Reklamace u Alzy - jak se zachovat?

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Fílek
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1402
Registrován: srpen 10
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Reklamace u Alzy - jak se zachovat?

Příspěvekod Fílek » 15 říj 2013 16:29

Před cca půl rokem jsem si kupoval nová sluchátka, po zkušenosti s maloobchodem, kde jsem ušetřil pár desetikorun, které jsem potom několikrát prodělal na poštovném při reklamaci, jsem se rozhodl koupit je z většího obchodu. Rozhodl jsem se pro Alzu.
Přišel problém. Mikrofon šel potichu. Odvezl jsem sluchátka na nejbližší pobočku (ČB). ALE, není to pobočka se skladem, kde by mi pravděpodobně měli dát nový kus, takže sluchátka šla do Prahy. Po měsíci jsem byl vyzván k vyzvednutí.
Způsob opravy byl udán jako výměna. U výměny bych chápal za nová sluchátka. V balení chyběla brožurka se sériovým číslem, na sluchátkách je zřejmě přelepené sériové číslo. Sluchátka rozhodně nejsou nová, ale ani moje stará. S nějvětší pravděpodobností jsem dostal uplně cizí sluchátka.
Závada sice byla odstraněna, ale mají právo na to, mi dát produkt v daleko horším stavu (vzhledově, ne funkčně) než můj původní?
Navíc, na krabici je nálepka s popisem závady "Nehrá ani jedno sluchátko + z jedného sluchátka odpadol náušník", což mi nepřijde jako můj popis problému "nízká hlasitost mikrofonu"
Fotky
► Zobrazit spoiler


Můžu s tím něco udělat, respektive má cenu s tím něco dělat?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Gigabyte Z97X Gaming 3 | Intel Xeon E3-1231 v3 @ 3.80GHz | 16GB Kingston HyperX Fury 1866MHz | Gigabyte GTX960 G1 Gaming 2GB
Samsung SSD 840 Evo 120GB | WD Purple 4TB | Seasonic SS-620GM2 620W
Windows 10 Pro 64-bit

Reklama
Uživatelský avatar
tux
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9470
Registrován: červenec 10
Pohlaví: Muž

Re: Reklamace u Alzy - jak se zachovat?

Příspěvekod tux » 15 říj 2013 16:31

To zblbli a poslali ti špatný, někdo se teď pravděpodobně raduje z tvejch novejch sluchátek.
Jestli chceš nový tak je kontaktuj, oni ti řeknou určitě víc informací než my tady.
Just Fucking Google It!

Uživatelský avatar
Speed_dead
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 3079
Registrován: duben 10
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž

Re: Reklamace u Alzy - jak se zachovat?

Příspěvekod Speed_dead » 15 říj 2013 17:29

Já jsem měl kdysi podobný problém - mikrofon nešel vůbec. Přišel jsem na to hned po vybalení doma. Přinesl jsem je na hlavní pobočku v Holešovicích a trvalo to měsíc, než mě je vrátili. Opravený.
Google ví skoro vše. Ale někdy je problém co tam napsat, aby to našlo to, co hledám.
Pokud se to nepovede, vypadne tuna nepoužitelných odkazů a nebo taky nic.

Uživatelský avatar
wattmetr
Master Level 7.5
Master Level 7.5
Příspěvky: 5748
Registrován: duben 13
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Reklamace u Alzy - jak se zachovat?

Příspěvekod wattmetr » 15 říj 2013 17:33

A to je přesně podle Občanského zákoníku a Reklamačních podmínek! Bohužel je to tak a my to nezvrátíme :-(
Trvalý BAN za trolling a dlouhodobé nerespektování pravidel fóra, duplicitní účty tohoto uživatele: satam, peyrac10, wattmetr, gracia (vydávání se za ženu), jamesbond, jamesbond1...

Fílek
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1402
Registrován: srpen 10
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Reklamace u Alzy - jak se zachovat?

Příspěvekod Fílek » 15 říj 2013 17:35

Sice opravený, ale ne cizí :) Zkusil jsem jim tam napsat, uvidim co mi řeknou. Že se jim kvůli sluchátkům za 1100 tohle vyplatí, že mi rovnou nedali nový..

EDIT: Tak je sice pěkný, že mi odepsali v takovouhle nepracovní hodinu, ale jak je pro mě ta odpověď hodnotná - to to rovnou mohl nechat abych měl odpověď až zítra :)
Vážený pane,
velice mě mrzí komplikace, která se projevila níže popsaným způsobem. Vaši stížnost tímto předávám na příslušné oddělení, které ji samozřejmě prověří a zajistí případně co nejrychlejší nápravu.
O návrhu dalšího postupu se budeme snažit informovat Vás co možná nejdříve.
Naposledy upravil(a) Fílek dne 15 říj 2013 17:38, celkem upraveno 1 x.
Gigabyte Z97X Gaming 3 | Intel Xeon E3-1231 v3 @ 3.80GHz | 16GB Kingston HyperX Fury 1866MHz | Gigabyte GTX960 G1 Gaming 2GB
Samsung SSD 840 Evo 120GB | WD Purple 4TB | Seasonic SS-620GM2 620W
Windows 10 Pro 64-bit

Uživatelský avatar
wattmetr
Master Level 7.5
Master Level 7.5
Příspěvky: 5748
Registrován: duben 13
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Reklamace u Alzy - jak se zachovat?

Příspěvekod wattmetr » 15 říj 2013 17:38

Nedají - viz Reklamační řád a Občanský zákoník!
PS: buď rád, že se s tím vůbec zabývají :P
Trvalý BAN za trolling a dlouhodobé nerespektování pravidel fóra, duplicitní účty tohoto uživatele: satam, peyrac10, wattmetr, gracia (vydávání se za ženu), jamesbond, jamesbond1...

Fílek
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1402
Registrován: srpen 10
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Reklamace u Alzy - jak se zachovat?

Příspěvekod Fílek » 15 říj 2013 17:46

I když ne nové, tak je mi prostě nepříjemný mít na hlavě sluchátka, který očividně nejsou moje a měl je x hodin na hlavě někdo jinej s jeho mastnejma vlasama.. i tak, za moje peníze bych rád mojí věc, když ne mojí, tak vyměněnou ale rozhodně ne cizí a poškozenou! Na to bych snad právo měl mít.
Jsem rád, že je s nimi alespoň rozumná komunikace, pán mě hned v dalším e-mailu požádal o číslo reklamace, které jsem v zápalu zapomněl poslat.
Gigabyte Z97X Gaming 3 | Intel Xeon E3-1231 v3 @ 3.80GHz | 16GB Kingston HyperX Fury 1866MHz | Gigabyte GTX960 G1 Gaming 2GB
Samsung SSD 840 Evo 120GB | WD Purple 4TB | Seasonic SS-620GM2 620W
Windows 10 Pro 64-bit

zeus
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9442
Registrován: únor 12
Bydliště: Pankrac
Pohlaví: Muž

Re: Reklamace u Alzy - jak se zachovat?

Příspěvekod zeus » 15 říj 2013 17:51

Zpusob vyreseni reklamace neodporuje Obcanskemu zakoniku, takze vsechno dalsi je jen jejich dobra vule. Ber na to ohled pri dalsi komunikaci s nimi.
Prazaci jo ty se maj, az kdyz si me zavolaj..

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 39132
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Reklamace u Alzy - jak se zachovat?

Příspěvekod petr22 » 15 říj 2013 17:58

Pravo na to ale nemas - reklamaci je mozne resit vymenou za pouzity kus, nesmi mit ale zadne vady.

Servis takhle vymenuje bezne zakladni desky, nejsou nove, maximalne repasovane od vyrobce.

Nicmene bych chapal, ze aspon sundaji ty nalepky co tam nepatri.... uvidis co ti reknou


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • PC z Alzy
    od AdamS » 29 říj 2018 22:56 » v Rady s výběrem hardwaru a sestavením PC
    14
    1165
    od petr22
    30 říj 2018 14:29
  • APACER AS340 SSD 960GB, nový z alzy
    od Jettero » 03 črc 2019 13:02 » v P: Hardware
    0
    510
    od Jettero
    03 črc 2019 13:02
  • Alza reklamace
    od Thrasher » 10 říj 2019 20:40 » v Vše ostatní (hw)
    8
    400
    od petr22
    11 říj 2019 10:48
  • Reklamace PC
    od Milan2001 » 07 lis 2018 11:14 » v Problémy s hardwarem
    0
    249
    od Milan2001
    07 lis 2018 11:14
  • Reklamace zdroje
    od Adam339 » 24 lis 2018 11:08 » v Reklamace a zákony
    1
    1024
    od mmmartin
    24 lis 2018 11:16

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 hostů