Dobrý den,
Reklamuji Adaptér kvůli nefunkčnosti napájení do NTB (jiný adaptér funguje v pořádku a ntb jde)
Eshop mi odvětil zprávou
Dorazil pouze adapter nemáme předmět kupní smlouvy! Reklamaci nemůžeme takto řešit
Má na to vůbec ten eshop právo? vždyt i ten adaptér je předmětem kupní smlouvy.Případně jak se bránit?
To kdyby se mi pokazil dálkový ovladač na tv tak by chtěli i tv na reklamaci???
Eshop nechce přijmout reklamaci Adaptéru bez NTB
Re: Eshop nechce přijmout reklamaci Adaptéru bez NTB
Jasně že má, předmětem kupní smlouvy je notebook a ne adaptér - pokud jsi adaptér nekupoval zvlášť. Adaptér je akorát součástí balení notebooku. Když něco reklamuješ tam bys vždy měl dodat komplet balení.
DESKTOP: CPU AMD Ryzen 5 3600 | GPU EVGA RTX 2060 SUPER SC | MB ASUS Prime X370-PRO | PSU Be quiet! Pure Power 11 - 500W | RAM Crucial Ballistix Sport LT Grey 2x8 GB | SSD Kingston A2000 1TB | Cooler Arctic Freezer 34 | BOX SilentiumPC Signum SG1X TG
LAPTOP: Lenovo ThinkPad X390 i7 | 16 GB RAM | 512 GB SSD
PHONE: Xiaomi Mi 9
LAPTOP: Lenovo ThinkPad X390 i7 | 16 GB RAM | 512 GB SSD
PHONE: Xiaomi Mi 9
Re: Eshop nechce přijmout reklamaci Adaptéru bez NTB
Coxx-cz píše:Jasně že má, předmětem kupní smlouvy je notebook a ne adaptér - pokud jsi adaptér nekupoval zvlášť. Adaptér je akorát součástí balení notebooku. Když něco reklamuješ tam bys vždy měl dodat komplet balení.
Tohle jsem našel na Dtestu
Pokud se vada prokazatelně vyskytuje pouze na příslušenství věci, není zde žádný právní důvod, aby spotřebitel za účelem reklamace odevzdával i věc hlavní. Takový požadavek by mohl být chápán jako omezování práv spotřebitele z vadného plnění, a takové ujednání je zakázané dle § 1814 písm. a) občanského zákoníku.
Re: Eshop nechce přijmout reklamaci Adaptéru bez NTB
Podle me je predmetem kupni smlouvy notebook s prislusenstvim, coz je i ten adapter. A podle me neni potreba predat vse. Samozrejme kdyz reklamujes zdroj a jim bude fungovat (protoze je treba vadny konektor v notebooku), tak ti reklamaci zamitnou s tim, ze je zdroj OK. Ale nemohou reklamaci zamitnout s tim, ze musis dodat kompletni baleni.
Poslal bych jim tenhle odkaz:
https://www.dtest.cz/clanek-4439/reklam ... -i-telefon
Asi i tenhle, i kdyz tam se pise o reklamaci bez prislusenstvi:
https://www.coi.cz/faq/6-musim-spolu-s- ... lusenstvi/
Poslal bych jim tenhle odkaz:
https://www.dtest.cz/clanek-4439/reklam ... -i-telefon
Asi i tenhle, i kdyz tam se pise o reklamaci bez prislusenstvi:
https://www.coi.cz/faq/6-musim-spolu-s- ... lusenstvi/
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
- ITCrowd
- Tvůrce článků
-
Guru Level 13.5
- Příspěvky: 23603
- Registrován: březen 10
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Eshop nechce přijmout reklamaci Adaptéru bez NTB
Tohle jim odcituj, plus si prohlédni stránky čoi a napiš jim, že se obrátíš na čoi. Většinou to pomůže.
saman250 píše:Coxx-cz píše:Jasně že má, předmětem kupní smlouvy je notebook a ne adaptér - pokud jsi adaptér nekupoval zvlášť. Adaptér je akorát součástí balení notebooku. Když něco reklamuješ tam bys vždy měl dodat komplet balení.
Tohle jsem našel na Dtestu
Pokud se vada prokazatelně vyskytuje pouze na příslušenství věci, není zdehttps://pc-help.cnews.cz/viewtopic.php?f=7&t=211248 žádný právní důvod, aby spotřebitel za účelem reklamace odevzdával i věc hlavní. Takový požadavek by mohl být chápán jako omezování práv spotřebitele z vadného plnění, a takové ujednání je zakázané dle § 1814 písm. a) občanského zákoníku.
Zkusili jste to vypnout a zapnout? Problémy řeším pouze v tématech. Do SZ mi proto píšete zbytečně.
Základní diagnostika WiFi Jak na diagnostiku sítě Router jako switch Proč je nesmysl chtít router s velkým dosahem Vybíráme router
Základní diagnostika WiFi Jak na diagnostiku sítě Router jako switch Proč je nesmysl chtít router s velkým dosahem Vybíráme router
- mmmartin
- Moderátor
-
Elite Level 10
- Příspěvky: 9504
- Registrován: srpen 04
- Bydliště: Praha
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Eshop nechce přijmout reklamaci Adaptéru bez NTB
saman250 píše:Tohle jsem našel na Dtestu
Pokud se vada prokazatelně vyskytuje pouze na příslušenství ....
Problém je ve slově prokazatelně. Tato neurčitost se táhne naším zákonodárstvím už od ústavy - viz zejména v poslední době tolikrát omílané rčení "bez zbytečného odkladu". Oni mohou tvrdit, že jsi jim neprokázal, že problém je v příslušenství, tobě nezbude nic jiného, než sehnat znalecký posudek. A může se roztočit kolotoč, začínající neuznáním tohoto posudku, pokračující soudním řízením na několika úrovních a končící - při troše tvé tvrdohlavosti - u Ústavního soudu. Tím ale vůbec nehájím postoj prodejce.
ASUS Prime Z390-P / Hexa Core Intel core i5 Coffee Lake-S / Gigabyte GeForce GTX 650 Ti / FORTRON BlueStorm Bronze 80PLUS / W 11
Re: Eshop nechce přijmout reklamaci Adaptéru bez NTB
Dle vlastni zkusenosti muzu potvrdit ze sam nedohadas niceho. Ikdyz jsem se sam odkazoval na zakon a coi prodejce to naprosto ignoroval. Jedina cesta je pres znalecky posudek a soudni cestou ale na to se temer kazdy vykasle bohuzel.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5
- 1774
-
od nixxis
Zobrazit poslední příspěvek
17 říj 2023 09:13
-
-
Pocitac se nekdy nechce probudit z rezimu spanku
od Koberec » 31 led 2024 23:14 » v Windows 11, 10, 8... - 1
- 630
-
od ITCrowd
Zobrazit poslední příspěvek
01 úno 2024 07:26
-
Zpět na “Problémy s hardwarem”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů