prosím kontrolu logu, na notebooku temer nejde pracovat

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

imikig08
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: únor 18
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

prosím kontrolu logu, na notebooku temer nejde pracovat

Příspěvekod imikig08 » 17 úno 2018 12:41

Ahoj, občas po "usnutí" mi nefunguje obrazovka notebooku (šedé pruhy a zrnění - a musím několikrát restartovat) ale nyní přestal fungovat kursor, skáče k vrchu obrazovky a následkem nefunguje myš, náhodně přeskakují okna atd.. nepomohlo ani vypnutí touchpadu, a to stejné se děje i v nouzovém režimu

zde je log z HJT, díky moc za jakoukoliv pomoc :)

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 12:33:19, on 17.02.2018
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.16299.0015)


Boot mode: Safe mode with network support

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Ink\TabTip32.exe
C:\Users\trace\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://dell15.msn.com/?pc=DCTE
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://dell15.msn.com/?pc=DCTE
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=
O2 - BHO: Lync Click to Call BHO - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\OCHelper.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_112\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Evernote extension - {92EF2EAD-A7CE-4424-B0DB-499CF856608E} - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteIE.dll
O2 - BHO: Adobe Acrobat Create PDF Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\WCIEActiveX\DC\AcroIEFavStub.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_112\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: SmartSelect - {F4971EE7-DAA0-4053-9964-665D8EE6A077} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\WCIEActiveX\DC\AcroIEFavStub.dll
O3 - Toolbar: Adobe Acrobat Create PDF Toolbar - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\WCIEActiveX\DC\AcroIEFavStub.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 8.0] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat DC\Acrobat\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Autodesk Desktop App] "C:\Program Files (x86)\Autodesk\Autodesk Desktop App\AutodeskDesktopApp.exe" -tray
O4 - HKLM\..\Run: [Dropbox] "C:\Program Files (x86)\Dropbox\Client\Dropbox.exe" /systemstartup
O4 - HKLM\..\Run: [Lightshot] C:\Program Files (x86)\Skillbrains\lightshot\Lightshot.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Creative Cloud] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\ACC\Creative Cloud.exe" --showwindow=false --onOSstartup=true
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Wondershare Helper Compact.exe] C:\Program Files (x86)\Common Files\Wondershare\Wondershare Helper Compact\WSHelper.exe
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\trace\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Autodesk Sync] C:\Program Files\Autodesk\Autodesk Sync\AdSync.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O4 - HKCU\..\Run: [iCloudServices] C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\iCloudServices.exe
O4 - HKCU\..\Run: [iCloudDrive] C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\iCloudDrive.exe
O4 - HKCU\..\Run: [iCloudPhotos] C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\iCloudPhotos.exe
O4 - HKCU\..\Run: [GoogleDriveSync] "C:\Program Files (x86)\Google\Drive\googledrivesync.exe" /autostart
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] C:\Users\trace\AppData\Local\Google\Update\1.3.33.7\GoogleUpdateCore.exe
O4 - HKCU\..\Run: [f.lux] "C:\Users\trace\AppData\Local\FluxSoftware\Flux\flux.exe" /noshow
O4 - HKCU\..\Run: [com.squirrel.slack.slack] "C:\Users\trace\AppData\Local\slack\Update.exe" --processStart "slack.exe" --process-start-args "--startup"
O4 - HKCU\..\Run: [MusicManager] "C:\Users\trace\AppData\Local\Programs\Google\MusicManager\MusicManager.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Startup: EvernoteClipper.lnk = C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteClipper.exe
O4 - Startup: Poslat do aplikace OneNote.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\ONENOTEM.EXE
O4 - Global Startup: Audible Download Manager.lnk = C:\Program Files (x86)\Audible\Bin\AudibleDownloadHelper.exe
O4 - Global Startup: CodeMeter Control Center.lnk = C:\Program Files (x86)\CodeMeter\Runtime\bin\CodeMeterCC.exe
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Network Server.lnk = C:\Program Files (x86)\WIBUKEY\Server\WkSvMgr.exe
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Nová poznámka - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteIERes\NewNote.html
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Lync Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\OCHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Lync Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\OCHelper.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\OLIEResource.dll,-101 - {A95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\\EvernoteIERes\AddNote.html
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\OLIEResource.dll,-101 - {A95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\\EvernoteIERes\AddNote.html
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: mso-minsb-roaming.16 - {83C25742-A9F7-49FB-9138-434302C88D07} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: mso-minsb.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf-roaming.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O23 - Service: Autodesk Desktop App Service (AdAppMgrSvc) - Autodesk Inc. - C:\Program Files (x86)\Autodesk\Autodesk Desktop App\AdAppMgrSvc.exe
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: AdobeUpdateService - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Adobe Desktop Common\ElevationManager\AdobeUpdateService.exe
O23 - Service: Intel® SGX AESM (AESMService) - Intel Corporation - c:\Program Files\Intel\IntelSGXPSW\bin\x64\Release\aesm_service.exe
O23 - Service: Adobe Genuine Software Integrity Service (AGSService) - Adobe Systems, Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\AdobeGCClient\AGSService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: CodeMeter Runtime Server (CodeMeter.exe) - WIBU-SYSTEMS AG - C:\Program Files (x86)\CodeMeter\Runtime\bin\CodeMeter.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\igdlh64.inf_amd64_453d2af85bf95078\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HDCP Service (cplspcon) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\igdlh64.inf_amd64_453d2af85bf95078\IntelCpHDCPSvc.exe
O23 - Service: Dropbox Update Service (dbupdate) (dbupdate) - Dropbox, Inc. - C:\Program Files (x86)\Dropbox\Update\DropboxUpdate.exe
O23 - Service: Dropbox Update Service (dbupdatem) (dbupdatem) - Dropbox, Inc. - C:\Program Files (x86)\Dropbox\Update\DropboxUpdate.exe
O23 - Service: DbxSvc - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DbxSvc.exe (file missing)
O23 - Service: Dell Data Vault Service API (DDVCollectorSvcApi) - Dell Inc. - C:\Program Files\Dell\DellDataVault\DDVCollectorSvcApi.exe
O23 - Service: Dell Data Vault Collector (DDVDataCollector) - Dell Inc. - C:\Program Files\Dell\DellDataVault\DDVDataCollector.exe
O23 - Service: Dell Data Vault Processor (DDVRulesProcessor) - Dell Inc. - C:\Program Files\Dell\DellDataVault\DDVRulesProcessor.exe
O23 - Service: Dell Customer Connect - Dell Inc. - C:\Program Files (x86)\Dell Customer Connect\DCCService.exe
O23 - Service: Dell SupportAssist Remediation - Dell - C:\Program Files\Dell\SARemediation\agent\DellSupportAssistRemedationService.exe
O23 - Service: Dell Digital Delivery Service (DellDigitalDelivery) - Dell Products, LP. - C:\Program Files (x86)\Dell Digital Delivery\DeliveryService.exe
O23 - Service: Dell Update Service (DellUpdate) - Dell Inc. - C:\Program Files (x86)\Dell Update\DellUpService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @oem67.inf,%ServiceDisplayName%;ESIF Upper Framework Service (esifsvc) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\SysWOW64\esif_uf.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: FlexNet Licensing Service 64 - Flexera Software LLC - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FlexNet Publisher\FNPLicensingService64.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP Support Solutions Framework Service (HPSupportSolutionsFrameworkService) - HP Inc. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Solutions\HPSupportSolutionsFrameworkService.exe
O23 - Service: Intel(R) Rapid Storage Technology (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: @oem86.inf,%SERVICE_NAME%;Intel Bluetooth Service (ibtsiva) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ibtsiva (file missing)
O23 - Service: Intel(R) HD Graphics Control Panel Service (igfxCUIService2.0.0.0) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\igdlh64.inf_amd64_453d2af85bf95078\igfxCUIService.exe
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service TCP IP Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\SocketHeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) Security Assist - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Security Assist\isa.exe
O23 - Service: Intel(R) WiDi Software Asset Manager (Intel(R) WiDi SAM) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel Corporation\Intel WiDi\Intel(R) Software Asset Manager\bin\IntelSoftwareAssetManagerService.exe
O23 - Service: Intel(R) Audio Service (IntelAudioService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\cAVS\Intel(R) Audio Service\IntelAudioService.exe (file missing)
O23 - Service: iPod Service - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Intel(R) Security Assist Helper (isaHelperSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Security Assist\isaHelperService.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: Wireless PAN DHCP Server (MyWiFiDHCPDNS) - Unknown owner - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\PanDhcpDns.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA LocalSystem Container (NvContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA NetworkService Container (NvContainerNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: NVIDIA Telemetry Container (NvTelemetryContainer) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvTelemetry\NvTelemetryContainer.exe
O23 - Service: Product Registration - Dell - C:\Program Files\Dell\Dell Product Registration\PRSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: Realtek Audio Service (RtkAudioService) - Realtek Semiconductor - C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtkAudioService64.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Dell SupportAssist Agent (SupportAssistAgent) - Dell Inc. - C:\Program Files\Dell\SupportAssistAgent\bin\SupportAssistAgent.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: Wacom Professional Service (WTabletServicePro) - Wacom Technology, Corp. - C:\Program Files\Tablet\Wacom\WTabletServicePro.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\xbgmsvc.exe,-100 (xbgm) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\xbgmsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Zero Configuration Service (ZeroConfigService) - Intel® Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\ZeroConfigService.exe

--
End of file - 19225 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím kontrolu logu, na notebooku temer nejde pracovat

Příspěvekod jaro3 » 17 úno 2018 13:26

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
http://www.adlice.com/downloadprogress/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví se okno „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídající log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako C:\AdwCleaner [C?].txt ), jeho obsah sem celý vlož.


Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
-Pokud není program aktuální , klikni na možnost „Aktualizovat nyní“ či „Opravit nyní“.
- bude nalezena aktualizace a nainstaluje se.
- poté klikni na Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole, tak klikni na Uložit výsledky a vyber zkopírovat do schránky a vlož sem celý log. Nebo klikni na „Textový soubor ( .txt)“ a log si ulož.
-jinak se log nachází zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Dokončit, a program zavři křížkem vpravo nahoře.
(zatím nic nemaž!).
Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.

Stáhni si CrystalDiskInfo
Spusť program a klikni na Úpravy-Kopírovat. Poté sem vlož pomocí Ctrl+V obsah logu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

imikig08
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: únor 18
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím kontrolu logu, na notebooku temer nejde pracovat

Příspěvekod imikig08 » 17 úno 2018 13:48

díky :)

lod ADW CLEANER:

# AdwCleaner 7.0.8.0 - Logfile created on Sat Feb 17 12:43:41 2018
# Updated on 2018/08/02 by Malwarebytes
# Database: 02-16-2018.1
# Running on Windows 10 Home (X64)
# Mode: scan
# Support: https://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

No malicious services found.

***** [ Folders ] *****

PUP.Optional.Legacy, C:\Program Files (x86)\GreenTree Applications
PUP.Optional.Legacy, C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\ytd video downloader
PUP.Optional.Legacy, C:\ProgramData\ytd video downloader
PUP.Optional.Legacy, C:\Users\All Users\ytd video downloader


***** [ Files ] *****

No malicious files found.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI found.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts found.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks found.

***** [ Registry ] *****

PUP.Optional.Legacy, [Key] - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{1a413f37-ed88-4fec-9666-5c48dc4b7bb7}
PUP.Optional.Norassie, [Key] - HKU\S-1-5-21-2123025482-2815471090-2086536830-1001\Software\Norassie
PUP.Optional.Norassie, [Key] - HKCU\Software\Norassie
PUP.Optional.DriverDoc, [Key] - HKLM\SOFTWARE\MimarSinan


***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries.

*************************



########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt ##########

imikig08
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: únor 18
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím kontrolu logu, na notebooku temer nejde pracovat

Příspěvekod imikig08 » 17 úno 2018 13:59

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 17.02.18
Čas skenování: 13:53
Logovací soubor: 88ec5cc2-13e1-11e8-b06c-00e04c690983.json
Správce: Ano

-Informace o softwaru-
Verze: 3.3.1.2183
Verze komponentů: 1.0.262
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.3978
Licence: Zkušební

-Systémová informace-
OS: Windows 10 (Build 16299.248)
CPU: x64
Systém souborů: NTFS
Uživatel: DESKTOP-AL8877D\trace

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 402948
Zjištěné hrozby: 1
Hrozby umístěné do karantény: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)
Uplynulý čas: 3 min, 12 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Zakázáno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Detekovat
Potenciálně nežádoucí modifikace: Detekovat

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 1
Adware.Norassie, HKU\S-1-5-21-2123025482-2815471090-2086536830-1001\SOFTWARE\Norassie, Žádná uživatelská akce, [2713], [361347],1.0.3978

Hodnota v registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Soubor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)

imikig08
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: únor 18
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím kontrolu logu, na notebooku temer nejde pracovat

Příspěvekod imikig08 » 17 úno 2018 14:02

a crystal disc:

----------------------------------------------------------------------------
CrystalDiskInfo 7.5.1 (C) 2008-2018 hiyohiyo
Crystal Dew World : https://crystalmark.info/
----------------------------------------------------------------------------

OS : Windows 10 [10.0 Build 16299] (x64)
Date : 2018/02/17 14:01:32

-- Controller Map ----------------------------------------------------------
+ Intel(R) 6th Generation Core Processor Family Platform I/O SATA AHCI Controller [ATA]
- LITEON CV3-CE512-11 SATA 512GB
- Řadič prostorů úložišť [SCSI]

-- Disk List ---------------------------------------------------------------
(1) LITEON CV3-CE512-11 SATA 512GB : 512,1 GB [0/0/0, pd1]

----------------------------------------------------------------------------
(1) LITEON CV3-CE512-11 SATA 512GB
----------------------------------------------------------------------------
Model : LITEON CV3-CE512-11 SATA 512GB
Firmware : TC9110B
Serial Number : TW001D795508564P02OX
Disk Size : 512,1 GB (8,4/137,4/512,1/512,1)
Buffer Size : Neznámy údaj
Queue Depth : 32
# of Sectors : 1000215216
Rotation Rate : ---- (SSD)
Interface : Serial ATA
Major Version : ATA8-ACS
Minor Version : ATA/ATAPI-7 T13 1532D version 4a
Transfer Mode : SATA/600 | SATA/600
Power On Hours : 2236 hod.
Power On Count : 2301 krát
Temperature : 46 C (114 F)
Health Status : Dobrý
Features : S.M.A.R.T., AAM, 48bit LBA, NCQ, TRIM, DevSleep
APM Level : ----
AAM Level : FE00h [OFF]
Drive Letter : C:

-- S.M.A.R.T. --------------------------------------------------------------
ID Cur Wor Thr RawValues(6) Attribute Name
05 100 100 __0 000000000000 Počet přemapovaných sektorů
09 100 100 __0 0000000008BC Hodin v činnosti
0C 100 100 __0 0000000008FD Počet cyklů zapnutí zařízení
AF 100 100 __0 000000000000 Specifický pro výrobce
B0 100 100 __0 000000000000 Specifický pro výrobce
B1 100 100 __0 000000003BC8 Specifický pro výrobce
B2 100 100 __0 000000000000 Specifický pro výrobce
B3 100 100 __0 000000000000 Specifický pro výrobce
B4 100 100 __5 000000000A40 Specifický pro výrobce
B5 100 100 __0 000000000000 Specifický pro výrobce
B6 100 100 __0 000000000000 Specifický pro výrobce
BB 100 100 __0 000000000000 Specifický pro výrobce
C2 100 100 __0 00000000002E Teplota
C3 100 100 __0 000000000000 Specifický pro výrobce
C7 100 100 __0 000000000000 Specifický pro výrobce
EE 100 100 __0 000000000000 Specifický pro výrobce
F1 100 100 __0 000000001839 Total Host Writes
F2 100 100 __0 0000000016B3 Total Host Reads

-- IDENTIFY_DEVICE ---------------------------------------------------------
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
000: 0040 3FFF C837 0010 0000 0000 003F 0000 0000 0000
010: 5457 3030 3144 3739 3535 3038 3536 3450 3032 4F58
020: 0000 0000 0000 5443 3931 3130 4220 4C49 5445 4F4E
030: 2043 5633 2D43 4535 3132 2D31 3120 5341 5441 2035
040: 3132 4742 2020 2020 2020 2020 2020 8001 4000 2F00
050: 4000 0000 0000 0007 3FFF 0010 003F FC10 00FB 9D00
060: FFFF 0FFF 0000 0007 0003 0078 0078 0078 0078 0C00
070: 0000 0000 0000 0000 0000 001F 070E 0086 014C 014C
080: 01FE 0021 346B 7F01 4123 3469 BC01 4123 407F 0003
090: 0003 0000 0000 0000 FE00 0000 0000 0000 0000 0000
100: 12B0 3B9E 0000 0000 0000 0008 4000 0000 5002 3031
110: 008B 9A7C 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 4010
120: 4010 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0029 0000
130: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
140: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
150: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0007
160: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0003 0001
170: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
180: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
190: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
200: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 003D 0000 0000 4000
210: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0001 0000 0000
220: 0000 0000 1075 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
230: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
240: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
250: 0000 0000 0000 0000 0000 C4A5

-- SMART_READ_DATA ---------------------------------------------------------
+0 +1 +2 +3 +4 +5 +6 +7 +8 +9 +A +B +C +D +E +F
000: 01 00 05 03 00 64 64 00 00 00 00 00 00 00 09 02
010: 00 64 64 BC 08 00 00 00 00 00 0C 03 00 64 64 FD
020: 08 00 00 00 00 00 AF 03 00 64 64 00 00 00 00 00
030: 00 00 B0 03 00 64 64 00 00 00 00 00 00 00 B1 03
040: 00 64 64 C8 3B 00 00 00 00 00 B2 03 00 64 64 00
050: 00 00 00 00 00 00 B3 03 00 64 64 00 00 00 00 00
060: 00 00 B4 33 00 64 64 40 0A 00 00 00 00 00 B5 03
070: 00 64 64 00 00 00 00 00 00 00 B6 03 00 64 64 00
080: 00 00 00 00 00 00 BB 03 00 64 64 00 00 00 00 00
090: 00 00 C2 03 00 64 64 2E 00 00 00 00 00 00 C3 03
0A0: 00 64 64 00 00 00 00 00 00 00 C7 03 00 64 64 00
0B0: 00 00 00 00 00 00 EE 03 00 64 64 00 00 00 00 00
0C0: 00 00 F1 03 00 64 64 39 18 00 00 00 00 00 F2 03
0D0: 00 64 64 B3 16 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
0E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
0F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
100: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
110: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
120: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
130: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
140: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
150: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
160: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 0A 00 00 15
170: 03 00 01 00 02 2C 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
180: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
190: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 55

-- SMART_READ_THRESHOLD ----------------------------------------------------
+0 +1 +2 +3 +4 +5 +6 +7 +8 +9 +A +B +C +D +E +F
000: 01 00 05 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 09 00
010: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 0C 00 00 00 00 00
020: 00 00 00 00 00 00 AF 00 00 00 00 00 00 00 00 00
030: 00 00 B0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 B1 00
040: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 B2 00 00 00 00 00
050: 00 00 00 00 00 00 B3 00 00 00 00 00 00 00 00 00
060: 00 00 B4 05 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 B5 00
070: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 B6 00 00 00 00 00
080: 00 00 00 00 00 00 BB 00 00 00 00 00 00 00 00 00
090: 00 00 C2 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 C3 00
0A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 C7 00 00 00 00 00
0B0: 00 00 00 00 00 00 EE 00 00 00 00 00 00 00 00 00
0C0: 00 00 F1 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 F2 00
0D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
0E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
0F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
100: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
110: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
120: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
130: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
140: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
150: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
160: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
170: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
180: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
190: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 74

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím kontrolu logu, na notebooku temer nejde pracovat

Příspěvekod jaro3 » 17 úno 2018 19:44

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Scan“, po prohledání klikni na „ Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu klikni na „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídají log, (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
https://downloads.malwarebytes.com/file/JRT-EOL
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.


. spusť znovu Malwarebytes' Anti-Malware a dej Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na „Vše do karantény(smazat vybrané)“ a na „Exportovat záznam“ a vyber „textový soubor“ , soubor nějak pojmenuj a někam ho ulož. Zkopíruj se celý obsah toho logu.

Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.


Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY
64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků

další odkazy:
http://www.adlice.com/download/roguekiller/
http://www.bleepingcomputer.com/download/roguekiller/
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

imikig08
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: únor 18
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím kontrolu logu, na notebooku temer nejde pracovat

Příspěvekod imikig08 » 22 úno 2018 15:11

díky moc, zde je log z adw po čištění:

# AdwCleaner 7.0.8.0 - Logfile created on Thu Feb 22 14:06:21 2018
# Updated on 2018/08/02 by Malwarebytes
# Running on Windows 10 Home (X64)
# Mode: clean
# Support: https://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

No malicious services deleted.

***** [ Folders ] *****

Deleted: C:\Program Files (x86)\GreenTree Applications
Deleted: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\ytd video downloader
Deleted: C:\ProgramData\ytd video downloader
Deleted: C:\Users\All Users\ytd video downloader


***** [ Files ] *****

No malicious files deleted.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks deleted.

***** [ Registry ] *****

Deleted: [Key] - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{1a413f37-ed88-4fec-9666-5c48dc4b7bb7}
Deleted: [Key] - HKU\S-1-5-21-2123025482-2815471090-2086536830-1001\Software\Norassie
Deleted: [Key] - HKCU\Software\Norassie
Deleted: [Key] - HKLM\SOFTWARE\MimarSinan


***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries deleted.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries deleted.

*************************

::Tracing keys deleted
::Winsock settings cleared
::Additional Actions: 0



*************************

C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S0].txt - [1506 B] - [2018/2/17 12:43:41]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S1].txt - [1574 B] - [2018/2/22 14:5:44]


########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt ##########

imikig08
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: únor 18
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím kontrolu logu, na notebooku temer nejde pracovat

Příspěvekod imikig08 » 22 úno 2018 15:18

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.4 (07.09.2017)
Operating System: Windows 10 Home x64
Ran by trace (Administrator) on 22.02.2018 at 15:15:56,10
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 7

Successfully deleted: C:\WINDOWS\system32\Tasks\Pcd.DriverScan.M5Y6J (Task)
Successfully deleted: C:\WINDOWS\system32\Tasks\PCDEventLauncherTask (Task)
Successfully deleted: C:\WINDOWS\system32\Tasks\PCDoctorBackgroundMonitorTask (Task)
Successfully deleted: C:\WINDOWS\system32\Tasks\update-S-1-5-21-2123025482-2815471090-2086536830-1001 (Task)
Successfully deleted: C:\WINDOWS\system32\Tasks\update-sys (Task)
Successfully deleted: C:\WINDOWS\Tasks\update-S-1-5-21-2123025482-2815471090-2086536830-1001.job (Task)
Successfully deleted: C:\WINDOWS\Tasks\update-sys.job (Task)



Registry: 1

Successfully deleted: HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{BBF5C592-DC29-46B6-8D25-3B859AD690AA} (Registry Key)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 22.02.2018 at 15:16:56,09
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

imikig08
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: únor 18
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím kontrolu logu, na notebooku temer nejde pracovat

Příspěvekod imikig08 » 22 úno 2018 15:21

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 22.02.18
Čas skenování: 15:19
Logovací soubor: 5771c774-17db-11e8-ab71-ac2b6ea26222.json
Správce: Ano

-Informace o softwaru-
Verze: 3.3.1.2183
Verze komponentů: 1.0.262
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.4050
Licence: Zkušební

-Systémová informace-
OS: Windows 10 (Build 16299.248)
CPU: x64
Systém souborů: NTFS
Uživatel: DESKTOP-AL8877D\trace

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 403520
Zjištěné hrozby: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)
Hrozby umístěné do karantény: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)
Uplynulý čas: 1 min, 31 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Zakázáno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Detekovat
Potenciálně nežádoucí modifikace: Detekovat

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Hodnota v registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Soubor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)

imikig08
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: únor 18
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím kontrolu logu, na notebooku temer nejde pracovat

Příspěvekod imikig08 » 22 úno 2018 16:56

a poslední log:
RogueKiller V12.12.5.0 (x64) [Feb 19 2018] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.16299) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : trace [Práva správce]
Started from : C:\Users\trace\Desktop\RogueKiller_portable64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 02/22/2018 16:19:59 (Duration : 00:26:57)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 5 ¤¤¤
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-2123025482-2815471090-2086536830-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://dell15.msn.com/?pc=DCTE -> Nalezeno
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-2123025482-2815471090-2086536830-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://dell15.msn.com/?pc=DCTE -> Nalezeno
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-2123025482-2815471090-2086536830-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Default_Page_URL : http://dell15.msn.com/?pc=DCTE -> Nalezeno
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-2123025482-2815471090-2086536830-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Default_Page_URL : http://dell15.msn.com/?pc=DCTE -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{00ec9b23-cf30-4203-ae01-24b40cd90b43} | DhcpNameServer : 172.20.10.1 ([]) -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 1 ¤¤¤
[PUP.Gen0][Soubor] C:\Windows\SECOH-QAD.exe -> Nalezeno

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 1 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 0.0.0.0 www.google-analytics.com [Hj.Hosts]Nalezeno

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 3 ¤¤¤
[PUP.Gen0][Chrome:Addon] Profile 1 : Home - New Tab Page [ehhkfhegcenpfoanmgfpfhnmdmflkbgk] -> Nalezeno
[PUM.HomePage][Chrome:Config] Profile 1 [SecurePrefs] : session.startup_urls [chrome://apps/] -> Nalezeno
[PUM.SearchPage][Chrome:Config] Profile 1 [SecurePrefs] : default_search_provider_data.template_url_data.keyword [google.cz___] -> Nalezeno

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: LITEON CV3-CE512-11 SATA 512GB +++++
--- User ---
[MBR] fc79692c4e5b8304cec12a5e14717cda
[BSP] bee8670210c4729ac1e4f3497cc73a26 : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 500 MB
1 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 1026048 | Size: 128 MB
2 - Basic data partition | Offset (sectors): 1288192 | Size: 475673 MB
3 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] | Offset (sectors): 975468544 | Size: 510 MB
4 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] | Offset (sectors): 976513024 | Size: 11573 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím kontrolu logu, na notebooku temer nejde pracovat

Příspěvekod jaro3 » 22 úno 2018 17:41

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.

Vypni antivir i firewall.
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe

klik nahoře vpravo na .rar-file a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;

klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Pokud budou problémy , spusť zoek v nouz. režimu.

Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.


Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

imikig08
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: únor 18
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím kontrolu logu, na notebooku temer nejde pracovat

Příspěvekod imikig08 » 23 úno 2018 11:07

díky! zde je ještě log z rouge:

RogueKiller V12.12.5.0 (x64) [Feb 19 2018] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.16299) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : trace [Práva správce]
Started from : C:\Users\trace\Desktop\RogueKiller_portable64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 02/23/2018 10:29:15 (Duration : 00:28:37)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 5 ¤¤¤
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-2123025482-2815471090-2086536830-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://dell15.msn.com/?pc=DCTE -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-2123025482-2815471090-2086536830-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://dell15.msn.com/?pc=DCTE -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-2123025482-2815471090-2086536830-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Default_Page_URL : http://dell15.msn.com/?pc=DCTE -> Nahrazeno (http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... ar=msnhome)
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-2123025482-2815471090-2086536830-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Default_Page_URL : http://dell15.msn.com/?pc=DCTE -> Nahrazeno (http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... ar=msnhome)
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{00ec9b23-cf30-4203-ae01-24b40cd90b43} | DhcpNameServer : 172.20.10.1 ([]) -> Nahrazeno ()

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 1 ¤¤¤
[PUP.Gen0][Soubor] C:\Windows\SECOH-QAD.exe -> Smazáno

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 1 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 0.0.0.0 www.google-analytics.com [Hj.Hosts]Smazáno

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 3 ¤¤¤
[PUP.Gen0][Chrome:Addon] Profile 1 : Home - New Tab Page [ehhkfhegcenpfoanmgfpfhnmdmflkbgk] -> Smazáno
[PUM.HomePage][Chrome:Config] Profile 1 [SecurePrefs] : session.startup_urls [chrome://apps/] -> Smazáno
[PUM.SearchPage][Chrome:Config] Profile 1 [SecurePrefs] : default_search_provider_data.template_url_data.keyword [google.cz___] -> Smazáno

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: LITEON CV3-CE512-11 SATA 512GB +++++
--- User ---
[MBR] fc79692c4e5b8304cec12a5e14717cda
[BSP] bee8670210c4729ac1e4f3497cc73a26 : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 500 MB
1 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 1026048 | Size: 128 MB
2 - Basic data partition | Offset (sectors): 1288192 | Size: 475673 MB
3 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] | Offset (sectors): 975468544 | Size: 510 MB
4 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] | Offset (sectors): 976513024 | Size: 11573 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů