Reklamace GK

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
janekdeeste
Level 3
Level 3
Příspěvky: 403
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Reklamace GK

Příspěvekod janekdeeste » 26 led 2014 10:16

Zdravím,

chtěl bych se zeptat jen, jak se řeší v czc reklamace grafické karty, po dvou letech odešel na GTX 560Ti chladič (jeden větrák) někde jsem slyšel, že to řeší repasy a nebo vymění kus, případně vrátí peníze? Zajímalo by mě to jen čistě ze zvědavosti, jestli už mám vybírat novou GK nebo si počkat až mi vymění chladič.

Je to tato :Gigaybte GTX 560 Ti

Díky.

//přesunuto

//mmmartin
MB: ASUS TUF GAMING B550-PLUS - AMD B550 CPU: AMD Ryzen 5 5600 CPU FAN: Default RAM: Kingston Fury Renegade Black 32GB (2x16GB) DDR4 3600 CL16 SSD: Kingston SSD KC3000, M.2 - 1TB HDD: Seagate Barracuda 1TB CASE: Endorfy Signum 300 Air, TG, černá ZDROJ: Seasonic Focus (GX-550) - 550W GPU: ASUS AMD Radeon™ DUAL-RX6650XT-O8G, 8GB GDDR6

Reklama
Uživatelský avatar
mmmartin
Moderátor
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9497
Registrován: srpen 04
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace GK

Příspěvekod mmmartin » 26 led 2014 10:47

Vzhledem k tomu, že zákonná záruční doba jsou dva roky, nepřichází už reklamace v úvahu. A i kdyby záruční doby ještě neskončila, je na prodejci, jakým způsobem reklamaci vyřeší: náhradou vadného dílu novým (do toho se jim z pochopitelných důvodů moc nechce), náhradou vadného dílu repasovaným, nebo opravou vadného dílu. Peníze se vrací pouze v případě, že se jedná o neopravitelnou závadu, nebo že nedodrží zákonnou lhůtu na vyřízení reklamace, která je 30 dnů.
ASUS Prime Z390-P / Hexa Core Intel core i5 Coffee Lake-S / Gigabyte GeForce GTX 650 Ti / FORTRON BlueStorm Bronze 80PLUS / W 11

Uživatelský avatar
janekdeeste
Level 3
Level 3
Příspěvky: 403
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace GK

Příspěvekod janekdeeste » 26 led 2014 11:23

Reklamace v úvahu připadá, protože jak je vidět v odkazu viz. výše, grafická karta má záruční dobu stanovenou na 3 roky. A i kdyby to bylo na 2 roky, pořád mám měsíc do podání reklamace.

Děkuji za odpověď tedy, zkusím štěstí a třeba mi ten twinzor repasujou a bude lépe chladit.
MB: ASUS TUF GAMING B550-PLUS - AMD B550 CPU: AMD Ryzen 5 5600 CPU FAN: Default RAM: Kingston Fury Renegade Black 32GB (2x16GB) DDR4 3600 CL16 SSD: Kingston SSD KC3000, M.2 - 1TB HDD: Seagate Barracuda 1TB CASE: Endorfy Signum 300 Air, TG, černá ZDROJ: Seasonic Focus (GX-550) - 550W GPU: ASUS AMD Radeon™ DUAL-RX6650XT-O8G, 8GB GDDR6


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Monitor se sám vypíná - reklamace?
    od tux » 14 kvě 2023 20:10 » v Vše ostatní (z oblasti IT)
    3
    1510
    od ITCrowd Zobrazit poslední příspěvek
    15 kvě 2023 09:19

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů