reklamace..

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Montes
Level 3
Level 3
Příspěvky: 644
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

reklamace..

Příspěvekod Montes » 12 říj 2014 21:00

Zdravím, 13.9 jsem dal do firmy czc.cz na reklamaci mobil. 24.9 mi bylo oznámeno, že se závada neprojevila. Pan technik je asi slepý. Následně jsem si pro mobil šel a po dlouhý debatě jsem personál donutil, aby si to otestovali, že závada opravdu existuje. Nic méně donutili mě podepsat nový papír, protože by prej nebylo možné to poslat z5. Takže jsem dne 24.9 to podepsal znova.
Chci se zeptat, jestli mám nárok na vrácení peněz, když to nestihnou do 30 dní. Podle posledního papíru se to počítá od dne 24.9, ale já říkám, že si za to můžou sami, že se to muselo poslat z5. Závada na mobilu je a pokud jí oni nenajdou, tak to je jejich problém. Co si o tom myslíte?

Reklama
Uživatelský avatar
HribaStanislav350
Level 3
Level 3
Příspěvky: 545
Registrován: srpen 14
Bydliště: Čejkovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: reklamace..

Příspěvekod HribaStanislav350 » 12 říj 2014 21:19

A co je to za zavadu to tu nenapises samozrejme pokud do 30 dnu reklamaci nevyresi mas pravo na vraceni penez jo a proc pises z5 misto zpet
OS: Windows 10 PRO 64-bit
MB: MSI B450 GAMING PLUS MAX
CPU: AMD RYZEN 5 3600
GPU: GIGABYTE Radeon RX 570 4GB AORUS
RAM: 16GB (2x8GB) DDR4 3333mhz
PSU: RIOTORO Enigma G2 650w
CASE: CoolerMaster Force 500

Uživatelský avatar
wattmetr
Master Level 7.5
Master Level 7.5
Příspěvky: 5744
Registrován: duben 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: reklamace..

Příspěvekod wattmetr » 12 říj 2014 21:21

Nenapsal jsi, o jakou závadu se jedná, ale pokud lze nafotit, pak nafotit, poslat spolu s reklamací fotky, popsat podrobně jak často a za jakých podmínek se závada projevuje a trvat na vyřízení reklamace!
Znovupodepsání reklamace má jednu výhodu: Jedná se o druhou reklamaci a při třetí v pořadí (se stejnou závadou) můžeš požadovat výměnu nebo vrácení peněz. Volba je pak na tobě a oni ji musí respektovat!

Z5 a zpět je přece foneticky (a tedy i významově) to samé :lol: :lol:
Trvalý BAN za trolling a dlouhodobé nerespektování pravidel fóra, duplicitní účty tohoto uživatele: satam, peyrac10, wattmetr, gracia (vydávání se za ženu), jamesbond, jamesbond1...

Uživatelský avatar
HribaStanislav350
Level 3
Level 3
Příspěvky: 545
Registrován: srpen 14
Bydliště: Čejkovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: reklamace..

Příspěvekod HribaStanislav350 » 12 říj 2014 21:29

Opravdu to sem napis at ti muzem poradit jak se branit atd pokud se ti telefon napr samovolne vypina,to se opravdu muze stat kdykoliv za 5 minut nebo taky treba za 5 tydnu od posledniho vypnuti
OS: Windows 10 PRO 64-bit
MB: MSI B450 GAMING PLUS MAX
CPU: AMD RYZEN 5 3600
GPU: GIGABYTE Radeon RX 570 4GB AORUS
RAM: 16GB (2x8GB) DDR4 3333mhz
PSU: RIOTORO Enigma G2 650w
CASE: CoolerMaster Force 500

Montes
Level 3
Level 3
Příspěvky: 644
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: reklamace..

Příspěvekod Montes » 12 říj 2014 21:40

Omlouvám se. Závada je taková, že GSP na Xiaomi Redmi nedokáže lokalizovat přesnou polohu. Pán za pultem u czc.cz zjistil, že mě vidí 6 satelitu, ale přesná poloha nebyla určena. Začal jsem si toho všímat při běhu, že mě GSP vyhledává 20-40 minut a po chvíli spadne. Kdybych byl někde na vesnici, tak budiž. Ale jsem z Prahy, takže by mě to má najít za 2 min max.

Mě zajímá jestli 31. den od toho 13.9 pro peníze? Jak říkám první reklamace byla 13.9 a jestli oni jsou neschopní závadu najít, tak je to jejich chyba, že se to muselo 24.9 posílat zpátky. Závada se u czc.cz projevila. Pán to zkoušel se chytnout 30 minut a nějaká souřadnice x, y nebyla. :)

Uživatelský avatar
HribaStanislav350
Level 3
Level 3
Příspěvky: 545
Registrován: srpen 14
Bydliště: Čejkovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: reklamace..

Příspěvekod HribaStanislav350 » 12 říj 2014 21:50

Pokud mas redmi note mohlo by to byt zpusobeno tim ze procesor je mediatek ja sem tento problem nemel ale vsude o tom pisi pokud mas redmi 1S tak by to melo byt povazovano jako zavada i kdyz by to spravne melo byt povazovano i tak pouzivas mapy od google nebo nejaky GPS programek napr sygic atd jinak pokud sem to spravne pochopil tak by si mel mit pravo na vraceni penez nevim proc to neuznali kdyz se problem projevil i u nich ale jak pise uzivatel predemnou po 3 reklamaci uz mas pravo na vraceni penez ci vymenu zbozi
Naposledy upravil(a) HribaStanislav350 dne 12 říj 2014 21:56, celkem upraveno 1 x.
OS: Windows 10 PRO 64-bit
MB: MSI B450 GAMING PLUS MAX
CPU: AMD RYZEN 5 3600
GPU: GIGABYTE Radeon RX 570 4GB AORUS
RAM: 16GB (2x8GB) DDR4 3333mhz
PSU: RIOTORO Enigma G2 650w
CASE: CoolerMaster Force 500

Uživatelský avatar
wattmetr
Master Level 7.5
Master Level 7.5
Příspěvky: 5744
Registrován: duben 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: reklamace..

Příspěvekod wattmetr » 12 říj 2014 21:54

Ten, kdo Ti drží záruku, je prodejce, tedy CZC. Tím, žes jim podepsal 24.9. další reklamaci, jsi jim dal jen další čas na vyřízení. Pokud se závada u CZC projevila, nemusí Tě zajímat nějaký servis a když to CZC nedokáže do 30 dnů vyřídit opravou nebo výměnou, pak máš nárok na vrácení peněz od CZC. Vztah CZC - servis není Tvůj problém.

--- Doplnění předchozího příspěvku (12 Říj 2014 21:55) ---

HribaStanislav350 píše:Pokud mas redmi note mohlo by to byt zpusobeno tim ze procesor je mediatek ja sem tento problem nemel ale vsude o tom pisi pokud mas redmi 1S tak by to melo byt povazovano jako zavada i kdyz by to spravne melo byt povazovano i tak pouzivas mapy od google nebo nejaky GPS programek napr sygic atd


Zkus taky psát česky, s interpunkcí a členěním do vět. Takhle tomu není vůbec rozumět.
Trvalý BAN za trolling a dlouhodobé nerespektování pravidel fóra, duplicitní účty tohoto uživatele: satam, peyrac10, wattmetr, gracia (vydávání se za ženu), jamesbond, jamesbond1...

Uživatelský avatar
HribaStanislav350
Level 3
Level 3
Příspěvky: 545
Registrován: srpen 14
Bydliště: Čejkovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: reklamace..

Příspěvekod HribaStanislav350 » 12 říj 2014 21:56

Promin sem na mobilu
OS: Windows 10 PRO 64-bit
MB: MSI B450 GAMING PLUS MAX
CPU: AMD RYZEN 5 3600
GPU: GIGABYTE Radeon RX 570 4GB AORUS
RAM: 16GB (2x8GB) DDR4 3333mhz
PSU: RIOTORO Enigma G2 650w
CASE: CoolerMaster Force 500

Uživatelský avatar
wattmetr
Master Level 7.5
Master Level 7.5
Příspěvky: 5744
Registrován: duben 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: reklamace..

Příspěvekod wattmetr » 12 říj 2014 22:03

Jde to i na mobilu, jen nebýt líný :evil: :evil:
Trvalý BAN za trolling a dlouhodobé nerespektování pravidel fóra, duplicitní účty tohoto uživatele: satam, peyrac10, wattmetr, gracia (vydávání se za ženu), jamesbond, jamesbond1...

Uživatelský avatar
HribaStanislav350
Level 3
Level 3
Příspěvky: 545
Registrován: srpen 14
Bydliště: Čejkovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: reklamace..

Příspěvekod HribaStanislav350 » 12 říj 2014 22:08

Sak to cist nemusis nikdo te k tomu nenuti :-) jinak esi si tomu nepochopil tak sem se ptal jestli ma redmi note nebo 1S,protože Redmi Note ma mediatek procesor a výpadky by mohl zpusobovat on i když mediatek mam i já a zatím žádný problém nebyl i kdyz se to o mediatek procesorech říká že mají problémy s GPS
OS: Windows 10 PRO 64-bit
MB: MSI B450 GAMING PLUS MAX
CPU: AMD RYZEN 5 3600
GPU: GIGABYTE Radeon RX 570 4GB AORUS
RAM: 16GB (2x8GB) DDR4 3333mhz
PSU: RIOTORO Enigma G2 650w
CASE: CoolerMaster Force 500

Montes
Level 3
Level 3
Příspěvky: 644
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: reklamace..

Příspěvekod Montes » 12 říj 2014 22:12

Teď koukám, že ten můj mobil se jmenuje Xiaomi Redmi (Hongmi) :D Ano 24.9 jsem byl nucen podepsat novou reklamaci, protože to nechtěli poslat zpátky na servis pod tou první reklamací. Prej to není možné z důvodu, protože ten první papír ztráci platnost ve chvíly, kdy jim to přijde zpátky, nebo jak to bylo přesně... Budu teda muset jak KOKO* čekat do 25.10?

Přijde mi to jako dobrá sviňárna.. Mobil je rozbitý 29. den to pošle technik s tím, že se nic nenašlo. Pak přijde nějaký trouba, který čeká na mobil měsíc a dozví se, že s mobilem "nic není", tak to pošle zpátky. A takto to bude furt dokola..

--- Doplnění předchozího příspěvku (12 Říj 2014 22:14) ---

Jsem dost v háji, mobil potřebuji k práci. A doma nejsem každý den, abych udělal všechno na večer..

Uživatelský avatar
wattmetr
Master Level 7.5
Master Level 7.5
Příspěvky: 5744
Registrován: duben 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: reklamace..

Příspěvekod wattmetr » 12 říj 2014 22:17

HribaStanislav350 píše:Sak to cist nemusis nikdo te k tomu nenuti :-) jinak esi si tomu nepochopil tak sem se ptal jestli ma redmi note nebo 1S,protože Redmi Note ma mediatek procesor a výpadky by mohl zpusobovat on i když mediatek mam i já a zatím žádný problém nebyl i kdyz se to o mediatek procesorech říká že mají problémy s GPS

Máš pravdu, číst to nemusím, protože to jsou kecy mimo mísu. Asi jsi nepochopil, že jde o reklamaci a ne o dohady, co tu závadu způsobuje.
Takže se prosím vyjadřuj k věci (reklamace), a to pokud možno srozumitelně.

K věci: Na servis se vykašli. V okamžiku, kdy se závada projevila u prodejce, je Černý Petr v rukou prodejce a ten musí reklamaci vyřešit k Tvé spokojenosti tak, aby se závada dále neobjevila. Jak to prodejce udělá Ti může být fuk a na kecy prodejce o stanovisku servisu se můžeš vykašlat.
Trvalý BAN za trolling a dlouhodobé nerespektování pravidel fóra, duplicitní účty tohoto uživatele: satam, peyrac10, wattmetr, gracia (vydávání se za ženu), jamesbond, jamesbond1...


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Monitor se sám vypíná - reklamace?
    od tux » 14 kvě 2023 20:10 » v Vše ostatní (z oblasti IT)
    3
    1598
    od ITCrowd Zobrazit poslední příspěvek
    15 kvě 2023 09:19

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti