Prosím o kontrolu logu

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

WanTeD
Level 1
Level 1
Příspěvky: 58
Registrován: prosinec 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod WanTeD » 25 pro 2017 17:12

Zdravím, mám v počítači Vir, no koukl jsem se do této sekce a tu je návod že naistalujte HiJackThis, jenže on tu je problém..- že mi to hazí errory. https://ctrlv.cz/bjhP

Reklama
WanTeD
Level 1
Level 1
Příspěvky: 58
Registrován: prosinec 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod WanTeD » 25 pro 2017 17:29

bump

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 25 pro 2017 20:19

obrázky vkládej sem , jako přílohu. Nebudeme klikat na všechno..

spouštíš HJT jako správce?

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
http://www.adlice.com/downloadprogress/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví se okno „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídající log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako C:\AdwCleaner [C?].txt ), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
-Pokud není program aktuální , klikni na možnost „Aktualizovat nyní“ či „Opravit nyní“.
- bude nalezena aktualizace a nainstaluje se.
- poté klikni na Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole, tak klikni na Uložit výsledky a vyber zkopírovat do schránky a vlož sem celý log. Nebo klikni na „Textový soubor ( .txt)“ a log si ulož.
-jinak se log nachází zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Dokončit, a program zavři křížkem vpravo nahoře.
(zatím nic nemaž!).
Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

WanTeD
Level 1
Level 1
Příspěvky: 58
Registrován: prosinec 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod WanTeD » 25 pro 2017 22:51

Už to mám, jinak ten virus mi tam vyskakuje pořád okno že mi něco chybí ve Windowsu a strašně mi to někdy laguje comp..


Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 22:50:14, on 25.12.2017
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.16299.0098)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
C:\Program Files (x86)\Hotspot Shield\bin\hsscp.exe
C:\Users\Martina\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\Users\Martina\AppData\Local\Gaijin\Program Files (x86)\NetAgent\gjagent.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvNode\NVIDIA Web Helper.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA GeForce Experience\NVIDIA Share.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA GeForce Experience\NVIDIA Share.exe
C:\Users\Martina\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDriveStandaloneUpdater.exe
C:\Program Files\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\Program Files (x86)\MICROS~1\Office14\URLREDIR.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LogMeIn Hamachi Ui] "C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe" --auto-start
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Martina\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [CyberGhost] "C:\Program Files\CyberGhost 6\CyberGhost.exe" /autostart /min
O4 - HKCU\..\Run: [Gaijin.Net Agent] "C:\Users\Martina\AppData\Local\Gaijin\Program Files (x86)\NetAgent\gjagent.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office14\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Od&eslat do aplikace OneNote - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office14\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: BattlEye Service (BEService) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Common Files\BattlEye\BEService.exe
O23 - Service: CyberGhost 6 Service (CG6Service) - CyberGhost S.A. - C:\Program Files\CyberGhost 6\CyberGhost.Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: EasyAntiCheat - EasyAntiCheat Ltd - C:\Program Files (x86)\EasyAntiCheat\EasyAntiCheat.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: LogMeIn Hamachi Tunneling Engine (Hamachi2Svc) - LogMeIn Inc. - C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\x64\hamachi-2.exe
O23 - Service: Hi-Rez Studios Authenticate and Update Service (HiPatchService) - Hi-Rez Studios - C:\Program Files (x86)\Hi-Rez Studios\HiPatchService.exe
O23 - Service: Hotspot Shield Service (hshld) - AnchorFree Inc. - C:\Program Files (x86)\Hotspot Shield\bin\cmw_srv.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: LMIGuardianSvc - LogMeIn, Inc. - C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\x64\LMIGuardianSvc.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA LocalSystem Container (NvContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA NetworkService Container (NvContainerNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: NVIDIA Telemetry Container (NvTelemetryContainer) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvTelemetry\NvTelemetryContainer.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender Advanced Threat Protection\MsSense.exe,-1001 (Sense) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender Advanced Threat Protection\MsSense.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\xbgmsvc.exe,-100 (xbgm) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\xbgmsvc.exe (file missing)

--
End of file - 10404 bytes

WanTeD
Level 1
Level 1
Příspěvky: 58
Registrován: prosinec 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod WanTeD » 25 pro 2017 23:05

# AdwCleaner 7.0.6.0 - Logfile created on Mon Dec 25 22:04:34 2017
# Updated on 2017/21/12 by Malwarebytes
# Database: 12-23-2017.1
# Running on Windows 10 Pro (X64)
# Mode: scan
# Support: https://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

No malicious services found.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders found.

***** [ Files ] *****

Trojan.Agent, C:\ProgramData\SystemService.vbs
Trojan.Agent, C:\Users\All Users\SystemService.vbs
Trojan.Agent, C:\Users\Martina\AppData\Local\SystemService.vbs
Trojan.Agent, C:\Users\Martina\AppData\Roaming\SystemService.vbs


***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI found.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts found.

***** [ Tasks ] *****

Trojan.Agent, Windowss\Data\ServiceRun0
Trojan.Agent, Windowss\Data\ServiceRun1
Trojan.Agent, Windowss\Data\ServiceRun2
Trojan.Agent, Windowss\Data\ServiceRun3


***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries found.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries.

*************************



########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt ##########

WanTeD
Level 1
Level 1
Příspěvky: 58
Registrován: prosinec 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod WanTeD » 25 pro 2017 23:15

Malwarebytes
http://www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 25.12.17
Čas skenování: 23:08
Logovací soubor: 2d8cca56-e9c0-11e7-b87a-7085c20ba6f8.json
Správce: Ano

-Informace o softwaru-
Verze: 3.3.1.2183
Verze komponentů: 1.0.262
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.3561
Licence: Zkušební

-Systémová informace-
OS: Windows 10 (Build 16299.125)
CPU: x64
Systém souborů: NTFS
Uživatel: DESKTOP-LN17OH6\Martina

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 291106
Zjištěné hrozby: 42
Hrozby umístěné do karantény: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)
Uplynulý čas: 4 min, 11 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Zakázáno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Detekovat
Potenciálně nežádoucí modifikace: Detekovat

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 22
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TREE\Windowss\Data\ServiceRun0, Žádná uživatelská akce, [502], [472001],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TASKS\{5A98989A-71A3-4429-9B75-5770AAC16EE1}, Žádná uživatelská akce, [502], [472001],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\PLAIN\{5A98989A-71A3-4429-9B75-5770AAC16EE1}, Žádná uživatelská akce, [502], [472001],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Windowss\Data\ServiceRun0, Žádná uživatelská akce, [502], [-1],0.0.0
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{5A98989A-71A3-4429-9B75-5770AAC16EE1}, Žádná uživatelská akce, [502], [-1],0.0.0
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{5A98989A-71A3-4429-9B75-5770AAC16EE1}, Žádná uživatelská akce, [502], [-1],0.0.0
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TREE\Windowss\Data\ServiceRun2, Žádná uživatelská akce, [502], [472003],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TASKS\{783C2659-201A-45CA-98C5-24813F99A1C7}, Žádná uživatelská akce, [502], [472003],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\PLAIN\{783C2659-201A-45CA-98C5-24813F99A1C7}, Žádná uživatelská akce, [502], [472003],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Windowss\Data\ServiceRun2, Žádná uživatelská akce, [502], [-1],0.0.0
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{783C2659-201A-45CA-98C5-24813F99A1C7}, Žádná uživatelská akce, [502], [-1],0.0.0
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{783C2659-201A-45CA-98C5-24813F99A1C7}, Žádná uživatelská akce, [502], [-1],0.0.0
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TREE\Windowss\Data\ServiceRun3, Žádná uživatelská akce, [502], [472001],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TASKS\{FBB16A3D-F99D-4E7B-9329-E298BFD77F72}, Žádná uživatelská akce, [502], [472001],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\PLAIN\{FBB16A3D-F99D-4E7B-9329-E298BFD77F72}, Žádná uživatelská akce, [502], [472001],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Windowss\Data\ServiceRun3, Žádná uživatelská akce, [502], [-1],0.0.0
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{FBB16A3D-F99D-4E7B-9329-E298BFD77F72}, Žádná uživatelská akce, [502], [-1],0.0.0
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{FBB16A3D-F99D-4E7B-9329-E298BFD77F72}, Žádná uživatelská akce, [502], [-1],0.0.0
RiskWare.BitCoinMiner, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TASKS\{3C114671-1315-42A1-8ABF-794681B61E2D}, Žádná uživatelská akce, [84], [471319],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TREE\Windowss, Žádná uživatelská akce, [84], [471320],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TREE\Windowss\Data\ServiceRun1, Žádná uživatelská akce, [84], [471321],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\PLAIN\{3C114671-1315-42A1-8ABF-794681B61E2D}, Žádná uživatelská akce, [84], [471321],1.0.3561

Hodnota v registru: 4
RiskWare.BitCoinMiner, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TASKS\{3C114671-1315-42A1-8ABF-794681B61E2D}|PATH, Žádná uživatelská akce, [84], [471319],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TASKS\{5A98989A-71A3-4429-9B75-5770AAC16EE1}|PATH, Žádná uživatelská akce, [84], [471319],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TASKS\{783C2659-201A-45CA-98C5-24813F99A1C7}|PATH, Žádná uživatelská akce, [84], [471319],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TASKS\{FBB16A3D-F99D-4E7B-9329-E298BFD77F72}|PATH, Žádná uživatelská akce, [84], [471319],1.0.3561

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 2
RiskWare.BitCoinMiner, C:\Windows\System32\Tasks\Windowss\Data, Žádná uživatelská akce, [84], [471321],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner, C:\WINDOWS\SYSTEM32\TASKS\WINDOWSS, Žádná uživatelská akce, [84], [471321],1.0.3561

Soubor: 14
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, C:\WINDOWS\SYSTEM32\TASKS\Windowss\Data\ServiceRun0, Žádná uživatelská akce, [502], [472001],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, C:\USERS\MARTINA\APPDATA\ROAMING\SystemService.vbs, Žádná uživatelská akce, [502], [472001],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, C:\WINDOWS\SYSTEM32\TASKS\Windowss\Data\ServiceRun0, Žádná uživatelská akce, [502], [-1],0.0.0
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, C:\WINDOWS\SYSTEM32\TASKS\Windowss\Data\ServiceRun2, Žádná uživatelská akce, [502], [472003],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, C:\USERS\MARTINA\APPDATA\LOCAL\SystemService.vbs, Žádná uživatelská akce, [502], [472003],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, C:\WINDOWS\SYSTEM32\TASKS\Windowss\Data\ServiceRun2, Žádná uživatelská akce, [502], [-1],0.0.0
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, C:\WINDOWS\SYSTEM32\TASKS\Windowss\Data\ServiceRun3, Žádná uživatelská akce, [502], [472001],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, C:\PROGRAMDATA\SystemService.vbs, Žádná uživatelská akce, [502], [472001],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner.TskLnk, C:\WINDOWS\SYSTEM32\TASKS\Windowss\Data\ServiceRun3, Žádná uživatelská akce, [502], [-1],0.0.0
RiskWare.BitCoinMiner, C:\Windows\System32\Tasks\Windowss\Data\ServiceRun1, Žádná uživatelská akce, [84], [471321],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner.Trace, C:\PROGRAMDATA\S.TXT, Žádná uživatelská akce, [212], [468770],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner.Trace, C:\USERS\MARTINA\APPDATA\LOCAL\S.TXT, Žádná uživatelská akce, [212], [468771],1.0.3561
RiskWare.BitCoinMiner.Trace, C:\USERS\MARTINA\APPDATA\ROAMING\S.TXT, Žádná uživatelská akce, [212], [468770],1.0.3561


Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 26 pro 2017 09:34

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Scan“, po prohledání klikni na „ Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu klikni na „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídají log, (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
https://downloads.malwarebytes.com/file/JRT-EOL
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.


. spusť znovu Malwarebytes' Anti-Malware a dej Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na „Vše do karantény(smazat vybrané)“ a na „Exportovat záznam“ a vyber „textový soubor“ , soubor nějak pojmenuj a někam ho ulož. Zkopíruj se celý obsah toho logu.

Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.


Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY
64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků

další odkazy:
http://www.adlice.com/download/roguekiller/
http://www.bleepingcomputer.com/download/roguekiller/
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

WanTeD
Level 1
Level 1
Příspěvky: 58
Registrován: prosinec 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod WanTeD » 26 pro 2017 09:50

# AdwCleaner 7.0.6.0 - Logfile created on Tue Dec 26 08:47:17 2017
# Updated on 2017/21/12 by Malwarebytes
# Running on Windows 10 Pro (X64)
# Mode: clean
# Support: https://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

No malicious services deleted.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders deleted.

***** [ Files ] *****

No malicious files deleted.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks deleted.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries deleted.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries deleted.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries deleted.

*************************

::Tracing keys deleted
::Winsock settings cleared
::Additional Actions: 0



*************************

C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S0].txt - [1292 B] - [2017/12/25 22:4:34]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S1].txt - [1012 B] - [2017/12/26 8:39:38]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S2].txt - [1080 B] - [2017/12/26 8:46:58]


########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt ##########

WanTeD
Level 1
Level 1
Příspěvky: 58
Registrován: prosinec 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod WanTeD » 26 pro 2017 09:55

On je problém že antivirák nemám měl sem Esset ale skončil mi, takže.. mám jenom Windows který mi furt něco hlásí, ale tohle něco smazalo takže počkám jestli to není ono jinak tady.. ((Furt to hlasí ty errory...))


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.4 (07.09.2017)
Operating System: Windows 10 Pro x64
Ran by Martina (Administrator) on 26.12.2017 at 9:51:40,71
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 1

Failed to delete: C:\Users\Public\Desktop\hotspot shield.lnk (Shortcut)



Registry: 1

Successfully deleted: HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\81531955 (Registry Key)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 26.12.2017 at 9:54:49,13
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 27 pro 2017 09:45

Ještě to další , co jsem psal udělej.

Ten Eset odinstaluj , windows10 má antivir Windows Defender.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 6 hostů