Reklamace HD 7870

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Ukuk
nováček
Příspěvky: 2
Registrován: červen 12
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Reklamace HD 7870

Příspěvekod Ukuk » 17 čer 2012 22:56

Zdravim mam v reklamaci 7870 oc od sapphiru...Kupoval jsem ji v CZC...Karta ztracela po delsi zatezi signal do monitoru...Karta je zhruba 17 dni v reklamaci cemuz se nedivim a neresim to ale chci se zeptat:

Na reklamacnim protokolu je napsano: zpusob reseni reklamace:oprava

takze:

1.Servis udela opravu karty kterou jsem jim dal cili presne tu kartu co sem jim dal a bude funkci-ocekavam tento vysledek a pri dalsi funkcnosti karty budu spokojen

2.Poslou jakysi repas ktery nebude fyzicky ta sama karta jakou jsem jim dal avsak bude to ten samy konkretni model...Musim ho prijmout?Karta byla zakoupena na konci brezna 29 cili mam nejake pravo tento dany repas odmintout?Nekde sem cetl ze do 6 mesicu ano...

3.Kartu budu prebirat na pobobocce czc osobne problem je v tom ze nemam seriovy cislo karty.na reklamacnim protokolu je uvedeno seriove cislo snad to bude cislo te karty...Dale ma prodejce povinost me informovat o tom zda je karta repasovana cili je to jina nez ta co sem jim dal ci nema?

BTW:Vim ze se tady toho dost napsalo takze mi budou stacit strucne odpovedi na ty moje 3 body diky:)

Reklama
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace HD 7870

Příspěvekod petr22 » 17 čer 2012 23:24

U elektroniky se zadna oprava nedela, elektronika se vyhazuje a meni se kus za kus. Pokud je vadna PCB nic jineho stejne nezbyva.

To co s nejvetsi pravdepodobnosti udelaji bude vymena kus za kus, s tim ze dodavatel nejspis posle repasovanou kartu.

Z principialniho hlediska je v tomto pripade reklamace vyrizena.

Ukuk
nováček
Příspěvky: 2
Registrován: červen 12
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Reklamace HD 7870

Příspěvekod Ukuk » 17 čer 2012 23:35

No to sice je ale otazka taky znela zda mam pravo pozadovat fungl novou kartu a ne repas...Nemeli by sedet S/N a ja mam jasne napsano jako zpusob vyrizeni reklamace oprava ne vymena za pouzity kus...O to jde zda mam pravo to neprijmout s odovolanim ze zpusob reklamace nebyl vyrizen zpusobem ktery je uveden v protokolu...

d1amond
člen HW spec týmu
Elite Level 12
Elite Level 12
Příspěvky: 16106
Registrován: květen 08
Bydliště: České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace HD 7870

Příspěvekod d1amond » 18 čer 2012 00:01

Ne. V reklamačním řádu je uvedeno, že prodejce řeší záruční reklamace opravou nebo výměnou za stejný nebo adekvátní kus. V tomto případě je oprava na 99% karta poslaná od dodavatele a budeš mít jiné sériové číslo. Na reklamačním trvalo 3 měsíce, než se nám zboží otočilo od dodavatele zpět.
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace HD 7870

Příspěvekod petr22 » 18 čer 2012 06:40

Vymena muze byt za novy, pouzity nebo repasovany kus (je to to same). A repasovany kus byva preferovana moznost, pokud to jde. Pripadne, pokud uz se nevyrabi, tak za ekvivalent v podobne cene.


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Monitor se sám vypíná - reklamace?
    od tux » 14 kvě 2023 20:10 » v Vše ostatní (z oblasti IT)
    3
    1508
    od ITCrowd Zobrazit poslední příspěvek
    15 kvě 2023 09:19

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host