Hezký nápad, ale:
Vstupní stránka je zbytečná – protože zdržuje, tak také obtěžuje. Krom toho všichni, kteří používají Explorer nebo Operu, musí kliknout dvakrát (poprvé při aktivaci).
V Exploreru je před touto aktivací okolo obrovský a nepochopitelný rámeček.
Horní ťápota je ošklivě ukousnutá reklamou. To se tím chceš živit a nemáš doménu 2. řádu? (Není to tak drahé.) A když ne, tak proč aspoň nezvolíš nějaký hosting bez reklamy, to opravdu nechápu. To by u mě jako zákazníka nevzbuzovalo přílišnou důvěru.
Animované ťápoty ve všech třech okýnkách rozptylují a znečitelňují text, musím čekat, až zmizí a pak rychle číst, než se zase objeví. To je také obtěžování. Jak píše
Steve Krug:
…při každé návštěvě webu začínáme s rezervoárem dobré vůle. Každý problém, na který na stránkách narazíme, sníží hladinu v tomto rezervoáru. … Rezervoár je omezený a pokud s uživateli špatně zacházíte a vyplýtváte ho, pak s největší pravděpodobností odejdou. A jejich odchod není jediným negativním důsledkem. Možná už příště nebudou chtít využít vaše webové stránky anebo se zhorší jejich mínění o vaší firmě. …
K tomu taky patří písmo – jednak ho nemůžu v prohlížeči zvětšit (a není z největších), druhak se na tom zeleném podkladu nečte zcela ideálně, třeťak ho nemůžu označit myší a překopírovat, což by se třeba u ceníku docela šiklo. Svislý text u okýnek je taktéž mizerně čitelný. Uvědom si, že stránky mají přinášet informace a ne, že budou vystaveny v galerii.
Gamatika: Něco o
tě? Snad o
tobě. Proč properuna lidi tak často chybují v triviálím mě/mně?