Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 16 říj 2017 18:28

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 15-10-2017
Ran by Luděk (16-10-2017 18:21:55) Run:2
Running from C:\Users\Luděk\Desktop
Loaded Profiles: Luděk (Available Profiles: Luděk)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start
CloseProcesses:
Task: {A8CCC874-E7B5-402D-A970-85BD9AF047AA} - System32\Tasks\COMODO\COMODO Autostart {D5EFF3B3-E126-4AF6-BCE9-852A72129E10} => C:\Program Files\COMODO\COMODO Internet Security\cistray.exe
Task: {D0F5F903-2A5E-4DE7-9904-47EC33946AEB} - System32\Tasks\COMODO\COMODO Scan {F140D794-60B6-4F00-9235-D6457AA25B22} => C:\Program Files\COMODO\COMODO Internet Security\cfpconfg.exe
C:\Program Files\COMODO\COMODO Internet Security

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{A8CCC874-E7B5-402D-A970-85BD9AF047AA} => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{A8CCC874-E7B5-402D-A970-85BD9AF047AA} => key removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\COMODO\COMODO Autostart {D5EFF3B3-E126-4AF6-BCE9-852A72129E10} => moved successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\COMODO\COMODO Autostart {D5EFF3B3-E126-4AF6-BCE9-852A72129E10} => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{D0F5F903-2A5E-4DE7-9904-47EC33946AEB} => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{D0F5F903-2A5E-4DE7-9904-47EC33946AEB} => key removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\COMODO\COMODO Scan {F140D794-60B6-4F00-9235-D6457AA25B22} => moved successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\COMODO\COMODO Scan {F140D794-60B6-4F00-9235-D6457AA25B22} => key removed successfully
"C:\Program Files\COMODO\COMODO Internet Security" => not found.

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 7888896 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 14732868 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 9307 B
Edge => 0 B
Chrome => 0 B
Firefox => 0 B
Opera => 29845422 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 128 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 2450 B
NetworkService => 0 B
Luděk => 470430474 B

RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 498.7 MB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 18:22:00 ====

Reklama
Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 16 říj 2017 18:32

Já jsem z plochy nevymazal ten původní Fixlog, ale asi se přepsal. Tak snad nevadilo, že jsem ten původní nesmazal.
Po restartu ale u ikony reproduktoru mám křížek a píše to "Služba zvuku není spuštěna". Ale zvuk jde.

Edit: Tak jsem zkusil restartovat znovu PC, u zvuku se objevil křížek, ale hned zmizel a už je to asi v pořádku.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43061
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 16 říj 2017 19:03

Stáhni si zde DelFix
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

co problémy?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 16 říj 2017 19:18

# DelFix v1.013 - Logfile created 16/10/2017 at 19:16:19
# Updated 17/04/2016 by Xplode
# Username : Luděk - DESKTOP-MDPI0UB
# Operating System : Windows 10 Home (64 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\FRST
Deleted : C:\zoek_backup
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\zoek-results.log
Deleted : C:\Users\Luděk\Desktop\Addition.txt
Deleted : C:\Users\Luděk\Desktop\AdwCleaner.exe
Deleted : C:\Users\Luděk\Desktop\Fixlog.txt
Deleted : C:\Users\Luděk\Desktop\FRST.txt
Deleted : C:\Users\Luděk\Desktop\FRST64.exe
Deleted : C:\Users\Luděk\Desktop\JRT.exe
Deleted : C:\Users\Luděk\Desktop\JRT.txt
Deleted : C:\Users\Luděk\Desktop\HijackThis.exe
Deleted : C:\Users\Luděk\Desktop\hijackthis.log
Deleted : C:\Users\Luděk\Desktop\RogueKiller_portable64.exe
Deleted : C:\Users\Luděk\Desktop\TFC.exe
Deleted : C:\Users\Luděk\Desktop\zoek.exe
Deleted : HKLM\SOFTWARE\OldTimer Tools
Deleted : HKLM\SOFTWARE\TrendMicro\Hijackthis

~ Cleaning system restore ...

Deleted : RP #9 [Windows Update | 10/11/2017 10:52:39]

New restore point created !

########## - EOF - ##########

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 16 říj 2017 19:21

Vypadá to, že PC jede v pohodě. A to Comodo to odstranilo, když odinstalovat nešel?

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43061
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 16 říj 2017 21:00

Zbytky , co byly v logu jsme odstranili.

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 16 říj 2017 22:14

Ještě se vrátím k tomu HDD, kde jste mi psal, že je problém s motorkem a vysoký údaj u času roztočení ploten. Je to nějaká velká závada nebo bude HDD normálně pracovat?

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43061
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 16 říj 2017 22:35

Čas potřebný k roztočení ploten. S časem se zhoršuje, avšak poměrně pomalu. Náhlá změna značí poškození motorku otáčejícího plotny.
určitě se bude zhoršovat časem. Já mám 4-5 let starý disk a mám stále 0000000..
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 16 říj 2017 22:56

Tak moc děkuji za pomoc! I za vysvětlení ohledně toho HDD. Ale snad ještě chvíli vydrží, ne?

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43061
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 17 říj 2017 10:34

Občas si udělej CDI a sleduj ten údaj ,pokud se bude údaj rychle měnit , je zle , sektory jsou OK ,
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 17 říj 2017 12:27

Občas si ten CDI udělám a ještě se zeptám, zda jsem měl v PC nějaké viry apod. nebo to nebylo nic závažného?

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43061
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 17 říj 2017 17:42

Vážné nákazy tam nebyly , spíš jen balast..
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: DotNetDotCom.org [Bot] a 13 hostů