MiraScreen

Problematika administrace LAN či WIFI sítí

Moderátor: Mods_senior

Grymaz
nováček
Příspěvky: 32
Registrován: leden 16
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

MiraScreen

Příspěvekod Grymaz » 04 úno 2017 10:19

Zdravím, chtěl jsem se zeptat, nemáte někdo zkušenosti s "krabičkou" MiraScreen? Pořád nemůžu přijít na to, jak toto "zařízení" propojit s TV LG která má Miracast. Když MiraScreen zapojím do TV tak na HDMI vstupu mi v TV nic nenajede, úvodní obrazovka se neobjeví což by se podle videí z youtube objevit měla. Už jsem prohlédl spoustu videí na youtube ale žádná rada co by mi pomohla tam nebyla, nebo jsem ji nenašel. Každému na videu ta úvodní obrazovka na TV okamžitě najela. Děkuji za případné rady :clap:

Reklama
Simi2222
nováček
Příspěvky: 5
Registrován: leden 17
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: MiraScreen

Příspěvekod Simi2222 » 21 úno 2017 13:29

Zkontroluj prosím jestli máš správně zapojený napájecí mikro-usb kabel do usb v televizi, pokud má mirascreen špatné napájení vůbec se nezobrazí. Pokud máš vše správně zapojené zkus manuálně vybrat zdroj pomocí tlačítka na ovladači. Ve zdrojích bys měl vidět hdmi s připojeným mirascreen.

Ládík
nováček
Příspěvky: 1
Registrován: leden 19
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: MiraScreen

Příspěvekod Ládík » 23 led 2019 11:18

Dobrý den, taky mám problém s krabičkou MirraScreen, mám iphon 8plus a TV Sony Bravia . Vše zapojím dle návodu z YouTube , bez problému to najede tak jak má, včetně zrcadlení telefonu, ale radují se pouze asi 20 sekund, pak obrazovka na TV píše , že není signál. Internet mám super a napájení jsem zapojil jak do USB tak do zásuvky. Vše jsem vyzkoušel pro jistotu i u kolegy na jiné TV a naprosto stejný problém , Prosím o radu , nebo je výrobek vadný?

Uživatelský avatar
Skeleton
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 743
Registrován: říjen 12
Bydliště: Kutná Hora
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: MiraScreen

Příspěvekod Skeleton » 23 led 2019 16:34

Ono MiraScreen není obecně žádná sláva, měl jsem a odezva byla tak velká, že se to nedalo používat jen možná na sledování filmů, ale stejně datový tok přes wifi nebyl dostačující. Záleží hodně na připojení k internetu a nastavení routeru atd.

Ad Grymaz: po připojení k napájení a zasunutí HDMI do TV by se měla zobrazit alespoň obrazovka upozorňující, že není připojení zařízení na přenos obrazu, v opačném případě je už chyba v modul u čili reklamace.

Ad Ládík: Jestli se spojení podaří, ale po 20-ti vteřinách vypadne, je chyba buď v připojeném zatížení, které přeruší komunikaci anebo je chyba v modulu. Zkontrolovat nastavení routeru, jestli náhodou komunikaci mezi mobilem a modulem neshazuje. Osobně bych to viděl spíše na modul.
► Zobrazit spoiler


Zpět na “Administrace sítě”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti