reklamace android tabletu Vyřešeno

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
binuralka
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 299
Registrován: říjen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

reklamace android tabletu

Příspěvekod binuralka » 07 led 2019 01:04

Dobry den,
mam v planu reklamovat tablet, ktery fungoval spravne s OS android 5.0, ale po aktualizaci na 6.0.1 a tzv. factory resetu pri restartu zarizeni hazi bootloopy...

Nyni tablet nelze zapnout, ale lze vyprodukovat factory reset, po kterem se jiz zapne do vymazaneho-noveho stavu.

Reklamovat budu u firmy z Prahy - Smarty. Myslite, ze se to podari? A co z toho muze vzejit?

Reklama
Uživatelský avatar
xbs
Elite Level 12.5
Elite Level 12.5
Příspěvky: 19490
Registrován: prosinec 17
Bydliště: mezi venuší a marzem
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: reklamace android tabletu

Příspěvekod xbs » 07 led 2019 03:08

tohle imho nejni na reklamaci, holt se aktualizace na šestku nepovedla, ale na pětce to běží fpoho, to nejni chyba výrobce...

Uživatelský avatar
Cleric
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2424
Registrován: červen 12
Bydliště: Kolín
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: reklamace android tabletu

Příspěvekod Cleric » 07 led 2019 05:31

Pokud tablet nejde normálně zapnout je to vada a reklamuj jej. Pokud je tedy ještě v záruce. Tohle ti servis uzná a přehraje software pokud to půjde.
Fractal D. Meshify C TG MB MSI MAG B550 TOMAHAWK CPU AMD Ryzen 5 5600X GPU Radeon Sapphire RX6600 XT RAM G.SKill Aegis 16GB HDD SSD M.2 ADATA XPG Gammix S11 1TB HDD 2 TB PSU Be quiet! 11 550W AOC C24G1 144Hz Mobil Apple iPhone 13Pro 256GB Tablet Samsung Galaxy Tab S7


petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Online

Re: reklamace android tabletu

Příspěvekod petr22 » 07 led 2019 08:02

"Nyni tablet nelze zapnout, ale lze vyprodukovat factory reset, po kterem se jiz zapne do vymazaneho-noveho stavu."

Jak je mozne vyprodukovat factory reset, kdyz tablet nelze zapnout ? Ze nenabehne OS neznamena, ze nelze zapnout.

Ta verze 6.0.x je od vyrobce tabletu ?

Uživatelský avatar
binuralka
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 299
Registrován: říjen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: reklamace android tabletu

Příspěvekod binuralka » 07 led 2019 09:26

ta 6.0.1 aktualizace prisla jako OTA od vyrobce (lenovo). Zapnout a vypnout tablet jde, jen nenacte system - stale se restartuje na uvodnim logu. Ono stahnout a nainstalovat lollipop pres flasherskou aplikaci dokazu, jde mi ale o ten update, mam prece narok na zarizeni s aktualizacemi, no ne?

Zivan
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2437
Registrován: leden 10
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: reklamace android tabletu

Příspěvekod Zivan » 07 led 2019 09:58

Tipnul bys si, ze bud bude reklamace uspesna a provedou HR nebo ji zamitnou s tim, ze za to muzes ty a provedou HR :) Pokud by to mela byt treti stejna/ctvrta reklamace a vraceni penez, tak bych si vsadil na zamitnuti.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

Uživatelský avatar
xbs
Elite Level 12.5
Elite Level 12.5
Příspěvky: 19490
Registrován: prosinec 17
Bydliště: mezi venuší a marzem
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: reklamace android tabletu

Příspěvekod xbs » 07 led 2019 10:49

vono u některejch zařízení je spíš spodivem, že se vůbec ňáká aktualizace objeví...

Uživatelský avatar
binuralka
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 299
Registrován: říjen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: reklamace android tabletu

Příspěvekod binuralka » 08 led 2019 15:07

Zivan píše:...a provedou HR...

myslite hard reset? a co kdybych jim popsal, ze po resetu se situace opakuje?

Zivan
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2437
Registrován: leden 10
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: reklamace android tabletu

Příspěvekod Zivan » 08 led 2019 19:17

No ja asi blbe pochopil, ze po HR se problem vyresi...
"lze vyprodukovat factory reset, po kterem se jiz zapne do vymazaneho-noveho stavu"

Jestli je v zaruce, tak normalne reklamuj s tim, ze po aktualizaci nefunguje a vic neres.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

kajicek94
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 133
Registrován: červenec 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: reklamace android tabletu

Příspěvekod kajicek94 » 20 bře 2019 19:57

Pokud jste nějakým způsobem neupravil Vaše zařízení (např. uživatelský FW), tak doporučuji vadu natočit, napsat Průvodní dopis, kam uvedete následující - kdy, kde a co jste koupil, co tomu je a co požadujete (asi opravu chcete, pokud to není několikátá reklamace... Je to první reklamace mimochodem?... ten Průvodní dopis dejte do krabičky se zařízením a buď pošlete prodejci nebo tam zajděte. Já preferuji poslání, jelikož ten Průvodní dopis Vám nemůže vrátit, protože na prodejně někteří zaměstnanci řeknou "Tady máte Reklamační protokol, dveře jsou tam"... Do toho papíru uvedete vše, co považujete za důležité
A dle mého názoru to uznají...
Ještě kdyby jste se chtěl pojistit, aby nenapsali, že po hard reset vše fungovalo a zařízení se aktuálně nenačte do stavu, kde byste mohl do nastavení, tak zkuste před zapnutím stisknout více tlačítek najednou (kombinace na netu) a zvolit před čočkou kamery hard reset... (abyste dokázal, že Vám to nepomohlo)
Asi bych jim o tom videu neříkal a kdyby to opravdu zamítli s textem "stačilo obnovení tov. dat, pak bych vytáhl to video...
Doporučím na tom videu zaznamenat datum a čas natáčení, krabičku s IMEI/SN a prodejní doklad.

Uživatelský avatar
binuralka
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 299
Registrován: říjen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: reklamace android tabletu

Příspěvekod binuralka » 30 bře 2019 21:48

Tak to dopadlo úspěšně. Třikrát jsem tablet reklamoval se stejnou vadou, protože opraváři ze servisního centra lenovo se neráčili ani mrknout, co s tím je špatně, prováděli pouze hard reset přes recovery menu.

Shodou okolností jsem přišel na to, v čem byla vada: v tabletu systém funguje správně (restartuje se apod.) do doby, než vypnete aplikaci (ano pouze jednu), která se jmenuje Google. Vypnutím myslím tzv. disable funkci, tedy nejde o vymazání. Po vypnutí aplikace a následném restartu zařízení vám nenaběhne operační systém.

Každopádně po třech reklamacích jsem odeslal tablet znovu, tentokrát s žádostí o odstoupení od kupní smlouvy kvůli třem reklamacím stejné vady a průvodním dopisem popisujícím proces reklamace. Po dvou týdnech mi přišlo vyjádření, že to uznavají a již mi vyplatili peníze.

Časová náročnost celé záležitosti je 10 hodin čistého času. Cenovka tabletu 4400 kč.


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Monitor se sám vypíná - reklamace?
    od tux » 14 kvě 2023 20:10 » v Vše ostatní (z oblasti IT)
    3
    1505
    od ITCrowd Zobrazit poslední příspěvek
    15 kvě 2023 09:19
  • Bug u samsung tabletu
    od AnnaLee123 » 27 říj 2023 10:00 » v Mobily, tablety a jiná přenosná zařízení
    0
    1810
    od AnnaLee123 Zobrazit poslední příspěvek
    27 říj 2023 10:00
  • Propojení tabletu se 2 zařízeními
    od zicomp » 24 kvě 2023 15:40 » v Mobily, tablety a jiná přenosná zařízení
    0
    1432
    od zicomp Zobrazit poslední příspěvek
    24 kvě 2023 15:40
  • Android TV box
    od Rewqa » 07 led 2024 14:26 » v Vše ostatní (hw)
    13
    1279
    od Zivan Zobrazit poslední příspěvek
    08 led 2024 12:13
  • Android studio
    od L.L » 25 lis 2023 10:52 » v Programování a tvorba webu
    5
    1140
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    26 lis 2023 10:05

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů