Stránka 1 z 1

Reklamace telefonu - postup?

Napsal: 27 led 2013 13:35
od lolíQ
Zdravím,
Chtěl bych se zeptat, ohledně reklamace, nikdy jsme to nepotřebovali, ale teďka jo.
Objednali jsme si, teda babička, telefon pro seniory. Ze začátku fungoval jak měl, ale po týdnu, dvou, když volala, nebo někdo volal jí, tak ona neslyšela jeho, nebo on neslyšel jí. Když jsem zkoušel zavolat na ten telefon, tak jsem vůbec nic neslyšel, byl úplně hluchý. Tak jsme se rozhodli k reklamaci.
A teď ta otázka - jak bychom měli postupovat při té reklamaci? Máme jim to tam poslat celou tu krabici s tím telefonem a tým papírem, o té reklamaci? Máme právo na vrácení peněz, nebo nám to jen vymění?
BTW je to od TV Producs..

Děkuji za každou radu

Re: Reklamace telefonu - postup?

Napsal: 27 led 2013 13:40
od petr22
Mate pravo na opravu - tedy opravu nebovymenu za funkcni kus (novy nebo pouzity), za jiny pristroj v podobne cene nebo vraceni penez - to zalezi na prodejci.

V pripade TV Products bych se ale nedivil tomu, kdyby i dalsi kusy mely pdoobne problemy...... to je holt ta neznackova levna elektronika

Re: Reklamace telefonu - postup?

Napsal: 27 led 2013 13:44
od Peťa
Nejlepší bude se řídit jejich reklamačním řádem.

Re: Reklamace telefonu - postup?

Napsal: 27 led 2013 13:44
od Lipinacikk
dejte ho skusit opravit v pripade jim dejte celou tu krabici ale musite mit take zarucni list

Re: Reklamace telefonu - postup?

Napsal: 27 led 2013 13:49
od petr22
Cela krabice neni potreba, staci jen ta reklamovana vec (v tomhle pripade samotny telefon)

Re: Reklamace telefonu - postup?

Napsal: 27 led 2013 13:55
od lolíQ
Takže přečetl jsem si tam to oddělení o té reklamaci, co tam maj napsáno. Vezmu to do te jejich prodejny v Ostravě a tam to s nimi sepíšu ten "reklamační protokol". Doufám, že nebudou kolem teho dělat nějaké drahoty...
Díky moc všem.

Re: Reklamace telefonu - postup?

Napsal: 27 led 2013 14:00
od Orcus
Reklamuj skrytou vadu. Do půl roku na to máš nárok a ušetříš si spoustu starostí. :smile:

Re: Reklamace telefonu - postup?

Napsal: 27 led 2013 14:05
od lolíQ
Reklamuj skrytou vadu.


Jak jako skrytou vadu? Jako něco vevnitř? :D

Re: Reklamace telefonu - postup?

Napsal: 27 led 2013 14:14
od Orcus
Google si zkusil?

Skrytou vadou se nazývá vada, která vyjde najevo až po převzetí věci kupujícím. Opravňuje kupujícího požadovat slevu nebo pokud vada činí věc neupotřebitelnou, může odstoupit od smlouvy.

Re: Reklamace telefonu - postup?

Napsal: 27 led 2013 14:31
od petr22
V kazdem pripade bude zkoumana opravneost reklamace

Pokud zjisti ze telefon upadl (je na to elektronicke cidlo, maji ho i fotaky) tak asi bohuzel

Re: Reklamace telefonu - postup?

Napsal: 27 led 2013 14:59
od Orcus
Jak mu ale prokážou jestli mu to spadlo před převzetím nebo po?

Vzhledem k půlroční lhůtě na skrytou vadu, je nutné aby prodávající prokázal kupujícímu, že ten mobil mu spadnul až po převzetí a ne někomu ještě při vyskladnění. :smile: