PHP, Nette, MySQL, C#, TypeScript, Python
IntelliJ Idea, Docker, Opera browser, Linux Mint
iPhone XS
Raspberry PI 3 (KODI, Raspbian)
XBox One S, PS 4, nVidia GeForce NOW
jedině programovat, na grafiku jsem levej
zadarmo a za malý prachy už nemakám
tak mi pošli třeba tvůj PC, možná se mi bude něco hodit
PHP, Nette, MySQL, C#, TypeScript, Python
IntelliJ Idea, Docker, Opera browser, Linux Mint
iPhone XS
Raspberry PI 3 (KODI, Raspbian)
XBox One S, PS 4, nVidia GeForce NOW
verxo chcem sa teba spítať že ty by si tam čo robil (v tom vytvarani tej hry)? Grafiku alebo programovanie?
Lebo podla mna programovať nevieš, však máš len 11 rokov.
A z grafikov toho asi tieš podla mna veľa nenarobíš. Lebo ja sám robím 2 roky + pár mesiacov v Photoshope a nemožem si povedať že som daky pokročilý a že by som si trúfol ja na hru. A to mám 16 rokov a študujem grafiku digitalních medií.
Takže dosť nereálny sen.
Ale ak sa aj napriek tomu všetkému toho sna nezdávaš tak ty držím palce možno ty to víde.
Naposledy upravil(a) Veterans dne 21 zář 2011 16:35, celkem upraveno 1 x.
Veterans: Jde o to co si představuješ pod termínem "hra". Jednoduchá hra, kterou se proklikáš, by se dala udělat v HTML bez znalosti programování a s obrázky z Malování za dvě odpoledne
verxo: Jak by ta tvoje hra měla vypadat a o čem by měla být? Máš nějakou představu?
Tak to by mě teda zajímalo, co svýho jsi vytvořil. Nikdy neseženeš lidi do týmu, když ani nebudou vědět, jak to zvládáš ty a ještě k tomu, když z toho nic nebude (finančně). A ten věk ti taky nepřidá...
Dobrý den, v roce 2020 jste mi pomohli vybrat skvělý pracovní pc který dodnes hravě zvládne vše co potřebuji + i nějaké hry. Za těch 6 let to byly dohromady 4 hry ale co mě opravdu bavilo tak KCD 1 a KCD 2 a za rok by mohlo být nějaké rozšíření nebo...
Poslední příspěvek
Tak grafika je doma, děkuji všem za rady.