Prosím o kontrolu logu

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: memphisto, Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 38077
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 19 úno 2018 17:42

0000000009B4 Čas na roztočení ploten
000000000021 Počet udalostí zaznamenaných otřesovým senzorem
ten disk není moc starý , ale hodnoty jsou vysoké , ohledně času roztočení ploten , údaj by měl být na nule.

Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.


Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY
64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků

další odkazy:
http://www.adlice.com/download/roguekiller/
http://www.bleepingcomputer.com/download/roguekiller/


Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Reklama
Bigstreet
nováček
Příspěvky: 17
Registrován: únor 17
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Bigstreet » 19 úno 2018 20:18

RogueKiller V12.12.5.0 (x64) [Feb 19 2018] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.16299) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Acer [Práva správce]
Started from : C:\Users\Acer\Desktop\RogueKiller_portable64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 02/19/2018 19:27:59 (Duration : 00:42:30)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 4 ¤¤¤
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-2944390360-39838579-1860708001-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://acer17win10.msn.com/?pc=ACTE -> Nalezeno
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-2944390360-39838579-1860708001-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://acer17win10.msn.com/?pc=ACTE -> Nalezeno
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-2944390360-39838579-1860708001-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Default_Page_URL : http://acer17win10.msn.com/?pc=ACTE -> Nalezeno
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-2944390360-39838579-1860708001-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Default_Page_URL : http://acer17win10.msn.com/?pc=ACTE -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 7 ¤¤¤
[PUP.Gen1][Složka] C:\ProgramData\DriverSetupUtility -> Nalezeno
[PUP.uTorrentAds][Soubor] C:\Users\Acer\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.5.0_43580\utorrentie.exe -> Nalezeno
[PUP.uTorrentAds][Soubor] C:\Users\Acer\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.5.0_43916\utorrentie.exe -> Nalezeno
[PUP.uTorrentAds][Soubor] C:\Users\Acer\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.5.0_44090\utorrentie.exe -> Nalezeno
[PUP.uTorrentAds][Soubor] C:\Users\Acer\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.5.0_44294\utorrentie.exe -> Nalezeno
[PUP.Gen1][Složka] C:\ProgramData\DriverSetupUtility -> Nalezeno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Program Files\DriverSetupUtility -> Nalezeno

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 1 ¤¤¤
[PUP.AmazonAssistant][Firefox:Addon] spj3ykfw.default : Amazon Assistant for Firefox [abb-acer@amazon.com] -> Nalezeno

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST1000LM024 HN-M101MBB +++++
--- User ---
[MBR] 73d0c3aa86c89e800059b26c8ef6cbf2
[BSP] 8cda09eb6064f9d654e76000f1b839ac : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB
1 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 206848 | Size: 16 MB
2 - Basic data partition | Offset (sectors): 239616 | Size: 952728 MB
3 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 1951426560 | Size: 1024 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK




Sophos Virus Removal Tool nic nenašel.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 38077
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 19 úno 2018 21:45

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.

Vypni antivir i firewall.
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe

klik nahoře vpravo na .rar-file a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;

klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Pokud budou problémy , spusť zoek v nouz. režimu.

Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.


Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Bigstreet
nováček
Příspěvky: 17
Registrován: únor 17
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Bigstreet » 22 úno 2018 22:53

RogueKiller V12.12.5.0 (x64) [Feb 19 2018] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.16299) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Acer [Práva správce]
Started from : C:\Users\Acer\Desktop\RogueKiller_portable64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 02/21/2018 15:36:02 (Duration : 00:51:37)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 4 ¤¤¤
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-2944390360-39838579-1860708001-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://acer17win10.msn.com/?pc=ACTE -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-2944390360-39838579-1860708001-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://acer17win10.msn.com/?pc=ACTE -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-2944390360-39838579-1860708001-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Default_Page_URL : http://acer17win10.msn.com/?pc=ACTE -> Nahrazeno (http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... ar=msnhome)
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-2944390360-39838579-1860708001-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Default_Page_URL : http://acer17win10.msn.com/?pc=ACTE -> Nahrazeno (http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... ar=msnhome)

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 7 ¤¤¤
[PUP.Gen1][Složka] C:\ProgramData\DriverSetupUtility -> Smazáno
[PUP.Gen1][Soubor] C:\ProgramData\DriverSetupUtility\FUB\ts.xml -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\ProgramData\DriverSetupUtility\FUB -> Smazáno
[PUP.Gen1][Soubor] C:\ProgramData\DriverSetupUtility\hwids.txt -> Smazáno
[PUP.Gen1][Soubor] C:\ProgramData\DriverSetupUtility\updater2\task.bat -> Smazáno
[PUP.Gen1][Soubor] C:\ProgramData\DriverSetupUtility\updater2\ts.xml -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\ProgramData\DriverSetupUtility\updater2 -> Smazáno
[PUP.uTorrentAds][Soubor] C:\Users\Acer\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.5.0_43580\utorrentie.exe -> Smazáno
[PUP.uTorrentAds][Soubor] C:\Users\Acer\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.5.0_43916\utorrentie.exe -> Smazáno
[PUP.uTorrentAds][Soubor] C:\Users\Acer\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.5.0_44090\utorrentie.exe -> Smazáno
[PUP.uTorrentAds][Soubor] C:\Users\Acer\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.5.0_44294\utorrentie.exe -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\ProgramData\DriverSetupUtility -> ERROR [3]
[PUP.Gen1][Složka] C:\Program Files\DriverSetupUtility -> Odstran?no p?i restartu [91]
[PUP.Gen1][Složka] C:\Program Files\DriverSetupUtility\FUB -> ERROR [5]

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 1 ¤¤¤
[PUP.AmazonAssistant][Firefox:Addon] spj3ykfw.default : Amazon Assistant for Firefox [abb-acer@amazon.com] -> Smazáno

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST1000LM024 HN-M101MBB +++++
--- User ---
[MBR] 73d0c3aa86c89e800059b26c8ef6cbf2
[BSP] 8cda09eb6064f9d654e76000f1b839ac : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB
1 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 206848 | Size: 16 MB
2 - Basic data partition | Offset (sectors): 239616 | Size: 952728 MB
3 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 1951426560 | Size: 1024 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK






Zemana AntiMalware 2.74.2.150 (instalační verze)

-------------------------------------------------------
Scan Result : Dokončeno
Scan Date : 2018.2.21
Operating System : Windows 10 64-bit
Processor : 4X Intel(R) Core(TM) i5-7300HQ CPU @ 2.50GHz
BIOS Mode : UEFI
CUID : 12E37787E8FC1B1924ADCB
Scan Type : Skenování systému
Duration : 17m 0s
Scanned Objects : 129866
Detected Objects : 0
Excluded Objects : 0
Read Level : Normal
Auto Upload : Zapnuto
Detect All Extensions : Vypnuto
Scan Documents : Vypnuto
Domain Info : WORKGROUP,0,2

Detected Objects
-------------------------------------------------------




Zoek mi nejde. I přes vypnutý firewall a antiviry mi windows nenechá program spustit, protože v něm vidí trojského koně nebo nějakou hrozbu.. Bude tedy vadný disc jak má trošku jiný hodnoty?

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 38077
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 23 úno 2018 10:10

zoek zkus spustit v nouz. režimu.

ještě jednou udělej crystaldiskinfo.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Bigstreet
nováček
Příspěvky: 17
Registrován: únor 17
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Bigstreet » 04 bře 2018 15:29

Zdravím, omlouvám se že reaguji až teď.. nebylo teď moc času. Zoek mi pořád bohužel nejde spustit..

----------------------------------------------------------------------------
CrystalDiskInfo 7.5.1 (C) 2008-2018 hiyohiyo
Crystal Dew World : https://crystalmark.info/
----------------------------------------------------------------------------

OS : Windows 10 [10.0 Build 16299] (x64)
Date : 2018/03/04 15:28:08

-- Controller Map ----------------------------------------------------------
+ Intel(R) 100 Series/C230 Chipset Family SATA AHCI Controller [ATA]
- ST1000LM024 HN-M101MBB
- Řadič prostorů úložišť [SCSI]
- DAEMON Tools Lite Virtual SCSI Bus [SCSI]

-- Disk List ---------------------------------------------------------------
(1) ST1000LM024 HN-M101MBB : 1000,2 GB [0/0/2, pd1] - st

----------------------------------------------------------------------------
(1) ST1000LM024 HN-M101MBB
----------------------------------------------------------------------------
Model : ST1000LM024 HN-M101MBB
Firmware : 2BA30001
Serial Number : S31QJ9AH623464
Disk Size : 1000,2 GB (8,4/137,4/1000,2/1000,2)
Buffer Size : 16384 KB
Queue Depth : 32
# of Sectors : 1953525168
Rotation Rate : 5400 RPM
Interface : Serial ATA
Major Version : ATA8-ACS
Minor Version : ATA8-ACS version 6
Transfer Mode : SATA/600 | SATA/600
Power On Hours : 2482 hod.
Power On Count : 875 krát
Temperature : 25 C (77 F)
Health Status : Dobrý
Features : S.M.A.R.T., APM, AAM, 48bit LBA, NCQ
APM Level : 0080h [ON]
AAM Level : FE00h [OFF]
Drive Letter : C:

-- S.M.A.R.T. --------------------------------------------------------------
ID Cur Wor Thr RawValues(6) Attribute Name
01 100 100 _51 000000000003 Počet chyb čtení
02 252 252 __0 000000000000 Průchodnost disku
03 _92 _92 _25 0000000009C1 Čas na roztočení ploten
04 _99 _99 __0 0000000006CD Počet spuštění/zastavení
05 252 252 _10 000000000000 Počet přemapovaných sektorů
07 252 252 _51 000000000000 Počet chybných hledání
08 252 252 _15 000000000000 Čas potřebný na vyhledání
09 100 100 __0 0000000009B2 Hodin v činnosti
0A 252 252 _51 000000000000 Počet opakovaných pokusů o roztočení ploten
0C 100 100 __0 00000000036B Počet cyklů zapnutí zařízení
BF 100 100 __0 000000000022 Počet udalostí zaznamenaných otřesovým senzorem
C0 100 100 __0 000000000008 Počet vypnutí disku
C2 _64 _53 __0 002F000E0019 Teplota
C3 100 100 __0 000000000000 Počet oprav chybného čtení
C4 252 252 __0 000000000000 Počet udalostí s číslem realokování sektorů
C5 252 252 __0 000000000000 Počet podezřelých sektorů
C6 252 252 __0 000000000000 Počet neopravitelných sektorů
C7 100 100 __0 000000000002 Počet chyb v kontrolním součtu UltraDMA
C8 100 100 __0 000000000AD4 Počet chyb při zápisu sektorů
DF 100 100 __0 000000000029 Zatížení budiče magnetických hlav způsobené opakovanými úkony
E1 _97 _97 __0 000000009AEE Počet cyklů načítání/vymazání

-- IDENTIFY_DEVICE ---------------------------------------------------------
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
000: 0040 3FFF C837 0010 0000 0000 003F 0000 0000 0000
010: 5333 3151 4A39 4148 3632 3334 3634 2020 2020 2020
020: 0000 8000 0004 3242 4133 3030 3031 5354 3130 3030
030: 4C4D 3032 3420 484E 2D4D 3130 314D 4242 2020 2020
040: 2020 2020 2020 2020 2020 2020 2020 8010 4000 2F00
050: 4000 0200 0200 0007 3FFF 0010 003F FC10 00FB 0000
060: FFFF 0FFF 0000 0007 0003 0078 0078 0078 0078 0000
070: 0000 0000 0000 0000 0000 001F 1F0E 0006 004C 004C
080: 01FF 0028 746B 7F29 6123 7469 BC09 6123 407F 0066
090: 0066 0080 FFFE 0000 FE00 0000 0000 0000 0000 0000
100: 6DB0 7470 0000 0000 0000 0000 6003 0000 5000 4CF2
110: 123B C7B3 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 401C
120: 401C 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0021 0000
130: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
140: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
150: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
160: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0003 0000
170: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
180: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
190: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
200: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 003F 0000 0000 4000
210: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 1518 0000 0000
220: 0000 0000 103F 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
230: 0000 0000 0000 0000 0001 0400 0000 0000 0000 0000
240: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
250: 0000 0000 0000 0000 0000 39A5

-- SMART_READ_DATA ---------------------------------------------------------
+0 +1 +2 +3 +4 +5 +6 +7 +8 +9 +A +B +C +D +E +F
000: 10 00 01 2F 00 64 64 03 00 00 00 00 00 00 02 26
010: 00 FC FC 00 00 00 00 00 00 00 03 23 00 5C 5C C1
020: 09 00 00 00 00 00 04 32 00 63 63 CD 06 00 00 00
030: 00 00 05 33 00 FC FC 00 00 00 00 00 00 00 07 2E
040: 00 FC FC 00 00 00 00 00 00 00 08 24 00 FC FC 00
050: 00 00 00 00 00 00 09 32 00 64 64 B2 09 00 00 00
060: 00 00 0A 32 00 FC FC 00 00 00 00 00 00 00 0C 32
070: 00 64 64 6B 03 00 00 00 00 00 BF 22 00 64 64 22
080: 00 00 00 00 00 00 C0 22 00 64 64 08 00 00 00 00
090: 00 00 C2 02 00 40 35 19 00 0E 00 2F 00 00 C3 3A
0A0: 00 64 64 00 00 00 00 00 00 00 C4 32 00 FC FC 00
0B0: 00 00 00 00 00 00 C5 32 00 FC FC 00 00 00 00 00
0C0: 00 00 C6 30 00 FC FC 00 00 00 00 00 00 00 C7 36
0D0: 00 64 64 02 00 00 00 00 00 00 C8 2A 00 64 64 D4
0E0: 0A 00 00 00 00 00 DF 32 00 64 64 29 00 00 00 00
0F0: 00 00 E1 32 00 61 61 EE 9A 00 00 00 00 00 00 00
100: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
110: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
120: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
130: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
140: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
150: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
160: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 B0 31 00 5B
170: 03 00 01 00 02 D4 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
180: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
190: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 07

-- SMART_READ_THRESHOLD ----------------------------------------------------
+0 +1 +2 +3 +4 +5 +6 +7 +8 +9 +A +B +C +D +E +F
000: 10 00 01 33 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 02 00
010: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 03 19 00 00 00 00
020: 00 00 00 00 00 00 04 00 00 00 00 00 00 00 00 00
030: 00 00 05 0A 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 07 33
040: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 08 0F 00 00 00 00
050: 00 00 00 00 00 00 09 00 00 00 00 00 00 00 00 00
060: 00 00 0A 33 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 0C 00
070: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 BF 00 00 00 00 00
080: 00 00 00 00 00 00 C0 00 00 00 00 00 00 00 00 00
090: 00 00 C2 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 C3 00
0A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 C4 00 00 00 00 00
0B0: 00 00 00 00 00 00 C5 00 00 00 00 00 00 00 00 00
0C0: 00 00 C6 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 C7 00
0D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 C8 00 00 00 00 00
0E0: 00 00 00 00 00 00 DF 00 00 00 00 00 00 00 00 00
0F0: 00 00 E1 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
100: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
110: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
120: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
130: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
140: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
150: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
160: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
170: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
180: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
190: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 46

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 38077
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 04 bře 2018 19:10

0000000009B4 Čas na roztočení ploten
0000000009C1 Čas na roztočení ploten


Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Bigstreet
nováček
Příspěvky: 17
Registrován: únor 17
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Bigstreet » 04 bře 2018 20:19

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 19:52:00, on 04.03.2018
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.16299.0015)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
C:\Program Files (x86)\AVG\Framework\Common\avguix.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvNode\NVIDIA Web Helper.exe
C:\Program Files (x86)\Acer\AOP Framework\BackgroundAgent.exe
C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA GeForce Experience\NVIDIA Share.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA GeForce Experience\NVIDIA Share.exe
C:\Users\Acer\Desktop\HijackThis.exe
C:\WINDOWS\SysWOW64\DllHost.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\system32\userinit.exe
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: mso-minsb-roaming.16 - {83C25742-A9F7-49FB-9138-434302C88D07} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: mso-minsb.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf-roaming.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AVG Service (avgsvc) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\Framework\Common\avgsvca.exe
O23 - Service: BattlEye Service (BEService) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Common Files\BattlEye\BEService.exe
O23 - Service: Dolby DAX2 API Service (DAX2API) - Unknown owner - C:\Program Files\Dolby\Dolby DAX2\DAX2_API\DolbyDAX2API.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA LocalSystem Container (NvContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA NetworkService Container (NvContainerNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: NVIDIA Telemetry Container (NvTelemetryContainer) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvTelemetry\NvTelemetryContainer.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: AVG PC TuneUp Service (TuneUp.UtilitiesSvc) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TuneUpUtilitiesService64.exe
O23 - Service: User Experience Improvement Program (UEIPSvc) - acer - C:\Program Files\Acer\User Experience Improvement Program\Framework\UBTService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\xbgmsvc.exe,-100 (xbgm) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\xbgmsvc.exe (file missing)

--
End of file - 8845 bytes

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 38077
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 04 bře 2018 21:21

Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\system32\userinit.exe



co problémy?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Bigstreet
nováček
Příspěvky: 17
Registrován: únor 17
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Bigstreet » 10 bře 2018 21:44

Fixnuto.. Počítač se lehce zrychlil, ale bohužel to furt není ono.. občas čekám 10-20sekund než se otevře nabídka start a je pořád líný. Ještě mě zaráží, že známý má úplně stejný notebook, má o dost méně volného místa a úpřímně tam má nehorázný bordel a zbytečné programy. Takže, když jsme notebooky porovnaly, tak bylo naprosto zřejmé, že ten jeho notebook jede mnohokrát rychleji.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 38077
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 11 bře 2018 08:59

Stáhni si Memtest:

Políčko , ve kterém je napsáno:
All unused RAM , změň na 2048.
-dej Start , nech nejméně 2h běžet , pokud bude po 2h stále 0 errors , jsou v pořádku.
V případě vyšších kapacit RAM je třeba Memtest spustit několikrát , pro 2GB ( jednotlivá největší kapacita RAM) 2x , pro 4GB 3x , pro 8Gb 4x ap.
poklepej na Memtest , pak znovu a znovu , do políček všech Memtestů napiš 2048 , pak dej u všech Memtestů "Start".



Prosím stáhni příslušnou verzi programu pro Tvůj systém 32-bit/64-bit FarbarRecovery Scan Tool (FrSt)
32bit.:
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... ool/dl/81/
64bit.:
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... ool/dl/82/
a ulož jej na plochu. ,pak spusť FrSt.
Potvrď způsob užití.
Neměň žádné z výchozích nastavení a klikni na položku „Scan“ („Skenovat“) .Když je skenování dokončeno, ukážou se dva logy = FRST.txt a Addition.txt a uloží se na ploše.Prosím zkopíruj sem celý jejich obsah.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 4 hosti