Tak možná různé hranky to při tom dopočítání opravdu doostří, ale rozhodně s tím pořád ztratíš nějaké detaily u textur, takže na kvalitě pořád prostě utrpíš. Taky dost záleží jaký ten mod tam nastavíš, na "quality", kdy to pořád vypadá ještě jakž takž, tak už ten FPS boost stejně není taky tak enormní a RX 5700 XT je většinou výkonnější, pokud ji porovnáváš bez DLSS, takže RTX 2060S ani s tím DLSS nemívá pak už zas o tolik vyšší výkon.
Osobně bych raději bral spíš ten Radeon Image Sharpering, což je novinka, něčím podobným reagovala na to pak dokonce i Nvidie, je to taky nějaký Image Sharpering, měl by být k nalezení v tom Freestyle balíčku, sice to už nezvýší výkon, trochu zhorší, ale aspoň ti tu kvalitu nedegraduje, jen o něco zvýší.
Už podle toho se dá poznat, že DLSS je opravdu určený spíš pro případ, kdy ti prostě schází výkon, tak toto je ještě takové záchranné lanko, opravdu hlavně do doby, kdy tomu už bude docházet dech, ten režim "performance" to bude umět ještě pak trochu nakopnout, tak by to mohlo být dobré, to je pravda, i když kvalita už dost utrpí, aspoň se bude dát furt hrát se skřípěním zubů. Jako brát ji ale jako novou na moderní hry a počítat rovnou s tím, že tady to "kurvítko" budu muset používat... Nevím no, připadá mi to postavené na hlavu, sice budeš mít možná výkon na ray tracing a na hezké real stíny, ale na oplátku se ti zhorší kvalita textur zase na všem ostatním, takže to zas taková výhra úplně není.
Je smutné, že dnes se musí přistupovat ke zhoršování kvality, protože výkon grafik už na nic nestačí a musí se z toho dělat takový bazmek a hrát si s nějakými dopočítavanými fake pixely. Bez oj*bávání s DLSS a zapnutým RT - FPS RIP, aspoň teda taky na nastavení, na kterém ho má smysl provozovat a ta kvalita stínů opravdu za něco stojí.
Dodatečně přidáno po 28 minutách 51 vteřinách:Všude se to vychvaluje, ale ve výsledku stejně zůstanou u doporučení RX 5700, takže asi tak
https://youtu.be/Vocmo6-wa9E. Prostě DLSS není moc efektivní způsob jak zadarmo zvýšit výkon a konkurenci tak rozdrtit na prach, je tam prostě pořád to velké ALE, takové porovnání není úplně legit, když ten obraz kvalitou vypadá prostě viditelně hůř a není srovnatelný, nemůže se tomu dostat uznání za trochu vyšší výkon, to už regulérně můžu rovnou prohlásit, že když na své RX 5700 snížím kvalitu grafiky z "ultra" jen na "very high", tak dosáhnu výkonu RTX 2080 Ti, která ovšem jede na max detaily, to je jen takový "malý" detail. Ale koho to vlastně sere, že? Vždyť to stejně vypadá furt skoro stejně dobře, tak co! DLSS je zkrátka jen další způsob, jak snížit kvalitu a zvýšit výkon, který u Radeonu akorát není k dispozici, to je celé, dělat kvůli této možnosti z něčeho lepší grafiku je solidní úlet.
Pokud s tím přijde AMD, tak prosím, ale budu to brát furt jako nouzovku a určitě to nebudu chtít používat. Bylo by sice smutné, že s takovou cípovinou ztrácí vůbec čas, ale co už. Přeci jen si nechci kupovat novou grafiku za účelem zhoršení kvality. Pořád věřím, že zrovna to AMD se na toto snad vykašle, protože dělat takové odrby není jejich styl, uvidíme. RDNA2 a Navi 2x snad budou poctivé a opravdu budu pořádně výkonné i bez tady toho všeho a s RT už se u nich taky počítá, tak snad jejich implementace bude stát za to.