7-49FB-9138-434302C88D07} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: mso-minsb.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf-roaming.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O20 - Winlogon Notify: DeviceNP - DeviceNP.dll (file missing)
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\Windows\system32\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: @c:\Program Files\Hewlett-Packard\HP ProtectTools Security Manager\Bin\DpHostW.exe,-128 (DpHost) - DigitalPersona, Inc. - c:\Program Files\Hewlett-Packard\HP ProtectTools Security Manager\Bin\DpHostW.exe
O23 - Service: HP ProtectTools Device Locking / Auditing (FLCDLOCK) - Hewlett-Packard Company - c:\Windows\system32\flcdlock.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP Support Assistant Service - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Support Framework\hpsa_service.exe
O23 - Service: HP Quick Synchronization Service (HPDrvMntSvc.exe) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Hewlett-Packard\Shared\HPDrvMntSvc.exe
O23 - Service: File Sanitizer for HP ProtectTools (HPFSService) - Hewlett-Packard - c:\Program Files\Hewlett-Packard\File Sanitizer\HPFSService.exe
O23 - Service: HP Software Framework Service (hpqwmiex) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Hewlett-Packard\Shared\hpqWmiEx.exe
O23 - Service: iPod Service - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: Malwarebytes Service (MBAMService) - Malwarebytes - C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: McAfee Endpoint Encryption Agent - Unknown owner - C:\Program Files\Hewlett-Packard\Drive Encryption\EEAgent\MfeEpeHost.exe
O23 - Service: PDF Document Manager (pdfcDispatcher) - PDF Complete Inc - C:\Program Files\PDF Complete\pdfsvc.exe
O23 - Service: Corel License Validation Service V2, Powered by arvato (PSI_SVC_2) - arvato digital services llc - c:\Program Files\Common Files\Protexis\License Service\PsiService_2.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: Thrustmaster® Device Driver Installer (tmInstall) - Thrustmaster® - C:\Program Files\Thrustmaster\FFB Racing wheel\drivers\x86\tmInstall.EXE
O23 - Service: Unsigned Themes (UnsignedThemes) - The Within Network, LLC - C:\Windows\UnsignedThemesSvc.exe
O23 - Service: Wondershare Application Framework Service (WsAppService) - Wondershare - C:\Program Files\Wondershare\WAF\2.4.3.229\WsAppService.exe
O23 - Service: Wondershare Driver Install Service (WsDrvInst) - Unknown owner - C:\Program Files\Wondershare\MobileTrans\DriverInstall.exe (file missing)

--
End of file - 10457 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 08 říj 2017 23:14

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
http://www.adlice.com/downloadprogress/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví se okno „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídající log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako C:\AdwCleaner [C?].txt ), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
-Pokud není program aktuální , klikni na možnost „Aktualizovat nyní“ či „Opravit nyní“.
- bude nalezena aktualizace a nainstaluje se.
- poté klikni na Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole, tak klikni na Uložit výsledky a vyber zkopírovat do schránky a vlož sem celý log. Nebo klikni na „Textový soubor ( .txt)“ a log si ulož.
-jinak se log nachází zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Dokončit, a program zavři křížkem vpravo nahoře.
(zatím nic nemaž!).
Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
vanaondrej10
Level 1
Level 1
Příspěvky: 91
Registrován: listopad 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod vanaondrej10 » 10 říj 2017 13:36

# AdwCleaner 7.0.3.1 - Logfile created on Tue Oct 10 11:35:43 2017
# Updated on 2017/29/09 by Malwarebytes
# Database: 10-04-2017.1
# Running on Windows 7 Professional (X86)
# Mode: scan
# Support: https://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

No malicious services found.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders found.

***** [ Files ] *****

No malicious files found.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI found.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts found.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks found.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries found.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

PUP.Optional.22ChromeEXT, Plugin found: User-Agent Switcher for Chrome -
PUP.Optional.22ChromeEXT, Plugin found: Always Weather -

/!\ Please Reset the Chrome Synchronization before cleaning the Chrome Preferences: https://support.google.com/chrome/answer/3097271


*************************

Uživatelský avatar
vanaondrej10
Level 1
Level 1
Příspěvky: 91
Registrován: listopad 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod vanaondrej10 » 10 říj 2017 13:49

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 10.10.17
Čas skenování: 13:42
Logovací soubor: 206836ea-adb0-11e7-8579-2c27d7295afd.json
Správce: Ano

-Informace o softwaru-
Verze: 3.2.2.2029
Verze komponentů: 1.0.212
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.2985
Licence: Bezplatný

-Systémová informace-
OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x86
Systém souborů: NTFS
Uživatel: Ondra-10\Ondra

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 253133
Zjištěné hrozby: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)
Hrozby umístěné do karantény: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)
Uplynulý čas: 5 min, 39 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Zakázáno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Detekovat
Potenciálně nežádoucí modifikace: Detekovat

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Hodnota v registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Soubor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
vanaondrej10
Level 1
Level 1
Příspěvky: 91
Registrován: listopad 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod vanaondrej10 » 10 říj 2017 13:49

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 10.10.17
Čas skenování: 13:42
Logovací soubor: 206836ea-adb0-11e7-8579-2c27d7295afd.json
Správce: Ano

-Informace o softwaru-
Verze: 3.2.2.2029
Verze komponentů: 1.0.212
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.2985
Licence: Bezplatný

-Systémová informace-
OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x86
Systém souborů: NTFS
Uživatel: Ondra-10\Ondra

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 253133
Zjištěné hrozby: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)
Hrozby umístěné do karantény: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)
Uplynulý čas: 5 min, 39 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Zakázáno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Detekovat
Potenciálně nežádoucí modifikace: Detekovat

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Hodnota v registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Soubor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 10 říj 2017 17:44

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Scan“, po prohledání klikni na „ Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu klikni na „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídají log, (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY
64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků

další odkazy:
http://www.adlice.com/download/roguekiller/
http://www.bleepingcomputer.com/download/roguekiller/
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
vanaondrej10
Level 1
Level 1
Příspěvky: 91
Registrován: listopad 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod vanaondrej10 » 10 říj 2017 17:54

# AdwCleaner 7.0.3.1 - Logfile created on Tue Oct 10 15:51:47 2017
# Updated on 2017/29/09 by Malwarebytes
# Running on Windows 7 Professional (X86)
# Mode: clean
# Support: https://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

No malicious services deleted.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders deleted.

***** [ Files ] *****

No malicious files deleted.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks deleted.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries deleted.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries deleted.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

Plugin deleted: User-Agent Switcher for Chrome -
Plugin deleted: Always Weather -


*************************

::Tracing keys deleted
::Winsock settings cleared
::Additional Actions: 0



*************************

C:/AdwCleaner/AdwCleaner[C0].txt - [1442 B] - [2017/4/28 16:31:14]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[C1].txt - [1288 B] - [2017/9/12 16:27:18]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[C2].txt - [1458 B] - [2017/9/15 15:0:46]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[C3].txt - [1591 B] - [2017/9/17 9:3:19]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S0].txt - [1708 B] - [2017/4/28 16:30:57]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S1].txt - [1270 B] - [2017/9/12 16:26:53]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S2].txt - [1465 B] - [2017/9/15 15:0:34]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S3].txt - [1599 B] - [2017/9/17 9:2:53]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S4].txt - [1731 B] - [2017/9/17 9:7:43]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S5].txt - [1797 B] - [2017/10/7 14:14:6]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S6].txt - [1864 B] - [2017/10/10 11:35:43]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S7].txt - [1933 B] - [2017/10/10 15:51:11]


########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C4].txt ##########

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 10 říj 2017 19:47

Ještě to další.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
vanaondrej10
Level 1
Level 1
Příspěvky: 91
Registrován: listopad 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod vanaondrej10 » 11 říj 2017 08:09

Další logy dnes doplním.

Uživatelský avatar
vanaondrej10
Level 1
Level 1
Příspěvky: 91
Registrován: listopad 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod vanaondrej10 » 11 říj 2017 12:56

RogueKiller V12.11.19.0 [Oct 9 2017] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Ondra [Práva správce]
Started from : C:\Users\Ondra\Desktop\Vy?i?t?ní PC\RogueKiller_portable32.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 10/11/2017 11:36:30 (Duration : 00:27:18)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 8 ¤¤¤
[PUP.Gen0] HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{6E993643-8FBC-44FE-BC85-D318495C4D96} (C:\PROGRA~1\COMMON~1\WONDER~1\WONDER~1\WSHelper.exe) -> Nalezeno
[PUP.Gen0] HKEY_USERS\S-1-5-21-337637791-2363233718-2110463198-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar | {1E796980-9CC5-11D1-A83F-00C04FC99D61} : -> Nalezeno
[PUM.HomePage] HKEY_USERS\S-1-5-21-337637791-2363233718-2110463198-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Default_Page_URL : http://www.bing.com?pc=CMDTDF -> Nalezeno
[Suspicious.Path] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules | TCP Query User{C3857B7F-D579-4281-9205-FB0DC7669A55}C:\users\ondra\appdata\local\temp\rar$exa0.609\drift streets japan v2.3.1\drift streets japan.exe : v2.10|Action=Allow|Active=TRUE|Dir=In|Protocol=6|Profile=Private|App=C:\users\ondra\appdata\local\temp\rar$exa0.609\drift streets japan v2.3.1\drift streets japan.exe|Name=drift streets japan.exe|Desc=drift streets japan.exe|Defer=User| [x] -> Nalezeno
[Suspicious.Path] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules | UDP Query User{89A6EABA-AAD5-4A2B-8465-8764465EE0F1}C:\users\ondra\appdata\local\temp\rar$exa0.609\drift streets japan v2.3.1\drift streets japan.exe : v2.10|Action=Allow|Active=TRUE|Dir=In|Protocol=17|Profile=Private|App=C:\users\ondra\appdata\local\temp\rar$exa0.609\drift streets japan v2.3.1\drift streets japan.exe|Name=drift streets japan.exe|Desc=drift streets japan.exe|Defer=User| [x] -> Nalezeno
[Suspicious.Path] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules | TCP Query User{C3857B7F-D579-4281-9205-FB0DC7669A55}C:\users\ondra\appdata\local\temp\rar$exa0.609\drift streets japan v2.3.1\drift streets japan.exe : v2.10|Action=Allow|Active=TRUE|Dir=In|Protocol=6|Profile=Private|App=C:\users\ondra\appdata\local\temp\rar$exa0.609\drift streets japan v2.3.1\drift streets japan.exe|Name=drift streets japan.exe|Desc=drift streets japan.exe|Defer=User| [x] -> Nalezeno
[Suspicious.Path] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules | UDP Query User{89A6EABA-AAD5-4A2B-8465-8764465EE0F1}C:\users\ondra\appdata\local\temp\rar$exa0.609\drift streets japan v2.3.1\drift streets japan.exe : v2.10|Action=Allow|Active=TRUE|Dir=In|Protocol=17|Profile=Private|App=C:\users\ondra\appdata\local\temp\rar$exa0.609\drift streets japan v2.3.1\drift streets japan.exe|Name=drift streets japan.exe|Desc=drift streets japan.exe|Defer=User| [x] -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-337637791-2363233718-2110463198-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyGames : 0 -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 1 ¤¤¤
[PUP.uTorrentAds][Soubor] C:\Users\Ondra\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.5.0_43916\utorrentie.exe -> Nalezeno

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: Hitachi HDS721050CLA362 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 46041f77289749c2f140697a52efeae1
[BSP] d60fe727ee646805892546fccfebad7e : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 470464 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 963717120 | Size: 6273 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
3 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 976564224 | Size: 101 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: Generic- SD/MMC USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive2: Generic- Compact Flash USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive3: Generic- SM/xD-Picture USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive4: Generic- MS/MS-Pro USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 11 říj 2017 17:36

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.

Vypni antivir i firewall.
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe
http://leteckaposta.cz/415997425
klik nahoře vpravo na .rar-file a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;

klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Pokud budou problémy , spusť zoek v nouz. režimu.

Vypni rez. ochranu u antiviru a antispywaru,příp. firewall..

Stáhni si ComboFix (by sUBs)
a ulož si ho na plochu.
Ukonči všechna aktivní okna a spusť ho.
- Po spuštění se zobrazí podmínky užití, potvrď je stiskem tlačítka Ano
- Dále postupuj dle pokynů, během aplikování ComboFixu neklikej do zobrazujícího se okna
- Po dokončení skenování by měl program vytvořit log - C:\ComboFix.txt - zkopíruj sem prosím celý jeho obsah
Pokud budou problémy , spusť ho v nouz. režimu.

Upozornění : Může se stát, že po aplikaci Combofixu a restartu počítače, Windows nenaběhnou , nebo nenajede plocha , budou problémy s připojením, pak znovu restartuj počítač, pokud to nepomůže , po restartu mačkej klávesu F8 a pak zvol poslední známou funkční konfiguraci. , či použij bod obnovy.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
vanaondrej10
Level 1
Level 1
Příspěvky: 91
Registrován: listopad 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod vanaondrej10 » 11 říj 2017 19:05

RogueKiller V12.11.19.0 [Oct 9 2017] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Ondra [Práva správce]
Started from : C:\Users\Ondra\Desktop\Vy?i?t?ní PC\RogueKiller_portable32.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 10/11/2017 18:39:05 (Duration : 00:22:41)

¤¤¤ Procesy : 1 ¤¤¤
[Suspicious.Path] ucrtbase.DLL(1680) -- C:\Windows\ucrtbase.DLL[7] -> Nalezeno

¤¤¤ Registry : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: Hitachi HDS721050CLA362 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 46041f77289749c2f140697a52efeae1
[BSP] d60fe727ee646805892546fccfebad7e : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 470464 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 963717120 | Size: 6273 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
3 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 976564224 | Size: 101 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: Generic- SD/MMC USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive2: Generic- Compact Flash USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive3: Generic- SM/xD-Picture USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive4: Generic- MS/MS-Pro USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů