Kontrola logu

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: memphisto, Mods_senior, Security team

volvo1971
Level 3
Level 3
Příspěvky: 565
Registrován: prosinec 14
Pohlaví: Nespecifikováno

Kontrola logu

Příspěvekod volvo1971 » 13 čer 2018 18:33

Zdravím, potreboval bych zkontrolovat PC....bratr zapojil jeho USB do mého PC, chtel si presunout nejake fotky, nejak to blblo pak ji odpojil a mel jsem kostky na monitoru, absolutne nechapu, co to mohlo byt, mozna tam mel ten "borec" nejake viry...
je mozne, ze to bylo diky mojemu HDD, ktere odchazi...
Eset mi píše 4 hrozby, ale nenabizi mi je vymazat/vyléčit, dělal jsem kontrolu každého Disku ( hloubkovou kontrolu ) po jednom, nenašlo to nic, ale jakmile dělám kontrolu všech disků/paměti , prostě všeho tak mi to najde nějaké 4 hrozby a neukazuje mi, které soubory to jsou. Teda aspoň je nemůžu najít v protokolu...

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 18:29:46, on 13.6.2018
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.16299.0371)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamtray.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\Logitech Gaming Software\ArxApplets\Discord\logitechg_discord.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvNode\NVIDIA Web Helper.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA GeForce Experience\NVIDIA Share.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA GeForce Experience\NVIDIA Share.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jucheck.exe
C:\Users\pc\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_151\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_151\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\pc\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [FACEIT] "C:\Users\pc\AppData\Local\FACEITApp\update.exe" --processStart "FACEIT.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O4 - HKCU\..\Run: [Ubisoft Game Launcher] "C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\Uplay.exe" -uplay_silent
O4 - HKCU\..\RunOnce: [Application Restart #1] C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe --user-data-dir="C:\ProgramData\ESET\ESET Security\OPP\S-1-5-21-2280318073-3778435999-2292474207-1000\EsetOPPChromeProfile" --flag-switches-begin --flag-switches-end --restore-last-session http://eset.com/BPPRedirector/ESET-Safe ... 5ff2645c83
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Global Startup: SteelSeries Engine 3.lnk = C:\Program Files\SteelSeries\SteelSeries Engine 3\SteelSeriesEngine3.exe
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O15 - Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: BattlEye Service (BEService) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Common Files\BattlEye\BEService.exe
O23 - Service: CodeMeter Runtime Server (CodeMeter.exe) - WIBU-SYSTEMS AG - C:\Program Files (x86)\CodeMeter\Runtime\bin\CodeMeter.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: EasyAntiCheat - EasyAntiCheat Ltd - C:\Program Files (x86)\EasyAntiCheat\EasyAntiCheat.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Security\ekrn.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Hi-Rez Studios Authenticate and Update Service (HiPatchService) - Hi-Rez Studios - D:\Program Files (x86)\Hi-Rez Studios\HiPatchService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Logitech Gaming Registry Service (LogiRegistryService) - Logitech Inc. - C:\Program Files\Logitech Gaming Software\Drivers\APOService\LogiRegistryService.exe
O23 - Service: Malwarebytes Service (MBAMService) - Malwarebytes - C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA LocalSystem Container (NvContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA NetworkService Container (NvContainerNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: NVIDIA Telemetry Container (NvTelemetryContainer) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvTelemetry\NvTelemetryContainer.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender Advanced Threat Protection\MsSense.exe,-1001 (Sense) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender Advanced Threat Protection\MsSense.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: Wondershare Application Framework Service (WsAppService) - Wondershare - C:\Program Files (x86)\Wondershare\WAF\2.4.3.236\WsAppService.exe
O23 - Service: Wondershare Driver Install Service (WsDrvInst) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Wondershare\drfone\Library\DriverInstaller\DriverInstall.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\xbgmsvc.exe,-100 (xbgm) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\xbgmsvc.exe (file missing)
O23 - Service: ZAM Controller Service (ZAMSvc) - Copyright 2017. - C:\Program Files (x86)\Zemana AntiMalware\ZAM.exe

--
End of file - 10466 bytes



Reklama
volvo1971
Level 3
Level 3
Příspěvky: 565
Registrován: prosinec 14
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Kontrola logu

Příspěvekod volvo1971 » 13 čer 2018 18:56

Dovolil jsem si udělat TFC, adwcleaner hned, jelikož se tento postup dělá vždy, tak snad to nevadí..

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 7.2.0.0
# -------------------------------
# Build: 06-05-2018
# Database: 2018-06-12.1
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Scan
# -------------------------------
# Start: 06-13-2018
# Duration: 00:00:13
# OS: Windows 10 Pro
# Scanned: 41224
# Detected: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services found.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders found.

***** [ Files ] *****

No malicious files found.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI found.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts found.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks found.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries found.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries found.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs found.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries found.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs found.


AdwCleaner[S00].txt - [1287 octets] - [08/05/2018 22:06:48]
AdwCleaner[S01].txt - [1287 octets] - [09/05/2018 20:25:15]
AdwCleaner[C01].txt - [1392 octets] - [09/05/2018 20:25:28]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[S02].txt ##########

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 38456
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Kontrola logu

Příspěvekod jaro3 » 13 čer 2018 19:22

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
https://downloads.malwarebytes.com/file/JRT-EOL
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.


Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
-Pokud není program aktuální , klikni na možnost „Aktualizovat nyní“ či „Opravit nyní“.
- bude nalezena aktualizace a nainstaluje se.
- poté klikni na Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole, tak klikni na Zobrazit zprávu a vyber Export a vyber Kopírovat do schránky a vlož sem celý log. Nebo klikni na „Textový soubor ( .txt)“ a log si ulož.
-jinak se log nachází zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Dokončit, a program zavři křížkem vpravo nahoře.
(zatím nic nemaž!).
Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

volvo1971
Level 3
Level 3
Příspěvky: 565
Registrován: prosinec 14
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Kontrola logu

Příspěvekod volvo1971 » 13 čer 2018 21:09

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.4 (07.09.2017)
Operating System: Windows 10 Pro x64
Ran by pc (Administrator) on st 13.06.2018 at 20:32:42,18
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 0




Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on st 13.06.2018 at 20:36:32,18
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

volvo1971
Level 3
Level 3
Příspěvky: 565
Registrován: prosinec 14
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Kontrola logu

Příspěvekod volvo1971 » 13 čer 2018 21:19

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.4 (07.09.2017)
Operating System: Windows 10 Pro x64
Ran by pc (Administrator) on st 13.06.2018 at 20:32:42,18
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 0




Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on st 13.06.2018 at 20:36:32,18
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 38456
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Kontrola logu

Příspěvekod jaro3 » 13 čer 2018 23:12

A Malwarebytes' Anti-Malware?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

volvo1971
Level 3
Level 3
Příspěvky: 565
Registrován: prosinec 14
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Kontrola logu

Příspěvekod volvo1971 » 14 čer 2018 13:55

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 13.06.18
Čas skenování: 21:10
Logovací soubor: 6a9b9a50-6f3d-11e8-b8ff-14dae95240b1.json
Správce: Ano

-Informace o softwaru-
Verze: 3.5.1.2522
Verze komponentů: 1.0.374
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.5470
Licence: Bezplatný

-Systémová informace-
OS: Windows 10 (Build 16299.431)
CPU: x64
Systém souborů: NTFS
Uživatel: pc-PC\pc

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Spuštění skenování: Ruční
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 309575
Zjištěné hrozby: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)
Hrozby umístěné do karantény: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)
Uplynulý čas: 3 min, 38 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Zakázáno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Detekovat
Potenciálně nežádoucí modifikace: Detekovat

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Hodnota v registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Soubor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

WMI: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 38456
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Kontrola logu

Příspěvekod jaro3 » 14 čer 2018 19:20

Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.


Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY
64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků

další odkazy:
http://www.adlice.com/download/roguekiller/
http://www.bleepingcomputer.com/download/roguekiller/
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

volvo1971
Level 3
Level 3
Příspěvky: 565
Registrován: prosinec 14
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Kontrola logu

Příspěvekod volvo1971 » 15 čer 2018 16:32

RogueKiller V12.12.21.0 (x64) [Jun 11 2018] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.16299) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : pc [Práva správce]
Started from : C:\Program Files\RogueKiller\RogueKiller64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 06/15/2018 15:59:21 (Duration : 00:30:36)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 4 ¤¤¤
[Hj.Shortcut|PUP] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-2280318073-3778435999-2292474207-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce | Application Restart #1 : C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe --user-data-dir="C:\ProgramData\ESET\ESET Security\OPP\S-1-5-21-2280318073-3778435999-2292474207-1000\EsetOPPChromeProfile" --flag-switches-begin --flag-switches-end --restore-last-session http://eset.com/BPPRedirector/ESET-Safe ... 5ff2645c83 [x][x][x][x] -> Nalezeno
[Hj.Shortcut|PUP] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-2280318073-3778435999-2292474207-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce | Application Restart #1 : C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe --user-data-dir="C:\ProgramData\ESET\ESET Security\OPP\S-1-5-21-2280318073-3778435999-2292474207-1000\EsetOPPChromeProfile" --flag-switches-begin --flag-switches-end --restore-last-session http://eset.com/BPPRedirector/ESET-Safe ... 5ff2645c83 [x][x][x][x] -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-2280318073-3778435999-2292474207-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_TrackProgs : 0 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-2280318073-3778435999-2292474207-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_TrackProgs : 0 -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 1 ¤¤¤
[Hidden.ADS][Stream] C:\Windows:CM_36faabd924501fcd2f743302621d89eb425ec11f74fef19a5e0fe69c3f0b5201 -> Nalezeno

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD5000AAKX-603CA0 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] a8bd78301d6825e1d02c5caa8a8cb053
[BSP] 26054d1d6d1a29bcdb267d680a3bf3e0 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 99550 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 204085248 | Size: 450 MB
3 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 205006848 | Size: 376838 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 38456
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Kontrola logu

Příspěvekod jaro3 » 15 čer 2018 19:15

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.

Vypni antivir i firewall.
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe

klik nahoře vpravo na .rar-file a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;

klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Pokud budou problémy , spusť zoek v nouz. režimu.

Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.


Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

volvo1971
Level 3
Level 3
Příspěvky: 565
Registrován: prosinec 14
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Kontrola logu

Příspěvekod volvo1971 » 17 čer 2018 11:20

RogueKiller V12.12.21.0 (x64) [Jun 11 2018] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.16299) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : pc [Práva správce]
Started from : C:\Program Files\RogueKiller\RogueKiller64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 06/17/2018 09:48:08 (Duration : 00:29:59)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 4 ¤¤¤
[Hj.Shortcut|PUP] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-2280318073-3778435999-2292474207-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce | Application Restart #1 : C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe --user-data-dir="C:\ProgramData\ESET\ESET Security\OPP\S-1-5-21-2280318073-3778435999-2292474207-1000\EsetOPPChromeProfile" --flag-switches-begin --flag-switches-end --restore-last-session http://eset.com/BPPRedirector/ESET-Safe ... 5ff2645c83 [x][x][x][x] -> Smazáno
[Hj.Shortcut|PUP] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-2280318073-3778435999-2292474207-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce | Application Restart #1 : C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe --user-data-dir="C:\ProgramData\ESET\ESET Security\OPP\S-1-5-21-2280318073-3778435999-2292474207-1000\EsetOPPChromeProfile" --flag-switches-begin --flag-switches-end --restore-last-session http://eset.com/BPPRedirector/ESET-Safe ... 5ff2645c83 [x][x][x][x] -> ERROR [2]
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-2280318073-3778435999-2292474207-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_TrackProgs : 0 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-2280318073-3778435999-2292474207-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_TrackProgs : 0 -> Nahrazeno (1)

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 1 ¤¤¤
[Hidden.ADS][Stream] C:\Windows:CM_36faabd924501fcd2f743302621d89eb425ec11f74fef19a5e0fe69c3f0b5201 -> Smazáno

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD5000AAKX-603CA0 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] a8bd78301d6825e1d02c5caa8a8cb053
[BSP] 26054d1d6d1a29bcdb267d680a3bf3e0 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 99550 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 204085248 | Size: 450 MB
3 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 205006848 | Size: 376838 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 38456
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Kontrola logu

Příspěvekod jaro3 » 17 čer 2018 20:29

Ještě to další.


+
Stáhni si Memtest:

Políčko , ve kterém je napsáno:
All unused RAM , změň na 2048.
-dej Start , nech nejméně 2h běžet , pokud bude po 2h stále 0 errors , jsou v pořádku.
V případě vyšších kapacit RAM je třeba Memtest spustit několikrát , pro 2GB ( jednotlivá největší kapacita RAM) 2x , pro 4GB 3x , pro 8Gb 4x ap.
poklepej na Memtest , pak znovu a znovu , do políček všech Memtestů napiš 2048 , pak dej u všech Memtestů "Start".

Ještě zkontrolovat HDD na chyby ,popř. zkusit jeho defragmentaci ..

Stáhni si CrystalDiskInfo
Spusť program a klikni na Úpravy-Kopírovat. Poté sem vlož pomocí Ctrl+V obsah logu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 10 hostů