Jak postupovat, když mně prodejce neodepisuje? Vyřešeno

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
sojkin626
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2009
Registrován: prosinec 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Jak postupovat, když mně prodejce neodepisuje?

Příspěvekod sojkin626 » 19 úno 2015 19:03

Ahoj, v pátek 13.2.2015 jsem si objednal na HuraMobil.cz Sluchátka Sennheiser CX-200 Street II, našel jsem to na herurece, byli tam nejlevnější, tak jsem si je tam objednal, došel mi tedy email o potvrzení, že má objednávka se zpracovává. Druhý den jsem se koukl na HuraMobil.cz, ale sluchátka tam už nebyli v nabídce: http://www.huramobil.cz/sennheiser-cx-2 ... gn=MP28289 , psal jsem tedy na ''info mail'' abych jsem se zeptal na status své objednávky, po 5 dnech mi neodpověděli, tak jsem tam zavolal, abych jsem se zeptal, paní mi tedy řekla, že, podrobnou zprávu o statusu mi tedy pošlou, ale nedočkal jsem se :(... Myslíte, že už s dodáním zboží nemám počítat?
Lenovo W540-i7-4900MQ 2,8GHz / Nvidia quadro K2100M 2GB / 16GB DDR3 / Windows 10 PRO # NVIDIA SHIELD TV PRO (2017) 500GB# Xbox One X#NVIDIA SHIELD K1 # Acer S1003#Xiaomi Mi A1

Reklama
Uživatelský avatar
mmmartin
Moderátor
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9497
Registrován: srpen 04
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Jak postupovat, když mně prodejce neodepisuje?

Příspěvekod mmmartin » 19 úno 2015 20:59

Co dělat? Zamáčknout slzu po nejnižší ceně a poohlédnout se po solidnějším prodejci. A na Heurece nekoukat jen na cenu, ale taky na reference prodejce.
ASUS Prime Z390-P / Hexa Core Intel core i5 Coffee Lake-S / Gigabyte GeForce GTX 650 Ti / FORTRON BlueStorm Bronze 80PLUS / W 11

Uživatelský avatar
Microsheep
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1656
Registrován: leden 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Jak postupovat, když mně prodejce neodepisuje?  Vyřešeno

Příspěvekod Microsheep » 19 úno 2015 21:33

Tvoje zboží už u jejich dodavatele dávno nemuselo být pouze to na heuréce nemuselo být aktualizováno. Prostě to tam visí přitom dostupnost už dávno a není nastavená cena. Někdy se u podobných e-shopů dějí psí kusy :-) (vím z vlastní zkušenosti). Např. nově zavedené zboží, které mělo nastavenou nízkou marži (např. automaticky) a byla po něm scháňka se těm, kteří si ho objednali řeklo, že už na skladě za tu cenu není (přitom bylo), ale že jim ho můžou nabídnout za vyšší cenu, pokud brali/nebrali samozřejmě jejich věc nebo se koupilo levněji u konkurence a podobných i zajímavějších věcí se děje nespočítaně, samozřejmě se kvůli největšímu zisku, pokud čoi neklepala na dveře, tak to bylo ok. :-) Neříkám, že je to všude takhle, občas můžeš natrefit na hezký kousek za pěknou cenu a všechno je v pořádku, spokojení jsou všichni. A komunikace a administrace s menšími e-shopy je občas velká bída, takže nečekej nic slavného. :-)

Uživatelský avatar
sojkin626
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2009
Registrován: prosinec 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Jak postupovat, když mně prodejce neodepisuje?

Příspěvekod sojkin626 » 20 úno 2015 15:29

Ok, děkuji :), na první stranu zklamání, ale hold budu si muset připlatit, takže díky za odpovědi :).
Lenovo W540-i7-4900MQ 2,8GHz / Nvidia quadro K2100M 2GB / 16GB DDR3 / Windows 10 PRO # NVIDIA SHIELD TV PRO (2017) 500GB# Xbox One X#NVIDIA SHIELD K1 # Acer S1003#Xiaomi Mi A1


Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti