Stránka 1 z 1

Reklamace GK

Napsal: 26 led 2014 10:16
od janekdeeste
Zdravím,

chtěl bych se zeptat jen, jak se řeší v czc reklamace grafické karty, po dvou letech odešel na GTX 560Ti chladič (jeden větrák) někde jsem slyšel, že to řeší repasy a nebo vymění kus, případně vrátí peníze? Zajímalo by mě to jen čistě ze zvědavosti, jestli už mám vybírat novou GK nebo si počkat až mi vymění chladič.

Je to tato :Gigaybte GTX 560 Ti

Díky.

//přesunuto

//mmmartin

Re: Reklamace GK

Napsal: 26 led 2014 10:47
od mmmartin
Vzhledem k tomu, že zákonná záruční doba jsou dva roky, nepřichází už reklamace v úvahu. A i kdyby záruční doby ještě neskončila, je na prodejci, jakým způsobem reklamaci vyřeší: náhradou vadného dílu novým (do toho se jim z pochopitelných důvodů moc nechce), náhradou vadného dílu repasovaným, nebo opravou vadného dílu. Peníze se vrací pouze v případě, že se jedná o neopravitelnou závadu, nebo že nedodrží zákonnou lhůtu na vyřízení reklamace, která je 30 dnů.

Re: Reklamace GK

Napsal: 26 led 2014 11:23
od janekdeeste
Reklamace v úvahu připadá, protože jak je vidět v odkazu viz. výše, grafická karta má záruční dobu stanovenou na 3 roky. A i kdyby to bylo na 2 roky, pořád mám měsíc do podání reklamace.

Děkuji za odpověď tedy, zkusím štěstí a třeba mi ten twinzor repasujou a bude lépe chladit.