Problém s kreditem pro VoIP Mikrotech

Jakékoliv komunikační nástroje jako Skype, ICQ, Windows messenger...ale i různé diskuze, chaty…

Moderátor: Mods_senior

Zivan
Level 3
Level 3
Příspěvky: 406
Registrován: leden 10
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Problém s kreditem pro VoIP Mikrotech

Příspěvekod Zivan » 12 kvě 2017 23:41

Ty na jednu stranu chces vyresit problem s pripisovanim kreditu, aby jsi se mohl na to posilani spolehnout, ale i kdyz si jses jisty, ze jsi to poslal spravne, tak nejsi ochotny risknout 25Kc? Nevim jake mas utraty, ja kdyz zjistim, ze mam kredit pod 100Kc, tak tam poslu dalsi stovku a az to zas klesne, tak poslu dalsi. Vzdy mi prijde email, ze mi byl navysen kredit.

Kdyz jsem pred lety zacinal s VOIP, tak jsem si postupne zridil ucty u 4 operatoru a prubezne jsem je zkousel. Nejvice problemu jsem mel s Mikrotechem, tak jsem zacal pouzivat jineho operatora a bylo po problemech. To by mohlo byt i reseni pro tebe.



Reklama
Uživatelský avatar
Grander
Level 3
Level 3
Příspěvky: 423
Registrován: leden 12
Pohlaví: Muž

Re: Problém s kreditem pro VoIP Mikrotech

Příspěvekod Grander » 12 kvě 2017 23:49

zkus někdy zaslat nějakou platbu např. za elektřinu třeba o 0,01 Kč nižší a pak asi uvidíš jaká bude na to reakce.

Říká ti něco pojem haléřové vyrovnání? Ty faktury za elektřinu apod ti posílají zpravidla zaokrouhlené na koruny, a to i směrem dolů, takže na tom ta firma "prodělává". Kdežto ty tu operátorovi posíláš opravdu haléřové částky a řešíš, že ti to nesedí. Pak se nediv, že se s tebou moc nechtějí bavit na infolince, i když ten jejich přístup nebyl správný.

Jejich zaměstnancem fakt nejsem, a ani zákazníkem, mám jiného VoIP operátora. Neřeknu kterého, ještě bys tam chtěl přejít. Pár desítek zákazníků jako ty, a museli by zpřísnit podmínky pro všechny. Kvůli takovým, jako ty, se zavádí věci jako minimální částka pro dobití.

Jako uvědomělý zákazník ses jistě před uzavřením obchodního vztahu seznámil s podmínkami služby včetně možnosti zpoplatněné reklamace, tak si tu teď nestěžuj, že po tobě možná budou chtít 25 Kč.

Dodatečně přidáno po 4 minutách 11 vteřinách:
Tohle je typickej přístup, jakmile se jedná o výhody, tak "se nemají co divit, když nevyžadují minimální útratu", ale jakmile dojde na "daň" za tyto výhody v podobě zpoplatněné neoprávněné reklamace (o níž jsi musel vědět, viz výše), tak najednou píšeš jak ta firma zneužívá chudáky zákazníky.

Uživatelský avatar
vlazy
Level 3
Level 3
Příspěvky: 434
Registrován: únor 16
Pohlaví: Muž

Re: Problém s kreditem pro VoIP Mikrotech

Příspěvekod vlazy » 13 kvě 2017 03:30

Zivan píše:Ty na jednu stranu chces vyresit problem s pripisovanim kreditu, aby jsi se mohl na to posilani spolehnout,
Samozřejmě, že bych se na to připisování kreditu chtěl spolehnout. Tebe by snad nevadila nějaká služba na kterou by ses nemohl zcela vždy spolehnout?
Zivan píše:ale i kdyz si jses jisty, ze jsi to poslal spravne, tak nejsi ochotny risknout 25Kc?
Kvůli 22,12 Kč se mi příliš nechce s nimi dohadovat. Ono by to nemuselo být pouze 25 Kč co bych riskoval, ale tak jak jsem to pochopil podle těch jejích pravidel třeba i několikanásobek této částky.
Zivan píše:Nevim jake mas utraty, ja kdyz zjistim, ze mam kredit pod 100Kc, tak tam poslu dalsi stovku a az to zas klesne, tak poslu dalsi. Vzdy mi prijde email, ze mi byl navysen kredit.
Za celý loňský rok jsem u VoIP od Mikrotech měl útratu 99,568 Kč za 132,87 protelefonovaných minut. Za letošek tam mám prozatím útratu 84,798 Kč za 115,07 minut. Nyní mne můžeš začít kritizovat za to, že málo telefonují a pro firmu Mikrotech nejsem výdělečný zákazník. Každý má jinou potřebu telefonování. Proč bych si měl předplácet kredit třeba po 100 Kč když bych to možná ani za rok neprotelefonoval? Mne e-mail o navýšení kreditu nechodí, ale to není pro mne nic důležitého. To si musím zjistit sám pokud chci.
Zivan píše:Kdyz jsem pred lety zacinal s VOIP, tak jsem si postupne zridil ucty u 4 operatoru a prubezne jsem je zkousel. Nejvice problemu jsem mel s Mikrotechem, tak jsem zacal pouzivat jineho operatora a bylo po problemech. To by mohlo byt i reseni pro tebe.
To by příliš řešení pro mne nebylo. Jiní VoIP operátoři mají většinou nějaký měsíční paušál nebo podmínku minimální útraty za určité období a kdybych to měl plnit tak by to ve výsledku mohlo být pro mne stejné nebo i dražší než telefonování přes mobilního operátora. Lidí používají VoIP většinou asi proto aby to měli levnější.

Grander píše:Říká ti něco pojem haléřové vyrovnání? Ty faktury za elektřinu apod ti posílají zpravidla zaokrouhlené na koruny, a to i směrem dolů, takže na tom ta firma "prodělává".
Ne vždy je to zaokrouhlování směrem dolů. Záleží kolik je ta haléřová částka a to zaokrouhlení může být i směrem nahoru. Na někom můžou prodělávat a na jiných vydělávat a ve výsledku to pak může vyjít přibližně nastejno.
Grander píše:Kdežto ty tu operátorovi posíláš opravdu haléřové částky a řešíš, že ti to nesedí.
Takže podle tebe je zcela normální a v pořádku když haléřové částky nesedí? Asi opravdu by jsi si měl vyzkoušet poslat např. tu platbu za elektřinu o 0,01 Kč nižší a když pak budou mít námitky, že jim to nesedí tak jim pak napiš, že haléře se podle tebe neřeší. Nebuď pak ale překvapený z toho jaká bude jejích reakce na to.
Grander píše:Kvůli takovým, jako ty, se zavádí věci jako minimální částka pro dobití.
Podle tebe je snad nenormální utrácet málo? :mad: Líbilo by se ti kdyby někde v obchodě byl limit na rohlíky minimálně 15 a nemohl by jsi si jich tam koupit třeba pouze 3?
Grander píše:Jako uvědomělý zákazník ses jistě před uzavřením obchodního vztahu seznámil s podmínkami služby včetně možnosti zpoplatněné reklamace, tak si tu teď nestěžuj, že po tobě možná budou chtít 25 Kč.
To ale neznamená, že se mi v těch podmínkách musí úplně všechno líbit a měl bych je považovat za zcela ideální.
Grander píše:Tohle je typickej přístup, jakmile se jedná o výhody, tak "se nemají co divit, když nevyžadují minimální útratu", ale jakmile dojde na "daň" za tyto výhody v podobě zpoplatněné neoprávněné reklamace (o níž jsi musel vědět, viz výše), tak najednou píšeš jak ta firma zneužívá chudáky zákazníky.
Všechno by se mělo provozovat na základě čestného a solidního jednání. Kdysi se mluvilo, že "zákazník náš pán" ale bohužel už to hodně dávno neplatí. Zákazníci jsou pouze zdrojem příjmu a pokud příliš nepřispívají na ten příjem nebo chtějí něco řešit tak najednou jsou takoví zákazníci nežádoucí. :|

Uživatelský avatar
Grander
Level 3
Level 3
Příspěvky: 423
Registrován: leden 12
Pohlaví: Muž

Re: Problém s kreditem pro VoIP Mikrotech

Příspěvekod Grander » 13 kvě 2017 05:23

"Takže podle tebe je zcela normální a v pořádku když haléřové částky nesedí?"
Není to normální, ale pokud to chceš řešit, tak bys měl zvolit trochu serioznější přístup, než posílat si tam 1,15 Kč. Kdybys tam poslal aspoň 50, tak bys třeba měl menší dilema, zda jít do reklamace a i v očích té firmy bys vypadal seriozněji.

"Podle tebe je snad nenormální utrácet málo? Líbilo by se ti kdyby někde v obchodě byl limit na rohlíky minimálně 15 a nemohl by jsi si jich tam koupit třeba pouze 3?"
Normální je utrácet tolik, kolik uznáš za vhodné. Jen pak musíš počítat, že kvalita služeb bude pravděpodobně odpovídat ceně.

"To ale neznamená, že se mi v těch podmínkách musí úplně všechno líbit a měl bych je považovat za zcela ideální."
Fajn, v tom případě jsi měl jít o dům dál. Jestli chceš reklamovat bez rizika platby 25 Kč, tak můžeš jít k třeba k Vodafonu, budeš sice platit 10x tolik, ale budou s tebou na infolince jednat velice slušně, i kdybys tam volal ve 3 ráno. Ovšem nepovolí ti tam nabíjet kredit po korunách.

"Kdysi se mluvilo, že "zákazník náš pán" ale bohužel už to hodně dávno neplatí. Zákazníci jsou pouze zdrojem příjmu a pokud příliš nepřispívají na ten příjem nebo chtějí něco řešit tak najednou jsou takoví zákazníci nežádoucí."
Dobré ráno, zákazníci vždycky byli zdrojem příjmů, firmy nejsou charita. Náš zákazník - náš pán, tím se rozumí, že zákazník firmu živí, a proto se s ním snaží udržet dobré vztahy. Pokud ale zákazník firmě moc nevydělává a naopak jestě vyčerpává její zdroje řešením různých situací, takže je pro firmu nakonec prodělečný, tak pak samozřejmě takový zákazník je pro firmu nežádoucí a nemá důvod se k němu chovat jako k pánovi. To je zcela logické.

Moje rada zní: zkus tu reklamaci, ať víš, na čem seš.

Uživatelský avatar
vlazy
Level 3
Level 3
Příspěvky: 434
Registrován: únor 16
Pohlaví: Muž

Re: Problém s kreditem pro VoIP Mikrotech

Příspěvekod vlazy » 13 kvě 2017 12:56

Grander píše:Není to normální, ale pokud to chceš řešit, tak bys měl zvolit trochu serioznější přístup, než posílat si tam 1,15 Kč. Kdybys tam poslal aspoň 50, tak bys třeba měl menší dilema, zda jít do reklamace a i v očích té firmy bys vypadal seriozněji.
Neseriozní by možná bylo kdybych využíval něco ponad rámec jimi stanovených podmínek pokud by to byli ochotni tolerovat. Těmi třeba posílanými 1,15 Kč se jimi stanovené podmínky nijak neporušuje a kdyby jim to vadilo tak by se mi ohledně toho už asi dávno ozvali a nebo by ty podmínky změnili. Pro nich je asi důležité, že jim lidí za to co protelefonují bez problémů platí a to v jaké výši si předplácejí kredit jim je asi fuk. Posílat si tam 50 Kč pouze proto abych měl menší dilema zda jít do reklamace mi připadá jako dost naivní uvažování nad tím.
Grander píše:Normální je utrácet tolik, kolik uznáš za vhodné. Jen pak musíš počítat, že kvalita služeb bude pravděpodobně odpovídat ceně.
A proto já také u VoIP od Mikrotech utrácím tolik kolik uznám za vhodné. Myslíš si, že když si koupíš 1 rohlík tak bude méně kvalitní než kdyby jsi jich koupil třeba 20? Myslíš si, že mi Mikrotech poskytuje méně kvalitní VoIP služby protože za ně utrácím málo než těm co za ně utrácí možná několit 100 Kč měsíčně?
Grander píše:Fajn, v tom případě jsi měl jít o dům dál. Jestli chceš reklamovat bez rizika platby 25 Kč, tak můžeš jít k třeba k Vodafonu, budeš sice platit 10x tolik, ale budou s tebou na infolince jednat velice slušně, i kdybys tam volal ve 3 ráno. Ovšem nepovolí ti tam nabíjet kredit po korunách.
Ono asi všude jsou nějaké pro a proti a proto je také asi vždy třeba dělat určité kompromisy. Pokud jde o tu infolinku Vodafonu tak i na ni jsem už četl stížnosti a i na celé Vodafone.
Grander píše:Dobré ráno, zákazníci vždycky byli zdrojem příjmů, firmy nejsou charita. Náš zákazník - náš pán, tím se rozumí, že zákazník firmu živí, a proto se s ním snaží udržet dobré vztahy. Pokud ale zákazník firmě moc nevydělává a naopak jestě vyčerpává její zdroje řešením různých situací, takže je pro firmu nakonec prodělečný, tak pak samozřejmě takový zákazník je pro firmu nežádoucí a nemá důvod se k němu chovat jako k pánovi. To je zcela logické.
Mne to tak jak to popisuješ až tolik logické být nepřipadá. I k zákazníkům kteří firmě nevydělávají tolik kolik by bylo podle jejích představ by se ta firma měla chovat dobře a solidně. V zájmu firmy by měla být spokojenost jejích zákazníku, protože se dá předpokládat, že spokojený zákazník bude spíše šířit dobré jméno té firmy a doporučovat ji jiným než zákazník nespokojený. I když někteří zákazníci firmě vydělávají málo tak jsou i jiní kteří jim možná vydělávají docela dost na to aby jim to vykompenzovalo ten menší výdělek z jiných zákazníků. Problém je spíše v tom, že asi každý chce mít co největší výdělek z podnikání a snaží se to dosáhnout i ne zcela solidními prostředky a solidním jednáním. Mnohé firmy prostě chtějí ze zákazníků vyždímat kolik to jen jde.
Grander píše:Moje rada zní: zkus tu reklamaci, ať víš, na čem seš.
Nic proti této radě, ale můj názor na to je, že kvůli těm pouhým 22,12 Kč příliš nemá cenu se s nimi ohledně toho dohadovat, především když je vidět, že jejích jednání se zákazníky není příliš solidní.

Zivan
Level 3
Level 3
Příspěvky: 406
Registrován: leden 10
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Problém s kreditem pro VoIP Mikrotech

Příspěvekod Zivan » 14 kvě 2017 21:53

vlazy píše:Samozřejmě, že bych se na to připisování kreditu chtěl spolehnout. Tebe by snad nevadila nějaká služba na kterou by ses nemohl zcela vždy spolehnout?

Samozrejme vadilo, proto bych se to snazil resit a 25Kc bych obetoval nebo sel o dum dal.

vlazy píše:Za celý loňský rok jsem u VoIP od Mikrotech měl útratu 99,568 Kč za 132,87 protelefonovaných minut. Za letošek tam mám prozatím útratu 84,798 Kč za 115,07 minut. Nyní mne můžeš začít kritizovat za to, že málo telefonují a pro firmu Mikrotech nejsem výdělečný zákazník. Každý má jinou potřebu telefonování. Proč bych si měl předplácet kredit třeba po 100 Kč když bych to možná ani za rok neprotelefonoval?

No tak posles jednou stovku a cely rok nemusis kontrolovat, jestli se ti pripsali penize. Takhle to posilas po dvackach a porad kontrolujes?

vlazy píše:To by příliš řešení pro mne nebylo. Jiní VoIP operátoři mají většinou nějaký měsíční paušál nebo podmínku minimální útraty za určité období a kdybych to měl plnit tak by to ve výsledku mohlo být pro mne stejné nebo i dražší než telefonování přes mobilního operátora. Lidí používají VoIP většinou asi proto aby to měli levnější.

Ja mam pocit, ze z tech operatoru jedine Mikrotech pocital korunu/mesic. U ostatnich se zaplatilo na zacatku par drobnych za cislo a mesicne uz nic. Mikrotech byl v tu dobu o par haliru na minutu nejlevnejsi, to uz ted taky minimalne pro ceska cisla neplati.

Uživatelský avatar
vlazy
Level 3
Level 3
Příspěvky: 434
Registrován: únor 16
Pohlaví: Muž

Re: Problém s kreditem pro VoIP Mikrotech

Příspěvekod vlazy » 15 kvě 2017 01:23

Zivan:
Ohledně toho řešení jsem se tu už vyjádřil docela dost a proto se nebudu opakovat a těch 25 Kč tak to podle těch jejích podmínek může být i několikanásobek této částky.
Jít o dům dál by určité řešení mohlo být, ale prozatím jsem nenašel jiného VoIP operátora který by mi vyhovoval lépe než Mikrotech. Sice jsem nyní u Mikrotech narazil na problém s kreditem, ale jinak mi tento VoIP operátor vyhovuje. Ano, jsou možná už i levnější čeští VoIP operátoři, ale většinou pro ty co telefonují více než já. Pokud bych si jinak musel předplácet kredit v určité výši s omezenou platnosti nebo platit měsíční paušál tak co z toho že bych měl levnější cenu za minutu když bych ten předplacený kredit nebo měsíční paušál dostatečně neprotelefonoval. Ve výsledku by mne to mohlo vyjít dráž než u Mikrotech.
Pokud jde o tu kontrolu připisování kreditu tak pro mne není žáden problém si to zkontrolovat. Zaslat tam stovku nebo to posílat po dvackách snad vyjde nastejno. Navíc nyní jsem přišel pouze o 22,12 Kč a kdybych tam zaslal stovku tak bych možná mohl přijít o ní místo o těch 22,12 Kč a to už je alespoň pro mne nějaký výrazný rozdíl.

Uživatelský avatar
Grander
Level 3
Level 3
Příspěvky: 423
Registrován: leden 12
Pohlaví: Muž

Re: Problém s kreditem pro VoIP Mikrotech

Příspěvekod Grander » 15 kvě 2017 04:32

Píšou tam 25 Kč. http://voip.mikrotech.cz/zmeny/platby/index.html Ty hned počítáš s nejhorší možností, že ti ten poplatek zmultiplikujou.

Kbybys tam poslal stovku a přišel o ní, tak bys pak aspoň neváhal s reklamací. Stovka už by ti za těch 25 Kč stála, ne? A jak říkám, i v očích té firmy bys vypadal solidněji a třeba by s tebou takhle nejednali.

Zivan
Level 3
Level 3
Příspěvky: 406
Registrován: leden 10
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Problém s kreditem pro VoIP Mikrotech

Příspěvekod Zivan » 15 kvě 2017 08:44

Navic je tam "v pripade me chyby" a podle prvniho postu chybu neudelal.

LaB
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 793
Registrován: duben 09
Pohlaví: Muž

Re: Problém s kreditem pro VoIP Mikrotech

Příspěvekod LaB » 15 kvě 2017 09:17

Nějak nechápu, proč se v tom vlastně ještě rejpete. Tím, že se budete dohadovat to stejně nevyřešíte. Pokud nejsi spokojen, reklamuj. Jistě máš možnost vše doložit výpisem z účtu a výpisem hovorů. Jiná rada neexistuje...

Uživatelský avatar
vlazy
Level 3
Level 3
Příspěvky: 434
Registrován: únor 16
Pohlaví: Muž

Re: Problém s kreditem pro VoIP Mikrotech

Příspěvekod vlazy » 15 kvě 2017 23:32

Grander:
Na http://voip.mikrotech.cz/cenikcr?left_menu=3-3&menu=uhradakreditu mj. píšou "Je-li úkonů nutných k řešení prokazatelně více, bude poplatek součtem nákladů na ně vynaložených.", "Za zmařený čas při prověřování reklamace "nedošlé" platby, která neexistuje nebo na účet klienta již ve skutečnosti řádně došla, mu bude po upozornění z jeho kreditu odečteno za dohledání nejméně 25 Kč (s DPH) a to i opakovaně.".
Posílat tam stovku pouze proto abych tolik neváhal s reklamaci kdybych o ni přišel tak to mi připadá jako dost naivní uvažování nad tím. Nemyslím si, že kvůli té stovce bych v očích té firmy vypadal solidněji.

Zivan:
Já jsem přesvědčený, že chyba není na mé straně, ale dokázat jim to by nemuselo být až tak snadné pokud by reklamaci neuznali.

LaB
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 793
Registrován: duben 09
Pohlaví: Muž

Re: Problém s kreditem pro VoIP Mikrotech

Příspěvekod LaB » 16 kvě 2017 05:55

Pokud máš výpis z účtu, ze kterého jsi peníze posílal a výpis hovorů, to znamená provolané částky, pak je důkaz otázkou prostého sčítání a odečítání... Pokud to chceš řešit, reklamuj, pokud ne, vybodni se na to, tady to stejně nevyřešíš...


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Jak nastavit síť pro VOIP telefon.
    od atari » 12 říj 2017 11:31 » v Administrace sítě
    1
    175
    od ITCrowd
    12 říj 2017 11:56
  • Wifi - mobil - problem s pripojenim - problem s overenim
    od Lucinka84 » 11 kvě 2017 13:59 » v Sítě - hardware
    2
    653
    od Luking
    11 kvě 2017 18:01
  • Problém
    od Jadovak77 » 09 pro 2017 14:14 » v Taktování a další úpravy PC
    2
    71
    od Jadovak77
    09 pro 2017 14:20
  • Problém s Win10
    od Artista » 09 pro 2017 23:30 » v Windows 10, 8, 7, Vista, XP…
    2
    118
    od Speed_dead
    včera, 10:39
  • Problém s videami
    od Abraxas » 11 lis 2017 14:31 » v Problémy s hardwarem
    6
    348
    od Abraxas
    12 lis 2017 12:42

Zpět na “Komunikace na internetu”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 hostů