Systém občas zamrzne a nic nefunguje

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: memphisto, Mods_senior, Security team

adamholan
nováček
Příspěvky: 7
Registrován: únor 18
Pohlaví: Nespecifikováno

Systém občas zamrzne a nic nefunguje

Příspěvekod adamholan » 08 úno 2018 17:42

Dobrý den,
delší dobu se potýkám se zamrznutím systému, počítač mám výkonný (viz. sestava níže) ale někdy při práci se mi stane, že se mi program dlouho načítá nebo otevírání nové záložky v prohlížeči dlouho trvá.
Chci se vyhnout právě přeinstalaci systému, protože věřím, že půjde jen o nějakou havět, níže příkládám log HJT.

děkuji, :-)

Sestava:
MB: MSI B150 PC Mate (MS-7971)
CPU: i5-6500
RAM: 16GB
GPU: GTX1070

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 17:37:59, on 08.02.2018
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.16299.0015)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\Program Files (x86)\MSI\Super Charger\Super Charger.exe
C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONENOTEM.EXE
C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\hpwuschd2.exe
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Update Manager\bin\ui\updateui.exe
C:\Users\Adam Holaň\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/?clid=12454
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=
O4 - HKLM\..\Run: [Super Charger] C:\Program Files (x86)\MSI\Super Charger\Super Charger.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files (x86)\Hp\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [seznam-listicka-distribuce] "C:\Program Files (x86)\Seznam.cz\distribution\szninstall.exe" -s -d listicka 1 szn-software-listicka cz.seznam.software.autoupdate
O4 - HKCU\..\Run: [Opera Browser Assistant] C:\Users\Adam Holaň\AppData\Local\Programs\Opera\suite\browser_assistant.exe
O4 - HKCU\..\Run: [GoogleChromeAutoLaunch_F7B032E48782CD0D9B81C8DBAC839F9E] "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe" --no-startup-window /prefetch:5
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Startup: Poslat do aplikace OneNote.lnk = C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONENOTEM.EXE
O4 - Global Startup: O&O Defrag Tray.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: HP Smart Print - {22CC3EBD-C286-43aa-B8E6-06B115F74162} - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Smart Print\SmartPrintSetup.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: HP Smart Print - {22CC3EBD-C286-43aa-B8E6-06B115F74162} - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Smart Print\SmartPrintSetup.exe
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: mso-minsb-roaming.16 - {83C25742-A9F7-49FB-9138-434302C88D07} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: mso-minsb.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf-roaming.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: BattlEye Service (BEService) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Common Files\BattlEye\BEService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA GeForce Experience Service (GfExperienceService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\GeForce Experience Service\GfExperienceService.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP Support Solutions Framework Service (HPSupportSolutionsFrameworkService) - HP Inc. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Solutions\HPSupportSolutionsFrameworkService.exe
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service TCP IP Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\SocketHeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) Security Assist - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Security Assist\isa.exe
O23 - Service: Intel(R) Security Assist Helper (isaHelperSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Security Assist\isaHelperService.exe
O23 - Service: Intel(R) Update Manager (iumsvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Update Manager\bin\iumsvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: MSI_SuperCharger - MSI - C:\Program Files (x86)\MSI\Super Charger\ChargeService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: NVIDIA Network Service (NvNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Service (NvStreamSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamService.exe
O23 - Service: O&O Defrag (OODefragAgent) - O&O Software GmbH - C:\Program Files\OO Software\Defrag\oodag.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Small Business Advantage Service (SbaService) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Small Business Advantage Next\SbaService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\xbgmsvc.exe,-100 (xbgm) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\xbgmsvc.exe (file missing)

--
End of file - 11012 bytes



Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 37795
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Systém občas zamrzne a nic nefunguje

Příspěvekod jaro3 » 08 úno 2018 20:10

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
http://www.adlice.com/downloadprogress/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví se okno „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídající log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako C:\AdwCleaner [C?].txt ), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
-Pokud není program aktuální , klikni na možnost „Aktualizovat nyní“ či „Opravit nyní“.
- bude nalezena aktualizace a nainstaluje se.
- poté klikni na Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole, tak klikni na Uložit výsledky a vyber zkopírovat do schránky a vlož sem celý log. Nebo klikni na „Textový soubor ( .txt)“ a log si ulož.
-jinak se log nachází zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Dokončit, a program zavři křížkem vpravo nahoře.
(zatím nic nemaž!).
Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

adamholan
nováček
Příspěvky: 7
Registrován: únor 18
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Systém občas zamrzne a nic nefunguje

Příspěvekod adamholan » 08 úno 2018 21:02

Zatím Adwcleaner

# AdwCleaner 7.0.7.0 - Logfile created on Thu Feb 08 20:01:28 2018
# Updated on 2018/18/01 by Malwarebytes
# Database: 02-08-2018.1
# Running on Windows 10 Home (X64)
# Mode: scan
# Support: https://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

No malicious services found.

***** [ Folders ] *****

PUP.Adware.Heuristic, C:\Program Files (x86)\MediaPlayer


***** [ Files ] *****

No malicious files found.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI found.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts found.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks found.

***** [ Registry ] *****

PUP.Optional.InstallCore, [Key] - HKU\S-1-5-21-3851598567-2118516257-742158733-1002\Software\csastats
PUP.Optional.InstallCore, [Key] - HKCU\Software\csastats
PUP.Optional.ProductSetup.A, [Key] - HKU\S-1-5-21-3851598567-2118516257-742158733-1002\Software\PRODUCTSETUP
PUP.Optional.ProductSetup.A, [Key] - HKCU\Software\PRODUCTSETUP


***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

PUP.Optional.Legacy, Plugin found: MSN Homepage & Bing Search Engine -

/!\ Please Reset the Chrome Synchronization before cleaning the Chrome Preferences: https://support.google.com/chrome/answer/3097271


*************************



########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt ##########

adamholan
nováček
Příspěvky: 7
Registrován: únor 18
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Systém občas zamrzne a nic nefunguje

Příspěvekod adamholan » 08 úno 2018 21:08

a MB

(něco to našlo, ale nedal jsem to do karantény), zatím děkuji.

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 08.02.18
Čas skenování: 21:04
Logovací soubor: 4ff3d35a-0d0b-11e8-87e5-4ccc6a2addc8.json
Správce: Ano

-Informace o softwaru-
Verze: 3.3.1.2183
Verze komponentů: 1.0.262
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.3901
Licence: Zkušební

-Systémová informace-
OS: Windows 10 (Build 16299.192)
CPU: x64
Systém souborů: NTFS
Uživatel: DESKTOP-86O5PF3\Adam Hola\u00c5\u0088

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 297248
Zjištěné hrozby: 4
Hrozby umístěné do karantény: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)
Uplynulý čas: 1 min, 48 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Zakázáno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Detekovat
Potenciálně nežádoucí modifikace: Detekovat

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 2
PUP.Optional.InstallCore, HKU\S-1-5-21-3851598567-2118516257-742158733-1002\SOFTWARE\csastats, Žádná uživatelská akce, [2], [260986],1.0.3901
PUP.Optional.InstallCore, HKU\S-1-5-21-3851598567-2118516257-742158733-1002\SOFTWARE\PRODUCTSETUP, Žádná uživatelská akce, [2], [481004],1.0.3901

Hodnota v registru: 1
PUP.Optional.InstallCore, HKU\S-1-5-21-3851598567-2118516257-742158733-1002\SOFTWARE\PRODUCTSETUP|TB, Žádná uživatelská akce, [2], [481004],1.0.3901

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Soubor: 1
PUP.Optional.InstallCore, C:\USERS\ADAM HOLAň\DOWNLOADS\MICROSOFT_EXCEL.EXE, Žádná uživatelská akce, [2], [78899],1.0.3901

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 37795
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Systém občas zamrzne a nic nefunguje

Příspěvekod jaro3 » 08 úno 2018 21:39

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Scan“, po prohledání klikni na „ Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu klikni na „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídají log, (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
https://downloads.malwarebytes.com/file/JRT-EOL
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.


. spusť znovu Malwarebytes' Anti-Malware a dej Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na „Vše do karantény(smazat vybrané)“ a na „Exportovat záznam“ a vyber „textový soubor“ , soubor nějak pojmenuj a někam ho ulož. Zkopíruj se celý obsah toho logu.

Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.


Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY
64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků

další odkazy:
http://www.adlice.com/download/roguekiller/
http://www.bleepingcomputer.com/download/roguekiller/
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

adamholan
nováček
Příspěvky: 7
Registrován: únor 18
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Systém občas zamrzne a nic nefunguje

Příspěvekod adamholan » 08 úno 2018 21:57

zatím AdwCleaner

# AdwCleaner 7.0.7.0 - Logfile created on Thu Feb 08 20:54:42 2018
# Updated on 2018/18/01 by Malwarebytes
# Running on Windows 10 Home (X64)
# Mode: clean
# Support: https://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

No malicious services deleted.

***** [ Folders ] *****

Deleted: C:\Program Files (x86)\MediaPlayer


***** [ Files ] *****

No malicious files deleted.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks deleted.

***** [ Registry ] *****

Deleted: [Key] - HKU\S-1-5-21-3851598567-2118516257-742158733-1002\Software\csastats
Deleted: [Key] - HKCU\Software\csastats
Deleted: [Key] - HKU\S-1-5-21-3851598567-2118516257-742158733-1002\Software\PRODUCTSETUP
Deleted: [Key] - HKCU\Software\PRODUCTSETUP


***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries deleted.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

Plugin deleted: MSN Homepage & Bing Search Engine -


*************************

::Tracing keys deleted
::Winsock settings cleared
::Additional Actions: 0



*************************

C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S0].txt - [1456 B] - [2018/2/8 20:1:28]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S1].txt - [1522 B] - [2018/2/8 20:53:36]


########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt ##########

adamholan
nováček
Příspěvky: 7
Registrován: únor 18
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Systém občas zamrzne a nic nefunguje

Příspěvekod adamholan » 08 úno 2018 22:02

Junkware

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.4 (07.09.2017)
Operating System: Windows 10 Home x64
Ran by Adam Holaĺ (Administrator) on 08.02.2018 at 21:58:03,83
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 5

Failed to delete: C:\ai_recyclebin (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Adam Holaĺ\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\bgjpfhpjcgdppjbgnpnjllokbmcdllig (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Adam Holaĺ\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\olfeabkoenfaoljndfecamgilllcpiak (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Adam Holaĺ\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Extension Settings\bgjpfhpjcgdppjbgnpnjllokbmcdllig (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Adam Holaĺ\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\chrome-extension_olfeabkoenfaoljndfecamgilllcpiak_0.localstorage (File)



Registry: 2

Successfully deleted: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\GoogleChromeAutoLaunch_F7B032E48782CD0D9B81C8DBAC839F9E (Registry Value)
Successfully deleted: HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{9168769C-112C-4CBA-A198-F863FE5EFA29} (Registry Key)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 08.02.2018 at 22:01:15,71
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

adamholan
nováček
Příspěvky: 7
Registrován: únor 18
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Systém občas zamrzne a nic nefunguje

Příspěvekod adamholan » 08 úno 2018 22:05

MB

Na to jsem udělal restart.

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 08.02.18
Čas skenování: 22:02
Logovací soubor: 62fc2f59-0d13-11e8-8f53-4ccc6a2addc8.json
Správce: Ano

-Informace o softwaru-
Verze: 3.3.1.2183
Verze komponentů: 1.0.262
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.3902
Licence: Zkušební

-Systémová informace-
OS: Windows 10 (Build 16299.192)
CPU: x64
Systém souborů: NTFS
Uživatel: DESKTOP-86O5PF3\Adam Hola\u00c5\u0088

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 297264
Zjištěné hrozby: 1
Hrozby umístěné do karantény: 1
Uplynulý čas: 1 min, 12 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Zakázáno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Detekovat
Potenciálně nežádoucí modifikace: Detekovat

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Hodnota v registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Soubor: 1
PUP.Optional.InstallCore, C:\USERS\ADAM HOLAň\DOWNLOADS\MICROSOFT_EXCEL.EXE, Smazání při restartu, [2], [78899],1.0.3902

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)

adamholan
nováček
Příspěvky: 7
Registrován: únor 18
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Systém občas zamrzne a nic nefunguje

Příspěvekod adamholan » 08 úno 2018 23:08

Sophos hotovo, 0 vírů to našlo, restart nebyl vyžadován.

Roguekiller

RogueKiller V12.12.3.0 (x64) [Feb 5 2018] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.16299) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Adam Hola? [Práva správce]
Started from : C:\Users\Adam Hola?\Downloads\RogueKiller_portable64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 02/08/2018 22:50:06 (Duration : 00:16:17)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-3851598567-2118516257-742158733-1002\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.seznam.cz/?clid=12454 -> Nalezeno
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-3851598567-2118516257-742158733-1002\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.seznam.cz/?clid=12454 -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: KINGSTON SHSS37A120G +++++
--- User ---
[MBR] 0086f36f0b7bc8b257f89fc226376c3d
[BSP] 9e3b3c473b1db0daa516427cdae6e1cc : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 450 MB
1 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 923648 | Size: 99 MB
2 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 1126400 | Size: 16 MB
3 - Basic data partition | Offset (sectors): 1159168 | Size: 113048 MB
4 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] | Offset (sectors): 232683520 | Size: 857 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: KINGSTON SHSS37A120G +++++
--- User ---
[MBR] 0086f36f0b7bc8b257f89fc226376c3d
[BSP] 9e3b3c473b1db0daa516427cdae6e1cc : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 16 MB
1 - Basic data partition | Offset (sectors): 34816 | Size: 114456 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive2: ST1000DM003-1SB10C +++++
--- User ---
[MBR] 0086f36f0b7bc8b257f89fc226376c3d
[BSP] 9e3b3c473b1db0daa516427cdae6e1cc : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 16 MB
1 - Basic data partition | Offset (sectors): 34816 | Size: 476983 MB
2 - Basic data partition | Offset (sectors): 976896000 | Size: 476869 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 37795
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Systém občas zamrzne a nic nefunguje

Příspěvekod jaro3 » 08 úno 2018 23:24

Vypni antivir i firewall.
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe

klik nahoře vpravo na .rar-file a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;

klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Pokud budou problémy , spusť zoek v nouz. režimu.

Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.


Vlož nový log z HJT + informuj o problémech

Stáhni si CrystalDiskInfo
Spusť program a klikni na Úpravy-Kopírovat. Poté sem vlož pomocí Ctrl+V obsah logu.

zítra..
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], CommonCrawl [Bot] a 4 hosti