Prosím o kontrolu logu

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
Myzlivko
nováček
Příspěvky: 44
Registrován: červenec 19
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Myzlivko » 21 črc 2019 15:54

Ahoj, prosím o kontrolu logu.

Při hraní her dochází k náhodnému dropování, nejvíce však při načítání mapy, nebo objektů, které se zobrazují náhodně, například výbuch vozidel, destrukce terénu, atd.

V počítači jsem až na zdroj vyměnil veškeré komponenty, aktulizoval BIOS, vyzkoušel různé verze driverů a sestavení Windows 10.
V tuto chvíli mám vše aktuální.

Předem díky za jakoukoliv pomoc.


Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 15:32:20, on 21.07.2019
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.18362.0001)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\ASRock Utility\ASRRGBLED\Bin\AsrPolychromeRGB.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvNode\NVIDIA Web Helper.exe
C:\Users\Myzli\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\Program Files (x86)\CorsairLink4\CorsairLink4.exe
C:\Program Files (x86)\Origin\Origin.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe
C:\Users\Myzli\AppData\Local\Discord\app-0.0.305\Discord.exe
C:\Users\Myzli\AppData\Local\Discord\app-0.0.305\Discord.exe
C:\Users\Myzli\AppData\Local\Discord\app-0.0.305\Discord.exe
C:\Users\Myzli\AppData\Local\Discord\app-0.0.305\Discord.exe
C:\Program Files (x86)\Origin\QtWebEngineProcess.exe
C:\Program Files (x86)\Origin\QtWebEngineProcess.exe
C:\Users\Myzli\Downloads\HijackThis.exe
C:\Windows\SysWOW64\DllHost.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=
O2 - BHO: Lync Click to Call BHO - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\OCHelper.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Discord] C:\ProgramData\SquirrelMachineInstalls\Discord.exe --checkInstall
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Myzli\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [CorsairLink4] C:\Program Files (x86)\CorsairLink4\CorsairLink4.exe -startup
O4 - HKCU\..\Run: [EADM] "C:\Program Files (x86)\Origin\Origin.exe" -AutoStart
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [Discord] C:\Users\Myzli\AppData\Local\Discord\app-0.0.305\Discord.exe --start-minimized
O4 - HKCU\..\Run: [com.squirrel.WhatsApp.WhatsApp] C:\Users\Myzli\AppData\Local\WhatsApp\Update.exe --processStart "WhatsApp.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [NGenuity] C:\Program Files (x86)\HyperX\NGenuity\NGenuity.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Lync Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\OCHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Lync Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\OCHelper.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: mso-minsb-roaming.16 - {83C25742-A9F7-49FB-9138-434302C88D07} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: mso-minsb.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf-roaming.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807583E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesCommonX86\Microsoft Shared\Office16\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Corsair LINK 4 (CLink4Service) - Corsair Components, Inc. - C:\Program Files (x86)\CorsairLink4\CorsairLink4.Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\CredentialEnrollmentManager.exe,-100 (CredentialEnrollmentManagerUserSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\CredentialEnrollmentManager.exe (file missing)
O23 - Service: CredentialEnrollmentManagerUserSvc_23cef - Unknown owner - C:\Windows\system32\CredentialEnrollmentManager.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: EasyAntiCheat - EasyAntiCheat Ltd - C:\Program Files (x86)\EasyAntiCheat\EasyAntiCheat.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @oem2.inf,%SERVICE_NAME%;Intel Bluetooth Service (ibtsiva) - Unknown owner - C:\Windows\system32\ibtsiva (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service TCP IP Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Management Engine Components\iCLS\SocketHeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) TPM Provisioning Service - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Management Engine Components\iCLS\TPMProvisioningService.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA LocalSystem Container (NvContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA NetworkService Container (NvContainerNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\nvmdi.inf_amd64_bd044a011383361a\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: NVIDIA Telemetry Container (NvTelemetryContainer) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvTelemetry\NvTelemetryContainer.exe
O23 - Service: Origin Client Service - Electronic Arts - C:\Program Files (x86)\Origin\OriginClientService.exe
O23 - Service: Origin Web Helper Service - Electronic Arts - C:\Program Files (x86)\Origin\OriginWebHelperService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\PerceptionSimulation\PerceptionSimulationService.exe,-101 (perceptionsimulation) - Unknown owner - C:\Windows\system32\PerceptionSimulation\PerceptionSimulationService.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: Realtek Audio Universal Service (RtkAudioUniversalService) - Unknown owner - C:\Windows\System32\RtkAudUService64.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: SiSoftware Deployment Agent Service (SandraAgentSrv) - SiSoftware - C:\Program Files\SiSoftware\SiSoftware Sandra Lite Titanium.SP4a\RpcAgentSrv.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender Advanced Threat Protection\MsSense.exe,-1001 (Sense) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender Advanced Threat Protection\MsSense.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\Windows\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\SgrmBroker.exe,-100 (SgrmBroker) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SgrmBroker.exe (file missing)
O23 - Service: @firewallapi.dll,-50323 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\Windows\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: @oem22.inf,%OCServiceName%;XTUOCDriverService (XTU3SERVICE) - Intel(R) Corporation - C:\Windows\SysWOW64\XtuService.exe

--
End of file - 12492 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 21 črc 2019 19:16

Předtím bylo vše v pořádku?

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
http://www.adlice.com/downloadprogress/

Ulož si ho na svojí plochu . Klikni na „Souhlasím“ k povrzení podmínek.
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Skenování“
Po skenu se objeví log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako C:\AdwCleaner [C?].txt ), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware na plochu , nainstaluj a spusť ho
-Pokud není program aktuální , klikni na možnost „Aktualizovat nyní“ či „Opravit nyní“.
- bude nalezena aktualizace a nainstaluje se.
- poté klikni na Spustit skenování
- po proběhnutí skenu se ti objeví hláška vpravo dole, tak klikni na Zobrazit zprávu a vyber Export a vyber Kopírovat do schránky a vlož sem celý log. Nebo klikni na „Textový soubor ( .txt)“ a log si ulož.
-jinak se log nachází v programu po kliknutí na „Zprávy“ , nebo je uložen zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Dokončit, a program zavři křížkem vpravo nahoře.
(zatím nic nemaž!).
Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Myzlivko
nováček
Příspěvky: 44
Registrován: červenec 19
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Myzlivko » 21 črc 2019 20:32

Bohužel nebylo, projevuje se to od samého začátku.

Přikládám výpis obou logů.

Malwarebytes
http://www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 21.07.19
Čas skenování: 20:28
Logovací soubor: 5e51b3c0-abe5-11e9-b093-7085c2aed893.json

-Informace o softwaru-
Verze: 3.8.3.2965
Verze komponentů: 1.0.613
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.11658
Licence: Zkušební

-Systémová informace-
OS: Windows 10 (Build 18362.239)
CPU: x64
Systém souborů: NTFS
Uživatel: MYZLIVKO\Myzli

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Spuštění skenování: Ruční
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 275012
Zjištěné hrozby: 0
Hrozby umístěné do karantény: 0
Uplynulý čas: 0 min, 28 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Zakázáno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Detekovat
Potenciálně nežádoucí modifikace: Detekovat

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Hodnota v registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Soubor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

WMI: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 7.3.0.0
# -------------------------------
# Build: 04-04-2019
# Database: 2019-07-15.1 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Scan
# -------------------------------
# Start: 07-21-2019
# Duration: 00:00:04
# OS: Windows 10 Pro
# Scanned: 27411
# Detected: 1


***** [ Services ] *****

No malicious services found.

***** [ Folders ] *****

PUP.Optional.Seznam.cz C:\Users\Myzli\AppData\Roaming\Seznam.cz

***** [ Files ] *****

No malicious files found.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI found.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts found.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks found.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries found.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries found.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs found.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries found.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs found.



########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[S00].txt ##########

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 21 črc 2019 20:46

Pak to nemusí být viry.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
https://downloads.malwarebytes.com/file/JRT-EOL
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.


Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY
64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků

další odkazy:
http://www.adlice.com/download/roguekiller/
http://www.bleepingcomputer.com/download/roguekiller/

Stáhni si CrystalDiskInfo
Spusť program a klikni na Úpravy-Kopírovat. Poté sem vlož pomocí Ctrl+V obsah logu.

Stáhni si Memtest:

Políčko , ve kterém je napsáno:
All unused RAM , změň na 2048.
-dej Start , nech nejméně 2h běžet , pokud bude po 2h stále 0 errors , jsou v pořádku.
V případě vyšších kapacit RAM je třeba Memtest spustit několikrát , pro 2GB ( jednotlivá největší kapacita RAM) 2x , pro 4GB 3x , pro 8Gb 4x ap.
poklepej na Memtest , pak znovu a znovu , do políček všech Memtestů napiš 2048 , pak dej u všech Memtestů "Start".
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Myzlivko
nováček
Příspěvky: 44
Registrován: červenec 19
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Myzlivko » 21 črc 2019 21:31

Máš pravdu, nemusí to být nutně viry, snažím se jen najít příčinu, novou sestavu mám přes tři měsíce a zatím jsem si moc nezahrál, tak už zkouším raději vše.

Memtest jsem dělal před týdnem a po 8 hodinách bez chyb.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.4 (07.09.2017)
Operating System: Windows 10 Enterprise x64
Ran by Myzli (Administrator) on 21.07.2019 at 21:13:17,94
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

File System: 0

Registry: 0

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 21.07.2019 at 21:14:08,52
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
RogueKiller Anti-Malware V13.3.2.0 (x64) [Jul 15 2019] (Free) by Adlice Software
mail : https://adlice.com/contact/
Website : https://adlice.com/download/roguekiller/
Operating System : Windows 10 (10.0.18362) 64 bits
Started in : Normal mode
User : Myzli [Administrator]
Started from : C:\Users\Myzli\Downloads\RogueKiller_portable64.exe
Signatures : 20190720_212207, Driver : Loaded
Mode : Standard Scan, Delete -- Date : 2019/07/21 21:24:10 (Duration : 00:06:51)

----------------------------------------------------------------------------
CrystalDiskInfo 8.2.0 (C) 2008-2019 hiyohiyo
Crystal Dew World : https://crystalmark.info/
----------------------------------------------------------------------------

OS : Windows 10 Professional [10.0 Build 18362] (x64)
Date : 2019/07/21 21:27:27

-- Controller Map ----------------------------------------------------------
- Standardní řadič SATA AHCI [ATA]
- Standardní řadič SATA AHCI [ATA]
- Řadič prostorů úložišť [SCSI]
+ Samsung NVMe Controller [SCSI]
- Samsung SSD 970 EVO Plus 1TB

-- Disk List ---------------------------------------------------------------
(1) Samsung SSD 970 EVO Plus 1TB : 1000,2 GB [0/2/0, sq] - nv

----------------------------------------------------------------------------
(1) Samsung SSD 970 EVO Plus 1TB
----------------------------------------------------------------------------
Model : Samsung SSD 970 EVO Plus 1TB
Firmware : 1B2QEXM7
Serial Number : S4EWNF0M312879E
Disk Size : 1000,2 GB
Buffer Size : Neznámy údaj
# of Sectors :
Rotation Rate : ---- (SSD)
Interface : NVM Express
Major Version : NVM Express 1.3
Minor Version :
Transfer Mode : PCIe 3.0 x4 | PCIe 3.0 x4
Power On Hours : 353 hod.
Power On Count : 116 krát
Host Reads : 2922 GB
Host Writes : 2699 GB
Temperature : 50 C (122 F)
Health Status : Dobrý (100 %)
Features : S.M.A.R.T.
APM Level : ----
AAM Level : ----
Drive Letter : C:

-- S.M.A.R.T. --------------------------------------------------------------
ID RawValues(6) Attribute Name
01 000000000000 Critical Warning
02 000000000143 Composite Temperature
03 000000000064 Available Spare
04 00000000000A Available Spare Threshold
05 000000000000 Percentage Used
06 0000005B5084 Data Units Read
07 000000545913 Data Units Written
08 000002352DA6 Host Read Commands
09 000001CE8993 Host Write Commands
0A 00000000006D Controller Busy Time
0B 000000000074 Power Cycles
0C 000000000161 Power On Hours
0D 000000000025 Unsafe Shutdowns
0E 000000000000 Media and Data Integrity Errors
0F 00000000005E Number of Error Information Log Entries

-- IDENTIFY_DEVICE ---------------------------------------------------------
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
000: 144D 144D 3453 5745 464E 4D30 3133 3832 3937 2045
010: 2020 2020 6153 736D 6E75 2067 5353 2044 3739 2030
020: 5645 204F 6C50 7375 3120 4254 2020 2020 2020 2020
030: 2020 2020 4231 5132 5845 374D 3802 0025 0900 0004
040: 0300 0001 0D40 0003 1200 007A 0000 0000 0000 0000
050: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
060: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
070: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
080: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
090: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
100: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
110: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
120: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0017 0307
130: 0316 043F 0101 0166 0166 0000 0000 0000 0000 0000
140: 6000 E0DB 00E8 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
150: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0023 0000
160: 0000 0001 0164 0166 0000 0000 0000 0000 0000 0000
170: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
180: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
190: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
200: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
210: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
220: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
230: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
240: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
250: 0000 0000 0000 0000 0000 0000

-- SMART_NVME --------------------------------------------------------------
+0 +1 +2 +3 +4 +5 +6 +7 +8 +9 +A +B +C +D +E +F
000: 00 43 01 64 0A 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
010: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
020: 84 50 5B 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
030: 15 59 54 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
040: AF 2D 35 02 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
050: B6 89 CE 01 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
060: 6D 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
070: 74 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
080: 61 01 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
090: 25 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
0A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
0B0: 5E 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
0C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 43 01 45 01 00 00 00 00
0D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
0E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
0F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
100: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
110: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
120: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
130: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
140: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
150: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
160: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
170: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
180: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
190: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 21 črc 2019 21:42

000000000025 Unsafe Shutdowns
máš problém s bezpečným vypnutí? Pak jsou problémy s SSD disky , oni potřebují čas na vypnutí , vybití kondenzátorů ap.

Ten zdroj si nemůžeš půjčit jiný?

ještě RK.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Myzlivko
nováček
Příspěvky: 44
Registrován: červenec 19
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Myzlivko » 21 črc 2019 21:52

Hmm, myslím že včera, nebo předevčírem jsem se prokliknul a místo vypnutí jsem počítač restartoval, byl jsem už líný čekat, než se načte zpět do Windows, tak jsem jej vypnul natvrdo přes zdroj.

Zdroj bych si teoreticky vypůjčit mohl..

RogueKiller jsem v logech uvedl taky, ale klidně ti ho pošlu znovu.

RogueKiller Anti-Malware V13.3.2.0 (x64) [Jul 15 2019] (Free) by Adlice Software
mail : https://adlice.com/contact/
Website : https://adlice.com/download/roguekiller/
Operating System : Windows 10 (10.0.18362) 64 bits
Started in : Normal mode
User : Myzli [Administrator]
Started from : C:\Users\Myzli\Downloads\RogueKiller_portable64.exe
Signatures : 20190720_212207, Driver : Loaded
Mode : Standard Scan, Delete -- Date : 2019/07/21 21:24:10 (Duration : 00:06:51)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 21 črc 2019 22:29

Já právě protože se mi RK nezdál celý..

Vypni antivir i firewall.
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe

Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
resethosts;
emptyclsid;
IEdefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyIEcache;
emptyFFcache;
emptyCHRcache;
emptyalltemp;
emptyflash;
emptyjava;
emptyrecycle.bin;

klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Pokud budou problémy , spusť zoek v nouz. režimu.

Co třeba ještě grafika?

Možná bys mohl použít program OCCT na zjištění problémů u CPU , GPU i zdroje.

Nebo HeavyLoad. Já to na viry nevidím.

jo a těch unsafe je tam 25 a to v hexadecimálním kodu ( 16-ckovém).
zítra pokračujeme.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Myzlivko
nováček
Příspěvky: 44
Registrován: červenec 19
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Myzlivko » 24 črc 2019 15:56

Zbytek doplním o něco později.

Zoek.exe v5.0.0.2 Updated 03-May-2018(Online Version)
Tool run by Myzli on 24.07.2019 at 15:33:02,09.
Microsoft Windows 10 Pro 10.0.18362 x64
Running in: Safe Mode NETWORK Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Myzli\Downloads\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~3\SoftwareDistribution deleted successfully
C:\Users\Myzli\AppData\Roaming\FACEIT deleted successfully
C:\Users\Myzli\AppData\Local\Battlefield V deleted successfully
C:\Users\Myzli\AppData\Local\PeerDistRepub deleted successfully
C:\Users\Myzli\AppData\Local\Skyrim Special Edition deleted successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\PeerDistPub deleted successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\PeerDistRepub deleted successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Packages deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\Myzli\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\hbvjc3qj.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "https://www.google.cz/?gws_rd=ssl");

Added to C:\Users\Myzli\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\hbvjc3qj.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

ProfilePath: C:\Users\Myzli\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\hbvjc3qj.default

user.js not found
---- Lines searchengine removed from prefs.js ----
user_pref("browser.pageActions.persistedActions", "{\"version\":1,\"ids\":[\"bookmark\",\"bookmarkSeparator\",\"copyURL\",\"emailLink\",\"addSearchEng
---- FireFox user.js and prefs.js backups ----

prefs__1542_.backup

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Users\Myzli\AppData\Roaming\Discord deleted
C:\Users\Myzli\AppData\Roaming\WhatsApp deleted
C:\PROGRA~3\Package Cache deleted

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\Myzli\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\hbvjc3qj.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions ======================

ProfilePath: C:\Users\Myzli\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\hbvjc3qj.default
- Facebook Container - %ProfilePath%\extensions\@contain-facebook.xpi
- Firefox Multi-Account Containers - %ProfilePath%\extensions\@testpilot-containers.xpi
- short_ uBlock\u2080 - %ProfilePath%\extensions\uBlock0@raymondhill.net.xpi
- theme: images: theme_frame: AutumnMistH.jpg colors: frame: a19b9b tab_background_text: ffffff version: 2.0 Autumn Mist by MaDonna manifest_version: 2 description: Designed by MaDonna - %ProfilePath%\extensions\{a37a216f-4fcc-4bf8-970b-772ea07e6985}.xpi
- short_ ipblocker - %ProfilePath%\extensions\{de22fd49-c9ab-4359-b722-b3febdc3a0b0}.xpi
- Winter.1 manifest_version: 2 version: 2.0 theme: images: theme_frame: Winter.1.jpeg colors: toolbar: rgba89 96 117 1 toolbar_field: rgba214 217 232 1 toolbar_field_text: rgba0 0 0 1 frame: rgba209 209 209 1 tab_background_text: rgba201 201 201 1 bookmark_text: rgba255 255 255 1 - %ProfilePath%\extensions\{dfb56191-dc4c-4633-881c-7066de241325}.xpi
- theme: images: theme_frame: M4_01_Header.jpg colors: frame: 4f4f4f tab_background_text: ffffff version: 2.0 M4 Carbine manifest_version: 2 - %ProfilePath%\extensions\{e4d5a0b1-db28-4d7b-9fee-d4279a17f9a7}.xpi
- short_ __MSG_EXTENSION_SHORT_NAME__ - %ProfilePath%\extensions\{ea692a27-4873-406e-bbc6-010c2dd9e9b5}.xpi

==== Firefox Plugins ======================

Profilepath: C:\Users\Myzli\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\hbvjc3qj.default
E18BCC9AE3EA5E852080DDEE0B164106 - C:\Program Files\VideoLAN\VLC\npvlc.dll - VLC Web Plugin
D1A758FC6D18E9F084A7DAA7A2F1B470 - C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\NPSPWRAP.DLL - Microsoft Office


==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

==== All HKLM and HKCU SearchScopes ======================

HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKCU\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}
HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02

==== Reset Google Chrome ======================

Nothing found to reset

==== Empty IE Cache ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Myzli\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Myzli\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Users\Myzli\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\hbvjc3qj.default\cache2 emptied successfully

==== Empty Edge Cache ======================

Edge Cache Emptied Successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

No Chrome User Data found

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=1014 folders=239 350026873 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Myzli\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\Myzli\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on 24.07.2019 at 15:55:40,31 ======================

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 24 črc 2019 18:25

+
Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.


Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Myzlivko
nováček
Příspěvky: 44
Registrován: červenec 19
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Myzlivko » 25 črc 2019 14:28

Informace o kontroly
Název produktu    :  Zemana AntiMalware
Stav kontroly    :  Dokončena
Datum kontroly    :  25.07.2019 14:27:07
Typ kontroly    :  Inteligentní kontrola
Čas trvání    :  00:00:09
Zkontrolované objekty    :  1771
Zjištěné objekty    :  4
Vyloučené objekty    :  0
Automatické odesílání    :  Ne
Operační systém    :  Windows 10 x64
Procesor    :  16X Intel(R) Core(TM) i9-9900K CPU @ 3.60GHz
Režim systému BIOS    :  UEFI
Informace o doméně    :  WORKGROUP,False,NetSetupWorkgroupName
CUID    :  14A06C417671B3C355F1B1


Odhalení
MD5    :  
Stav    :  Zkontrolováno
Objekt    :  c:\users\myzli\appdata\roaming\mozilla\firefox\profiles\hbvjc3qj.default\extensions\{a37a216f-4fcc-4bf8-970b-772ea07e6985}.xpi
Vydavatel    :  
Velikost    :  0
Odhalení    :  HijackExt:FirefoxPlugin/{a37a216f-4fcc-4bf8-970b-772ea07e6985}
Akce    :  -
-----------------------------------------------------------------------
MD5    :  
Stav    :  Zkontrolováno
Objekt    :  c:\users\myzli\appdata\roaming\mozilla\firefox\profiles\hbvjc3qj.default\extensions\{dfb56191-dc4c-4633-881c-7066de241325}.xpi
Vydavatel    :  
Velikost    :  0
Odhalení    :  HijackExt:FirefoxPlugin/{dfb56191-dc4c-4633-881c-7066de241325}
Akce    :  -
-----------------------------------------------------------------------
MD5    :  
Stav    :  Zkontrolováno
Objekt    :  c:\users\myzli\appdata\roaming\mozilla\firefox\profiles\hbvjc3qj.default\extensions\{e4d5a0b1-db28-4d7b-9fee-d4279a17f9a7}.xpi
Vydavatel    :  
Velikost    :  0
Odhalení    :  HijackExt:FirefoxPlugin/{e4d5a0b1-db28-4d7b-9fee-d4279a17f9a7}
Akce    :  -
-----------------------------------------------------------------------
MD5    :  
Stav    :  Zkontrolováno
Objekt    :  c:\users\myzli\appdata\roaming\mozilla\firefox\profiles\hbvjc3qj.default\extensions\{ea692a27-4873-406e-bbc6-010c2dd9e9b5}.xpi
Vydavatel    :  
Velikost    :  0
Odhalení    :  HijackExt:FirefoxPlugin/{ea692a27-4873-406e-bbc6-010c2dd9e9b5}
Akce    :  -
-----------------------------------------------------------------------

Uživatelský avatar
Myzlivko
nováček
Příspěvky: 44
Registrován: červenec 19
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Myzlivko » 25 črc 2019 16:53

V OCCT jsem zkusil veškeré testy a výsledky bez jakékoliv chyby. Jen mě překvapilo, že rychlost testu zdroje trvala snad jen půl minuty, u zbytku komponentů to trvalo kolem deseti minut.

HeavyLoad jsem měl zapnuté dvě hodiny, ale abych řekl pravdu, moc jsem se v tom nevyznal, resp. nenašel jsem tam něco jako results/logs.

Napadá tě, co bych mohl provést s tím diskem? Pořád nad tím přemýšlím a nic mě nenapadá.


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů