Reklamace CZC.CZ Vyřešeno
-
- Level 2.5
- Příspěvky: 277
- Registrován: listopad 12
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Reklamace CZC.CZ Vyřešeno
Zdroj a vse ostatni funguje. Zkousel jsem na jinych deskach i zdroj jsem skratoval a vse funguje. Takze problem je s deskou.
Re: Reklamace CZC.CZ
To ze zdroj zkratujes a roztoci se ventilator neni bohuzel zaruka toho, ze je zdroj funkcni.
Chtelo by to skusit jiny provcesor v te zakladni desce (ne Haswell Refresh).
Chtelo by to skusit jiny provcesor v te zakladni desce (ne Haswell Refresh).
-
- Level 2.5
- Příspěvky: 277
- Registrován: listopad 12
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Reklamace CZC.CZ
Rikam ze i zdroj jsem skouzel na podobne desce a funguje
Re: Reklamace CZC.CZ
Nezbyva nez cekat.
Ciste principialne je jedno u jakeho to nakoupis prodejce, maji to vsechno od jednoho distributora a to ze je v zabalene krabici vadny kus prodejce neovlivni.
Ciste principialne je jedno u jakeho to nakoupis prodejce, maji to vsechno od jednoho distributora a to ze je v zabalene krabici vadny kus prodejce neovlivni.
Re: Reklamace CZC.CZ
Setkal jsem se s podobným případem u czc. Koupil jsem si nový notebook, doma při rozbalení zjistil, že v něm něco chrastí. Pravděpodobně nějaký uvolněný šroubek, ale mohlo být také něco ulomeného. Nicméně notebook jsem ani nezapínal, a šel notebook ještě ten den vrátit s tím, že ho vracím v rámci 14 dnů, a že chci za to nový. Naprosto bez problému mi vydali dobropis, a fakturu na nový, takže jsem jenom "proclil" přes pokladnu a vyřízeno.
To samé jsem přesně už předtím dělal u nového disku. Disk hrozně hučel, tak jsem ho šel vrátit -> opět závada, kterou jsem jim popsal, a opět bez problému peníze vrátili.
(Pobočka Příbram)
Asi jsi to podal tak, že to pochopili jako reklamaci, měl jsi trvat na tom, že chceš zboží vrátit.
To samé jsem přesně už předtím dělal u nového disku. Disk hrozně hučel, tak jsem ho šel vrátit -> opět závada, kterou jsem jim popsal, a opět bez problému peníze vrátili.
(Pobočka Příbram)
Asi jsi to podal tak, že to pochopili jako reklamaci, měl jsi trvat na tom, že chceš zboží vrátit.
Ntb: HP Pavilion 13-a250nc
PC: i5-4430 + Noctua NH-U9B SE2 / GIGABYTE GA-B85M-D3H rev.1.1 / 2x Kingston HyperX Fury White 4GB 1866 MHz / MSI R7 265 OC / Crucial MX500, 250GB / Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB /BITFENIX Neos, bílá + EVGA 500B / Win10 Pro 64bit / AOC i2369VM
+ Genius SW-HF 5.1 4000; Sennheiser HD 438
PC: i5-4430 + Noctua NH-U9B SE2 / GIGABYTE GA-B85M-D3H rev.1.1 / 2x Kingston HyperX Fury White 4GB 1866 MHz / MSI R7 265 OC / Crucial MX500, 250GB / Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB /BITFENIX Neos, bílá + EVGA 500B / Win10 Pro 64bit / AOC i2369VM
+ Genius SW-HF 5.1 4000; Sennheiser HD 438
Re: Reklamace CZC.CZ
Kdyz to chce vratit do 14 dnu, nesmi zacit tim ze to nefunguje, protoze nefunkcni zbozi uz z principu vratit nelze.
Treba konkretne u disku je videt hned, ze ma problem (technik prodejce to zapne) - a vrati penize. U zakladni desky pricina poznat nejde, proto nedostal obratem jinou nebo penize.
Treba konkretne u disku je videt hned, ze ma problem (technik prodejce to zapne) - a vrati penize. U zakladni desky pricina poznat nejde, proto nedostal obratem jinou nebo penize.
- beather
- Herní spec. / Tvůrce článků
-
Master Level 7
- Příspěvky: 4480
- Registrován: únor 13
- Bydliště: Praha
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Reklamace CZC.CZ
petr22 píše:Kdyz to chce vratit do 14 dnu, nesmi zacit tim ze to nefunguje, protoze nefunkcni zbozi uz z principu vratit nelze.
Treba konkretne u disku je videt hned, ze ma problem (technik prodejce to zapne) - a vrati penize. U zakladni desky pricina poznat nejde, proto nedostal obratem jinou nebo penize.
u mě to vůbec nezkoušeli.. jen se na to podívali "by voko" a peníze zpět
Návod na HijackThis ♦ Návod na BSOD ♦ Základní diagnostika počítače ♦ Příspěvek fóru
„Inteligentní lidé se snaží problémy řešit, geniální se je snaží nedělat!“ - Albert Einstein
[b]Rozcestník mých článků
„Inteligentní lidé se snaží problémy řešit, geniální se je snaží nedělat!“ - Albert Einstein
[b]Rozcestník mých článků
Re: Reklamace CZC.CZ
Nevím, jak je to v zákoně, nebudu nic tvrdit, ale pokud to je v rámci 14 dnech bez udání důvodu, tak je jedno, jestli je zboží nefunkční. Je věc prodejce, ať si to vyřeší.
Ty dvě konkrétní situace, které jsem popsal, se staly mně osobně a pokaždé jsem jim o závadě řekl. Notebookem zatřásl, slyšel na místě, ale disk ho nezajímal, zkoušet nešel. Rovnou mi vydali nový jenom na základě mého tvrzení, že hučí, a že chci nový disk.
Ty dvě konkrétní situace, které jsem popsal, se staly mně osobně a pokaždé jsem jim o závadě řekl. Notebookem zatřásl, slyšel na místě, ale disk ho nezajímal, zkoušet nešel. Rovnou mi vydali nový jenom na základě mého tvrzení, že hučí, a že chci nový disk.
Ntb: HP Pavilion 13-a250nc
PC: i5-4430 + Noctua NH-U9B SE2 / GIGABYTE GA-B85M-D3H rev.1.1 / 2x Kingston HyperX Fury White 4GB 1866 MHz / MSI R7 265 OC / Crucial MX500, 250GB / Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB /BITFENIX Neos, bílá + EVGA 500B / Win10 Pro 64bit / AOC i2369VM
+ Genius SW-HF 5.1 4000; Sennheiser HD 438
PC: i5-4430 + Noctua NH-U9B SE2 / GIGABYTE GA-B85M-D3H rev.1.1 / 2x Kingston HyperX Fury White 4GB 1866 MHz / MSI R7 265 OC / Crucial MX500, 250GB / Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB /BITFENIX Neos, bílá + EVGA 500B / Win10 Pro 64bit / AOC i2369VM
+ Genius SW-HF 5.1 4000; Sennheiser HD 438
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů