Stránka 5 z 5

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 10 srp 2018 18:51
od Gramud
Když už jsem si včera večer myslela, že všechno bude OK, tak né. Přivezla jsem si domů novou laserovou tiskárnu Samsung a nejde mi řádně nainstalovat. Resp. instalace proběhne jakože bez chyby, ale počítač při tisku s tiskárnou nekomunikuje. Hází mi to chybu, kterou je možno vidět na obrázku. :/

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 10 srp 2018 19:04
od jaro3
Koukni sem
https://www.google.cz/search?q=ms+offic ... 6vvBLDUhuI

nebo navštiv sekci
viewforum.php?f=35

nemůže být ta tiskárna špatná?

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 10 srp 2018 19:06
od Gramud
To netuším. Je zcela nová a v jejím softwaru je napsáno, že je aktivní, připojená a nastavená jako výchozí. Mám silný dojem, že to má souvislost s registry, jako by mě počítač nebral jako administrátora, tudíž se ani ta konfigurace MS Office neudělá, protože nemá povolení. Rozumíte, jak to myslím?

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 10 srp 2018 19:14
od Gramud
Jinak všechny příspěvky ohledně konfigurace jsem pročítala. Nic z toho nepomohlo.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 10 srp 2018 20:36
od jaro3
Tu tiskárnu bych přeinstaloval , nebo si přečetl manuál , šel na jejich stránky.
Ten Office taky. Nebo zde na fóru najít odpovídající sekci , kolegové určitě poradí , já jsem v sekci viry.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 10 srp 2018 20:41
od Gramud
Šla jsem na stránky Samsung. Stáhla od nich ovladač. Chci ho nainstalovat a už nejde nic. Nemohu nic otevřít (ani obrázky), ani rozkliknout programy... Restart počítače nepomohl. Nevím, co s tím. :( Po těch pěti dnech už začínám být vážně zoufalá. :(

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 10 srp 2018 22:29
od jaro3
Hm , máš dost volného místa na disku?

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 10 srp 2018 23:01
od Gramud
Právě jsem objednala na Alze 1TB pevný disk Seagate Barracuda. Zítra po něj jedu. Pak přesunu osobní dokumenty na nový disk a na tomto SSD nainstaluji nově W10. Snad nenastanou komplikace. Už mi z toho hrabe.

Re: Prosím o kontrolu logu  Vyřešeno

Napsal: 12 srp 2018 17:02
od Gramud
Velice Vám jaro3 děkuji za pomoc. Stačilo udělat opravu systému W10, znovu nainstalovat MS Office, nastavit zálohování systému na nový HDD a případné rozšíření paměti také na druhý HDD, přesunout všechna osobní data a vše funguje, jak má. :) I tiskárna tiskne. :)