Baterii v notebooku mám KO, koupil bych úplně novou, pokud by to bylo potřeba. V případě el. centrály hádám baterie v notebooku není potřeba. Nová barterie na snížený výkon hádám třeb 3 hodiny dá.
Tak to je geniální, že tam není žádný převodník na 220V, on vlastně není potřeba, takže se neztratí nic při tom převodu.
Myslím si, že ten solární panel ani nepotřebuji. Když z té baterie 17x nabiji notebook, a na každé nabití bude běžet 3 hodin = 17x3=50 hodin provozu notebooku je mnohem více než bych potřeboval. Perfektní, takže mi stačí jen baterie za tisícovku a za 600 Kč kaber s adaptéry a hotovka za 1600 Kč
Takže Autobaterie (1500 Kč) + Adaptér do auta (700 Kč) = 50 hodin provozu notebooku (2200 Kč) ?
Nejsou tam nějaká rizika? Nemůže to ten notebook ničit nebo tak?
Jeste mě napadá, když ta autobaterie umí dobít muj notebook 17x , tak když nabiji jen 10x, tak jeste hafec zbyde a tím pádem pak normálně nastartuju prípadne mám startovací powerbanku. Takže můžu v klidu nabíjet přímo z auta, že jo? Má nějaký takovýto adaptér nějaké hlídání aby to auto případně nevybil uplně, mám z aliexpresu nejaký volmetr do zásuvky, který pípá, pokud je málo nabitá baterie. Takže ani druhou autobaterii kupovat nepotřebuji asi.
Vím, že tomuhle rozumíš jak nikdo, ale jedna věc mi ještě nesedí. Autobaterie poskytuje 12V, to převede tebou doporučený adaptér na 19V, ale z napájecího adaptéru mého notebooku čtu 19.5V, nebude ten 0.5 V rozdíl něčemu vadit?Není lepší koupit toto? Je to Levnější a je to přímo na 19.5 V pro Dell notebooky.
Nepotřebuji nějakou přepěťovou, či spíše podpěťovou ochranu?