BSoD - irql_not_less_or_equal

Sekce pro řešení potíží s BSOD (tedy pády Windows do tzv. modré smrti)

Moderátoři: Mods_senior, BSOD team

Adagio
nováček
Příspěvky: 5
Registrován: srpen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

BSoD - irql_not_less_or_equal

Příspěvekod Adagio » 22 srp 2013 22:04

Zdravím,

právě sem se registroval. Mám notebook ASUS N53S (RAM 4GB, intel i5-2410, nvidia 540M, Win7). Jsem běžný uživatel, žádný expert. Před týdnem mi odešel zřejmě disc D:, v práci s ním (kopírování, spouštění filmu/seriálů z tohoto disku se mi kousl PC a naběhla modrá obrazovka). Tak sem se pokusil zachránit, co šlo a všechno zkopíroval na C:, s jedním diskem se to ještě dá. Takže sem to nechal bejt. Můj ntb má za sebou už nějaké tři reklamace, poslední někdy v říjnu 2012, ale pořád je v záruce. Šlo 2x o výměnu základní desky a jednou HDD. Chápu, že sem si nekoupil 2x dobrý ntb, ale jak už sem psal, sem běžný uživatel s omezenými financemi.

Dneska sem do toho praštil, bouchnul, jak chcete, je vidět zjevné mechanické poškození (dvě promáčklá místa), ntb se vypnul, po 30s se zapnul, najel k profilu, ale než systém najede do plochy, tak se zobrazí modrá obrazovka s irql_not_less_or_equal. Bohužel, nemám možnost jak obrazovku vyfotit, mohu potřebné info opsat či najít na internetu podobný screen. Odešel mi také touchpad. Jinak ntb pracuje v nouzovém režimu se sítí bez problému, ale jistě chápete, že to není ideální.

Pokud to pošlu k reklamaci, kde mi sice zatím vyšli vždy vstříc, ale neprokázalo se mech. poškození, u tohohle případu mám strach, že by mě reklamaci nemuseli uznat. Nejdřív v pondělí by si ho mohli vyzvednout, tudíž mám dost času a právě proto píšu.

Provedl sem chkdsk C:, opravovali to tam nějaký segmenty, ale né nějak ve velkym. Zkoušel sem spustit systém v nastavení při posledním úspěšném spuštění, to nevyšlo. Win 7 origo nemám, zálohovano taky nemám.

Prosím tedy o pomoc. Jaké sou mé možnosti? Mohu nějakým způsobem zálohovat Winy z nouzového režimu a poté je přeinstalovat?

Reklama
_vcn
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2420
Registrován: duben 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: BSoD - irql_not_less_or_equal

Příspěvekod _vcn » 22 srp 2013 22:48

Vítej na fóru PC-HELP!

Předně je potřeba říct, že v tom ntb asi nebudou 2 fyzický disky. Oddíly C: a D: byli rozhodně jen logický na jednom disku.
Taky si do toho neměl bouchat, protože po 4. uznaný reklamaci by jsi měl nárok na vrácení peněz.

Stav disku lze ověřit programem CrystalDiskInfo. Vlož sem screen do přílohy (aby bylo vše vidět!).
Na ty BSODy se mohou podívat místní znalci (MiliNess, adavyp), ale musíš sem dát Minidump soubory. Jdi do složky
Windows/Minidump a soubory v této složce zabal a nahraj na www.leteckaposta.cz (nezapomeň sem dát odkaz).
PC: AMD Vishera FX-6300|GA-970A-DS3|8 GB RAM|ASUS STRIX GTX 950 2G|Transcend SSD370S 256 GB & ST Bar. 7200.14 1TB|Seasonic SS-500ET-T3|W10 Pro 64b÷

Adagio
nováček
Příspěvky: 5
Registrován: srpen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: BSoD - irql_not_less_or_equal

Příspěvekod Adagio » 22 srp 2013 23:11

Díky! :)

Né to nebudou dva fyzický, je to nějak rozdělený. Filmy/seriály mi z C: jdou v pohodě, z D: nešly, tak nvm, asi porušený oddíl, ale to nemá cenu řešit.
Bouchat sem do toho neměl, já sem v klidu, nejsem žádnej ničitel PCček, prostě v afektu no. Jo, to vim, že by mně vrátili prachy po 4., ale třeba mě to vemou pokud to nějak nevyřešim.

Minidumb soubor: http://leteckaposta.cz/953568416

Ten screen z tý BSsDy asi teďkonc nedostanu, nemám to prostě jak udělat + nemám foťák nic. Je to nutný?

V příloze by měl bejt ten screen, není to ideální, ale snad to stačí. Je tam vše.
Přílohy
stav disku.jpg
Stav disku pomocí CrystalDiskInfo

_vcn
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2420
Registrován: duben 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: BSoD - irql_not_less_or_equal

Příspěvekod _vcn » 22 srp 2013 23:16

Ten disk je hotovej, totálně. Na vyhození. Když si stáhneš HDTune a dáš Error Scan, tak tam určitě budou vadný bloky.
Screen s BSOD jsem ani nechtěl, to dělat nemusíš.
PC: AMD Vishera FX-6300|GA-970A-DS3|8 GB RAM|ASUS STRIX GTX 950 2G|Transcend SSD370S 256 GB & ST Bar. 7200.14 1TB|Seasonic SS-500ET-T3|W10 Pro 64b÷

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: BSoD - irql_not_less_or_equal

Příspěvekod MiliNess » 22 srp 2013 23:46

Je to chyba v grafickém subsystému. Vypadá to přímo na chybu grafického ovladače od nVidia.
Mohla by to eventuelně být i vada grafického adaptéru.
Na mizerném stavu disku to samozřejmě nic nemění.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Adagio
nováček
Příspěvky: 5
Registrován: srpen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: BSoD - irql_not_less_or_equal

Příspěvekod Adagio » 23 srp 2013 00:11

Už mě to dělá problémy najet i do nouzovýho režimu se sítí. Potřebný soubory sem si dal radši už na externí HDD.

Takže to do kupy už dám těžko co? No do pondělí musim nějak vydržet a pak se modlit, aby mě to bez keců opravili. To mech. poškození není zas tolik evidentní, takže bych to moh nějak ukecat.

Jinak jak funguje ta reklamace, servis při tom vracení peněz?
Mám to koupený tady v Pardubicích od OKComputers na fakturu, ale s reklamací to posílám přes DPD dopravce do Ostravy někam do servisu ASUS. Jinak tohle je tedy 4. reklamace, mám si požádat o vrácení peněz? Servis by mohl bejt nezávislý, dát mi za pravdu a OKComputers by mě měli bez problému vyplatit né?
Nebo je možný, že se bude servis cukat, řekne, že to bylo mech. poškození, teda moje vina a já mám smůlu?

Mám si to tedy nechat opravit nebo rovnou zažádat o vrácení peněz?

--- Doplnění předchozího příspěvku (23 Srp 2013 00:16) ---

Jinak díky MiliNessi za analýzu ;)

K tý reklamaci ještě...vim jak samotná reklamace funguje, i to vracení peněz.
Jen mám strach, že když na ně vytáhnu, že chci vrátit peníze, tak si budou stát za tim, že je to můj problém. Ale jinak by mi to při první reklamaci třeba v pohodě vyřídili.

_vcn
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2420
Registrován: duben 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: BSoD - irql_not_less_or_equal

Příspěvekod _vcn » 23 srp 2013 22:06

Ze zákona máš po 4. uznaný reklamaci nárok na vrácení peněz. Ten ASUS servis není úplně nejhorší, tak to snad uznají.
PC: AMD Vishera FX-6300|GA-970A-DS3|8 GB RAM|ASUS STRIX GTX 950 2G|Transcend SSD370S 256 GB & ST Bar. 7200.14 1TB|Seasonic SS-500ET-T3|W10 Pro 64b÷


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • bsod při hře Příloha(y)
    od matesfox » 06 led 2024 12:46 » v BSOD (Blue Screen Of Death)
    4
    1542
    od matesfox Zobrazit poslední příspěvek
    13 led 2024 19:41
  • Náhodné BSOD Příloha(y)
    od TheSalon112 » 21 úno 2024 18:32 » v BSOD (Blue Screen Of Death)
    0
    373
    od TheSalon112 Zobrazit poslední příspěvek
    21 úno 2024 18:32
  • Pád PC po spuštění hry be BSOD
    od Radoozek » 07 pro 2023 15:00 » v Problémy s hardwarem
    4
    1346
    od Radoozek Zobrazit poslední příspěvek
    08 pro 2023 16:45
  • BSOD problémy (několik) Příloha(y)
    od inripuff » 19 úno 2024 15:06 » v BSOD (Blue Screen Of Death)
    10
    1998
    od inripuff Zobrazit poslední příspěvek
    27 úno 2024 14:18
  • Zamrznutí obrazu a BSOD Příloha(y)
    od zele44 » 02 úno 2024 15:10 » v BSOD (Blue Screen Of Death)
    5
    1000
    od zele44 Zobrazit poslední příspěvek
    03 úno 2024 10:14

Zpět na “BSOD (Blue Screen Of Death)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti