Neuspokojivě řešená reklamace Vyřešeno

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

behavioralista
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1359
Registrován: únor 14
Bydliště: Jižní Morava
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod behavioralista » 11 zář 2014 09:18

Hroch nechci být vulgární,ale nevím čím přemýšlíš.
Reklamace byla 2x uznána takže je vadná grafika.
A i kdyby zdroj mám 750W Be Quiet šašku.

--- Doplnění předchozího příspěvku (11 Zář 2014 09:24) ---

Asi nebudu dávat grafiku na reklamaci když si nebudu 100% jistý,že je vadná.
A ty Diamond co je mi po tom,že grafika zdražila?Když si přeji výměnu za jinou stejnou tak proč mi prostě nevyjdou vstříc?Mají jich na skladě dost a trochu vstřícnosti by je nezabilo.
Ale zabolí je když několikrát nedoporučím jejich obchod a oni přijdou o několik desítek tisíc.

Reklama
Uživatelský avatar
hroch123
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1363
Registrován: březen 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod hroch123 » 11 zář 2014 09:25

Šašek jsi ty. Peníze jsi dostal takže se chovají slušně. Jen mě napadlo zda problém není v tvém pc. Kup si novou grafiku a reklamuj dokola.
PC XT 8086, 640 Kb ram, 20mb hdd, Hercules monochrome, 14" Philips monochrome, 5/4 fdd 360kb.

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53597
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod petr22 » 11 zář 2014 09:28

"Reklamace byla 2x uznána takže je vadná grafika."

Co mas napsano na reklamacnim protokolu? Jakym zpusobem byla vyrizena reklamace?

Neni dulezite co si myslis ty nebo o cem jsi presvedcen, ale to co je napsano na vyjadreni ze servisu.
Naposledy upravil(a) petr22 dne 11 zář 2014 09:29, celkem upraveno 1 x.

d1amond
člen HW spec týmu
Elite Level 12
Elite Level 12
Příspěvky: 16106
Registrován: květen 08
Bydliště: České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod d1amond » 11 zář 2014 09:29

Kdyby to byl prodejce ze Lhoty, asi by ho Tvé nedoporučení zamrzelo. U CZC bych si tím tak jistý nebyl ;)

Ber to jako možnost, poohlédnout se po jiné značce a i jiném prodejci. :thumbup:
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?

behavioralista
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1359
Registrován: únor 14
Bydliště: Jižní Morava
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod behavioralista » 11 zář 2014 09:32

1. protokol: Provedena oprava.Když jsem jim psal jaká konkrétně nebyli schopní říct takže fail.
2.protokol: nic.Jen to co je na záznamu od prodejce + mi přišlo oznámení o dobropise s čímž nesouhlasím.

Uživatelský avatar
akem
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4440
Registrován: srpen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod akem » 11 zář 2014 10:38

reklamaci vyřešili naprosto podle zákona a tak si můžeš jít stěžovat, tak akorát na hlavní nádraží ;) rozjíždíš tu jen flame
Říkám co si myslím a myslím si co chci...

ASUS ROG G751JT-T7009H / i7-4710HQ 2.5Ghz / 8GB / 256 GB SSD + 1TB HDD / GeForce GTX 970M
Apple MacBook Air M1

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53597
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod petr22 » 11 zář 2014 10:44

Zpusob reseni reklamace voli prodejce. Pokud jedina moznost je vraceni penez tak s tim nic neudelas, i kdyz si myslis ze tech karet maji spousty.

Nicmene na tom druhem protokolu musi byt nejake vyjadreni, minimalne reklamace uznana/zamitnuta.

Uživatelský avatar
tux
Elite Level 10
Elite Level 10
Příspěvky: 9620
Registrován: červenec 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod tux » 11 zář 2014 11:10

Co si stěžuješ? Buď rád že ti nabídli vrátit prachy, to to dopadlo ještě hodně dobře. Ve většině případech to končí tak že neuvidíš ani grafiku, ani peníze, a ještě se s tebou přestanou bavit.
Just Fucking Google It!

guest
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod guest » 11 zář 2014 11:48

Ono je také možné že ty karty reklamovalo více lidí a to je důvodem, proč je obchod nemění za nové kusy, jenom by si přidělali práci s dalšími reklamacemi.

Nicméně tato reklamace dopadla na výbornou a ten humbuk kolem je zbytečný :-)

behavioralista
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1359
Registrován: únor 14
Bydliště: Jižní Morava
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod behavioralista » 11 zář 2014 13:33

Protokoly v příloze.
Nicméně si myslím,že to není fér jednání.
Přílohy
Reklamace_RE14034691.pdf
(70.24 KiB) Staženo 50 x
Reklamace_RE14028182.pdf
(68.64 KiB) Staženo 38 x

guest
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod guest » 11 zář 2014 13:37

Představ si, že prodáváš karty a vracejí se ti k reklamaci. Co tedy uděláš? Nebudeš je už měnit ani prodávat a vrátíš peníze. Netvrdím že zrovna toto je ten případ, ale je to jedna z možností. Osobně bych /po tvých zkušenostech/ byl rád za vrácené peníze a v tom obchodu už si nekouil ani zvonkový drát.

behavioralista
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1359
Registrován: únor 14
Bydliště: Jižní Morava
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod behavioralista » 11 zář 2014 13:39

Změním dodavatele.


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Monitor se sám vypíná - reklamace?
    od tux » 14 kvě 2023 20:10 » v Vše ostatní (z oblasti IT)
    3
    1607
    od ITCrowd Zobrazit poslední příspěvek
    15 kvě 2023 09:19

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti