Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Gramud
nováček
Příspěvky: 43
Registrován: srpen 18
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Gramud » 10 srp 2018 18:51

Když už jsem si včera večer myslela, že všechno bude OK, tak né. Přivezla jsem si domů novou laserovou tiskárnu Samsung a nejde mi řádně nainstalovat. Resp. instalace proběhne jakože bez chyby, ale počítač při tisku s tiskárnou nekomunikuje. Hází mi to chybu, kterou je možno vidět na obrázku. :/
Přílohy
tiskárna.png

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 10 srp 2018 19:04

Koukni sem
https://www.google.cz/search?q=ms+offic ... 6vvBLDUhuI

nebo navštiv sekci
viewforum.php?f=35

nemůže být ta tiskárna špatná?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Gramud
nováček
Příspěvky: 43
Registrován: srpen 18
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Gramud » 10 srp 2018 19:06

To netuším. Je zcela nová a v jejím softwaru je napsáno, že je aktivní, připojená a nastavená jako výchozí. Mám silný dojem, že to má souvislost s registry, jako by mě počítač nebral jako administrátora, tudíž se ani ta konfigurace MS Office neudělá, protože nemá povolení. Rozumíte, jak to myslím?

Gramud
nováček
Příspěvky: 43
Registrován: srpen 18
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Gramud » 10 srp 2018 19:14

Jinak všechny příspěvky ohledně konfigurace jsem pročítala. Nic z toho nepomohlo.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 10 srp 2018 20:36

Tu tiskárnu bych přeinstaloval , nebo si přečetl manuál , šel na jejich stránky.
Ten Office taky. Nebo zde na fóru najít odpovídající sekci , kolegové určitě poradí , já jsem v sekci viry.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Gramud
nováček
Příspěvky: 43
Registrován: srpen 18
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Gramud » 10 srp 2018 20:41

Šla jsem na stránky Samsung. Stáhla od nich ovladač. Chci ho nainstalovat a už nejde nic. Nemohu nic otevřít (ani obrázky), ani rozkliknout programy... Restart počítače nepomohl. Nevím, co s tím. :( Po těch pěti dnech už začínám být vážně zoufalá. :(

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 10 srp 2018 22:29

Hm , máš dost volného místa na disku?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Gramud
nováček
Příspěvky: 43
Registrován: srpen 18
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Gramud » 10 srp 2018 23:01

Právě jsem objednala na Alze 1TB pevný disk Seagate Barracuda. Zítra po něj jedu. Pak přesunu osobní dokumenty na nový disk a na tomto SSD nainstaluji nově W10. Snad nenastanou komplikace. Už mi z toho hrabe.

Gramud
nováček
Příspěvky: 43
Registrován: srpen 18
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu  Vyřešeno

Příspěvekod Gramud » 12 srp 2018 17:02

Velice Vám jaro3 děkuji za pomoc. Stačilo udělat opravu systému W10, znovu nainstalovat MS Office, nastavit zálohování systému na nový HDD a případné rozšíření paměti také na druhý HDD, přesunout všechna osobní data a vše funguje, jak má. :) I tiskárna tiskne. :)


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů