Problémy s internetovým připojením-kontrola logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problémy s internetovým připojením-kontrola logu  Vyřešeno

Příspěvekod jaro3 » 26 říj 2017 17:27

C/User/Budky/AppData/Local/temp/jrt/get.bat --- smaž tewnto soubor a zkus znovu JRT

C:/users/Budky/AppData/Local/Temp/F3BB.tmp smaž a pak zkus zoek ( v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Reklama
Budkyns
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 252
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Problémy s internetovým připojením-kontrola logu

Příspěvekod Budkyns » 28 říj 2017 10:34

tento postup nepomohl, pořád stejná chybová hlášení

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problémy s internetovým připojením-kontrola logu

Příspěvekod jaro3 » 28 říj 2017 13:34

Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Budkyns
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 252
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Problémy s internetovým připojením-kontrola logu

Příspěvekod Budkyns » 29 říj 2017 08:49

Zemana AntiMalware 2.74.2.150 (instalační verze)

-------------------------------------------------------
Scan Result : Dokončeno
Scan Date : 2017.10.29
Operating System : Windows 10 64-bit
Processor : 4X Intel(R) Core(TM) i7-6500U CPU @ 2.50GHz
BIOS Mode : UEFI
CUID : 12F04717A05CB88A483F22
Scan Type : Skenování systému
Duration : 13m 12s
Scanned Objects : 94660
Detected Objects : 3
Excluded Objects : 0
Read Level : Normal
Auto Upload : Vypnuto
Detect All Extensions : Vypnuto
Scan Documents : Vypnuto
Domain Info : WORKGROUP,0,2

Detected Objects
-------------------------------------------------------

lsfsdk.dll
Status : Skenováno
Object : NE->c:\program files (x86)\lenovo\lenovo photo master\lsfsdk.dll
MD5 : -
Publisher : -
Size : -
Version : -
Detection : PUA:Win32/Lenovo-ATM!Neng
Cleaning Action : Karanténa
Related Objects :
(null) - (null)

lsfsdkcomponent.dll
Status : Skenováno
Object : NE->c:\program files (x86)\lenovo\lenovo photo master\lsfsdkcomponent.dll
MD5 : -
Publisher : -
Size : -
Version : -
Detection : PUA:Win32/Lenovo-ATM!Neng
Cleaning Action : Karanténa
Related Objects :
(null) - (null)

ludp.dll
Status : Skenováno
Object : NE->c:\program files (x86)\lenovo\lenovo photo master\ludp.dll
MD5 : -
Publisher : -
Size : -
Version : -
Detection : PUA:Win32/Lenovo-ATM!Neng
Cleaning Action : Karanténa
Related Objects :
(null) - (null)


Cleaning Result
-------------------------------------------------------
Cleaned : 3
Reported as safe : 0
Failed : 0

Budkyns
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 252
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Problémy s internetovým připojením-kontrola logu

Příspěvekod Budkyns » 29 říj 2017 08:50

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 8:50:03, on 29.10.2017
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.15063.0608)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Lenovo\iMController\PluginHost\Lenovo.Modern.ImController.PluginHost.SettingsApp.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Program Files (x86)\Lenovo\PowerDVD12\PDVD12Serv.exe
C:\Users\Budky\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\Games\World_of_Warships\WargamingGameUpdater.exe
C:\Program Files (x86)\Lenovo\Power2Go\CLMLSvc_P2G8.exe
C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
C:\Program Files\Lenovo\Lenovo Solution Center\LSCNotify.exe
C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Uninstaller\UninstallMonitor.exe
C:\Program Files (x86)\Zemana AntiMalware\ZAM.exe
C:\Program Files (x86)\Lenovo\Lenovo Photo Master\PhotoMasterWorker.exe
C:\Users\Budky\Desktop\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=
O4 - HKLM\..\Run: [CLMLServer_For_P2G8] "C:\Program Files (x86)\Lenovo\Power2Go\CLMLSvc_P2G8.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [CLVirtualDrive] "C:\Program Files (x86)\Lenovo\Power2Go\VirtualDrive.exe" /R
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Budky\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O4 - HKCU\..\Run: [World of Tanks] "C:\Games\World_of_Tanks\WargamingGameUpdater.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [World of Warships] "C:\Games\World_of_Warships\WargamingGameUpdater.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O23 - Service: AdaptiveSleepService - Unknown owner - C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\A4\AdaptiveSleepService.exe
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: aswbIDSAgent - AVAST Software s.r.o. - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\x64\aswidsagenta.exe
O23 - Service: AtherosSvc - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\AdminService.exe (file missing)
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: CCSDK - Lenovo - C:\Program Files (x86)\Lenovo\CCSDK\CCSDK.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\igdlh64.inf_amd64_12cbd645391cbdcb\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HDCP Service (cplspcon) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\igdlh64.inf_amd64_12cbd645391cbdcb\IntelCpHDCPSvc.exe
O23 - Service: Conexant Audio Message Service (CxAudMsg) - Unknown owner - C:\Windows\system32\CxAudMsg64.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Elan Service (ETDService) - ELAN Microelectronics Corp. - C:\Program Files\Elantech\ETDService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: GDCAgent - Lenovo - C:\Program Files (x86)\Lenovo\GDCAgentSetupRed\GDCAgent.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Intel(R) Rapid Storage Technology (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) HD Graphics Control Panel Service (igfxCUIService2.0.0.0) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\igdlh64.inf_amd64_12cbd645391cbdcb\igfxCUIService.exe
O23 - Service: @oem2.inf,%ImcSvcDisplayName%;System Interface Foundation Service (ImControllerService) - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\Lenovo\ImController\Service\Lenovo.Modern.ImController.exe
O23 - Service: IObit Uninstaller Service (IObitUnSvr) - IObit - C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Uninstaller\IUService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: LSCWinService - Lenovo - C:\Program Files\Lenovo\Lenovo Solution Center\App\LSCWinService.exe
O23 - Service: Malwarebytes Service (MBAMService) - Malwarebytes - C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Origin Client Service - Electronic Arts - C:\Program Files (x86)\Origin\OriginClientService.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Conexant SmartAudio service (SAService) - Conexant Systems, Inc. - C:\Windows\system32\SAsrv.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: ZAM Controller Service (ZAMSvc) - Copyright 2017. - C:\Program Files (x86)\Zemana AntiMalware\ZAM.exe

--
End of file - 9929 bytes

Budkyns
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 252
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Problémy s internetovým připojením-kontrola logu

Příspěvekod Budkyns » 29 říj 2017 08:50

problémy ustoupily.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problémy s internetovým připojením-kontrola logu

Příspěvekod jaro3 » 29 říj 2017 09:04

Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=



Stáhni si zde DelFix
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt
Další odkazy:
http://ccm.net/download/download-24087-delfix
https://www.bleepingcomputer.com/download/delfix/

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Budkyns
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 252
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Problémy s internetovým připojením-kontrola logu

Příspěvekod Budkyns » 29 říj 2017 11:56

# DelFix v1.013 - Logfile created 29/10/2017 at 11:55:01
# Updated 17/04/2016 by Xplode
# Username : Budky - LAPTOP-3675KC3G
# Operating System : Windows 10 Home (64 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\Users\Budky\Desktop\AdwCleaner (1).exe
Deleted : C:\Users\Budky\Desktop\AdwCleaner[C0].txt
Deleted : C:\Users\Budky\Desktop\JRT.exe
Deleted : C:\Users\Budky\Desktop\hijackthis.exe
Deleted : C:\Users\Budky\Desktop\hijackthis.log
Deleted : C:\Users\Budky\Desktop\RogueKiller_portable64.exe
Deleted : C:\Users\Budky\Desktop\TFC.exe
Deleted : C:\Users\Budky\Desktop\zoek.exe
Deleted : C:\Users\Budky\Desktop\zoek.txt
Deleted : C:\Users\Budky\Downloads\JRT.exe
Deleted : C:\Users\Budky\Downloads\zoek.rar
Deleted : HKLM\SOFTWARE\OldTimer Tools
Deleted : HKLM\SOFTWARE\TrendMicro\Hijackthis

~ Cleaning system restore ...

Deleted : RP #15 [Windows Update | 10/13/2017 20:47:49]
Deleted : RP #16 [Windows Update | 10/17/2017 18:33:22]
Deleted : RP #17 [Naplánovaný kontrolní bod | 10/24/2017 19:58:22]

New restore point created !

########## - EOF - ##########


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů