Re: 3. Reklamace
Napsal: 08 srp 2014 22:18
Z tohoto důvodu beru Acer. Servis v Brně, zavolám když spěchám. Nejdelší oprava trvala asi 14 dní a to jen proto, že neměli náhradní díl. Nejkratší reklamaci jsem měl s výměnou vadného disku v laptopu - v pondělí odeslán, v úterý přijat, odpoledne sms že zařízení bylo opraveno a předáno přepravci, ve středu byl zpět. Tomu se říká rychlost, a nemuseli, že?
Nejdelší byla u Asus, kde to přišlo odněkud z Francie. Ale to už je nějaký rok nazpět.
Každopádně, pokud nemá zařízení zpět do 30 dnů, 31 den může požadovat zpět peníze a musí být ze zákona vyhověno. Neexistuje žádná možnost, že se servis vyjádřil tak či onak a že to přijde později. Nezájem.
Nejdelší byla u Asus, kde to přišlo odněkud z Francie. Ale to už je nějaký rok nazpět.
Každopádně, pokud nemá zařízení zpět do 30 dnů, 31 den může požadovat zpět peníze a musí být ze zákona vyhověno. Neexistuje žádná možnost, že se servis vyjádřil tak či onak a že to přijde později. Nezájem.