Prosím o kontrolu logu, předem děkuji za váš čas Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: memphisto, Mods_senior, Security team

tonavalec
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: listopad 17
Pohlaví: Nespecifikováno

Prosím o kontrolu logu, předem děkuji za váš čas  Vyřešeno

Příspěvekod tonavalec » 25 lis 2017 12:41

Dobrý den,
Mám silné podezření na zaneřáděný počítač nemilýma návštěvníkama. Byl bych rád kdyby jste mi věnoval trochu času a pomohl dát počítač do kopy.

Používám Advanced SystemCare 10 a po spuštění mám dlouho vytížení disku 100%, navíc se mě zdá že počítač pracuje i v nečinosti.

Děkuji Tonavalec

_________________________________________________________________________________________

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 12:35:10, on 25.11.2017
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.15063.0608)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare\Monitor.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvNode\NVIDIA Web Helper.exe
C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Uninstaller\UninstallMonitor.exe
C:\Users\Ocas\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe
C:\Users\Ocas\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA GeForce Experience\NVIDIA Share.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA GeForce Experience\NVIDIA Share.exe
C:\Users\Ocas\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_151\bin\ssv.dll
O2 - BHO: McAfee WebAdvisor BHO - {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} - c:\PROGRA~2\mcafee\siteadvisor\mcieplg.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_151\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Bloody2] "C:\Program Files (x86)\Bloody6\Bloody6\Bloody6.exe" Minimum
O4 - HKCU\..\Run: [World of Warships] "E:\Hry\World of Warships\WargamingGameUpdater.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Advanced SystemCare 10] "C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare\ASCTray.exe" /Auto
O4 - HKCU\..\Run: [Akamai NetSession Interface] "C:\Users\Ocas\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Startup: Facebook Gameroom.lnk = Ocas\AppData\Local\Facebook\Games\FacebookGameroom.exe
O9 - Extra button: McAfee WebAdvisor - {48A61126-9A19-4C50-A214-FF08CB94995C} - c:\PROGRA~2\mcafee\siteadvisor\mcieplg.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: McAfee WebAdvisor - {48A61126-9A19-4C50-A214-FF08CB94995C} - c:\PROGRA~2\mcafee\siteadvisor\mcieplg.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: dssrequest - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\PROGRA~2\mcafee\siteadvisor\mcieplg.dll
O18 - Protocol: sacore - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\PROGRA~2\mcafee\siteadvisor\mcieplg.dll
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O23 - Service: Advanced SystemCare Service 10 (AdvancedSystemCareService10) - IObit - C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare\ASCService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: aswbIDSAgent - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\x64\aswidsagenta.exe
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: BitRaider Mini-Support Service Stub Loader (BRSptStub) - BitRaider, LLC - C:\ProgramData\BitRaider\BRSptStub.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: Disc Soft Lite Bus Service - Disc Soft Ltd - C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DiscSoftBusServiceLite.exe
O23 - Service: EasyAntiCheat - EasyAntiCheat Ltd - C:\Program Files (x86)\EasyAntiCheat\EasyAntiCheat.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Hi-Rez Studios Authenticate and Update Service (HiPatchService) - Hi-Rez Studios - C:\Program Files (x86)\Hi-Rez Studios\HiPatchService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: LiveUpdate (LiveUpdateSvc) - IObit - C:\Program Files (x86)\IObit\LiveUpdate\LiveUpdate.exe
O23 - Service: Malwarebytes Service (MBAMService) - Malwarebytes - C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: McAfee SiteAdvisor Service - McAfee, Inc. - C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\McSACore.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA LocalSystem Container (NvContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA NetworkService Container (NvContainerNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: NVIDIA Telemetry Container (NvTelemetryContainer) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvTelemetry\NvTelemetryContainer.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 10039 bytes



Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 37272
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu, předem děkuji za váš čas

Příspěvekod jaro3 » 26 lis 2017 10:06

Odinstaluj:
Advanced SystemCare

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
http://www.adlice.com/downloadprogress/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví se okno „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídající log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako C:\AdwCleaner [C?].txt ), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
-Pokud není program aktuální , klikni na možnost „Aktualizovat nyní“ či „Opravit nyní“.
- bude nalezena aktualizace a nainstaluje se.
- poté klikni na Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole, tak klikni na Uložit výsledky a vyber zkopírovat do schránky a vlož sem celý log. Nebo klikni na „Textový soubor ( .txt)“ a log si ulož.
-jinak se log nachází zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Dokončit, a program zavři křížkem vpravo nahoře.
(zatím nic nemaž!).
Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

tonavalec
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: listopad 17
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Prosím o kontrolu logu, předem děkuji za váš čas

Příspěvekod tonavalec » 26 lis 2017 11:06

Odinstaloval jsem Advancet System care a restartoval počítač.

Použil TFC a restartoval počítač.

Spustil AdwCleaner.

# AdwCleaner 7.0.4.0 - Logfile created on Sun Nov 26 10:02:23 2017
# Updated on 2017/27/10 by Malwarebytes
# Database: 11-23-2017.1
# Running on Windows 10 Home (X64)
# Mode: scan
# Support: https://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

No malicious services found.

***** [ Folders ] *****

PUP.Optional.AdvancedSystemCare, C:\ProgramData\IObit\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare, C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Roaming\IObit\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare, C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare, C:\Program Files (x86)\Common Files\IObit\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare, C:\Windows\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Roaming\IObit\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare, C:\Users\All Users\IObit\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare, C:\Users\Ocas\AppData\LocalLow\IObit\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare, C:\Users\Ocas\AppData\Roaming\IObit\Advanced SystemCare
PUP.Optional.Legacy, C:\ProgramData\IObit\ASCDownloader
PUP.Optional.Legacy, C:\Users\All Users\IObit\ASCDownloader


***** [ Files ] *****

PUP.Optional.Legacy, C:\END


***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI found.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts found.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks found.

***** [ Registry ] *****

PUP.Optional.AdvancedSystemCare, [Key] - HKLM\SOFTWARE\IOBIT\ASC
PUP.Optional.AdvancedSystemCare, [Key] - HKLM\SOFTWARE\IObit\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare, [Key] - HKU\S-1-5-21-776003000-2060509236-2736440613-1000\Software\IObit\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare, [Key] - HKCU\Software\IObit\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare, [Key] - HKLM\SOFTWARE\IObit\RealTimeProtector
PUP.Optional.Legacy, [Value] - HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules | {1074817A-67B8-40EC-8CFB-29982EF55B88}
PUP.Optional.Legacy, [Value] - HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules | {3AE760C3-FC6A-48D5-9D81-C4213915B478}
PUP.Optional.Legacy, [Value] - HKU\S-1-5-21-776003000-2060509236-2736440613-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run | Advanced SystemCare 10
PUP.Optional.InstallCore, [Key] - HKU\S-1-5-21-776003000-2060509236-2736440613-1000\Software\csastats
PUP.Optional.InstallCore, [Key] - HKCU\Software\csastats
PUP.Optional.ProductSetup.A, [Key] - HKU\S-1-5-21-776003000-2060509236-2736440613-1000\Software\PRODUCTSETUP
PUP.Optional.ProductSetup.A, [Key] - HKCU\Software\PRODUCTSETUP


***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries.

*************************

C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S0].txt - [4078 B] - [2017/11/25 10:58:36]


########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt ##########

tonavalec
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: listopad 17
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Prosím o kontrolu logu, předem děkuji za váš čas

Příspěvekod tonavalec » 26 lis 2017 11:15

Nainastaloval jsem Malwarebytes' Anti-Malware.

Při instalaci ani na jejím konci jsem nemohl nic zatrhávat, automaticky se nainstaloval premium trial.

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 26.11.17
Čas skenování: 11:09
Logovací soubor: d90dbffc-d291-11e7-bf43-1c6f65d7d63e.json
Správce: Ano

-Informace o softwaru-
Verze: 3.3.1.2183
Verze komponentů: 1.0.236
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.3349
Licence: Zkušební

-Systémová informace-
OS: Windows 10 (Build 15063.726)
CPU: x64
Systém souborů: NTFS
Uživatel: Ocas-PC\Ocas

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 387963
Zjištěné hrozby: 4
Hrozby umístěné do karantény: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)
Uplynulý čas: 3 min, 49 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Zakázáno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Detekovat
Potenciálně nežádoucí modifikace: Detekovat

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 2
PUP.Optional.InstallCore, HKU\S-1-5-21-776003000-2060509236-2736440613-1000\SOFTWARE\csastats, Žádná uživatelská akce, [2], [260986],1.0.3349
PUP.Optional.ProductSetup, HKU\S-1-5-21-776003000-2060509236-2736440613-1000\SOFTWARE\PRODUCTSETUP, Žádná uživatelská akce, [14411], [242047],1.0.3349

Hodnota v registru: 1
PUP.Optional.ProductSetup, HKU\S-1-5-21-776003000-2060509236-2736440613-1000\SOFTWARE\PRODUCTSETUP|TB, Žádná uživatelská akce, [14411], [242047],1.0.3349

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Soubor: 1
PUP.Optional.AdvancedSystemCare, C:\WINDOWS\SYSTEM32\REGISTRYDEFRAGBOOTTIME.EXE, Žádná uživatelská akce, [1218], [396386],1.0.3349

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10504
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu, předem děkuji za váš čas

Příspěvekod Orcus » 26 lis 2017 11:16

- Spusť znovu MbAM a dej Skenovat nyní
- Po proběhnutí programu, se ti objeví hláška, tak klikni na „Vše do karantény(smazat vybrané)“ a na „Exportovat záznam“ a vyber „textový soubor“ , soubor nějak pojmenuj a někam ho ulož. Zkopíruj se celý obsah toho logu.

====================================================

- Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce“
- Klikni na „ Smazat“
- Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

====================================================

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

====================================================

Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.

====================================================

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
nebo:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY

64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
nebo:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a jerabina

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

tonavalec
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: listopad 17
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Prosím o kontrolu logu, předem děkuji za váš čas

Příspěvekod tonavalec » 26 lis 2017 11:24

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 26.11.17
Čas skenování: 11:19
Logovací soubor: 38dab5b1-d293-11e7-8ba1-1c6f65d7d63e.json
Správce: Ano

-Informace o softwaru-
Verze: 3.3.1.2183
Verze komponentů: 1.0.236
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.3349
Licence: Zkušební

-Systémová informace-
OS: Windows 10 (Build 15063.726)
CPU: x64
Systém souborů: NTFS
Uživatel: Ocas-PC\Ocas

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 387972
Zjištěné hrozby: 4
Hrozby umístěné do karantény: 4
Uplynulý čas: 2 min, 52 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Zakázáno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Detekovat
Potenciálně nežádoucí modifikace: Detekovat

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 2
PUP.Optional.InstallCore, HKU\S-1-5-21-776003000-2060509236-2736440613-1000\SOFTWARE\csastats, Smazání při restartu, [2], [260986],1.0.3349
PUP.Optional.ProductSetup, HKU\S-1-5-21-776003000-2060509236-2736440613-1000\SOFTWARE\PRODUCTSETUP, Smazání při restartu, [14411], [242047],1.0.3349

Hodnota v registru: 1
PUP.Optional.ProductSetup, HKU\S-1-5-21-776003000-2060509236-2736440613-1000\SOFTWARE\PRODUCTSETUP|TB, Smazání při restartu, [14411], [242047],1.0.3349

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Soubor: 1
PUP.Optional.AdvancedSystemCare, C:\WINDOWS\SYSTEM32\REGISTRYDEFRAGBOOTTIME.EXE, Smazání při restartu, [1218], [396386],1.0.3349

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)

tonavalec
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: listopad 17
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Prosím o kontrolu logu, předem děkuji za váš čas

Příspěvekod tonavalec » 26 lis 2017 11:31

Provedl jsem restart

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 26.11.17
Čas skenování: 11:19
Logovací soubor: 38dab5b1-d293-11e7-8ba1-1c6f65d7d63e.json
Správce: Ano

-Informace o softwaru-
Verze: 3.3.1.2183
Verze komponentů: 1.0.236
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.3349
Licence: Zkušební

-Systémová informace-
OS: Windows 10 (Build 15063.726)
CPU: x64
Systém souborů: NTFS
Uživatel: Ocas-PC\Ocas

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 387972
Zjištěné hrozby: 4
Hrozby umístěné do karantény: 4
Uplynulý čas: 2 min, 52 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Zakázáno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Detekovat
Potenciálně nežádoucí modifikace: Detekovat

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 2
PUP.Optional.InstallCore, HKU\S-1-5-21-776003000-2060509236-2736440613-1000\SOFTWARE\csastats, V karanténě, [2], [260986],1.0.3349
PUP.Optional.ProductSetup, HKU\S-1-5-21-776003000-2060509236-2736440613-1000\SOFTWARE\PRODUCTSETUP, V karanténě, [14411], [242047],1.0.3349

Hodnota v registru: 1
PUP.Optional.ProductSetup, HKU\S-1-5-21-776003000-2060509236-2736440613-1000\SOFTWARE\PRODUCTSETUP|TB, V karanténě, [14411], [242047],1.0.3349

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Soubor: 1
PUP.Optional.AdvancedSystemCare, C:\WINDOWS\SYSTEM32\REGISTRYDEFRAGBOOTTIME.EXE, V karanténě, [1218], [396386],1.0.3349

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)

tonavalec
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: listopad 17
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Prosím o kontrolu logu, předem děkuji za váš čas

Příspěvekod tonavalec » 26 lis 2017 11:52

Spustil jsem Adwcleanr.
Smazat sem nenašel, tak jsem dal znovu skenovat.
Když jsem po skenování dal smazat pokaždé to spadlo (5 pokusů)
Odtrhl jsem dva označené soubory(procesy) a dal smazat.
Smazaní a restart proběhl v pořádku.
(píšu to jen kdybych náhodou někde udělal něco špatně)

log

# AdwCleaner 7.0.4.0 - Logfile created on Sun Nov 26 10:44:30 2017
# Updated on 2017/27/10 by Malwarebytes
# Running on Windows 10 Home (X64)
# Mode: clean
# Support: https://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

No malicious services deleted.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders deleted.

***** [ Files ] *****

No malicious files deleted.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks deleted.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries deleted.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries deleted.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries deleted.

*************************

::Tracing keys deleted
::Winsock settings cleared
::Additional Actions: 0



*************************

C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S0].txt - [4078 B] - [2017/11/25 10:58:36]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S1].txt - [3102 B] - [2017/11/26 10:2:23]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S2].txt - [2834 B] - [2017/11/26 10:33:37]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S3].txt - [2749 B] - [2017/11/26 10:35:28]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S4].txt - [2818 B] - [2017/11/26 10:39:24]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S5].txt - [2887 B] - [2017/11/26 10:43:10]


########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt ##########

tonavalec
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: listopad 17
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Prosím o kontrolu logu, předem děkuji za váš čas

Příspěvekod tonavalec » 26 lis 2017 12:04

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.4 (07.09.2017)
Operating System: Windows 10 Home x64
Ran by Ocas (Administrator) on ne 26.11.2017 at 11:56:36,74
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 5

Successfully deleted: C:\end (File)
Successfully deleted: C:\ProgramData\productdata (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Ocas\AppData\Roaming\productdata (Folder)
Successfully deleted: C:\WINDOWS\system32\Tasks\Uninstaller_SkipUac_Ocas (Task)
Successfully deleted: C:\WINDOWS\Tasks\Uninstaller_SkipUac_Ocas.job (Task)



Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on ne 26.11.2017 at 11:59:18,27
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

tonavalec
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: listopad 17
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Prosím o kontrolu logu, předem děkuji za váš čas

Příspěvekod tonavalec » 26 lis 2017 14:53

Sophos Virus Removal Tool

sken dokončen - 1 malware

tonavalec
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: listopad 17
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Prosím o kontrolu logu, předem děkuji za váš čas

Příspěvekod tonavalec » 26 lis 2017 15:23

RogueKiller V12.11.25.0 (x64) [Nov 20 2017] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.15063) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Ocas [Práva správce]
Started from : C:\Users\Ocas\Desktop\RogueKiller_portable64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 11/26/2017 14:56:44 (Duration : 00:25:05)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 1 ¤¤¤
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{172d75e8-170d-4732-abab-e534a87d2e74} | DhcpNameServer : 10.6.194.1 ([]) -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD20EARS-00MVWB0 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 4d8356c5025c5228a6c4ec7615b286fa
[BSP] 747fc594392d427cdcd2218e50c5b84b : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 1907727 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: Hitachi HDP725050GLA360 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 4d4442bda2054dab66bdbc888ecfaaa8
[BSP] 9755be411154cac6caf9f61cf5b0fabd : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 476488 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 975849472 | Size: 450 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive2: Generic- SD/MMC USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive3: Generic- Compact Flash USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive4: Generic- SM/xD-Picture USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive5: Generic- MS/MS-Pro USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

tonavalec
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: listopad 17
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Prosím o kontrolu logu, předem děkuji za váš čas

Příspěvekod tonavalec » 26 lis 2017 15:25

Budu čekat na další instrukce, děkuji za váš čas.


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot], Google [Bot] a 1 host