Přepravní služba nedoručila zásilku Vyřešeno

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
buripe
Level 3
Level 3
Příspěvky: 648
Registrován: prosinec 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Přepravní služba nedoručila zásilku  Vyřešeno

Příspěvekod buripe » 12 čer 2019 11:48

Nejsem si jist, jestli jsem správně trefil forum.

Objednal jsem si balik z eshopu v hodnotě 1390,-, volil jsem přepravní službu PPL, jelikož balík do ruky od české pošty není do ruky ale do prdele (bohaté zkušenosti)... Za službu PPL jsem platil 99,- s tím vědomím, že balik mě kurýr doveze domů.
11.6. v 12:14 mě přišla sms, že mě bude zásilka doručována dnes (11.6.) mezi 8-18 hod. Celý den jsem doma, auto má půjčené přítelkyně, tudíž jsem volil PPL.
15:22 jsem volal řidiči (číslo na řidiče mě došlo v sms od PPL), řidič nedostupný nebo vypnutý.
15:26 dorazila sms, že je zásilka připravena k vyzvednutí v nějakém PPL parcelshopu někde vubec nevím kde.
Hned jsem volal na zákaznický servis, kde mě bylo řečeno, že řidič zásilku neoprávněně uložil v tom jejich parcelshopu. Pán ze zákaznické nic nevěděl proč toto řidič udělal, tudíž sem s nim nic neřešil, jen že podá stížnost na řidiče.
Zásilku jsem potřeboval co nejdřív, včerejšek (11.6.) už jsem nestíhal z důvodu, že sem netušil, kde zásilku uložil a nemám tušení, jak se tam bez auta dostat.
Dnes (12.6.) si zásilku můžu vyzvednout až po 13hod, tam kde ji kurýr uložil. Pro mě nevyhovující.

Proto mám otázku, jestli můžu nějakým způsobem žádat o vracení 99,- za službu, kterou přepravní společnost nesplnila? Nejde mě o stovku ale o princip.

Děkuji

Reklama
zeus
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10896
Registrován: únor 12
Bydliště: Pankrac
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Přepravní služba nedoručila zásilku

Příspěvekod zeus » 12 čer 2019 11:53

1. Sluzbu prepravy platil eshop, tudiz reklamaci na ni muze podat pouze on.
2. PPL ji neuzna, protoze doruceno bylo (kdyz to dnes vyzvednes).
3. Eshop te slusne odmitne.
Prazaci jo ty se maj, az kdyz si me zavolaj..

Uživatelský avatar
xbs
Elite Level 12.5
Elite Level 12.5
Příspěvky: 19490
Registrován: prosinec 17
Bydliště: mezi venuší a marzem
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Přepravní služba nedoručila zásilku

Příspěvekod xbs » 12 čer 2019 11:57

spíš bych cinknul do PPL a zažádal o dovezení domů, pač nemáš možnost se tam dostat..

Uživatelský avatar
ITCrowd
Tvůrce článků
Guru Level 13.5
Guru Level 13.5
Příspěvky: 23591
Registrován: březen 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Přepravní služba nedoručila zásilku

Příspěvekod ITCrowd » 12 čer 2019 12:07

Já netuším, kde je problém? Vždy, když se mi to nehodí, požádám PPL o doručení v jiném termínu, nebo i na jinou adresu a pokaždé mi vyhoví.
Zkusili jste to vypnout a zapnout? Problémy řeším pouze v tématech. Do SZ mi proto píšete zbytečně.
Základní diagnostika WiFi Jak na diagnostiku sítě Router jako switch Proč je nesmysl chtít router s velkým dosahem Vybíráme router

Uživatelský avatar
buripe
Level 3
Level 3
Příspěvky: 648
Registrován: prosinec 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Přepravní služba nedoručila zásilku

Příspěvekod buripe » 12 čer 2019 12:11

Jde mě o to, že balík jsem potřeboval co nejdřív, když mě na zákaznické řekl, že do dvou dnů mě balik vyzvedne tam kde uložil a doveze. Je to pro mě víte k čemu. Pravidelně řidič zavolá, nejsem doma, nechá to na depu, kde prijedu a normálně zaparkuju. Tento řidič nic a hodí to někam, nevím kam.

Dodatečně přidáno po 56 vteřinách:
Itcrowd, mě se to hodilo, byl jsem doma ale pokud umíš číst, tak řidič to tam uložil neoprávněně, u me doma vubec nebyl. Vykašlal se na to.

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Online

Re: Přepravní služba nedoručila zásilku

Příspěvekod petr22 » 12 čer 2019 12:17

Neni garantovano doruceni do druheho dne a jak jiz bylo receno, ty nejsi
objednavatelem sluzby, tim je eshop, principialne ale neni co reklamovat,
doruceni probiha v ramci prepravnich podminek.

To, ze objednana sluzba funguje jinak nez chces ty neni prece problem te sluzby.

V prvni zprave je i telefon na ridice, je potreba se s nim domluvit hned rano a ne
ho kontaktovat v pul ctvrte odpoledne kdyz uz je zpatky depu (coz je po 14:30)
pokud jezdi od 7:00. Zvlast kdyz to chces mit rychle.

Opakuji - PPL ani zadna jina sluzba negarantuje doruceni hned prvni den, maji
na to asi 7 dni nez to vrati odesilateli. Za optimalnich podminek to je dorucene
prvni nebo druhy den, ale neni to garantovatelne.

Kdyz je treba doruceni druhy den, je treba pouzit sluzbu, ktera doruceni do
24h garantuje.
Naposledy upravil(a) petr22 dne 12 čer 2019 12:22, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
ITCrowd
Tvůrce článků
Guru Level 13.5
Guru Level 13.5
Příspěvky: 23591
Registrován: březen 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Přepravní služba nedoručila zásilku

Příspěvekod ITCrowd » 12 čer 2019 12:22

"Pravidelně řidič zavolá" - na zákaznickém centru ti určitě řekli, že tohle není zavedená praxe, ale záleží to na řidiči.
Řidič klidně bude tvrdit, že u tebe zvonil a nebyl jsi doma - tvrzení proti tvrzení.
A pokud se ti už balík nehodí, prostě ho nepřevezmi.
A jestli se ti něco nelíbí, reklamuj u e-shopu, jak už tu bylo řečeno.
Zkusili jste to vypnout a zapnout? Problémy řeším pouze v tématech. Do SZ mi proto píšete zbytečně.
Základní diagnostika WiFi Jak na diagnostiku sítě Router jako switch Proč je nesmysl chtít router s velkým dosahem Vybíráme router

Uživatelský avatar
buripe
Level 3
Level 3
Příspěvky: 648
Registrován: prosinec 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Přepravní služba nedoručila zásilku

Příspěvekod buripe » 12 čer 2019 12:41

Nikdo neříkal, že chci do druhyho dne. Objednáno od 4.6. Ja ridicovi volat nemusel, jelikož sem byl celej den doma a čekal jsem na něj. Pokud mě nezastihl, což nebylo možný, měl to teda hodit zpět na depo a ne do nějaké ParcelShop Vinoteka Zvonin... Toto snad by ten kurýr neměl udělat ne?

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Online

Re: Přepravní služba nedoručila zásilku

Příspěvekod petr22 » 12 čer 2019 12:45

4.6 bylo minule utery - co se delo od minuleho utery do vcerejska ?

Opakuji - reklamovat sluzbu doruceni musi objednavatel, tedy eshop.

Uživatelský avatar
buripe
Level 3
Level 3
Příspěvky: 648
Registrován: prosinec 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Přepravní služba nedoručila zásilku

Příspěvekod buripe » 12 čer 2019 13:09

9.6. eshop potvrdil objednávku a 10.6. předal ppl. 11.6. měli doručovat domů. Zásilka uložena někde, kde nemá co dělat. Díky za všechny vaše reakce

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Online

Re: Přepravní služba nedoručila zásilku

Příspěvekod petr22 » 12 čer 2019 13:16

Porad nechapu, co vlastne resis - zavolej PPL, ze to nechces do parcelshopu,
ale na adresu.

S tim ze chces aby to bylo hned nikdo z nas nic udelat neumi.

Ja osobne nevidim zadne poruseni podminek, pokud nebylo garantovano doruceni
zasilky do 11.6.2019.

Reklamovat sluzbu muze pouze objednavatel - tedy eshop - pokud nebude provedeno
doruceni z duvodu na strane PPL.

behavioralista
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1359
Registrován: únor 14
Bydliště: Jižní Morava
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Přepravní služba nedoručila zásilku

Příspěvekod behavioralista » 12 čer 2019 17:54

Petře, si nalitý nebo slepý?Píšeš absolutní nesmysly mimo téma.
Místo aby mu zásilku doručil dom, tak si to ten točvolant odvezl někam do prdelákova a nechal to tam smrdět.
Mimochodem PPL se nehorázným způsobem dosralo a už přes ně nic neobjednávám a spousta eshopů s něma rozvázala smlouvy.


Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů