útok na win 10 a problém s uživateli

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Pyrotechnik
nováček
Příspěvky: 13
Registrován: říjen 19
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

útok na win 10 a problém s uživateli

Příspěvekod Pyrotechnik » 25 říj 2019 19:11

Dobrý den,
na PC s win 10 se po zobrazení správce úloh v záložce uživatelé vytvoří každou vteřinu jeden nový bez jména a jakéhokoliv popisu. Po několika málo minutách je přihlášených několik desítek takových uživatelů a na tento počítač se poté nedá přihlásit pomocí vzdáleného přístupu. Do sítě se někdo zvenku naboural a tento PC to takhle odnesl(fungoval jako server) Přikládám sem Log z Hijackthis.
Děkuji za pomoc

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 19:06:54, on 25.10.2019
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.18362.0001)


Boot mode: Normal

Running processes:
c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP ProtectTools Security Manager\Bin\DPAgent.exe
C:\Windows\Temp\SupremoRemoteDesktop\S-1-5-21-793888479-2196648716-3744921152-1000\SupremoHelper.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\Program Files (x86)\AnyDesk\AnyDesk.exe
C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go8\CLMLSvc_P2G8.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\QNAP\Qsync\Qsync.exe
C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
C:\Users\SERVER\Desktop\Nová složka\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.bing.com?pc=HRTE
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = https://go.microsoft.com/fwlink/p/?Link ... id=UE01DHP
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_201\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_201\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: HP Network Check Helper - {E76FD755-C1BA-4DCB-9F13-99BD91223ADE} - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\HPNetworkCheckPlugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [CLMLServer_For_P2G8] "c:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go8\CLMLSvc_P2G8.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [CLVirtualDrive] "c:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go8\VirtualDrive.exe" /R
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Qsync] "C:\Program Files (x86)\QNAP\Qsync\Qsync.exe" /launch_qsync
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Smart Cleaning] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Global Startup: AnyDesk.lnk = C:\Program Files (x86)\AnyDesk\AnyDesk.exe
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\HPNetworkCheckPlugin.dll,-103 - {25510184-5A38-4A99-B273-DCA8EEF6CD08} - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\NCLauncherFromIE.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\HPNetworkCheckPlugin.dll,-102 - {25510184-5A38-4A99-B273-DCA8EEF6CD08} - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\NCLauncherFromIE.exe
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{ea64bdb6-872a-4295-8028-5d918c94ddc4}: NameServer = 10.0.0.1,8.8.8.8
O18 - Protocol: mso-minsb-roaming.16 - {83C25742-A9F7-49FB-9138-434302C88D07} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: mso-minsb.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf-roaming.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807583E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesCommonX86\Microsoft Shared\Office16\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AnyDesk Service (AnyDesk) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\AnyDesk\AnyDesk.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Canon Driver Information Assist Service - CANON INC. - C:\Program Files\Canon\DIAS\CnxDIAS.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\k120507.inf_amd64_86f83182248e6e51\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HDCP Service (cplspcon) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\k120507.inf_amd64_86f83182248e6e51\IntelCpHDCPSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\CredentialEnrollmentManager.exe,-100 (CredentialEnrollmentManagerUserSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\CredentialEnrollmentManager.exe (file missing)
O23 - Service: CredentialEnrollmentManagerUserSvc_1066f6 - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\CredentialEnrollmentManager.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: Služba DigitalPersona Authentication Service (DpHost) - DigitalPersona, Inc. - c:\Program Files\Hewlett-Packard\HP ProtectTools Security Manager\Bin\DpHostW.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Google Chrome Elevation Service (GoogleChromeElevationService) - Google LLC - C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\78.0.3904.70\elevation_service.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP Software Framework Service (hpqwmiex) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\hpqwmiex.exe
O23 - Service: HP Support Solutions Framework Service (HPSupportSolutionsFrameworkService) - HP Inc. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Solutions\HPSupportSolutionsFrameworkService.exe
O23 - Service: Intel(R) Rapid Storage Technology (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) HD Graphics Control Panel Service (igfxCUIService2.0.0.0) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\k120507.inf_amd64_86f83182248e6e51\igfxCUIService.exe
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service TCP IP Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\SocketHeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @mqutil.dll,-6102 (MSMQ) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\mqsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: NVIDIA Telemetry Container (NvTelemetryContainer) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvTelemetry\NvTelemetryContainer.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\PerceptionSimulation\PerceptionSimulationService.exe,-101 (perceptionsimulation) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PerceptionSimulation\PerceptionSimulationService.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: Realtek Audio Service (RtkAudioService) - Realtek Semiconductor - C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtkAudioService64.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender Advanced Threat Protection\MsSense.exe,-1001 (Sense) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender Advanced Threat Protection\MsSense.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\SgrmBroker.exe,-100 (SgrmBroker) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\SgrmBroker.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @firewallapi.dll,-50323 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Supremo (SupremoService) - Nanosystems S.r.l. - C:\Program Files (x86)\Supremo\SupremoService.exe
O23 - Service: SynTPEnh Caller Service (SynTPEnhService) - Synaptics Incorporated - C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnhService.exe
O23 - Service: TeamViewer 14 (TeamViewer) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 13504 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
Microsheep
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1656
Registrován: leden 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: útok na win 10 a problém s uživateli

Příspěvekod Microsheep » 25 říj 2019 19:26

Windows 10.. AnyDesk, Thinstuff ap. pěkné fuj, dělat z Windows 10 terminálový server. Nelegální samo o sobě, nechal bych ti to tak. Není ani divu s tímto přístupem, že v tom máš bordel, když ani nevíš co děláš.

Pyrotechnik
nováček
Příspěvky: 13
Registrován: říjen 19
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: útok na win 10 a problém s uživateli

Příspěvekod Pyrotechnik » 25 říj 2019 19:42

Děkuji za radu, já server nedělal. Jen jsem přišel řešit tuhle chybu

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: útok na win 10 a problém s uživateli

Příspěvekod jaro3 » 25 říj 2019 21:14

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
http://www.adlice.com/downloadprogress/
pro majitele win7 stáhni zde:
https://filehippo.com/download_adwcleaner/ ( nedávej aktualizaci!)

Ulož si ho na svojí plochu . Klikni na „Souhlasím“ k povrzení podmínek.
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Skenování“
Po skenu se objeví log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako C:\AdwCleaner [C?].txt ), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware na plochu , nainstaluj a spusť ho
-Pokud není program aktuální , klikni na možnost „Aktualizovat nyní“ či „Opravit nyní“.
- bude nalezena aktualizace a nainstaluje se.
- poté klikni na Spustit skenování
- po proběhnutí skenu se ti objeví hláška vpravo dole, tak klikni na Zobrazit zprávu a vyber Export a vyber Kopírovat do schránky a vlož sem celý log. Nebo klikni na „Textový soubor ( .txt)“ a log si ulož.
-jinak se log nachází v programu po kliknutí na „Zprávy“ , nebo je uložen zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Dokončit, a program zavři křížkem vpravo nahoře.
(zatím nic nemaž!).
Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Pyrotechnik
nováček
Příspěvky: 13
Registrován: říjen 19
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: útok na win 10 a problém s uživateli

Příspěvekod Pyrotechnik » 25 říj 2019 21:35

AdwCleaner:

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 7.4.2.0
# -------------------------------
# Build: 10-21-2019
# Database: 2019-10-21.1 (Local)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Scan
# -------------------------------
# Start: 10-25-2019
# Duration: 00:00:26
# OS: Windows 10 Pro
# Scanned: 35182
# Detected: 30


***** [ Services ] *****

No malicious services found.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders found.

***** [ Files ] *****

No malicious files found.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI found.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts found.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks found.

***** [ Registry ] *****

PUP.Winlogon.Heuristic HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon|Userinit

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries found.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs found.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries found.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs found.

***** [ Preinstalled Software ] *****

Preinstalled.CyberLinkShellExtension Registry HKLM\Software\Classes\CLSID\{3E2A0A32-6E14-4BAD-AA87-BBB6A75EBFF2}
Preinstalled.DellDataProtection Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Classes\CLSID\{2DC80C06-0687-5383-8B6B-2A9E50F53F64}
Preinstalled.DellDataProtection Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Preapproved\{2DC80C06-0687-5383-8B6B-2A9E50F53F64}
Preinstalled.DellDataProtection Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{2DC80C06-0687-5383-8B6B-2A9E50F53F64}
Preinstalled.HPCleanFLC File C:\Users\Public\Desktop\Microsoft Office.lnk
Preinstalled.HPRegistrationService Folder C:\ProgramData\HEWLETT-PACKARD\HP REGISTRATION SERVICE
Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\HP\SUPPORT
Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Program Files (x86)\HEWLETT-PACKARD\HP CUSTOMER FEEDBACK
Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Program Files (x86)\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Program Files (x86)\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT SOLUTIONS
Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\ProgramData\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Users\HKPOHODA\AppData\Local\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Users\HKPOHODA\AppData\Roaming\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Users\SERVER\AppData\Local\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Users\SERVER\AppData\Roaming\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Preinstalled.HPSupportAssistant Registry HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{E76FD755-C1BA-4DCB-9F13-99BD91223ADE}
Preinstalled.HPSupportAssistant Registry HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{E76FD755-C1BA-4DCB-9F13-99BD91223ADE}
Preinstalled.HPSupportAssistant Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Classes\CLSID\{E76FD755-C1BA-4DCB-9F13-99BD91223ADE}
Preinstalled.HPSupportAssistant Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{E76FD755-C1BA-4DCB-9F13-99BD91223ADE}
Preinstalled.HPSupportAssistant Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{61EB474B-67A6-47F4-B1B7-386851BAB3D0}
Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run32|CLMLServer_For_P2G8
Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run32|CLVirtualDrive
Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|CLMLServer_For_P2G8
Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|CLVirtualDrive
Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\InstallShield_{2A87D48D-3FDF-41fd-97CD-A1E370EFFFE2}
Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{2A87D48D-3FDF-41fd-97CD-A1E370EFFFE2}
Preinstalled.LenovoPowerDVD Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\InstallShield_{B46BEA36-0B71-4A4E-AE41-87241643FA0A}
Preinstalled.LenovoPowerDVD Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{B46BEA36-0B71-4A4E-AE41-87241643FA0A}


AdwCleaner_Debug.log - [8980 octets] - [25/10/2019 21:24:16]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[S00].txt ##########








MalwareBytes:

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 25.10.19
Čas skenování: 21:27
Logovací soubor: 8e0d619b-f75d-11e9-bc2f-3464a92f5de2.json

-Informace o softwaru-
Verze: 3.8.3.2965
Verze komponentů: 1.0.627
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.12633
Licence: Bezplatný

-Systémová informace-
OS: Windows 10 (Build 18362.418)
CPU: x64
Systém souborů: NTFS
Uživatel: System

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Spuštění skenování: Ruční
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 355821
Zjištěné hrozby: 0
Hrozby umístěné do karantény: 0
Uplynulý čas: 5 min, 50 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Zakázáno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Detekovat
Potenciálně nežádoucí modifikace: Detekovat

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Hodnota v registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Soubor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

WMI: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: útok na win 10 a problém s uživateli

Příspěvekod jaro3 » 25 říj 2019 22:07

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Skenování“ , po prohledání klikni na „ Čištění

Program provede opravu, po automatickém restartu klikni na „Log soubor“ a pak poklepej na odpovídají log, (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
https://downloads.malwarebytes.com/file/JRT-EOL
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.


Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/files/details ... _tool.html
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.
Pokud byly nalezeny viry , tak po skenu klikni na „Details…“ a potom na „View log file“. Zkopíruj celý log a vlož ho sem. Potom zavři „threat detail“ a klikni na „Start cleanup“.
Jinak se log nachází zde:
C:\ProgramData\Sophos\Sophos Virus Removal Tool\Logs

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY
64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků

další odkazy:
http://www.adlice.com/download/roguekiller/
http://www.bleepingcomputer.com/download/roguekiller/
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Pyrotechnik
nováček
Příspěvky: 13
Registrován: říjen 19
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: útok na win 10 a problém s uživateli

Příspěvekod Pyrotechnik » 26 říj 2019 11:03

AwdCleaner

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 7.4.2.0
# -------------------------------
# Build: 10-21-2019
# Database: 2019-10-21.1 (Local)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 10-25-2019
# Duration: 00:00:17
# OS: Windows 10 Pro
# Cleaned: 29
# Failed: 1


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

Deleted HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon|Userinit

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.

***** [ Preinstalled Software ] *****

Deleted Preinstalled.CyberLinkShellExtension Registry HKLM\Software\Classes\CLSID\{3E2A0A32-6E14-4BAD-AA87-BBB6A75EBFF2}
Deleted Preinstalled.DellDataProtection Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Classes\CLSID\{2DC80C06-0687-5383-8B6B-2A9E50F53F64}
Deleted Preinstalled.DellDataProtection Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Preapproved\{2DC80C06-0687-5383-8B6B-2A9E50F53F64}
Deleted Preinstalled.DellDataProtection Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{2DC80C06-0687-5383-8B6B-2A9E50F53F64}
Deleted Preinstalled.HPCleanFLC File C:\Users\Public\Desktop\Microsoft Office.lnk
Deleted Preinstalled.HPRegistrationService Folder C:\ProgramData\HEWLETT-PACKARD\HP REGISTRATION SERVICE
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\HP\SUPPORT
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Program Files (x86)\HEWLETT-PACKARD\HP CUSTOMER FEEDBACK
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Program Files (x86)\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\ProgramData\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Users\HKPOHODA\AppData\Local\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Users\HKPOHODA\AppData\Roaming\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Users\SERVER\AppData\Local\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Users\SERVER\AppData\Roaming\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Registry HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{E76FD755-C1BA-4DCB-9F13-99BD91223ADE}
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Registry HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{E76FD755-C1BA-4DCB-9F13-99BD91223ADE}
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Classes\CLSID\{E76FD755-C1BA-4DCB-9F13-99BD91223ADE}
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{E76FD755-C1BA-4DCB-9F13-99BD91223ADE}
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{61EB474B-67A6-47F4-B1B7-386851BAB3D0}
Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run32|CLMLServer_For_P2G8
Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run32|CLVirtualDrive
Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|CLMLServer_For_P2G8
Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|CLVirtualDrive
Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\InstallShield_{2A87D48D-3FDF-41fd-97CD-A1E370EFFFE2}
Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{2A87D48D-3FDF-41fd-97CD-A1E370EFFFE2}
Deleted Preinstalled.LenovoPowerDVD Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\InstallShield_{B46BEA36-0B71-4A4E-AE41-87241643FA0A}
Deleted Preinstalled.LenovoPowerDVD Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{B46BEA36-0B71-4A4E-AE41-87241643FA0A}
Not Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Program Files (x86)\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT SOLUTIONS


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner_Debug.log - [213882 octets] - [25/10/2019 21:24:16]
AdwCleaner[S00].txt - [5141 octets] - [25/10/2019 21:24:51]
AdwCleaner[S01].txt - [5203 octets] - [25/10/2019 22:17:48]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C01].txt ##########






JRT

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.4 (07.09.2017)
Operating System: Windows 10 Enterprise x64
Ran by adminnes (Administrator) on p† 25.10.2019 at 22:25:07,22
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 0




Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on p† 25.10.2019 at 22:27:44,09
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~






Rouge Killer

RogueKiller Anti-Malware V13.5.5.0 (x64) [Oct 23 2019] (Free) by Adlice Software

mail : https://adlice.com/contact/

Website : https://adlice.com/download/roguekiller/

Operating System : Windows 10 (10.0.18362) 64 bits

Started in : Normal mode

User : adminnes [Administrator]

Started from : C:\Users\SERVER\Desktop\RogueKiller_portable64.exe

Signatures : 20190819_114745, Driver : Loaded

Mode : Standard Scan, Scan -- Date : 2019/10/26 10:40:37 (Duration : 00:16:51)



§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ Processes §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

[Suspicious.Path (Potentially Malicious)] SupremoHelper.exe (8504) -- C:\Windows\Temp\SupremoRemoteDesktop\S-1-5-21-793888479-2196648716-3744921152-1000\SupremoHelper.exe -> Found



§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ Process Modules §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§



§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ Services §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§



§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ Tasks §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§



§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ Registry §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§



§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ WMI §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§



§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ Hosts File §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§



§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ Files §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§



§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ Web browsers §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: útok na win 10 a problém s uživateli

Příspěvekod jaro3 » 27 říj 2019 20:32

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.

Vypni antivir i firewall.
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe

Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
resethosts;
emptyclsid;
IEdefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyIEcache;
emptyFFcache;
emptyCHRcache;
emptyalltemp;
emptyflash;
emptyjava;
emptyrecycle.bin;

klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Pokud budou problémy , spusť zoek v nouz. režimu.

Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů