Jak mám dál postupovat s reklamací opakované závady ntb?

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

lin
Level 1
Level 1
Příspěvky: 78
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Jak mám dál postupovat s reklamací opakované závady ntb?

Příspěvekod lin » 14 pro 2013 15:10

Dne 16.10.2013 jsem u hp market zakoupil notebook HP ProBook 450 G1. Notebook byl kupován na IČO. 29.11.2013 jsem dal notebook restartovat, abych předootoval z Win do Ubuntu, viz. toto téma. 2.12.2013 jsem notebook odnesl do servisu. Jak se ukázalo, tak odešla základovka. Po výměně za novou notebook neprošel v servise výstupním testem, pro to byla objednána znovu nová. Po opětovné výměně to už bylo v pohodě. 11.12.2013 v odpoledních hodinách jsem si byl notebook vyzvednout. Až do dnes se jevilo, že je vše v pořádku (vydržel několik restartů i přebootování). Před několika okamžiky se stalo to, co před 14 dny. Dám notebook restartovat a už nenaběhne. Jelikož notebook potřebuji k práci a škole, reklamace jsou pro mě dosti nepříjemné. Myslíte, že bych u prodejce měl teoretickou šanci na nové zboží, nebo vrácení peněz? Tohle mi nepřijde jako normální fungování téměř nového notebooku. Všem děkuji za názory.
Naposledy upravil(a) Žbeky dne 14 pro 2013 19:11, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Upraven nadpis
Notebook: HP ProBook 450 | i5 - 4200M, AMD Radeon HD 8750M | Win 8.1, Ubuntu 13.10
Mobil: Samsung Galaxy S3 mini | CyanogenMod 11

Reklama
Uživatelský avatar
wattmetr
Master Level 7.5
Master Level 7.5
Příspěvky: 5744
Registrován: duben 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Další postup?

Příspěvekod wattmetr » 14 pro 2013 15:17

Pokud jsi ntb kupoval na IČ, pak je záruka smluvní. Jestli máš nějako kupní smlouvu, koukni do ní, popř. prostuduj obchodní podmínky, ale pozor, PRODEJ PODLE OBCHODNÍHO ZÁKONÍKU, ne podle občanského! Pokud nikde nenajdeš nic, co by hovořilo v Tvůj prospěch (např stanovení délky záruky pro podnikatele - prodej na IČ), může se stát, že máš smolíka a nikdo se s tebou nebude chtít moc bavit!
Trvalý BAN za trolling a dlouhodobé nerespektování pravidel fóra, duplicitní účty tohoto uživatele: satam, peyrac10, wattmetr, gracia (vydávání se za ženu), jamesbond, jamesbond1...

lin
Level 1
Level 1
Příspěvky: 78
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Další postup?

Příspěvekod lin » 14 pro 2013 18:33

Což o to, záruka je 12 měsíců. Ale rád bych bto vyřešil jinak než reklamací. Po případě, jak je to s možností odstoupení od kupní smlouvy po 3 stejných opravách? Na toto nárok je?
Notebook: HP ProBook 450 | i5 - 4200M, AMD Radeon HD 8750M | Win 8.1, Ubuntu 13.10
Mobil: Samsung Galaxy S3 mini | CyanogenMod 11

Uživatelský avatar
MadMax22
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 345
Registrován: srpen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Další postup?

Příspěvekod MadMax22 » 14 pro 2013 18:42

Po 3 stejných nebo 4 různých, které zamezují používání máš nárok na odstoupení od smlouvy :)

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Další postup?

Příspěvekod petr22 » 14 pro 2013 18:53

Obavam se, ze nema.

Budto se s prodejcem dohodne, nebo bude muset postupovat podle platneho zakona, ktery v tomto pripade urcuje opravu, protoze je proveditelna.

Zavada muze mit nekolik pricin - treba opakovanou montaz pouzitych (pravdepodobne vadnych) zakladnich desek, pripadne to muze zpusobovat i zdroj.

Uživatelský avatar
MadMax22
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 345
Registrován: srpen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Další postup?

Příspěvekod MadMax22 » 14 pro 2013 18:56

Opravu ano, ale pokud bude oprava 3x stejná tak může od smlouvy odstoupit mám ten pocit :) ale hádat se nehodlám :) lepší by bylo zkusit se s prodejcem domluvit ;-)

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Další postup?

Příspěvekod petr22 » 14 pro 2013 18:58

V tuhle chvili je jeho nevyhoda v tom, ze to koupil na firmu. Tedy nema narok na nic, co je v obcanskem zakoniku. Zalzi na tom, co je v kupni smlouve.

Uživatelský avatar
MadMax22
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 345
Registrován: srpen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Další postup?

Příspěvekod MadMax22 » 14 pro 2013 19:03

Měl bych začít pořádně číst :) trochu sem přeskočil řádky, moje chyba ;)

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Další postup?

Příspěvekod petr22 » 14 pro 2013 19:07

Jeste me napada - neni ve slotu strcena SD karta?

Nekolik HPcek nam delalo presne tohle, kdyz tam byla strcena karta a notebook se z ni pokousel bootovat.

lin
Level 1
Level 1
Příspěvky: 78
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Jak mám dál postupovat s reklamací opakované závady ntb?

Příspěvekod lin » 14 pro 2013 19:46

SD karta, flash disk a DVD, nic z toho v ntb není.
Notebook: HP ProBook 450 | i5 - 4200M, AMD Radeon HD 8750M | Win 8.1, Ubuntu 13.10
Mobil: Samsung Galaxy S3 mini | CyanogenMod 11

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Jak mám dál postupovat s reklamací opakované závady ntb?

Příspěvekod petr22 » 14 pro 2013 19:53


lin
Level 1
Level 1
Příspěvky: 78
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Jak mám dál postupovat s reklamací opakované závady ntb?

Příspěvekod lin » 14 pro 2013 20:34

Num lk problikne jen jednou při startu a caps lock si bliká vesele dál asi do nekonečna.
Notebook: HP ProBook 450 | i5 - 4200M, AMD Radeon HD 8750M | Win 8.1, Ubuntu 13.10
Mobil: Samsung Galaxy S3 mini | CyanogenMod 11


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů