Kernel_data_inpage_error

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
Tom8sh16
Level 2
Level 2
Příspěvky: 156
Registrován: říjen 06
Bydliště: okolí KV
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Kernel_data_inpage_error

Příspěvekod Tom8sh16 » 28 říj 2006 13:25

čus
potřeboval bych pomoct občas se mi staneže zapnu kompa, chvíli jede v pohodě a pak se zobrazí modrá obrazovka s nápisem: kernel_data_inpage_error ... a nějaký kecy.Někdy se mi to stane třeba dvakrát denně a já newim co s tim ..prosím pomocte aby to zase jelo tak jak má.
Četl sem si tady Vaše rady a zkopíroval to co tam píšete tak pls help me . předem díky .



Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 13:04:40, on 28.10.2006
Platform: Windows XP (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Eset\nod32kui.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe
C:\Program Files\Executive Software\DiskeeperLite\DKService.exe
C:\Program Files\Eset\nod32krn.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Opera\Opera.exe
C:\WINDOWS\System32\UAService7.exe
C:\totalcmd\TOTALCMD.EXE
D:\Hijackthis\hijackthis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://google.icq.com/search/search_frame.php
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://google.icq.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Microsoft Internet Explorer
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
R3 - URLSearchHook: ICQ Toolbar - {855F3B16-6D32-4fe6-8A56-BBB695989046} - D:\ICQLite\ICQToolbar\toolbaru.dll
O2 - BHO: Yahoo! Toolbar Helper - {02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll (file missing)
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {0768CFD1-4D15-8E6D-6967-AFA074AD33E7} - (no file)
O2 - BHO: WebTransBHO Class - {2DB66063-BB98-466A-AA0D-3E7ACF5ED853} - D:\Translator\WEBIE.DLL
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {f7d40011-29bb-43eb-9c97-875ce89e9e36} - C:\WINDOWS\System32\hp101.tmp (file missing)
O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll (file missing)
O3 - Toolbar: ICQ Toolbar - {855F3B16-6D32-4fe6-8A56-BBB695989046} - D:\ICQLite\ICQToolbar\toolbaru.dll
O3 - Toolbar: WebTranslator - {BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} - D:\Translator\WEBIE.DLL
O3 - Toolbar: &Rádio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [nod32kui] "C:\Program Files\Eset\nod32kui.exe" /WAITSERVICE
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - Startup: PowerReg Scheduler.exe
O8 - Extra context menu item: &ICQ Toolbar Search - res://D:\ICQLite\ICQToolbar\toolbaru.dll/SEARCH.HTML
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Office Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: WebTran - {7E6A20FB-153F-402c-A84B-1A64E1955D3D} - D:\Translator\WEBIE.DLL
O9 - Extra button: Zdroje informací - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: ICQ Lite - {B863453A-26C3-4e1f-A54D-A2CD196348E9} - D:\ICQLite\ICQLite\ICQLite.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ Lite - {B863453A-26C3-4e1f-A54D-A2CD196348E9} - D:\ICQLite\ICQLite\ICQLite.exe
O9 - Extra button: (no name) - {BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} - (no file)
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748450} - D:\Translator\WEBIE.DLL
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Nastavit překladač - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748450} - D:\Translator\WEBIE.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748451} - D:\Translator\WEBIE.DLL
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Přeložit &označený text - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748451} - D:\Translator\WEBIE.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748452} - D:\Translator\WEBIE.DLL
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Přeložit &stránku - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748452} - D:\Translator\WEBIE.DLL
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{D244EC97-81B3-44F4-AE16-9452C28C323A}: NameServer = 192.168.11.10
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{D244EC97-81B3-44F4-AE16-9452C28C323A}: NameServer = 192.168.1.10
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\..\{D244EC97-81B3-44F4-AE16-9452C28C323A}: NameServer = 192.168.11.10
O17 - HKLM\System\CS3\Services\Tcpip\..\{D244EC97-81B3-44F4-AE16-9452C28C323A}: NameServer = 192.168.11.10
O23 - Service: Diskeeper - Executive Software International, Inc. - C:\Program Files\Executive Software\DiskeeperLite\DKService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: NOD32 Kernel Service (NOD32krn) - Eset - C:\Program Files\Eset\nod32krn.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SecuROM User Access Service (V7) (UserAccess7) - Sony DADC Austria AG. - C:\WINDOWS\System32\UAService7.exe

Reklama
Uživatelský avatar
mikel
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2298
Registrován: květen 05
Bydliště: Karviná
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod mikel » 28 říj 2006 13:49

Źádného šmejda (aktivního) tam nemáš, Fixni v Hijacku jenom zbytečnosti:

O2 - BHO: Yahoo! Toolbar Helper - {02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {0768CFD1-4D15-8E6D-6967-AFA074AD33E7} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {f7d40011-29bb-43eb-9c97-875ce89e9e36} - C:\WINDOWS\System32\hp101.tmp (file missing)
O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O9 - Extra button: (no name) - {BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} - (no file)

U toho červeného souboru si ověř, že už na disku není. Je to šmejd, ale měl by být už smazaný.

Třeba ty problémy způsobuje Diskeeper. Zkus vypnout defragmentaci na pozadí, jestli se to nezlepší.
Znáte pravidla?
Tipy a triky ve Windows XP
Návody: HijackThis, MWAV, CCleaner (THX to mijaja)
Problémy, které chcete vyřešit pište sem do fóra. Neposílejte je emailem ani po ICQ!

Uživatelský avatar
fredik
člen Security týmu
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4680
Registrován: červenec 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod fredik » 28 říj 2006 14:51

Vyzkoušej provést kontrolu disku:
Start -> Spustit ... a tam napiš Chkdsk /f /r objeví se ti hláška a tu odsouhlasíš. Pak restartuj systém nebo stačí počkat až spustíš systém někdy znova a po restartu proběhne kontrola disku, bude chvilku trvat.

Jestli ti to ještě spadne tak opiš ještě číslo chyby, mělo by to být v takovémto tvaru:
***STOP číslo_chyby (parametr1,parametr2,parametr3,parametr4)
takže např. 0x0000007A (0xE177B4E8, 0xC0000185, 0xBF92A0F9, 0x1AFE8660)

Uživatelský avatar
Tom8sh16
Level 2
Level 2
Příspěvky: 156
Registrován: říjen 06
Bydliště: okolí KV
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod Tom8sh16 » 28 říj 2006 15:47

Díky ... snad už to bude fungovat.

Luboš
Tvůrce článků
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2038
Registrován: květen 05
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod Luboš » 28 říj 2006 15:56

Pokud ti to ještě nefunguje, tak bude problém asi ve stránkovacím souboru. Zkus ho přesunout na jiný fyzický harddisk anebo aspoň na jiný oddíl. Neinstaloval jsi náhodou další fyzický harddisk? Problém může být v jeho ovladači.
Potřebujete jinou pomoc při řešení problému ve Windows 10? Stáhněte si soubor Win10-finty.

Uživatelský avatar
Tom8sh16
Level 2
Level 2
Příspěvky: 156
Registrován: říjen 06
Bydliště: okolí KV
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod Tom8sh16 » 28 říj 2006 16:00

Zatim mi to funguje , ale nevim jestli to vydrží. Ne nedělal jsem nic s HDD, akorát si přehazuju disky. Na jednom (160 Gb ) mám Windows XP a na dalších dvou mám linuxu ( Gentoo, Gubuntu )jestli to třeba nebude timhle, co ?


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů