Stránka 2 z 2

Re: Potvrzení o doručení a přečtení u e-mailů

Napsal: 11 úno 2022 12:20
od petr22
Tak dobre - vyzadovat to muzes, ale nikdo neni povinnen tomu vyhovet.

Kdyz to druha strana nechce posilat tak nemas zadne paky jak ji k tomu donutit.

Navic to, ze prislo potvrzeni doruceni neznamena ze je zprava ve schrance daneho uzivatele.

Bez spoluprace druhe strany ten problem nema reseni.

Re: Potvrzení o doručení a přečtení u e-mailů

Napsal: 11 úno 2022 22:07
od kanoe222
vlazy co je na tom nepochopitelne?

je to ako keby som ti hodil do schranky reklamny letak, a potom na nom od teba pozadoval ze po precitani musis ist na postu a poslat mi o tom dopis.
otazka je, urobis to? Nie pomyslis si o mne aky som kkt a letak vyhodis.

Problem je v tom, ze toto presne pozadujes po prijemcoch mailu kde si si vyziadal potvrdenie o prijati.
Je to na uzivatelovi ci ti fakt posle potvrdenie(ci pojde na tu postu a posle mi dopis o prijati), alebo ta ma na haku, mail si precita, pomysli si o tebe to co som pisal vyssie, a nic neposle.

Re: Potvrzení o doručení a přečtení u e-mailů

Napsal: 11 úno 2022 22:46
od mmmartin
Pro soukromou osobu existují dvě cesty, jak si opatřit potvrzení o doručení písemnosti: doporučený dopis s doručenkou a datová zpráva cestou datové schránky. Ale ani tak není zaručené, že si adresát zprávu přečte, navíc v systému datových schránek byla zavedena fikce doručení po uplynutí deseti dnů.

Re: Potvrzení o doručení a přečtení u e-mailů

Napsal: 11 úno 2022 23:11
od šulda
Jako fakt tohle někdo řeší? Moc často nereaguji, ale tohle je opravdu "úsměvné" :lol: Chceš vědět v kolik sem si vyměnil spodky? :evil:

Re: Potvrzení o doručení a přečtení u e-mailů

Napsal: 12 úno 2022 01:39
od vlazy
kanoe222:
Je vidět, že vůbec nechápeš o co tu jde. Nejde o to jestli někdo to potvrzení o přečtení e-mailu odešle a nebo ne. To záleží na každým jestli to je ochoten jednoduše odkliknout nebo ne. Jde o to, že i když to někdo odklikne a tím to přečtení e-mailu potvrdí tak ta zpráva o tom ne vždy je tomu který si o ni požádal doručená. Také jde i o to, že když někdo odešle e-mail s požadavkem potvrzení o doručení tak to potvrzení které by měl odesílat poštovní server (nezáleží to na adresátovi e-mailu) už nějakou delší dobu nechodí. Pokud ta možnost zadat potvrzení o to v poštovních programech je tak by to mohlo i fungovat.

šulda:
Co je na tom divného, že to někdo řeší? Ty to neřešíš a je to tvoje věc. Že to někdo řeší tak je to zase jeho věc a tobě nebo komukoliv by do toho nemělo nic být. Je naivní někomu vnucovat něco stylem já to neřeším a tak ty to neřeš taky a ještě se mu kvůli tomu posmívat. :mad:

Re: Potvrzení o doručení a přečtení u e-mailů

Napsal: 12 úno 2022 03:50
od petr22
Ano, ta moznost v programu je, ale pokud druha strana to potvrzeni neposle, tak ti nic neprijde.

I kdyz se na hlavu postavis, at chces sebevic, potrebujes aby druha strana aktivovala zasilani potvrzeni
o doruceni. Bez spoluprace s konkretnim spravcem konkretniho mailserveru to nepujde.

Funkci, ktere vyzaduji aktivaci nejakeho nastaveni na opacne strane a jinak nefunguji je v mailovem klientu mnoho.

Re: Potvrzení o doručení a přečtení u e-mailů

Napsal: 12 úno 2022 12:44
od vlazy
petr22:
Vidím, že asi také příliš nechápeš o co tu jde. Pokud to potvrzení o doručení e-mailu druhá strana nepošle tak je snad jasné, že to nemůže přijít. Tu ale jde o to proč to najednou přestalo chodit když to kdysi až na některé malé výjimky fungovalo bez problémů a chodilo to pokud ten požadavek k e-mailu byl přidaný. Kdyby to přestalo chodit pouze z některých schránek tak by se to dalo pochopit, že to ty schránky přestaly podporovat, ale ono to už nechodí ze žádné schránky.