ALZA - 3. reklamace stejné závady

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

SaltMaster
Level 2
Level 2
Příspěvky: 199
Registrován: červenec 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

ALZA - 3. reklamace stejné závady

Příspěvekod SaltMaster » 22 říj 2015 17:46

Dobrý den,
mám mobil ZOPO ZP700 z Alzy. Mobil jsem si koupil 21.7.2014 s tím, že za 4000 kč už to něco vydrží. Ale k problému - závada na mobilu byla taková, že i když byl mobil na nabíječce, tak se nenabíjel, někdy dokonce vybíjel. Prostě jak se mu zachtělo.
První reklamace byla 9.2.2015 s tím, že si to tam pěkně ten měsíc podrželi a vrátili to až 30. den.
Druhá reklamace byla 15.9.2015 s tou samou závadou. Mobil se zase nenabíjel, někdy dokonce i vybíjel, i když byl na nabíječce. Zase si to tam podrželi 30 dní. Jenže tady mi to 30. den nedošlo. Šel jsem na prodejnu a tam mi řekli, že mobil už je opraven, ale že ho tam nemají, že zítra ho dodají, nebo vystaví dobropis. Asi se jim nelíbila myšlenka vracet peníze a tak se rozhodli mobil poslat, takže jsem ho dostal až 31. den!
Nyní je to pár dní, co mám mobil doma a ejhle.. Když mám mobil na nabíječce a jen se trošičku pohne s konektorem, tak se mobil "odpojí" a přestane se nabíjet...

A tak - vzali by mi tohle jako 3. reklamaci a tím pádem vrátili peníze?
Docela jsem z toho nešťastný. Kvůli škole dojíždím docela dálku a bez mobilu jsem jako bez ruky, takže zjištění, že se probudím a na mobilu bude 30% baterky mi staví vlasy na hlavě.

Děkuji mnohokrát.

Reklama
Uživatelský avatar
Oxxid
člen BSOD týmu
Master Level 8
Master Level 8
Příspěvky: 6194
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: ALZA - 3. reklamace stejné závady

Příspěvekod Oxxid » 22 říj 2015 17:51

Když to uhraješ na stejnou závadu - tj. telefon nenabíjí tak máš nárok na odstoupení od smlouvy. Pokud to budeš reklamovat jako vadný konektor, tak půjde o záruční opravu.

Uživatelský avatar
Rewqa
Moderátor
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8114
Registrován: říjen 06
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: ALZA - 3. reklamace stejné závady

Příspěvekod Rewqa » 22 říj 2015 17:53

Nech si vrátit prachy. ZP700 nebyla dobrá volba. Měl sem ho taky, ze začátku to šlo, ale pak šel do háje.
ASUS TUF Gaming B550-PLUS | Ryzen 5 3600 | ASUS ROG Strix GTX 1070 OC | 16GB Crucial DDR4 | Be Quiet! Pure Power L8 500W | Corsair 230T Graphite Series
Pravidla PC-Help

SaltMaster
Level 2
Level 2
Příspěvky: 199
Registrován: červenec 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: ALZA - 3. reklamace stejné závady

Příspěvekod SaltMaster » 22 říj 2015 17:59

Když tam přijdu a řeknu, že to dělá to samé, tak jak to bude probíhat? Já si myslím, že si ho vezmou zase na 30 dní a "vyšetří", jestli je to pravda, nebo ne. Nikdy jsem totiž nic takového nedělal, tak za každou radu budu vděčný.

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53594
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: ALZA - 3. reklamace stejné závady

Příspěvekod petr22 » 22 říj 2015 18:02

že si ho vezmou zase na 30 dní a "vyšetří"

Za tech 30 dni jde telefon do autorizovaneho servisu nekam do Polska nebo Madarska a zase zpatky, Alza nic nevysetruje.

SaltMaster
Level 2
Level 2
Příspěvky: 199
Registrován: červenec 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: ALZA - 3. reklamace stejné závady

Příspěvekod SaltMaster » 22 říj 2015 18:19

No dobrá, ale pořád bych rád věděl, jak by to probíhalo, jestli to výjde to uhrání apod..

SaltMaster
Level 2
Level 2
Příspěvky: 199
Registrován: červenec 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: ALZA - 3. reklamace stejné závady

Příspěvekod SaltMaster » 28 říj 2015 20:59

Dal jsem si mobil na nabíječku a sedl zpátky k počítači. Najednou mobil zapípal, že se přestal nabíjet.. Příjdu tam a on se opravdu nenabíjí, ikdyž je napojen...
Mohl by mi teda někdo říct, zdali budu muset čekat těch jejich 30 dní, než mi vrátí peníze? Rád bych si už koupil nový mezi tím, ale docela se bojím toho, že si koupím novy a Alza najednou najde jinou závadu a vártí mi mobil, místo peněz...

Uživatelský avatar
liborek
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2703
Registrován: prosinec 05
Bydliště: Kroměříž
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: ALZA - 3. reklamace stejné závady

Příspěvekod liborek » 28 říj 2015 21:36

Nezbývá Ti než počkat.Buď uznají stejnou vadu a vrátí peníze nebo ne, telefon opraví a bude v pořádku nebo opět nebude.Pokud ne, tak ať už bude čvrtá vada jakákoli máš nárok na vrácení peněz.
Intel Core i7-6700,MB Gigabyte GA-B150-HD3,MSI-GeForce GTX 1070 Gaming X 8G,2 x8GB DD4 2133MHz,Win 10 64bit.

Windows 7Pro,Intel CoreDuo E6750,SAPHIRE RADEON HD 5770 VAPOR-X,RAM 3GB, Gigabyte MB GA-P35-DS4,Corsair 600w.


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Problémy s novým PC zakoupeným přes Alza - potřebuji radu Příloha(y)
    od Rhadley » 09 bře 2024 19:15 » v Windows 11, 10, 8...
    9
    937
    od BL!zZard Zobrazit poslední příspěvek
    10 bře 2024 18:56
  • Monitor se sám vypíná - reklamace?
    od tux » 14 kvě 2023 20:10 » v Vše ostatní (z oblasti IT)
    3
    1606
    od ITCrowd Zobrazit poslední příspěvek
    15 kvě 2023 09:19

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti