Stránka 1 z 1

Velmi úspěšná reklamace  Vyřešeno

Napsal: 22 lis 2013 10:25
od guest
Přátelé musím s s vámi podělit o tento krátký příběh. Před třemi týdny jsem v Lidlu za 499Kč koupil tento měřák TK.
default_15-1640-2013.jpg

Nefungoval, resp. fungoval, ale měřil špatně. Šel jsem ho tedy vyměnit a výsledek byl stejný. Napsal jsem tedy výrobci co s tím a že opravdu nemám na to, abych kupoval nefunkčí šmejdy.
Obratem jsem od německé firmy dostal anglicky psanou odpověď ať zavolám na jedno české číslo, že to vyřeší. Tam mi nějaký Polák řekl ať to zahodím, že mi pošle nový, vyzkoušený. Tak jsem ho v Lidlu proti penězům vrátil.
Včera přišel nový funkční kus a zatímco u těch z Lidlu nebyl návod žádný, pak tady bylo návodů asi 10 a dokonce i v Hebrejštině.
Bilance je taková, že mám nový, dokonce i s náhradními články zdarma.

Tomu se říká úspěšná reklamace! :clap:

Re: Velmi úspěšná reklamace

Napsal: 22 lis 2013 10:30
od Trongix
Gratulace :) Takhle by to melo by u kazde reklamace a né snažit se to ututlat :)

Odesláno z mého C6603 pomocí Tapatalk

Re: Velmi úspěšná reklamace

Napsal: 22 lis 2013 10:35
od guest
Tak pokud jde o německé firmy, pak ty se chovají slušně. Mám ještě jinou zkušenost z doby minulé. Tenkrát jsem měl holíci strojek Braun a do něho se tu nedala sehnat planžeta. Napsal jsem výrobci že to v ČSSR není k sehnání ani v Tuzexu a že mu ji zaplatím, když pošle.
Přišly dva kusy a také zdarma! Ale to bylo někdy v roce 1975 :-D

Re: Velmi úspěšná reklamace

Napsal: 22 lis 2013 10:45
od CZechBoY
V ČR by po tobě chtěli zaplatit i poštovný :D

Re: Velmi úspěšná reklamace

Napsal: 22 lis 2013 10:47
od Riviera kid
Tak to je opravdu záviděníhodné. Já teď řeším, že ani po 2 měsících nemáme opravený podnikový NAS, který jsme koupili přes tržiště. A jelikož jsme podnik, žádná 30denní záruka pro nás neplatí, takže můžeme čekat klidně další 2 měsíce. Prodejce peníze vrátit samozřejmě nechce a je problém s ním i komunikovat.

Re: Velmi úspěšná reklamace

Napsal: 22 lis 2013 11:01
od guest
CZechBoY píše:V ČR by po tobě chtěli zaplatit i poštovný :D


To by se mi prodražlio, přivezla to PPL :lol:

Re: Velmi úspěšná reklamace

Napsal: 22 lis 2013 11:04
od wattmetr
Je to o rozdílu v komunikaci s prodejcem a s výrobcem. Prodejce nemá na reklamaci zájem, připlácel by ze svého (i když podle mých zkušeností patří LIDL k těm lepším - viz vyřízení reklamace Blue Spirita obratem výměnou, následně vrácením peněz). Výrobce většinou nemá s reklamací nic společného, ale jelikož mu jde o udržení dopbrého jména - tedy většinou - vyřídí tu "reklamaci" raději k spokojenosti zákazníka sám ;)

Re: Velmi úspěšná reklamace

Napsal: 22 lis 2013 11:12
od Andrew98
To bych chtěl zažít třeba s GTX 780 Ti! :lol: Jinak ti gratuluji k dobrému kupu! :-)