Ahoj,
mám Excel, do kterého si píšu zakázky a jednotlivé úkoly při práci na nich (viz screenshot). Na konci měsíce musím připravit shrnutí, kde bude u každé zakázky celkový součet hodin, které jsem nad ní strávil. Např.:
Plakát na výstavu A3: 3 hodiny
logo: 3 hodiny
letáček A5: 1,5 hodin.
Dá se to sčítání nějak zautomatizovat, ten Excel je v reálu docela dlouhý, a dost mě to počítání na konci měsíce otravuje.
Samozřejmě zvažuji to, že bych používal nějaký systém na evidenci zakázek (typu Trello, nebo můžete nějaký doporučit ), ale zajímalo by mě i to, zda by se to dalo nějak automaticky vygenerovat i z toho Excelu.
Soubor Excelu přikládám jako ukázku.
Excel - shrnutí evidence zakázek
Excel - shrnutí evidence zakázek
- Přílohy
-
- evidence_zakazek-ukazka.xlsx
- (9.86 KiB) Staženo 102 x
- elninoslov
- Level 2.5
- Příspěvky: 369
- Registrován: červen 13
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Excel - shrnutí evidence zakázek
Nepoužívajte zápis 1 / 1,5 / 0,5 ale 1:00 / 1:30 / 0:30, a potom použite obyčajnú kontingenčnú tabuľku, ktorú si dáte aktualizovať, keď budete chcieť vedieť súmár.
- Přílohy
-
- evidence_zakazek-ukazka.xlsx
- (14.72 KiB) Staženo 160 x
-
- Pohlaví:
Re: Excel - shrnutí evidence zakázek
Budete to lepit, pytlikovat, látat, bude to větší a větší a pak odejde člověk, který chápal, jak to celé funguje. Dokud můžete, dejte si říct, a používejte software k tomu určený.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 16
- 6244
-
od mirekol
Zobrazit poslední příspěvek
20 říj 2023 08:31
-
- 3
- 1971
-
od Story-Long
Zobrazit poslední příspěvek
14 srp 2023 10:11
-
- 1
- 379
-
od Grimm
Zobrazit poslední příspěvek
12 bře 2024 21:43
-
- 5
- 2510
-
od mmmartin
Zobrazit poslední příspěvek
13 črc 2023 18:44
-
- 2
- 1785
-
od honzzicek
Zobrazit poslední příspěvek
01 črc 2023 08:57
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů