- Čau,
měl bych pár dotazů ohledně reklamace a odstoupení od kupní smlouvy a budu rád, když mi někdo se znalostí věci nebo s vlastní zkušeností poradí. Konkrétní otázky budu z textu vypichovat červeně.
Pohádka kolem je poměrně rozsáhlá, takže jí hodím do spoileru níže.
Jak jsem si koupil prachovku
► Zobrazit spoiler
- 1) Může mě autorizovaný servis odmítnout proto, že mám ZL od českého prodejce na telefon z IT distribuce? Když dřív se servisem neměli problém. Chci jen vědět, jestli se jim prostě jen nechtělo, nebo vážně nemůžou.
2) Když jdu na třetí reklamaci s tím stejným problémem, a vznesu požadavek na vrácení peněz, musím nějak dokládat předchozí dvě reklamace, musí být vedeny v ZL, nebo stačí, že budou vedeny někde u Nokie?
3) V případě vrácení peněz, můžu příslušenství jako je nabíječka a sluchátka vrátit až po vyřízení reklamace, nebo jsem je měl odevzdat při reklamaci, přestože je po mně prodejce nepožadoval?
Díky za všechny odpovědi..