Dobrý den,
chtěl bych Vás poprosit o vyplnění dotazníku na téma "Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou". Za vyplnění budu velice vděčný a předem všem děkuji, moc mi to pomůže. :)
https://www.vyplnto.cz/databaze-dotazni ... e-shopech/
Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou Vyřešeno
Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou
To je nějaký nepovedený dotazník...
To se nedá pochopit, natož rozumně vyplnit ...
To se nedá pochopit, natož rozumně vyplnit ...
- mmmartin
- Moderátor
-
Master Level 9.5
- Příspěvky: 9497
- Registrován: srpen 04
- Bydliště: Praha
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou
Jen malá poznámka: reklamace je vždy bezplatná.
ASUS Prime Z390-P / Hexa Core Intel core i5 Coffee Lake-S / Gigabyte GeForce GTX 650 Ti / FORTRON BlueStorm Bronze 80PLUS / W 11
Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou
mmmartin píše:Jen malá poznámka: reklamace je vždy bezplatná.
možná je to špatně formulované, jsou myšleny náklady spojené s reklamací (poštovné, balné)
- mmmartin
- Moderátor
-
Master Level 9.5
- Příspěvky: 9497
- Registrován: srpen 04
- Bydliště: Praha
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou
Spotřebitel má nárok na uhrazení všech účelně vynaložených nákladů, spojených s uznanou reklamací.
ASUS Prime Z390-P / Hexa Core Intel core i5 Coffee Lake-S / Gigabyte GeForce GTX 650 Ti / FORTRON BlueStorm Bronze 80PLUS / W 11
Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou
To je dobry maglajz ten bod 11, smichane dohromady zpusob vyrizeni reklamace
a zpusob doruceni zbozi prodejci.
A chybi tam on site servis, kdy technik prijede k zakaznikovi a problem vyresi u nej,
treba Dell to ma skoro u vsech notebooku.
Vymena = za novy, pouzity nebo repasovany kus (obvykle se pouziva repasovany)
Vraceni = odstoupeni od smlouvy
Tu reklamaci zdarma pryc - ono to vypada ze dotaznik delal nekdo, kdo nezna platne
zakony tohoto statu.
a zpusob doruceni zbozi prodejci.
A chybi tam on site servis, kdy technik prijede k zakaznikovi a problem vyresi u nej,
treba Dell to ma skoro u vsech notebooku.
Vymena = za novy, pouzity nebo repasovany kus (obvykle se pouziva repasovany)
Vraceni = odstoupeni od smlouvy
Tu reklamaci zdarma pryc - ono to vypada ze dotaznik delal nekdo, kdo nezna platne
zakony tohoto statu.
Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou
Titul bakalář, a takovéhle nesmysly ?!
To se teda máme na co těšit, co nám roste za generaci, která nás má údajně živit, až budeme v důchodu ...
To se teda máme na co těšit, co nám roste za generaci, která nás má údajně živit, až budeme v důchodu ...
Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou
atari píše:Titul bakalář, a takovéhle nesmysly ?!
To se teda máme na co těšit, co nám roste za generaci, která nás má údajně živit, až budeme v důchodu ...
Dobrý den, nikdo Vás nenutí dotazník vyplňovat. Nicméně spousta lidí s jeho vyplněním neměla problém. Z toho lze usoudit, že dotazník není zcela nepochopitelný. Je konzultovaný a schválený k šíření. Můžete mi tedy sdělit jaké nesmysli máte namysli? Děkuji.
Dodatečně přidáno po 2 minutách 44 vteřinách:
petr22 píše:To je dobry maglajz ten bod 11, smichane dohromady zpusob vyrizeni reklamace
a zpusob doruceni zbozi prodejci.
A chybi tam on site servis, kdy technik prijede k zakaznikovi a problem vyresi u nej,
treba Dell to ma skoro u vsech notebooku.
Vymena = za novy, pouzity nebo repasovany kus (obvykle se pouziva repasovany)
Vraceni = odstoupeni od smlouvy
Tu reklamaci zdarma pryc - ono to vypada ze dotaznik delal nekdo, kdo nezna platne
zakony tohoto statu.
Beru na vědomí, a děkuji za připomínky. S tou reklamací zdarma to bude vážně špatně formulované. Zákazník má právo na úhradu nákladů spojených s reklamací, ale dotazník zjišťuje jak je tato skutečnost pro zákazníka důležitá a jak je s ní spokojen.
- ITCrowd
- Tvůrce článků
-
Guru Level 13.5
- Příspěvky: 23592
- Registrován: březen 10
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou
Tato skutečnost je dána právním předpisem. Nikdy jsem neměl problém s tím, aby mi vrátili poštovné. Více třeba zde: https://www.dtest.cz/clanek-2404/reklam ... du-nakladu
Dej se na politiku. Ti si taky umí zdůvodnit každou blbost.
Dotazník jsem vzdal ve druhém poli
Dej se na politiku. Ti si taky umí zdůvodnit každou blbost.
Dotazník jsem vzdal ve druhém poli
Zkusili jste to vypnout a zapnout? Problémy řeším pouze v tématech. Do SZ mi proto píšete zbytečně.
Základní diagnostika WiFi Jak na diagnostiku sítě Router jako switch Proč je nesmysl chtít router s velkým dosahem Vybíráme router
Základní diagnostika WiFi Jak na diagnostiku sítě Router jako switch Proč je nesmysl chtít router s velkým dosahem Vybíráme router
Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou
ITCrowd píše:Tato skutečnost je dána právním předpisem. Nikdy jsem neměl problém s tím, aby mi vrátili poštovné. Více třeba zde: https://www.dtest.cz/clanek-2404/reklam ... du-nakladu
Dej se na politiku. Ti si taky umí zdůvodnit každou blbost.
Dotazník jsem vzdal ve druhém poli
Máte naprostou pravdu, že vrácení poštovného není problém a určitě zde nechci zdůvodňovat každou blbost... Uznávám, že to není dvakrát povedený dotazník, avšak je to můj první průzkum v takovémto měřítku, a žádný učený z nebe nespadl :). I tak Vám děkuji za názor a článek. Otázku ještě projednám s vedoucím práce a případně se vyřadí.
Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou
U každého dotazníku musí být zadání, jaké informace je potřeba získat: Zadání „Podpora prodeje“ je tak obecné, že to v podstatě může být cokoliv a taky nic pořádného. A tomu také odpovídá dotazník.
Jediné co z toho lze relevantně vyvodit je to, že cílová skupina dotázaných jsou převážně spotřebitelé, spadající pod zákonnou ochranu.
A teď ty nesmysly, například:
[1] Nabízení produktů, které souvisí s již zakoupenými či prohlíženými produkty.
[2] Nabízení lepší verze produktu nebo vyšší třídy produktu.
Co to je za dvě nesmyslné věty u některých otázek? Jak se liší lepší verze produktu od vyšší verze produktu? A k čemu tato oznamovací věta slouží? Jak tato věta souvisí s věrnostním programem nebo s hlídačem cen?
Nebo jsou zdvojené otázky:
4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
A u obou otázek jsou stejné položky.
Sleva může být důležitá, na to lze odpovědět. Ale už je nesmysl, ptát se, jak jsem se slevou spokojen. S jakou slevou mám být spokojen? Jestli ta sleva je červeně na monitoru vybarvená, protože se mě líbí červená? Nebo jestli je u jednoho eshopu nízká sleva a u druhého vysoká sleva? Tak pak musím odpovědět, že u eshopu XY jsem s výší slevy spokojen a u druhého eshopu YX jsem byl se slevou nespokojen. Ale takto odpovědět nelze, a navíc je tato informace naprosto k ničemu.
Další nesmysl:
„Bezplatná reklamace“ Jiná než bezplatná reklamace dle zákona pro spotřebitele neexistuje. Ta co to je za otázku?
Co to je: Cross-selling[1], Up-selling[2] ?? Který spotřebitel ví co to znamená? Naprosté minimum…
A těch nesmyslů tam je spousta...
Takže za mě to je odfláknutý dotazník. A pokud to někdo schválil, tak to znamená jedině to, že tomu ten dotyčný nerozumí a je odtržen od reality.
A to, že s vyplněním dotazníku spousta lidí nemělo problém ještě neznamená, že to je dobře zpracovaný dotazník.
Jediné co z toho lze relevantně vyvodit je to, že cílová skupina dotázaných jsou převážně spotřebitelé, spadající pod zákonnou ochranu.
A teď ty nesmysly, například:
[1] Nabízení produktů, které souvisí s již zakoupenými či prohlíženými produkty.
[2] Nabízení lepší verze produktu nebo vyšší třídy produktu.
Co to je za dvě nesmyslné věty u některých otázek? Jak se liší lepší verze produktu od vyšší verze produktu? A k čemu tato oznamovací věta slouží? Jak tato věta souvisí s věrnostním programem nebo s hlídačem cen?
Nebo jsou zdvojené otázky:
4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
A u obou otázek jsou stejné položky.
Sleva může být důležitá, na to lze odpovědět. Ale už je nesmysl, ptát se, jak jsem se slevou spokojen. S jakou slevou mám být spokojen? Jestli ta sleva je červeně na monitoru vybarvená, protože se mě líbí červená? Nebo jestli je u jednoho eshopu nízká sleva a u druhého vysoká sleva? Tak pak musím odpovědět, že u eshopu XY jsem s výší slevy spokojen a u druhého eshopu YX jsem byl se slevou nespokojen. Ale takto odpovědět nelze, a navíc je tato informace naprosto k ničemu.
Další nesmysl:
„Bezplatná reklamace“ Jiná než bezplatná reklamace dle zákona pro spotřebitele neexistuje. Ta co to je za otázku?
Co to je: Cross-selling[1], Up-selling[2] ?? Který spotřebitel ví co to znamená? Naprosté minimum…
A těch nesmyslů tam je spousta...
Takže za mě to je odfláknutý dotazník. A pokud to někdo schválil, tak to znamená jedině to, že tomu ten dotyčný nerozumí a je odtržen od reality.
A to, že s vyplněním dotazníku spousta lidí nemělo problém ještě neznamená, že to je dobře zpracovaný dotazník.
- ITCrowd
- Tvůrce článků
-
Guru Level 13.5
- Příspěvky: 23592
- Registrován: březen 10
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou
OT/Jednou jeden můj známý, který byl zapřisáhlým odpůrcem testů, napsal test "Řekni mi jak močíš a já ti řeknu jaký jsi". Otázky, odpovědi a výsledky si kompletně vymyslel. Zajímavé na tom bylo to, že se v těch výsledcích každý našel Takže i bakalářka se dá udělat tak, že vymyslíš dotazník, vytvoříš práci, vyjdou ti výsledky. To, že je hodnota nulová je věc vedlejší/OT
Zkusili jste to vypnout a zapnout? Problémy řeším pouze v tématech. Do SZ mi proto píšete zbytečně.
Základní diagnostika WiFi Jak na diagnostiku sítě Router jako switch Proč je nesmysl chtít router s velkým dosahem Vybíráme router
Základní diagnostika WiFi Jak na diagnostiku sítě Router jako switch Proč je nesmysl chtít router s velkým dosahem Vybíráme router
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2
- 1387
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
05 kvě 2023 09:08
-
- 4
- 2612
-
od mmmartin
Zobrazit poslední příspěvek
25 črc 2023 10:11
-
- 5
- 1570
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
20 zář 2023 15:30
Zpět na “Komunikace na internetu”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti